Data e postimit: 2013-03-12 14:09:44
Lexime: 9910
Lumturia
Lloji: Ese pershkruese
Tema: lumturia
Autori: Elvira Sadriju
Shkolla: ismail qemali -prelez i jerlive
Klasa: 7
Qyteti: Ferizaj
E-mail: elvira.cr@hotmail.com


I lumtur nuk eshte ai qe e ka me te miren e cdo gjeje por ai qe di te marr me te miren nga gjithecka qe i ndodh pergjate rruges se tij.
Gjerat me te bukura duhet te luftosh per ti pasur e kur i ke duhet te luftosh per ti mbajtur.
Behu aktor i jetes tende e jo spektator i jetes sime.

Vepra te ngjashme
Autori: Sidorela Musaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: SHendritsi i nje erresire
Po shkruaj me thellesi te zemres,po shkruaj me thellesi te shpirtit por keto fjal qe po i shkruaj besoj qe do te peshojn aq edhe sa them.Esht e kot te mundohesh kot per gjerat e kota,edht fitimprurse te fitosh ne gjerat qe duhesh fituar,esht vajtim te vaj...
Autori: Adi gangsta boy · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Jeta eshte e ndryshme per te gjithsecilin,ku gjithsecili duhet tta jetoje ate ne menyren e tij.Ama jeta nuk eshte e lehte,por pikerisht kjo eshte edhe esenca e saj.Te jetosh do te thote te luftosh,te luftosh sfidat e jetes e nese je i zoti te dalesh fitue...
Autori: Armonda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta dhe sfidat e saj
Jeta sado e komplikuar qe esht prap duhet jetuar dhe perballuar me sfidat e saj.Udhetimi i jetes edhe nje rrugetim i pa shmangshem i njeriut qe nga momenti kur ai vje ne jet,pavarsisht sa gjat tij mund te ket periudha ose momente te bukura ose te trishtu...
Autori: Erolinda Dervishaj · Lloji: Hartim · Tema: Kujdesi eshte rruga me e mire per miqesi
Ne jemi femije e jemi duke u rritur cdo dite e me shume dhe duhet te kemi kujdes per cdo gje. Duhet ta dallojme te miren prej te keqes dhe te keqen prej te mires. Gjeja me e mire per ne eshte te shikojme rrugen tone dhe te mos i bejme keq askujt. Per n...
Autori: Nigela Moqi · Lloji: Leter · Tema: Per te gjithe ata qe nenvlersojne vetem
Duaje veten ashtu sic je,nuk ke arsye te ndryshosh personalitetin tend per askend dhe per asgje ne kete bote sepse je unike,je e bukur ne llojin tend,ti ke ardh per nje arsye ne kete jet,ke ardh per te luftuar,ke ardh per ti dhene dicka kesaj bote.Shfryte...
Autori: Lukë Rrahmani · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Keshilla te keshillon
Kur te keshillojne, Ti duhet t'i degjosh, Keshillat e nenes, Duhet t'i respektosh. Kur doktori te keshillon, ...
Autori: Eggy · Lloji: Analize letrare · Tema: Nene
Nene o nene Ska si ti o nene Je me e mira ne kte bote Askush ty nuk te zevendeson Ti te jep buke ,e dituri Te jep kurajo ,,miresi Vetem ti te do vertete Pa ty nene skam ku shkoj Duaje nenen sa eshte gjalle Se vetem ajo ,te do me shpirt Se a...
Autori: Aulona · Lloji: Hartim · Tema: respekti
prindërit unë i dua shumë,pa marr parasysh a janë të pasur a po të varfër.Prindi është i vetmi përson që edhe jetën e jap për ty ndonjëher të qërton por ebën vetëm për të mirën tënde,ata janë më të pjekur se unë,janë ballafaquar...
Autori: Anonim · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dashuria
Ne jete njeriu lind, jeton e me pas vjen edhe fundi i tij kur ai vdes dhe sigurisht pason breza te tere pas vetes. Ai kalon shume periudha e ngjarje te ndryshme gjate gjithe jetes. Si cdo qenie tjeter e gjalle, lind dhe ne fillim e gjithe dashuria dhe vem...
Autori: Anonim · Lloji: Fjale te urta · Tema: Ji vetvetja
Mos shiko se cfare bejne te tjeret dhe mos merrni shembull nga ata. Ata duhet te marrin shembull nga JU. Ji vetvetja dhe mos i shuaj enderrat e jetes tende pavaresisht se ty te duken te pamundura.Ji vetvetja dhe jep maksimumin tend ne cdo fushe ose veper ...
Autori: ERZA · Lloji: Leter · Tema: DASHURIA
Jeta eshte e ndryshme per gjithësecilin ku secili duhet ta jetoj ate ne menyren e vet. Jeta nuk eshte e lehte por pikerisht kjo eshte esenca e saj te jetosh do te thot te luftosh sfidat e jetes e nese je i zoti do te dalesh fitues.Vet jeta eshte si nje ...
Autori: Ana · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jeta
Ceshte jeta? Jeta eshte nje lufte qe duhet ta fitosh, nje det me stuhi qe duhet ta perballosh Nje kalvar dhimbjesh, uljesh e ngritjesh Nje dallge e fuqishme nga e cila duhet te mbijetosh Mos i mbyll syte perballe sfidave te saj dhe mos e kthe shpin...
Autori: eda lumi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: perrallat
Perrallat jane pasqyre e jetessone: Sa here permendim fjaleni perralle kujtojm shume gjera duke nisur qe nga perrallat e bukura qe na thoshe gjyshja kur ishim te vogla dhe ne kohet e sotme na shoqerojne perrallat e Asdrenit. Tani jam ne nje mosh per te k...
Autori: aaann · Lloji: Poezi personale · Tema: lexojeni
Mami eshte lumturia e jetes sime, qe me ka nxjerre ne drite, qe une e dua me gjithe shpirt C'do mam qe punon, femija i mungon, dhe kurre se harron Mamat kur merziten, duhet t'i rrime prane me fjale te bukura, ta ngushellojme dhe ta p...




Komentet e fundit!

Emri: Baby baby
Email: Baby.baby@yahoo.com
Komenti: Shum bukur 😂😍

Emri: Baby baby
Email: Baby.baby@yahoo.com
Komenti: Shum bukur 😂😍

Emri: erza
Email: erza-jakupi@gmail.com
Komenti: Pldh.Kjo nuk eshte ese po kto fjalt jan thenie

Emri: orges
Email: belbaorges@yahoo.com
Komenti:

Emri: Edra
Email: Edra.fr@hotmail.com
Komenti: Bravo shumë e bukur ka domethënie për ata qe e kuptojnë dhe e ndiejnë

Emri: anonim
Email: dsgur@yahho.com
Komenti: kot fare hahahahahaha

Emri: anonim
Email: anonim@yahoo.com
Komenti: bravo

Emri: vfnkgjafkh
Email: dsgur@yahho.com
Komenti: hgfshtyhtyyyyydhggy

Emri: Sandra
Email: Sandra_gurra@yahoo.com
Komenti: Komplet thenie te njohura.Tema e parealizuar!

Emri: Sandra
Email: Sandra_gurra@yahoo.com
Komenti: Komplet thenie te njohura.Tema e parealizuar!


Emri: kosi
Email: kosi.duraku@hotmail.com
Komenti: te lumt shum shprehje te bukura

Emri: nilda koldashi
Email: koldashinilda@yahoo.com
Komenti: mu pelqeu shume kjo ese. ka nje domethenie te vecante. ai qe e lexon e kupton.

Emri: linnaa
Email: argjenda.fr@hotmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com