Data e postimit: 2017-02-07 17:26:40
Lexime: 5799
dhelpra dhe rrushet
Lloji: Fabul
Tema: shkruaj nje fabul
Autori: eni
Shkolla: sabuadin gabrani
Klasa: 8
Qyteti: fier
E-mail: eni@gmail.com


Dhelpra një ditë gushti
pa nje bistak rrushi,
iu duk i pjekur mirë,
me erë, ëmbëlsirë.
Dhe nuk priti shumë
filloi t'kacavirrej me thonj e me duar,
pastaj, pushoi pak,
vështroi nga rrushi dhe tha e menduar:
“Po dhelprat s'hanë rrush more të uruar!”

Vepra te ngjashme
Autori: Enkeleana Ramaja · Lloji: Tregime per femije · Tema: Macja dhe Dhelpra
Nje dhelper dhe nje mace ato ishin mike te mira. Nje dite ato po luanin ne pyll dhe pastaj ato filluan se cila,dinte me shume truqe dhelpra dinte me shume truqe.Pastaj Bam-Bam u ndegjua nje e shten e armes.Ato u frikesuan shume dhe pastajmacja u ngjit ne...
Autori: Eva Hysaj · Lloji: Analize letrare · Tema: DHELPRA DINAKE QE DONTE TA HANTE SORREN
DHELPRA DHE SORRA Një ditë një sorrë po kalonte rrugës për të gjetur ndonjë ushqim per të ngrëne por një dhelpër e pa me vështrim dhe i doli para rrugës dhe i tha.Moj sorrë ku po shkon sorra i tha po shkoj të gjejë ushqim?DHelpra iu p...
Autori: KALTRINA · Lloji: Hartim · Tema: VJESHTA
Vjeshta, një stinë ku ngjyra e gjelbër merr fund. Kjo stinë stinë e bukur, e cila natyrës i jep ngjyrën e bukur prej ari. Stina e vjeshtës na sjell një mot jo shumë të preferushëm për fëmijët, të cilët nuk janë adhurues të shiut dhe fil...
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Stina e vjeshtes
Vjeshta, një stinë ku ngjyra e gjelbër merr fund. Kjo stinë stinë e bukur, e cila natyrës i jep ngjyrën e bukur prej ari. Stina e vjeshtës na sjell një mot jo shumë të preferushëm për fëmijët, të cilët nuk janë adhurues të shiut dhe fil...
Autori: Dilan · Lloji: Fabul · Tema: Dhelpra dhe lejleku
Nje dite nje dhelper pa nje lejlek.Ajo filloi dhe thuri plane per te mashtruar lejlekun.Dhelpra mori nje pjatance dhe i hodhi brenda disa kokrra grure me ilac per gjume.Ajo e vendosi pjatancen ne pyll dhe priti derisa lejleku te vinte dhe te hante grurin....
Autori: sherin · Lloji: Poezi personale · Tema: dhelpra behet mbretereshe
Nje luan ne na vdiq kur nderkohe dhelpra dinake po hante fiq.Pastaj dhelpra qete qete doli ne milete.Kur dhelpra doli foli:Tani une jam mbretereshe dhe kam fuqi sa nje sulltaneshe,shume do bertas sa kush ben gabime do ti vras.Po shpetoi ndonjeri me te d...
Autori: Ensar Gashi · Lloji: Pershkrim · Tema: Ese:Stina e Vjeshtës(E shkurtë)
Për dallim nga stina e verës ne kemi hyrë në një stinë tjetër,që është stina e vjeshtës.Mua nuk më pëlqen stina e vjeshtës por secila stinë e ka bukurinë e vet.Vjeshta na sjell shumë pemë të mira dhe të shëndetshme siq janë:mollat,rr...
Autori: hani alija · Lloji: Tregim · Tema: dhelpra dhe dallendyshja
nje dite nje dhelper duke mdenjur pa nje dallendyshe me nje cope buk ne goj. Dhelpra u afrua afer dallendyshes .dhelpra donte tia mirrte buken dhe te ikte.dhelpra i tha dallendyshes do te kendosh. dallendyshja tha: pse te kendoj? dhelpra u pergjigj:te sh...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Stinët Në pranverë qelin lulet Në verë piqet gruri Në vjeshtë vilet rrushi Po në dimër a e di ? Bukuri e bardhë quhet kjo stinë ...
Autori: polikseni · Lloji: Fabul · Tema: gjuha shqipe
Një dite luani u ndje shumë keq.Ai I lajmeroi të gjitha kafshet she po vdistedhe donte t'u thoshte dëshirat dhe porositë e tij të fundit. Erdhi dhia he guvën e luanitdhe ndenji të degjonte porositë e tij.Pastaj u fut delja. Lara se të ikte ajo,m...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: personale
Pemëve Molla Dardha Qershia Rrushi Ftoi Ananasi Arra e Dredhëza Bojlia e Mjedra Kumbulla e Shega Pjepri e SHalqini Fiku e Kajsia Bukur qeshë fëmija
Autori: Medina Shijaku · Lloji: Fabul · Tema: dhelpra mendjemadhe
Ne pulle shum shum larg jetonte ne strofullen e saj dhe te ngrote.NJdite nje tiger i prishi qetesine. DHelpra u nevrikos shume dhe filloj t'iu mburrte tigrit. si guxon ti tiger te me prishesh qetesine kur une kreh bishtin tim te bukur une nuk jam si ju qe...
Autori: Klara Lico · Lloji: Pershkrim · Tema: Stina e arte
o vjeshte e arte o stine e zjarrte!nuk me besohet qe sot stina e vjeshtes me kishte ardhur per vizite ne parkun e qytetit tim...! sapo ecja ne rruge degjoja nje tingull te bute qe me tingellonte si nje ninulle e embel dhe plot zhaurime.ne parkun e qytetit...
Autori: Klara Lico · Lloji: Pershkrim · Tema: Stina e vjeshtes
o vjeshte e arte o stine e zjarrte!nuk me besohet qe sot stina e vjeshtes me kishte ardhur per vizite ne parkun e qytetit tim...! sapo ecja ne rruge degjoja nje tingull te bute qe me tingellonte si nje ninulle e embel dhe plot zhaurime.ne parkun e qytetit...




Komentet e fundit!

Emri: enerida
Email: hoxhajenerida@gmail.com
Komenti: nje nga fabulat me te bukura dhe kuptimplote

Emri: sara
Email: saraislami@hotmail.com
Komenti: sh.bukur

Emri: klea
Email: klea@gmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com