Data e postimit: 2018-04-18 17:17:54
Lexime: 16878
MAMI IM ♥♥♥
Lloji: Ese pershkruese
Tema: mami im
Autori: _J
Shkolla: hSm_
Klasa: 12b
Qyteti: tiran
E-mail: j.30@gmail.com


Ne kete ese mund te them se nuk eshte vetem subjektive por eshte SUPER subjektive pasi perfshihen te gjitha ndjenjat e mia karshi ketij personi .. Ai person eshte MAMI IM , ajo eshte personi me unik ne bote . Nga pamja e jashtme ndoshta nuk eshte femra me e bukur ne bote por nqs e shikon me vemendje do shikosh nje grua te thjeshte te dashur qe percjell vetem pozivitet , miresi dhe dashuri .
Floket e saj ngjyre te kafeta ,syte e saj jeshile qe te japin ndjesine e nje natyre te qete kur e shikon , buzet e saj qe te puthin sa here qe ti shkon te flesh dhe duart e arta qe te perkedhelin floket dhe ti e ke mbeshtetur koken ne gjoksin e saj , mua me ben te ndihem sikur vetem 1 vend eshte i sigurt dhe asnje tjeter dhe ai vend eshtene krahet e saj .
Per mua ajo eshte nje heroine sepse ka mundur te perballoje shume sfida dhe veshtirsi qe jeta e ka perballur dhe vazhdon akoma te qendroje si 1 Heroine e vertete pasi edhe vitet bejne te tyren , nganjehere e shoh dhe them me vete : " sikur te mund ti ngjaja vetem 2 % asaj por Jo ! Ajo eshte kaq e vecant. Nje grua qe nuk diti kurr te thote jo... te dorezohej para veshtirsive mund te them se ka nje karakter te forte eshte shume e guximshme , menyra se si ajo flet tregon 1 graua te vendosur , shume e sjellshme dhe tolerante. Ajo thote gjthm se enderat e saj u plotesuan kur linda femijet e e saj , teksa me shume.durim.dhe dashuri qendroj prane nesh . kur thame fjalen e pare , hapat e para , kur na mesoj per here te pare bicikleten , momentet kur u rrezuam kur qeshem kur qame , dita e shkolles etj. qe nuk kam flete ti shkr. keto gjera mbase mund ti kene bere te gjotha mamate por ajo i ka bere me shume dashuri per te gjithe ne nga motra ime e madhe e deri tek une . ju mbase mund te keni nje mam por jo si e imja , ajo esht idhulli im ajo esht thjesht MBRETERESHA IME. luv u mom

Vepra te ngjashme
Autori: Izabela Shelna · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mami im
Nje person i dashur Ah,sa e veshtire eshte te flasesh per nje person qe e do dhe te do shume.Aq shume sa edhe sikur te gjitha oqeanet , detet, lemenjte te ishin boje per te shkruar s'do mjaftonin, edhe sikur cdo centimeter i tokes te ishte leter s'do dil...
Autori: Anxhela Hasankolli · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Grate qe konsiderohen si kukulla ne duart e burrit te tyre.
Gruaja,nje qenie njerezore,nje nene e palodhshme dhe nje shoqe jete.Nje person qe te drejtat e saj nuk kane gjetur zbatim ne jeten e perditshme.Nje person qe gjendet e ofenduar akoma edhe perballe familjes se saj.Nje person,qe ne kete rast kerkon ngrohtes...
Autori: Katty · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Nena eshte qenia me e shtrenjte ne bote. Ajo eshte shume e dashur dhe e embel. Nena ime eshte shume e shtrenjte sepse ajo me ka rritur dhe me keshillon per cdo veprim qe bej. Keshillat e saj jane shume te vlefshme per mua. Ajo mua me fal shume dashuri dhe...
Autori: Glea · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Pse?
Pse? Pse-ja eshte pyetja me e madhe e njerzimit.Sa here mund ta keni bere kete pyetje,prit me lere ta gjej mbi 1 000 000 here apo jo? Nuk eshte e lehte te gjesh kete pyetje apo jo? Per disa gjera ne e kemi nje pergjigje , por per disa te tjera jo.Sa bukur...
Autori: Denisa Nisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Xhaxhi im
Te Kesh nje xhaxhi do te thote te Kesh te gjithe pasurine e botes😍😍...Une jam shume e lumtur qe kam xhaxhin me te mire ne bote 💖💖💖...💖💖💖,,Xhaxhi im eshte ai njeri qe gjithmone I pelqen te jete I thjeshte..dhe eshte I kenaqur me gje...
Autori: enveida kajushi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: deshira ime
sa bukur do te ishte sikur te kisha mundesi ta ktheja kohen mbrapsht para shume vitesh edhe para se une te lindja dhe te kisha mundesi te behesha nje njeri i padukshem dhe te kisha mundesine qe te ndryshoja gjithcka ne kete bote.sikur te kisha nje shkop m...
Autori: Aril Tola · Lloji: Ese pershkruese · Tema: gjyshja
Gjyshja ime eshte nje grua punetore dhe shume e dashur per mua dhe per te gjithe .Kudo ndjej zerin e saj te embel si dhe perkedheljet e buta te dores saj qe me duken se me shoqerojne ngado.Prane gjyshes ndjej ngrohtesine,qetesine e embelesine qe e karkter...
Autori: fioralba bardhoshi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: gjyshja ime
Gjyshja ime eshte nje grua punetore dhe shume e dashur per mua .Kudo ndjej zerin e saj te embel si dhe perkedheljet e buta te dores saj qe me duken se me shoqerojne ngado.Prane gjyshes ndjej ngrohtesine,qetesine e embelesine qe e karkterizon nje nene qe k...
Autori: fioralba bardhoshi · Lloji: Analize letrare · Tema: dashuria per gjyshen
Gjyshja ime eshte nje grua punetore dhe shume e dashur per mua .Kudo ndjej zerin e saj te embel si dhe perkedheljet e buta te dores saj qe me duken se me shoqerojne ngado.Prane gjyshes ndjej ngrohtesine,qetesine e embelesine qe e karkterizon nje nene qe k...
Autori: JOANA RUKO · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: ENDRRAT
Te gjithe kane endrra ne ditet e sotme .Disa enderrojne te bejne nje ushetim apo te kene nje kompjuter,endrra te cilat nje dite do te behen realitet me pak mund e perpekje.Endrra ime eshte shume e vecante dhe e bukur njekohesisht.Per disa persona mund te ...
Autori: Tea Lako · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dashuria
C`eshte dashuria??? Dashuria eshte gjeja me e bukur qe mund ti ndodhe nje personi.Ndjesia me e bukur qe pushton shpirtin. Dashuria eshte nje ndjenje qe mund te shkruash aq shume,por ne mendje te vijne aq fjale sa nuk di cilen te shkruash me perpara. Dash...
Autori: Rexhina Beba · Lloji: Ese informuese · Tema: Nena e vetmja mbeshtetje ne jete
Nena , ajo grua ne te cilen me dha jete nga jeta e saj.Ajo grua qe te mbeshtet dhe te qendron prane ne momentet me te bukura dhe me te shemtuara. Naten qe e beri dite dhe qiellin qe e beri det. Kjo qenie e pazevendesueshme ne bote qe me beri te qesh kur p...
Autori: Francesko File · Lloji: Ese filozofike · Tema: "Te gjithe kemi aftesi te vecanta"…
"Te gjithe kemi aftesi te vecanta"… Secili prej nesh eshte unik dhe i vecante!Dikush ka aftesi te kendoj,dikush ka aftesi te pikturoje,dikush tjeter te flase shume mire ne publik etj...dhe keto aftesi na bejne me te vertete te vecante...
Autori: kledi sina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ceshte e bukura
ceshte e bukura Per shume njerez jeta reale eshte dicka monotone, e perseritshme, e merzitshme.. ajo ka aq shume dhimbje brenda saj, por e mira eshte se cdo dhimbje shoqerohet me dicka te gezuar. Prandaj s’ka dhimbje pa gezim dhe ska gezim pa dhimbje. ...




Komentet e fundit!

Emri: margil
Email: margilmingo@gmail.com
Komenti: gjyshja ime me e mira

Emri: xxx
Email: xxx20@gmail.com
Komenti:

Emri: xxx
Email: xxx20@gmail.com
Komenti:

Emri: xxx
Email: xxx20@gmail.com
Komenti:

Emri: xxx
Email: xxx20@gmail.com
Komenti:

Emri: eni
Email: eni11@hotmail.com
Komenti: bukurr

Emri: sindiS
Email: sS54@gmail.com
Komenti: ka shume gabime ne shkrim.

Emri: ALberti
Email: ALberti@gmail.com
Komenti:

Emri: miranda
Email: mirandA@gmail.com
Komenti: shum e bukur bravo . Mami eshte personi me i rendesishem ne bote

Emri: era shabani
Email: shaban.E@gmail.com
Komenti: wow super


Emri: kiara
Email: kiara@gmail.com
Komenti: shm e bkr



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com