Data e postimit: 2014-09-28 17:14:21
Lexime: 4030
pranvera
Lloji: Fabul
Tema: pranvera
Autori: sara kosta
Shkolla: sami frasheri
Klasa: 10
Qyteti: tirane
E-mail: sara_kosta@ymail.com


NE PRANVERE DIELLI SHKELQEN
LULET SHUMNGJYRESHE KU NUK I GJEN
RENDIM ME VRAP
TU MARRIM AROME
ME PERKEDHELI
MOS NA KEPUTNI
NA THONE

Vepra te ngjashme
Autori: ela · Lloji: Hartim · Tema: po vjen pranvera
Dimri u tregua tolerantdhe i tha pranvereste vinte. Ajo erdhi me hapa te shpejta.Natyra nisi te ngjallet.Dielli shtriqi rrezet e tij gjithandej.Bletet turren gjithandej ne kerkim te mjaltit. Dehesh nga aroma e luleve shumngjyreshe. Njerezit qeshin pa ndon...
Autori: Lola Tahiri · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera
Ne pranvere lilezojne lulet.Dielli vizellon.Lulet jane te bukura.Pemet lulezojne.Pranvera fillon me 21 mars dhe mbaron me 22 Qershor.Pemet zbukurohen bukur.Ne pranvere femijet luajne.Ne pranvere moti nuk eshte edhe shume i nxehte eshte edhe pak i ftohte.A...
Autori: anisa · Lloji: Ese informuese · Tema: pranvera
si cdo vit pranvera vjen me shume te mira.Nje nga ato eshte edhe buzeqeshja e femijeve.Malet e fushat gjelberohen,qelin lule shumengjyrshe,gjallerohet e gjithe natyra etj.Nje nga stinet bukura eshte pranvera e cila sjell freski dhe arome te kendeshme die...
Autori: Besiana · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pranvera
Pranvera... eshte nje stin shum e bukur pra me nje fjal me pelqen shum ne pranver rrezon dielli lulet qelin natyra merr nje pamje jashtzakonisht shum te bukur natyra vishet me nje fustan te gjelber ne ate fustan ka plot lule shumngjyreshe... Por mos u ...
Autori: Tea Sinani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: gjyshja ime
Gjyshja ime Syte e saj shigjet,duart e saj te arta seq me kan ngjare me kan ngjare pranvere dhe lulen e rrall, Lulja e pare ne pranvere ate me kujton buzqeshjen e saj te embel askush se mohon.Dielli i pare ne vere perseri ma kujton por...
Autori: Albis Ndoca · Lloji: Analize letrare · Tema: Dielli
Lind ne mengjes dielli Djeg me furi nga filli i ti Nxin dhe nuk pushon Kur skuq ngadalson Shkelqen ne mesdit Me ndriqon mua Dhe me ngroh si dua Lur perendon ai gezon .
Autori: Urta Guda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pranvera
Ishte data 21 mars .Zogjet kendonin me bukur se ditet e tjera ,lulet lulezonin dhe femijet luanin te gezuar . Me kete date ne e kuptojme ardhjen e praneveres , ndryshimin e dy stineve nga dimri ne pranvere . Ne pranvere zogjet kthehen nga shtegetimi i tyr...
Autori: leonora · Lloji: Poezi dashurie · Tema: atdheu
Thojn se dielli me i bukur se gjithnje eshte kur syrin mbi maje malesh qet.Te tjeret fjalet e mira per te i thone ne qastin kur ai del nga rete. Ca thone kur ne kurora pyjesh eshte futur e neper gjethe del aty-ketu.Vetem une e di se dielli me i bukur ...
Autori: Aldo Lleshi · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Misteri
- Cdo gje ne Jete e ka nje kuptim. - Si kalon gjaku ne trupin tim ? - Si Vdiqa un , e linde ti ? - Pse ne darke qielli eshte i zi ? - Pse çelin lulet ne pranvere ? - Pse dielli eshte i nxehte ne vere ? - Si levizin njerezit ne toke ? - Po ps...
Autori: Masimiljano Fizi · Lloji: Poezi personale · Tema: Nena
Marrim nje N si nata marrim nje E si embelsira marrim nje N si nevoja marrim nje A si aroma.
Autori: Arlind · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera
Pranvera eshte stina më e dashur për mua.Në pranverë ti zgjohesh nga kenga e zogjve. Lulet celin plot.Ato kane ere të mir.Nuk ben ftohtë dhe ka plot rreze Dielli.Ne kënaqemi duke luajtur në park mes natyrës.Shpesh bëjmë kurora me lule.Nuk mër...
Autori: Alessandra DERVISHI · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: PRANVERA
Erdhi pranvera me plot gjelberim ne zemrat tona sjell gezim lulet me arome na shtojne gjalleri, kur vjen kjo stine plot mrekulli!!! ✍️✍️✍️
Autori: fikrijeibishi · Lloji: Hartim · Tema: pranvera ne qytetin tim
dita e pranveres eshte dite ku lulezon natyra,zogjet shtegtar kthehen ne vendet tona.ne ato dit pranvere koha fillon te ngrohet po ashtu edhe cicerimat e zogjve na e zbukurojne te tere qytetin ,pastaj fillojne qe te qelin lulet ajo bukuri e ajo ere na e z...
Autori: kristiana karaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: mengjesi
ishte kaq heret dhe e mbaja veten me gariet qe te rrija qofte dhe pak shtrire. e dija qe do degjoja si gjithnje zerin e mamit qe me delikatese do te me zgjonte nga gjumi. mirepo kete dite dielli nuk shndrinte si gjithnje por akoma me i forte dhe me i buk...




Komentet e fundit!

Emri: aliza
Email: alizaneziri8@hotmail.com
Komenti: po c'fabule kjo ore mos e ke vene gabim se duhej tek poezite por edhe si poezi shume e shkurter.

Emri: ema
Email: emaema@yahoo.com
Komenti: me pelqeu por nuk eshte fabul

Emri: xaxaxa
Email: xaxaxa_xaxaxa@gmail.com
Komenti: Fabul kjo??? Fabul kjo??? Fabul kjo??? Fabul kjo??? Fabul kjo??? Fabul kjo??? Fabul kjo??? Fabul kjo??? Fabul kjo??? Fabul kjo??? Fabul kjo??? Fabul kjo??? Fabul kjo??? Fabul kjo??? Fabul kjo??? Fabul kjo??? Fabul kjo??? Fabul kjo??? Fabul kjo??? Fabul kjo??? Fabul kjo??? Fabul kjo??? Fabul kjo??? Fabul kjo??? Fabul kjo??? Fabul kjo??? Fabul kjo??? Fabul kjo??? Fabul kjo??? Fabul kjo??? Fabul kjo??? Fabul kjo??? Fabul kjo??? Fabul kjo??? Fabul kjo??? Fabul kjo??? Fabul kjo??? Fabul kjo??? Fabul kjo??? Fabul kjo??? Fabul kjo??? Fabul kjo??? Fabul kjo??? Fabul kjo???

Emri: xhemile
Email: xhemileyahoo@fier.com
Komenti: ja ke fut kot mj moter



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com