Data e postimit: 2014-11-26 22:45:21
Lexime: 22887
Nentori
Lloji: Hartim
Tema: Nentori Muaj Festash
Autori: Ensar Iljazi
Shkolla: Gj.K.Skenderbeu
Klasa: IX-3
Qyteti: Haraçinë
E-mail: ensar.iljazi.2000@gmail.com


Nese do duhej te zgjedhim se cili eshte muaji me I rendesishem ne historine e Shqipetareve , pa dyshim se ai do te ishte muaji Nentor.
Muaji Nentore eshte me nje rendesi te veqant per kombin Shqipetar.
Ne kete muaj bejne pjese 22 Nentori qe eshte dita e Alfabetit dhe sigurisht nje nder datat me te rendeshishme eshte ajo e 28 Nentorit dhe shpallja e pavarsis te shtetit te pare Shqiptare.Me 22 Nentor 1908 me iniciative te shoqerise “Bashkimi” u mblodh kongresi I Manastirit ku ishin te pranishem 160 delegate.
Kryetar I kongresit u zgjodh Mit’hat Frasheri , I biri I Abdyl Frasherit.Mit’hat Frasheri ishte ne ate kohe redactor I dy revistave qe botoheshin ne Selanik: Liria dhe Dituria.
Sekretare e komisionit u zgjodh Parashqevi Qiriazi , mesuese e shkolles se vashave ne Korce. Nen kryetar u zgjodh Grikor Cilka , nga Korca si dhe 11 anetare te tjere. Ne ate kongres marrnin pjese shqiptare te fese Muslimane , katolike , ortodokse dhe protestante , njerez te ditur dhe te gjithe erdhen se bashku per arritjen e nje qellimi te madh kombetare.
Kerkesa e kombetareve Shqiptar ishte qe gjuha Shqipe te mos shkruhej as me shkronja Arabe , as me shkronja Greke por me alfabetin Latin , gje qe do nenkuptonte mosnenshtrim , qofte ndaj atomaneve , qofte ndaj Grekeve. Kongresi vendosi me vote unanime te ler me nje one alfabetin e Stambollit dhe ta shkruanin Gj.Shqipe ne alfabetin Latin me 36 shkronja…!!!

28 Nentori
Gjithashtu date shume e rendesishme eshte edhe 28 Nentori data kur Ismail Qemali shpalli pavarsine ne Vlore. Shpallja e pavarsise ose deklarata e Pavarsise eshte shpallja e pavarsise se Vilajetit Shqiptar nga Perandoria Osmane. Shqiperia u veteshpall e pavarur ne Vlore me 28 Nentor 1912 nga Ismail Qemali. Ne shpalljen e pavarsise moren pjese 83 delegat nga te gjitha trevat Shqiptare. Me 28 Nentor 1912 ne oren e 14 , u hap ne Vlore kuvendi Kombetar. Ne mbledhjen e pare te kuvendit moren pjese 37 delegate , te cilet u shtuan gjate diteve qe pasuan duke arritur ne 63 veta , qe perfaqesonin te gjitha viset Shqiptare. Pjesa me e madhe e tyre ishin udheheqes e veprimtare te levizjes kombetare Shqiptare. Perveq Ismail Qemalit merrin pjese: Luigj Gurakuqi , Isa Boletini , Sali Gjuka , Bedri Pejani ,
Rexhep Bej Mitrovica , Vehbi Agolli , Nikolle Kacovri , Jani Minga , Pandeli Cale , Dude Karbunara , Lef Nosi , Mit’hat Frasheri , Mehmet Pashe Deralla , Ajdin Braga , Dhimiter Berati , Kristo Meksi , Rexhep Ademi , Sherif Efendi Dibra etj.
Kuvendi zgjodhi kryetare Ismail Qemalin e cili foli per te kaluaren e Shqiperise nen sundimin Osman dhe per lufterat e Shqiptareve per te fituar te drejtat e tyre.
Ai vuri ne dukje se ne rrethanat e krijuara nga “Lufta Ballkanike” e vetmja udhe shpetimi ishte ndarja e Shqiperise nga Turqia. Propozimi kryetarit u miratua nga delegatet te cilet nenshkruan dokumetin historic per pavarsine e Shqiperise ku thuhej “…Shqiperia me sot te behet me vehte e lire e mos varme “. Pastaj u ngrit flamuri kombetar Shqiptare perpara mijera njerezve qe ishin mbledhur…!!!

Vepra te ngjashme
Autori: Zana · Lloji: Hartim · Tema: Nentori muaji i festave nderkombetare
Nentori per ne shqiptaret nuk eshte vetem muaji i njembedhjete i vitit,me te ne na lidhin shume ngjarje te medha historike. Me 22 Nentor te vitit 1972 u mbajt kongresi i drejtshkrimit,aty moren pjese 87 delegate nga Shqiperia,Kosova,shqiptaret e Maqedoni...
Autori: SARA XHELESHI · Lloji: Ese informuese · Tema: HISTORIKU I TIJ
ABDYL FRASHERI lindi ne vitin 1839 ne fshatin Frasher,Shqiperi dhe vidiq me 3 nentor te vitit 1892 ne Stamboll,Turqi ishte patriot demokrat i shquar,nje nga ideologet perparimtare te RILINDJES KOMBETARE dhe ...
Autori: Aida · Lloji: Hartim · Tema: Dita e Flamurit
Dita e Flamurit apo dita e shqiptareve ane e mbare botes,eshte nje dite e rendesishme per gjeneratat shqiptare. Ne kete dite te bukur,shteti apo populli shqiptar u shpall i panvarur,ne mbare boten.Kjo dite e bukur,ku ishin te pranishem njerez nga t...
Autori: armela hoxhaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: 100 vjet pavarsi
28 - 29 nentori eshte dita kur shqiptaret festojne per pavarsine e atdheut tone atdheut te cilit kemi derdhur gjak per lirine tone dhe te shtetit tone . shqiptaret te gjithe festojne te gjithe jane te lire dhe jane ne shtet te pavarur .dita kur ismail ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: kombëtare
28 Nëntori 1912 Shpallja e Pavarësis së Shqipërisë është një nga ngjarjet më të rëndësishme në historinë tonë kombëtare. "Flamuri përmbledh kujtimet e shkuara të një kombi dhe një gjuhe të pashkruar që mund ta...
Autori: Bujar Rexhallari · Lloji: Hartim · Tema: 28 Nentori dita flamurit
Me 28 nentor 1912 Ismail Qemali ngriti flamurin në Vlore dhe shpalli pavaresine e Shqiperise. Ismail Qemali - Shpallja e pavarsisë 28 nëntor, 1912 U kthye me bashkëpunëtorët e tij në Shqipëri nga Trieste për në Durrës e më tej për në Vl...
Autori: gizem said · Lloji: Hartim · Tema: alfabeti
Me knaqesi te madhe dot te shprehem dhe shkruaj duke i perdorur shkronjat e alfabetit te gjuhes shqipe.Prej 14 nentor i vitit 1908 deri me 22.11 u mbajt kongresi i alfebetit te shqipes.Ne kongresin e alfabetit te gjuhes shqipe moren pjese 32 delegate.Disa...
Autori: Esra · Lloji: Hartim · Tema: 28 Nentori
Pasi jemi ne muajin e Nentorit une si teme zgjodha 28 Nentorin se vet titulli eshte terheqes. 28 Nentori,Dita e Flamurit eshte nje nga ditet me te rendesishme,ne mos me e rendesishmja ne historin e kombetare. Dita e Flamurit eshte dita me e gezueshme,e...
Autori: Egzona · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: 28 Nentori
28 Nentori-Dita e Flamurit - 28 Nentori eshte nje dite e madhe , dite historike , dite e veqante per te gjithe shqiptaret ne mbare boten. 28 Nentori eshte dita me e shenuar ne historine tone. -Flamuri yne tregon bukurine e komb...
Autori: lovely bebw · Lloji: Ese argumentuese · Tema: pavaresia
Emocioni te pushton teksa fillon te flasesh sepse eshte pak e veshtire te flasesh per gjithe keto vite,te tregosh per nje 100 vjet pavarsi,100 vjet krenari,100 vjet trimeri.Eshte po aq e veshtire te tregosh per te gjithe personat e shquar qe gjate kesaj k...
Autori: Jeta Zguri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dita e flamurit
Kete 28 nendor shqipetaret festojne 100 vjetorin e pavaresise. Sa sakrifica e sa perkushtim per atdheun u bene ne ato kohe te turbullta nga patriotet per te bere shqiperine te “mevetme”. Ishte koha kur perandoria turke ishte ne grahmat e fundit dhe k...
Autori: Grisilda Shira · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 100 vjet pavaresi
Flamuri eshte shpirti i kombit,himnmi eshte zeri i tij.Ky flamur kuq e zi me shqiponjen dykrenare ka valevitur plot 100 vite duke nxjerre ne pah identitin tone kombetar.Ndersa himni,qe cdo shqiptar e ka per krenari te recitoje vargjet gjigande te asdrenit...
Autori: Elsika Murrizi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shqiptaret e Kosoves , Camerise dhe viseve te tjera .
Ese : Shqiptaret e Kosoves , Camerise dhe viseve te tjera . Ne vitet 1913-1916 gjendja e shqiptareve te Kosoves si pjese e Serbise ishte e veshtire . Atyre nuk u lejohej te shkolloheshin ne gjuhen shqipe dhe te botonin libra apo gazeta ne kete gjuhe . Ma...
Autori: Lija · Lloji: Analize letrare · Tema: Ismail Qemali,Marigona
28 Nentori Me 28 Nentor Ismail Qemali E ngriti flamurin ne vlor. Dhe ate flamur Shqipetar e Adhuron e tere Bota mbare. Nje vajz me Emrin Marigone e Qendisi dhe ia Dha Ismail Qemalit Ne dore per ta ngritur Ne vlor.




Komentet e fundit!

Emri: urmom
Email: urmother@gmail.com
Komenti: mid

Emri: Arisaaa
Email: arisashaqiri20@gmail.com
Komenti: MoS perDornI fjAloR baNaL!kOmNeTeT me fjAloR banAl do tE fshIheN!

Emri: FluturA
Email: Fluturagashi@hotmail.com
Komenti: Shum bukur

Emri: alba. hoti
Email: alba lola@ hotmail . com
Komenti: me pelqe shum se ke perfshir te gjitha festat

Emri: fitore hoti
Email: tolja-lola@hotmail.com
Komenti: me pelqen shume sepse ke perfshir te gjitha festat e nentorit



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com