Data e postimit: 2020-06-14 22:54:58
Lexime: 3296
Jini vetvetja
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Jini vetvetja
Autori: Elmedina Deda
Shkolla: "Eqrem Çabej Buricë"
Klasa: 8
Qyteti: Podujevë
E-mail: elmedinadeda@gmail.com


Nëse dëshironi të jeni vetvetja asnjëherë mos u brengosni se çfarë thonë njerëzit për'rreth jush,përderisa një person e di se kush është asnjëherë nuk brengoset për fjalët e kota të njerëzve.
Nëse ju nuk mund ta pranoni dhe ta kuptoni vetën tuaj,ju nuk mund të jeni kurrë vetvetja.
Jepni kohë vetes në mënyrë që ju ta kuptoni se kush jeni në të vërtetë.Sigurisht se nëse ju mendoni qartë dhe kthjellët ju do të mund ta kuptoni veten,mendimet,veprimet,vendimet dhe dëshirat tuaja.
Asnjëherë mos ktheni kokën pas që ta shikoni të kaluarën mos u fukosoni në të,fokusohuni në të tashmen dhe për të ardhmen,nëse gjithmonë jeni duke menduar për të kaluarën ju kurr nuk do të mund të krijoni të ardhme.
Poashtu mos u interesoni për atë se si njerëzit ju duan ose ju pranojnë.Disave mund të ju pëlqeni e disave jo.Ju nuk mund të jeni kurrë vetvetja nëse mendoni se çfarë të tjerët për'rreth jush mendojnë apo flasin si përshembull:"a mendojnë se flas shumë","a mendojnë se jam i/e hutuar" e mendime të këtilla.
Nëse dëshironi të jeni vetvetja vetëm bëni atë që ju dëshironi dhe asnjëherë mos u interesoni për atë se çfarë njerëzit thonë,thjesht dëgjo dhe bë atë që mendja ju thotë,bëni atë që doni,duajeni atë që bëni.Mos u merrni me fjalët e kota të njerëzve."Jini vetvetja."

Vepra te ngjashme
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shprehu
E sot po e filloj me një shkrim të ri dhe shpresoj se do mund ta gjeni veten në këtë tekst. Mund të ju ket ndodhur ndonjëherë,të përballeni me ndonjë person e të thoni me vete: "unë jam zero në krahasim me atë?"E të mendoni se ai apo ajo...
Autori: Big G · Lloji: Ese informuese · Tema: ese, vetmia, frika nga vetmia
Vetmia. Një prej ndjenjave të cilave njeriu u trembet më shumë. Një njeri i vetmuar nuk është vetëm ai që nuk ka asnjë pranë. Dikush mund të jetë i rrethuar nga njerëz, por gjithsesi, mund të ndihet i vetmuar në shpirt, sikur s’mund t’...
Autori: Elmedina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Jeta është kopertinë e librit në të cilën bën pjesë jeta dhe vdekja.Ne çdo ditë përballemi me nga një sfidë që mund të nxjerrim mësim nga ajo që kemi kaluar.Nganjëherë ndalemi e mendojmë a thua vallë, pse na duket që jeta është qa ...
Autori: Xheni Miho · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dashuri midis njerzve
Vijmë në këtë botë te madhe si qenie shumë te vogla. Krejt të paditur, hedhim hapat ngadalë. Buzët fillojnë e flasin fjalët e para që zemra i krijon me dashuri. Shikojm qiellin plotë re duke i quajtur pambuk që rrin në ajër, kupën qiellor...
Autori: Nevrus Zaimi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Muaji i Letersise
Librat janë mjeshtra që na udhëzojnë pa shufra, pa fjalë dhe zemërim, pa kërkuar para. Nëse i kërkon, ata nuk fshihen, nëse gabon, ata nuk qortojnë; nëse jeni injorant, ata nuk tallen me ju. Librat janë miqtë më besnikë. Miqtë tanë mu...
Autori: Shyhrete olluri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Për njerëzit me aftësi të kufizuara
Jan disas njerëz të cilët nuk jan edhe aq të zgjuar por kanë veqorit e tyre njerëzore.Megjithatë ata përmbajn në vete një esenc karakteristike dhe vezulluese me veprimet,gjestet që bënin(bëjn).Ata bënin dhe ende vazhdojn të bëjn:tregime,po...
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Thenie · Tema: Shprehje frymezuese nga Nënë Tereza
1. Të duash do të thotë të bësh gjëra të vogla me dashuri të madhe. 2. Mos i prisni kryetarët. Bëjini gjërat vetë, njëri për tjetrin. 3. Fjalët e mira mund të jenë të shkurtra dhe të lehta për t’u thënë, por jehona e tyre ës...
Autori: Anonime · Lloji: Pershkrim · Tema: Motivim për ata që kanë guxim të ëndërrojnë
Asnjëherë më parë nuk isha ndier kaq keq. Po të ju thoja se viti që shkoi ishte më i keqi për mia a thua vallë do besonit ? Studioja shkollën e mesme të mjekësisë dhe vazhdimisht mësonim adoleshenca , adoleshenca , adoleshenca ashtu e kës...
Autori: Orgita · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Ju flet TOKA
Përshendetje .Unë jam planeti Tokë sic më njihni .Aju shkon dot mendja se pse po flas me ju?Disa duket sikur nuk e ka anë plotësisht vëmendjen se çfarë do të them unë,prandaj do t’iu lutesha edhe njëherë që të më dëgjoni .Të më dëg...
Autori: Megi Harizi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Udhetime
Ji vetvetja! Për këtë arsye ke ardhur në këtë botë – asnjë tjetër nuk ka lindur si ty dhe asnjë tjetër nuk do të jetë saktësisht si ti. Kur shikon një fushë të gjerë me lule dele, ajo që të bën përshtypje ështe ajo lulkuqja e vogÃ...
Autori: Nedreta Fetahi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jeta
Të gjithë të vërtetat kuptohen,por e vërteta e jetës është një enigmë e vërtetë.Është fakt se së pari duhet ta kalosh erësirën për ta parë dritën,duhet ta provosh të hidhurën për ta kuptuar të ëmblën,duhet të lëndohesh për ta ...
Autori: Melisa Preçi · Lloji: Analize letrare · Tema: E ardhja ,pushteti i saj mbi mendimet tona
Pyetjet : Si do të jetë e nesërmja ? Çfarë më pret pas disa vitesh ? A do mund ti realizoj qëllimet e mia? Ku do të jem pas disa kohësh ? ,janë ato që na bëjnë të ëndërrojmë dhe të mendojmë kaq shumë për të ardhmen .Madje shpesh herÃ...
Autori: Armela Reshiti · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Të ndryshëm , por gjithëashtu të barabartë
A është e vërtetë që të gjithë jemi njësoj? Apo jemi të gjithë të ndryshëm? Njerëzit duket se argumentojnë pafund për këtë temë. Merrni parasysh skenarët e mëposhtëm: “Ai thotë se nuk dëshiron vëmendje. Por a ia shikonit f...
Autori: Daris · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shkruajmë bukur gjuhën shqipe
Në mëngjes kur zgjohem, dëgjoj nënën time që më thotë – Zgjohu zemër. Në rrugë kur dal e shkoj në shkollë më thonë shokët – Mirëmëngjesi. Sa herë dua të kem diçka, sa herë të tjerët më kërkojnë diçka gjithmonë në mënyrë...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com