Data e postimit: 2012-04-17 12:02:45
Lexime: 9059
Dita e flamurit
Foto
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Dita e flamurit
Autori: titilja
Shkolla: e kam sekret
Klasa: -
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Kishim vendosur qe per festen e pavaresise te shkonim ne qytetin e vlores, per te festuar edhe ne me qytetaret e vlores. Dhe me te thene e me te bere. U nisem heret ne mengjes me autobus une tili dhe ardi.
Nga dritaret e autobuzit shihnim natyren vjeshtake, qiellin gri, gjethet e zverdhura dhe tek tuk ndonje bujk ne mes te parceles.
Sapo hyme ne rrethinat e Vlores ndihej aroma festive. Flamuret kombetare valeviten neper dritare dhe ballkonet e shtepive. Kjo atmosphere na shoqeroi deri ne qender, ku njerezit te veshur si per dite feste dhe te shoqeruar ne grupe shetisnin pergjate shetitores. Te sheshi I flamurit grupe te polifonise labe te veshura me costumet kombetare te zones ja kishin marre kenges labe. Ishin te shumte ata qe u rrinin perreth duke I degjuar dhe diku ndonjeri I shoqeronte me iso.
Ne vlore kam qene edhe here te tjera por si ne kete dite nuk e kisha pare asnjehere. Festonte I gjithe qyteti. Festonin vlonjatet por festonin te gjithe shqiptaret. Kostumet dhe polifonia labe perziheshin me ato te shqiperise se veriut, kosoves te shqiptareve te maqedonise e atyre tem alit te zi..........

VAZHDIMIN BEJENI VETE.

Vepra te ngjashme
Autori: Jeta Zguri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dita e flamurit
Kete 28 nendor shqipetaret festojne 100 vjetorin e pavaresise. Sa sakrifica e sa perkushtim per atdheun u bene ne ato kohe te turbullta nga patriotet per te bere shqiperine te “mevetme”. Ishte koha kur perandoria turke ishte ne grahmat e fundit dhe k...
Autori: Nitaa · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: 28 NENTORI
Kjo dat eshte si e shenjet per historin ton kombetare tre ngjarjet me te medha kan ndodhur pikerisht ne kete dat 28 NENTOR 1443 rikthehet dhe ngen plaku i Vlores ISMAIL BEJ QEMAILI flamurin e Vllores heroike kombetare..
Autori: Elsika Murrizi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shqiptaret e Kosoves , Camerise dhe viseve te tjera .
Ese : Shqiptaret e Kosoves , Camerise dhe viseve te tjera . Ne vitet 1913-1916 gjendja e shqiptareve te Kosoves si pjese e Serbise ishte e veshtire . Atyre nuk u lejohej te shkolloheshin ne gjuhen shqipe dhe te botonin libra apo gazeta ne kete gjuhe . Ma...
Autori: Zana · Lloji: Hartim · Tema: Nentori muaji i festave nderkombetare
Nentori per ne shqiptaret nuk eshte vetem muaji i njembedhjete i vitit,me te ne na lidhin shume ngjarje te medha historike. Me 22 Nentor te vitit 1972 u mbajt kongresi i drejtshkrimit,aty moren pjese 87 delegate nga Shqiperia,Kosova,shqiptaret e Maqedoni...
Autori: Esra · Lloji: Hartim · Tema: 28 Nentori
Pasi jemi ne muajin e Nentorit une si teme zgjodha 28 Nentorin se vet titulli eshte terheqes. 28 Nentori,Dita e Flamurit eshte nje nga ditet me te rendesishme,ne mos me e rendesishmja ne historin e kombetare. Dita e Flamurit eshte dita me e gezueshme,e...
Autori: Egzona · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: 28 Nentori
28 Nentori-Dita e Flamurit - 28 Nentori eshte nje dite e madhe , dite historike , dite e veqante per te gjithe shqiptaret ne mbare boten. 28 Nentori eshte dita me e shenuar ne historine tone. -Flamuri yne tregon bukurine e komb...
Autori: Tedi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Aventure
Gjashte shoke ambicioze, te emocionuar qendrojne ne rreze te malit te Gramozit dhe ishin gati per nje aventure te madhe, gati per te kaluar male, fusha, kodra e lumenj. Une, Kozi, Klausi, vellai i tij Enio, Fabiola, Petri dhe drejtuesi j...
Autori: adela drushku · Lloji: Ese argumentuese · Tema: atdheu
70-vjetori i clirimit te shqiperise Dielli mengjesor depertonte me fasha te shndritshme dhe reflektonte drite mbi cdo qytet.Ne keto vite te lavdishme pavaresie qytetet u veshen me pelhuren e ngrohte dhe me lirine mbi supe,shqiponjen dykrenare.Vlora,qy...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Qyteti i Kukesit
Nga dritarja une shoh gjithcka qe ndodh.Shoh rete e vraneta qe duan te nxjerrin nje shi te bollshem.Dielli rrezaton jo per te ngrohur,por per te shoqeruar rete dhe qiellin.Malet jane te ndryshme nga njera-tjetra.Nje male me debore,nje mal me shkembinj te ...
Autori: Aida · Lloji: Hartim · Tema: Dita e Flamurit
Dita e Flamurit apo dita e shqiptareve ane e mbare botes,eshte nje dite e rendesishme per gjeneratat shqiptare. Ne kete dite te bukur,shteti apo populli shqiptar u shpall i panvarur,ne mbare boten.Kjo dite e bukur,ku ishin te pranishem njerez nga t...
Autori: Donita Gavazi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Epopeja e UÇK-SE
Marsi,ne te gjithe boten eshte vetem nje muaj si gjithe muajt e tjere te vitit por, ne Kosove marsi ka qene gjithmone muaj i perbashket e i sakrifikices se familjes Jashari. Ishte viti 1998 kur shtepia e familjes Jashari u sulmua nga serbet,ata u tortur...
Autori: a.b · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shiu
Kur u zgjova ndjeva nje zhurme te vogel...ishte shiu i cili binte pa pushim...Ky shi te them te drejten nuk me pelqeu edhe pse shiun e kisha per qefi..Nuk me pelqeu pasi qe mi kishte prishur planet...Sot do te shkojna ne nje shtitje te bukur me kalsen tim...
Autori: TENZI AHMETI · Lloji: Hartim · Tema: ATDHEU
Si gjithë kombet qe kane festat e tyre edhe ne kombi shqipetar kemi dy festat e cmuara: 28 dhe 22 NENTORI. 28 NENTORI është nje nder festat me te vlefshme per te gjithe shqiptaret ane e mbane botes. Kjo feste as nuk eshte e dhuruar,e as nuk eshte e f...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Aventure
Ishte qershor. Stina e veres sapo kishte hyre dhe temperaturat kishin filluar te rriteshin dalengadale. Ne tirane bente vertete shume nxehte dhe megjithese prinderit nuk e kishin marre ende lejen e pushimeve, vendosem te kalonim nje fundjave ne bregdetin...




Komentet e fundit!

Emri: anjeza
Email: anjezamuka77@live.fr
Komenti:

Emri: Granit
Email: niti-toli@hotmail.com
Komenti: Urime feesta e 28 Nentoritt

Emri: Verona
Email: verona.ena@live.com
Komenti: Urimee Festaaaaaaaaa e 28 Nentoritt

Emri: Verona
Email: verona.ena@live.com
Komenti: Urimee Festaaaaaaaaa e 28 Nentoritt

Emri: Emri
Email: haxhia_interneti@hotmail.com
Komenti: lesh e keni bo a ehste me t e e vertet

Emri: R......B
Email: i_k@live.com
Komenti: Sysysysysysysy

Emri: endrit
Email: endrit_dona@live.com
Komenti: shum bukur

Emri: tonini
Email: tonin _fizi@live.com
Komenti: oboboboboboboob

Emri: elhaida
Email: elhaida.aida@yahoo.com
Komenti: mire po ka edhe me mire

Emri: krenare
Email: krenare-12@hotmil.com
Komenti: shum bukurrrr


Emri: alesja
Email: juhuuuu@hotmail.com
Komenti: sa enderrimtare mi gooc

Emri: DESJAN CANI
Email: CANIDESJAN@YAHOO.COM
Komenti: E GJITH VLORA GUMEZHINTE,KLARINETA KENDONTE SA NUK NXIRRTE ME , VALLTARET SHQIPTAR TE TE GJITHA KRAHINAVE I SHOQERONIN DUKE E BERE KETE ATMOSFERE AKOMA DHE ME T E BUKUR . CDO GJE ISHTE E BUKUR ,CDO CEP , CDO NDERTESE, CDO PEME ,I GJITH QYTETYI I VLORES ISHTE ZBUKURUAR NE NJE MENYRE HARMONIKE KU ASGJE NUK MUNGONTE ...! OSE ME SAKT, PER AQ SA ISHTE ISHTE E PERKRYER .DIHET E MIRA NUK KA FUND ,PSH: TE GJITHE MENDOJNE SE VLORA ME 28/11/2012 DO TE JETE ME E BUKUR SE KURRE PER TE VETMEN ARSYE TE 100 VJETORIT TE "DITELINDJES TE SHQIPERISE". ATY DO TE KETE ME SHUM NJEREZ ME SHUM SHQIPETARE NGA E GJITH BOTA. SHQIPERI TE DUA ! E THEM ME PLOT GOJEN QE JAM KRENAR QE JAM SHQIPTAR E THEM ME KRENARI PARA BALLKANI QE JEMI POPULLI ME I VJETER DHE ME KULTUREN ME TE HERSHME E TE BUKUR SE I GJITH BALLKANI...! BY DESJAN CANI !

Emri: donnni
Email: fabio.hysa@gmail.com
Komenti: eeeeeeeeeeeeeee le zzeeeetsheme

Emri: marsel
Email: marsel.musko@ymail.com
Komenti: ahhahahah



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com