Data e postimit: 2013-01-09 06:39:41
Lexime: 6305
2 njerez te ndryshem
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Per njerezit te cilet jane ndryshe.
Autori: Florind Gjyriqi
Shkolla: beselidhja
Klasa: 8
Qyteti: Tirane
E-mail: florindgjyriqi@yahoo.com


Pasi shetita te gjithe boten vendi I fundit ishte Antraktida nje continent I madh dhe I bardhe.Ne Antraktide takova dy te panjohure te cilet kishin ardhur per te eksploruare vendin.Ata ishin veshur pothuajse njelloj me njeri tjetrin,ne koke kishin nganje kapuc gezofi prej lekures se lunderzes se detit me nga nje pale cizme deti te punuara me lekure foke kishin veshur ca petka te endure me nje cope te vecante qe u qendronte bukur ne shtat ,dhe nuk I pengonin aspak qe te leviznin. Me I gjati ishte kryetari I ekspedites ,ai kishte nje veshtrim te thelle dhe serioz ,quhej Uikui qe ne shqip do te thote ‘’Une ketu’’. Ai ishte nje njeri me zemer te madhe punonte shume dhe me gezim te madh,ishte I shkathet ,kokeforte I dashur me te gjithe ne gjuhen popullore thuhet’’Njer flori’’ dhe ai ashtu ishte nuk I mungonin te mirat dukej sikur ne shpirtin e tij nuk eksiztonte e keqja ishte nje njeri per tu adhuruare .Dialekti I tij kur fliste ishte I lakuar,rridhte porsi mjalte dhe zanoret kumbonin gjithe larmi.Por keto fjale nuk mund ti them per shokune tij, ai dallohej vetem ne te folur se kushishte,quhej Frolo si njeriu I keq dhe negativ tek ‘’Katedralja e Parisit’’,ai ishte grindavec,mundohej te bente sikur ishte nje njeri I shkolluare me nivel me te larte se te tjeret por perkundrazi ai ishte zemerkeq,njeri I pakenaqureme te tjeret ,mdoreshtrenguare.Mundohej sit e bente hile ,ose mashtrime qe te fitonte ne kurriz te tjereve edhe ne Antraktide nje gje shume shume e cuditshme,dhe kur fliste mundohej te fliste bukur dhe me theks por ama nuk kuptohej asnje fjale ,dukej sin je torollak qe fliste bla-bla-bla .Pasi mbarova udhetimin ne Antraktide dhe takimin me Uikui dhe Frolon te cilet I cilesova ‘’Engjelli dhe Djalli’’u ktheva ne vendlindjen time por historia vazhdon……………………………………………………

Vepra te ngjashme
Autori: Iljas Pemaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ishulli
Nje qytet i mbushur me njerez te çuditshem te cilet kur flisnin i mungonin disa gërma ose fjale dhe nuk i kuptoje. Kur erdha ne kete qytet mendoja qe ishte qyteti me i mire dhe me i pasur ne gjuhen e vet por kudo neper mure shikoja germa fytyre poshte o...
Autori: chrisstin · Lloji: Tregime dashurie · Tema: Historia tyre¡!
Ishte nje vajze qe donte dike.Ajo gjithmon kishte nje fije shpres qe mund ti fliste apo te kishte dicka me te.Nje dite per vajzen ishte dita me e bukur dita kur cdo gje do te merte nje rrjedhoj krejt tjeter.Ate dit ajo filloi te fliste me ate qe donte dit...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Jul Cezari
Ne opinion tim nje lider I madh eshte I perbere nga tre karakteristika; ka nje aftesi per te treguar nje paraqitje te jashtme sa me te mire, ka aftesine per te folur ne publik dhe nje maredhenie te shkelqyer me njerezit. Personazhi kryesor ne vepren e ...
Autori: Gloria Zhuli · Lloji: Hartim · Tema: Shkrimi i nje teskti fantastiko-shkencor.
Ishte viti 2100.Jeta kishte ndryshuar shume.Toka ishte populluar dhe nga krijesa te tjera te cuditshme.Gjithcka ishte transformuar. Njerezit shkonin nga njeri planet ne tjetrin sikur te te ishin qytete.Teknologjia ishte zhvilluar shume por prape njer...
Autori: Bleonna Jashari · Lloji: Tregim · Tema: Miresia .. <3
Kete poezi po e filloj pak me ndryshe dhe jo si gjithe tregimet e tjera "na ishte njehere" Disa vite me pare jetoja ne Amerike,atje jetoja me nje vajze te quajtur Xhejn dhe me te emen e saj qe quhej Emilli.Xhejn ishte nje vajze me nje zemer shume te mi...
Autori: Eralda Manarkolli · Lloji: Ese informuese · Tema: Nene Tereza
Nene Tereza Te gjithe e dime se Nene Tereza ka qene nje humaniste e madhe.Ajo njihej si nena e mijera femijeve.Po kush ishte Nene Tereza? Cila ishte merita e saj? Emri i vertete i Nene Terezes ishte Gonxhe Bojagjiu.Qe e vogel deshironte e ishte murg...
Autori: Na da · Lloji: Tregim · Tema: te dua
ska asgje me te madhe se dashuria sepse ajo triumfon mbi te gjitha .ishin dy te dashuruar nala dhe teo te cilet e donin shume njeri tjetrin.kane kaluar shume mire me njeri tjetrin dhe kane rene ne dashuri qe nga hera e pare qe jan takuar me njeri tjetrin....
Autori: Melissa Baloshi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vendi imagjinar
Sot imagjinata me coi diku larg kesaj bote reale. Nuk mund te konceptoja ku kisha shkuar,kishte shume drite dhe ishte kaq shume harmoni. Kishte njerez e makina qe leviznin ngado per te kryer punet e tyre te perditshme. Ishte nje rremuje aq e bukur e jetdh...
Autori: MARSELA SINA · Lloji: Tregime per femije · Tema: FAMILJA
ISHTE NJE HERE NJE FEMIJE I CILI NUK KISHTE AS NENE,AS BABA, AS MOTER ,AS VELLA.AI ISHTE I VETEM NE FAMIJLE ,POR KISHTE 2 SHOKE TE CILET I DONTE SHUME.SHOKU I 1:EMANUEL DHE SHOKU I 2:ADI.KY FEMIJA QUHESH LINDI ISHTE NJE FEMIJE I URTE ,SHKONTE NE SHKOLLE,...
Autori: Sherin alimehmeti · Lloji: Tregim · Tema: tregim
Na ishte nje here nje trendafil i kuq.Ai trendafil i bente lulet te celin dhe diellin te shkelqeje.Ky trendafil magjik ishte i nje gjigandi te tmerrshem.Per te marre trendafilin e kuq duhet te mundnin gjigandin.Nje djale qe kishte degjuar per kete trendaf...
Autori: ANONIM · Lloji: Tregime erotike · Tema: VAJZAT E QETA ME KURVAT
ISHTE NJE DITE ME BORE!ISHTE SHUME BUKUR!NE KLASE KISHIN ARDHUR VETEM UNE DHE DISA NGA SHOQET E KLASES.PASI U NGROHEM PAK TEK GAZI DISA DOLEN JASHTE TE LUANIM ME BORE POR ATA KUR U KTHYEN ISHIN DUKE QARE.NJE DJALE I KISHTE GJUAJTUR ME BORE.CFARE GANGSTERI...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Ne nje fshat te larget e po aq te bukur te Frances, ndodheshin dy shtepi, njera prane tjetres. Ketu jetonin dy familje, Tuvaket e Valinet te cilet ishin aq te afert ne njera-tjetren sa nuk dallonin dot as femijet e njerit nga te tjeret (secila nga familje...
Autori: Soena Sheshi · Lloji: Tregim · Tema: Nje sirene e vogel qe enderronte.. (tregim fantastiko-shkencor)
Na ishte njehere e nje kohe nje sirene e vogel. Kjo sirene na e kishte emrin Niksi. Ishte bjonde me disa guaska, te stolisura ne menyre te mrekullueshme , ne floket e saj dhe disa sy vezullues qe ndriconin kudo shkonte.Nje dite kjo sirene po notonte ne ...
Autori: Rie · Lloji: Tregime per femije · Tema: Shkolla
Neri zgjohet shpejt dhe therret Berten,motren e saj.-Zgjohu,zgjohu!:thote Neri. Berta e pergjumur ngrihet dhe ndihmon Nerin te pergatitet per diten e saj te pare te shkolles.Ajo per vete nuk shkonte ne shkolle.qendronte ne shtepi dhe bente punet e shumta....




Komentet e fundit!

Emri: e
Email: ladi_enri@albaniaonline.com
Komenti:

Emri: izmir bodi
Email: izmir95bodi@live.com
Komenti: shume mire E BUKUR

Emri: gipa
Email: gipa.kk@hotmail.com
Komenti:

Emri: shefqet
Email: shefqet122@live.com
Komenti: me te miret jeni

Emri: ana
Email: ana@info.al
Komenti: shume e bukure por gjithsi ka edhe me te mira...

Emri: Emirjona Kertolli
Email: florindgjyriqi@yahoo.com
Komenti: Kjo eshte nje ese qe e kame bere vete dhe e shte nje nder te preferuarat e mia.



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com