Data e postimit: 2013-09-30 18:23:19
Lexime: 10087
Bardhesia e qytetit
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Qyteti im
Autori: Era
Shkolla: Bab Dude Karbunara
Klasa: XIIA
Qyteti: Berat
E-mail: ermo-nela@yahoo.com


Mbi guret e argjendte te qytetit,hena po derdh shkelqimin e saj.Mbi ujin e qete te lumit yjet kane zbritur dhe jane ulur ne fundin e tij.Tomorri ka veshur pallton e rende e te bardhe.
Pishat si vashezat e bukura te qytetit,ruajne elegancen duke u purdrosur me pak bardhesi nga Tomorri plak.Zogjte dimerake te heshtur,fshihen mes bardhesise.Nje vello e bardhe ka rene gjithandej.Here hapet,here mblidhet si krahet e nje shqiponje kur niset per fluturim.Zerat e femijeve perhapen ne kete nate te qete.Te vetmit qe nuk kane ftohte.
Ditet ikin.Here me shkelqim,here me trishtim.E qyteti jeton riperteritjen.Me koken te Kalaja.Me krahe te shtrire ne Mangalem dhe Celepias.

Vepra te ngjashme
Autori: Hani alija · Lloji: Tregim · Tema: Cirkona e art
Kjo është një gojëdhënë e lashtë shqiptare për Beratin: Dy vëllezër të fuqishëm dhe të hijshëm, Tomorri dhe Shpiragu, u zunë për një vajzë të bukur pas së cilës të dy kishin lënë mëndtë. U zunë aq fort e aq shumë saqë fillu...
Autori: Adea Salihi · Lloji: Leter · Tema: Flas Me henen
Flas me henen ne erresiren e nates kur nuk shifen gjurmet e njeriut kur nuk mund askush ta pargjykoj heshtjen time i vetmi qe mund te me degjoj eshte Zoti dhe te vetmit qe i shoh jan hena dhe yjet per rreth saj ah sa kam per te folur, me dhimbjen e t...
Autori: Gloria Zhuli · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Stinet e vitit.
Ne fleten e bardhe, me laprat ne dore vizatoj natyren si nje piktor i rralle. Fusha gjelberon, manushaqja cel ne fushe Dielli ngroh token dhe ua sjell pranveren. Gjethet jane te verdha, nje shi i lehte bie kudo, ajri eshte i fresket dhe vje...
Autori: Gloria Zhuli · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Stinet e vitit.
Ne fleten e bardhe, me laprat ne dore vizatoj natyren si nje piktor i rralle. Fusha gjelberon, manushaqja cel ne fushe Dielli ngroh token dhe ua sjell pranveren. Gjethet jane te verdha, nje shi i lehte bie kudo, ajri eshte i fresket dhe vje...
Autori: Vesa Fejzullahu · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 21 marsi
Ahh,stina e pranveres me e bukura nder stinet e tjera,Stina e pranveres na sjell lule e gjelberimin e natyres... Nuk e nderroj stinen e pranveres, Dielli ngroh shpirtin e femijeve,buzeqeshje te femijeve cdo dite ne mesdite duke lozur e qetesuar shpirtrat ...
Autori: ............... · Lloji: Analize letrare · Tema: qendra e qytetit tim
ne qytetin e memaliajt puna vazhdon pa pushuim per ndertimin e qendres se qytetit tone.nje pune e madhe po zhvillohet ne memaliaj.zhurmat e makinave te punes degjohen qe larg dhe nuk pushojne kurre.qyteti yne po gjallerohet dhe ne te njejten kohe edhe po ...
Autori: KRISTI MERKAJ · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: SHKOLLA E FSHATIT DHE SHKOLLA E QYTETIT
SHKOLLA E FSHATIT ESHTE NJE SHKOLLE E QETE DHE JO ME SHUME KERKESE LLOGARIE .SHKOLLA E FSHATIT NUK ESHTE E KOMPLETUAR ME MJETE MESIMORE PER TE REALIZUAR OREN E MESIMIT.SHKOLLA E QYTETIT KA KERKESE LLOGARIE DHE KA MJETE PER TE REALIZUAR OREN E MESIMIT DIS...
Autori: Edwrado Hoxha · Lloji: Pershkrim · Tema: Kujdes derrasa eshte e kalbur
E ulur ne copezen e nje toke shkruaj: “E lodhur, e heshtur, me pesimizmin me te madh; Te gjitha keto te krijuara nga koherat qe ne po jetojme. Ne ate flete qe une shkruaj megjithese larg botes, ne ate copez te vogel atje tej shihen gjurmet e trishta te ...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mbremja
Ishte dite e diell.ora 6 e mbremjes.Heshtja kishte pushtuar tere vendin.Degjoheshin vetem shushurimet e gjetheve nga era e lehte qe fryente. Mbremja e quditshme nuk te lejonte te shihje ngjyrat e bukura te natyres.Zogjte kishin ndaluar cicerrimat e tyre. ...
Autori: sara xheleshi · Lloji: Ese informuese · Tema: informacion te pergjithshem
Iktiosaurusi ose peshku hardhuce ka marre kete emer per shkak te formes se tij.Disa fosile qe jane gjetur,kane patur brenda iktisaurusi te vogel, ndaj ekspertet besojne se ata lindin te vegjel,ne vend qe te b...
Autori: Anonim $$$ · Lloji: Analize letrare · Tema: Dimri
Jashte po bie bore. Shtepite jane mbushur me boren e bardhe e te bukur qe pelqehet nga te gjithe . Femijet hapin duart tek sa bora bie . Degjohen zerat e lumtura te tyre qe thone : -Bore .bore !!! Po bie bore !! Turistet ,femijet ,dhe te gjithe banoret ...
Autori: ermal tafoshi · Lloji: Poezi lirike · Tema: hena
me tha hena mbreme nata me te rene si ta puthe une yllin yllin ate me te mirin ah yllin sa do te doja fort ta perqafoja si ne enderr qdo nate qe me vjen e me ik prap dhe gjumi te me zere mu ne krahet e tij tok se bashku te jem gjer meng...
Autori: Anisa · Lloji: Pershkrim · Tema: Nje dite e bukur
Ne qytet zhurmat futeshin lehtesisht ne dritaret e hapura: makinat e njerezit qe shkonin kudo, zogjte qe ftuturonin nga nje strehe ne tjetren, zerat e femijeve etj. Mendova te kaloja nje dite ne pyll. Mengjesi ishte i kthjellet dhe i ndricuar nga rrezet e...
Autori: Ana · Lloji: Pershkrim · Tema: Qyteti i lindjes
Saranda eshte perla e Shqiperise.Ajo eshte qyteti im i lindjes dhe qyteti ku une banoj.Saranda eshte nje vend shume i bukur turistik.Pikat me te bukura qe mund te vizitosh ne Sarande jane Qyteti Antik i Butrintit,Kalaja e Lekursit,Syri i Kalter etj.Qyteti...




Komentet e fundit!

Emri: eni
Email: gersi.xhabafti@yahoo.com
Komenti:

Emri: Etnik
Email: nikku_sween@postribe.com
Komenti: Bravo zemer...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com