Data e postimit: 2015-11-19 18:21:41
Lexime: 4502
28 Nentori
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: 28 NENTORI
Autori: Nitaa
Shkolla: Dituria
Klasa: 8
Qyteti: PRISHTINA
E-mail: eta.krasniqi@hotmail.com


Kjo dat eshte si e shenjet per historin ton kombetare tre ngjarjet me te medha kan ndodhur pikerisht ne kete dat 28 NENTOR 1443 rikthehet dhe ngen plaku i Vlores ISMAIL BEJ QEMAILI flamurin e Vllores heroike kombetare..

Vepra te ngjashme
Autori: Esra · Lloji: Hartim · Tema: 28 Nentori
Pasi jemi ne muajin e Nentorit une si teme zgjodha 28 Nentorin se vet titulli eshte terheqes. 28 Nentori,Dita e Flamurit eshte nje nga ditet me te rendesishme,ne mos me e rendesishmja ne historin e kombetare. Dita e Flamurit eshte dita me e gezueshme,e...
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: flamuri jone
nje flamur i kuq qe lehte valon, eshte ngjyre e kuqe qe shqiperine e simbolizon. dhe ajo ngjyre e kuqe eshte gjaku i shume trimave. dhe simboli i lirise ja ky eshte flamuri i shqiperise. po me 28 nentor te vitit 1912 Ismail Qemaili ngriti fl...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: kombëtare
28 Nëntori 1912 Shpallja e Pavarësis së Shqipërisë është një nga ngjarjet më të rëndësishme në historinë tonë kombëtare. "Flamuri përmbledh kujtimet e shkuara të një kombi dhe një gjuhe të pashkruar që mund ta...
Autori: Zana · Lloji: Hartim · Tema: Nentori muaji i festave nderkombetare
Nentori per ne shqiptaret nuk eshte vetem muaji i njembedhjete i vitit,me te ne na lidhin shume ngjarje te medha historike. Me 22 Nentor te vitit 1972 u mbajt kongresi i drejtshkrimit,aty moren pjese 87 delegate nga Shqiperia,Kosova,shqiptaret e Maqedoni...
Autori: titilja · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dita e flamurit
Kishim vendosur qe per festen e pavaresise te shkonim ne qytetin e vlores, per te festuar edhe ne me qytetaret e vlores. Dhe me te thene e me te bere. U nisem heret ne mengjes me autobus une tili dhe ardi. Nga dritaret e autobuzit shihnim natyren vjesh...
Autori: Megi Hidri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Historianet
Skenderbeu ne vitin 1444 ngriti flamurin ne kalane e Krujes.Mbas 468 vitesh Ismail Bej Qemal Vlora me 1912 valviti flamurin tone kombetare ne Vlore. fUND.Kaq shkruajne librat. Por jo. Historia vazhdon... sepse po mos te ishin shume patriote qe luftuan me ...
Autori: endrit mustafa · Lloji: Poezi lirike · Tema: ismail qemajli
ismail qemaji trim lexhendar me plot guxim ngriti flamurin shqiptar ai su frigua nga turku perandor me plot guxim ngriti flamurin ne vlor autori:ENDRIT MUSTAFA
Autori: Lija · Lloji: Analize letrare · Tema: Ismail Qemali,Marigona
28 Nentori Me 28 Nentor Ismail Qemali E ngriti flamurin ne vlor. Dhe ate flamur Shqipetar e Adhuron e tere Bota mbare. Nje vajz me Emrin Marigone e Qendisi dhe ia Dha Ismail Qemalit Ne dore per ta ngritur Ne vlor.
Autori: Grisilda Shira · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 100 vjet pavaresi
Flamuri eshte shpirti i kombit,himnmi eshte zeri i tij.Ky flamur kuq e zi me shqiponjen dykrenare ka valevitur plot 100 vite duke nxjerre ne pah identitin tone kombetar.Ndersa himni,qe cdo shqiptar e ka per krenari te recitoje vargjet gjigande te asdrenit...
Autori: Rejan Raqi · Lloji: Poezi dramatike · Tema: 28 nentori dita e pavarsise se Shqiperise
Do xhonturq ogurzi deshen ta merrnin nje shqiperi por ca labeate atdhetare se lane ta merrnin shqiperine me shume shqipetare Sot u ngrita me shume gezim se eshte 28 nentori dite pa mbarim Zemra me rreh me shume dashuri ta festojme kete dite...
Autori: fatjon · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shqiperia
…………….Nje kohe lufterash , pergjakjesh, vrasjesh masakrash , lotesh Smund te te shihte syri vecse vrasje pushtime , nuk degjoje gje tjeter pervec te krisurave te armeve , kemba shkelte vec ne vende te minuara. Nje periudhe tranzicioni per te g...
Autori: YourLiterary.com · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vlora qyteti i pavaresise
Sot eshte data 28 nentor 1912,eshte nje dite e shenuar per te gjithe shqiptaret anembane,qe e kemi pritur vite e vite me radhe ,dhe dita e shumepritur erdhi por jo sicdo dite tjeter.Kur u zgjova ne mengjes me dukej sikur edhe dielli po bente drite me te...
Autori: anisa alla · Lloji: Pershkrim · Tema: jam krenar qe jam shqipetar!
shqiperi u befsh 1000 vjec!sot, mora vesh shume gjera per ty.pashe ne google se ti ke ditelindjen.sa keq,-mendova me vete.sot shqiperia mbush 100 vjec ,dhe une s'di asgje per atdheun tim. vendosa te kerkoj me shume dhe pashe se me date 28 nentor Ismail...
Autori: Ensar Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Nentori Muaj Festash
Nese do duhej te zgjedhim se cili eshte muaji me I rendesishem ne historine e Shqipetareve , pa dyshim se ai do te ishte muaji Nentor. Muaji Nentore eshte me nje rendesi te veqant per kombin Shqipetar. Ne kete muaj bejne pjese 22 Nentori qe eshte dita e...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com