Data e postimit: 2014-07-27 14:07:15
Lexime: 4425
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1.Syri trembet ,krahu s'trembet !

2.I ligu dorëzohet ,trimi nuk dorëzohet !

3.Shumë njerëz ,shohin edhe gjilpërën më të vogël !

4.Kush zgjohet herët,zgjohet me fat !

5.Burrit i ka hije fjala e vërtetë !

Vepra te ngjashme
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Syri trembet ,krahu s'trembet ! 2.I ligu dorëzohet ,trimi nuk dorëzohet ! 3.Shumë njerëz ,shohin edhe gjilpërën më të vogël ! 4.Kush zgjohet herët,zgjohet me fat ! 5.Burrit i ka hije fjala e vërtetë !
Autori: Fatmire Dërmaku. · Lloji: Poezi kolone · Tema: Mos u Dorëzo"
"Mos u Dorëzo" Asnjëherë mos u dorëzo Asnjëherë mos u pikëllo, Asnjëherë mos vuaj Asnjëherë për atë që se meriton!!! Edhe nëse dikush të del përpara Edhe nëse dikush të rrëzon, Ti prap ngritu në këmbë Por,mos u d...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Fati Dikujt i buzëqesh fati Mua jo të ngratit Dikujt i gëzohet zemra por jo e imja Dikush sheh natën Un...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: kombëtare
Pavarsia e Kosovës Gëzohet i vjetri Gëzohet fëmija Feston Kosova Dhe gjithë Shqiptaria Sa dëshmorë ranë Për ty tokë arbërore Që kombi ynë lirinë Ta gëzojë e kremtojë E zhgënjyer mbe...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Fati ynë
Njerëzit janë mjaft të ndryshëm me njëri-tjetrin duke u bazuar në pikëpamje.Ai e shikon botën dhe jetën në perspektiva të ndryshme.E njëjta gjë mund të thuhet nëse fatin tonë e shkruajmë vetë,apo është i paracaktuar nga një vullnet hy...
Autori: erdi syla · Lloji: Analize letrare · Tema: zahir pajaziti
"Zahir Pajaziti" U vrane trimat ne pestove Duke luftuar per Kosovë! Syri i shqipes s'trembet per liri Ku flitet shqip i themi dardani. Urojme token qe te rriti Ty o trim, ZAHIR PAJAZITI!!!! â˜...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Peshkatari Im Me dëshirë e vullnet Zgjohet nga gjumi Që të zë peshk A zënë pak Apo shumë Kjo për të s'ka rëndësi Se peshkimi është hobi i tij Asnjëherë s'pushon Deri në arnat zë peshk P...
Autori: Orgita · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Mjedisi dhe ne.
Mjedisi përbën burimin themelorë për jetën në tokë.E megjithatë ,ai është rrezikuar dhe rrezikohet vazhdimisht nga veprimtaria njerëzore .Brezat e ardhshëm do të trashëgojnë gjithnjë e më pak nga mjedisi i sotëm ,pasi ai po shfrytëz...
Autori: Anonim · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Agimi i dtes
Cfare po agon ne kete agim ky peisazh i vendit tim Rrotull ketij uji si kristal bukuria nga thellesia fal. Cfare eshte ky lum qe psheretin e iken me te katra nen kete pelhure qe bubullin dielli ngrihen ne qytet e fshatra. Qetesia fillon e renk...
Autori: Anna Çani · Lloji: Ese filozofike · Tema: "Po i drejtë s'është/syri i njeriut,që pa njohur mirë/shpirtin e një tjetri,vetëm duk'e parë/e urren këtë,ndonëse s'ka pësuar/ndonjë gjë prej tij."- Medea
"Po i drejtë s'është syri i njeriut,që pa njohur mirë shpirtin e një tjetri,vetëm duk'e parë e urren këtë,ndonëse s'ka pësuar ndonjë gjë prej tij." Këto vargje përmblifhen në një fjalë të vetme: PARAGJYKIM. Njerëzit paragjykojnë,ja...
Autori: Orgita · Lloji: Poezi lirike · Tema: Libri
Libri është miku më i mirë Ai dëshiron që secili nga ne ta lexojmë me shumë dëshirë Ai është i aftë të shpëtoj jetë Kjo është mëse e vërtetë Libri të mëson Kudo që shkon ,ai të këshillon Ai të edukon Ti zgjeron njoh...
Autori: Big G · Lloji: Analize letrare · Tema: ese, liria, forca e lirise
Është e drejta e gjithkujt të jetë i lirë në mendime por edhe në veprim. Liria është e rëndësishme dhe ka vlerë të madhe se pa liri jeta nuk ka kuptim. - Është e vështirë të shkruhet me fjalë; ajo duhet të përjetohet. Liria është r...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jini vetvetja
Nëse dëshironi të jeni vetvetja asnjëherë mos u brengosni se çfarë thonë njerëzit për'rreth jush,përderisa një person e di se kush është asnjëherë nuk brengoset për fjalët e kota të njerëzve. Nëse ju nuk mund ta pranoni dhe ta kupton...
Autori: Lauresa Selimi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: E lirë
J͟E͟ T͟I͟ E thjeshtë nganjëherë mendoj që vitet ende skanè kaluar, jemi prap ne tè njejtit persona, të njejtit njerëz që kemi qenë e që zakonisht po përpiqemi té jemi.. E sot mos e mbyll prap Ditarin tënd që zakonisht përpiqesh por n...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com