Data e postimit: 2013-01-19 08:43:01
Lexime: 6722
NENE
Lloji: Ese pershkruese
Tema: NENA
Autori: Brinilda Nilda
Shkolla: H.Clinton
Klasa: 5
Qyteti: Tirane
E-mail: kbrinilda@yahoo.com


Kte e kam shkrujt per mamin tim dhe kte rast dua tua dedikoj te gjitha mamave shqiptare...

Fjalet jane te pakta per te shkruar per qenien me te bukur te kesaj bote siç jane Nenat,ato te cilat na dhane jete nga jeta e tyre,ato te cilat jane si lule pranvere qe me aromen e tyre te bejne te ndihesh si ne parajse,qe nje perqafim i tyre na largojne hidherimet ,zemerimet,inatet qe mund ti kemi ne zemrat tona.Ato te cilat ne rast kur ndihemi keq nje fjale e tyre na duket qe na zhduken brengat tona,ato te cilat gjithmone per ne mundohen qe te pamunduren ta bejne te mundur ,dhe ato te cilat lum qe i kemi dhe qe ne çdo moment duhet te themi fjalen me te bukur te kesaj bote .....TE DUA NENE!

Vepra te ngjashme
Autori: Indrit Nika · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dicka per nenen
Fjalet jane te pakta per te shkruar per qenien me te bukur te kesaj bote siç jane Nenat,ato te cilat na dhane jete nga jeta e tyre,ato te cilat jane si lule pranvere qe me aromen e tyre te bejne te ndihesh si ne parajse,qe nje perqafim i tyre na largojne...
Autori: Blinera Murati · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Per nenen
Nene ti je ajo qe gjendesh me mua ne gjithe kete rrugetim te jetes time,ti je ajo e cila nuk me braktis kurre.E di nene,un prej tejekam marre shume pak gjera,sepse ti je e arritshme.Ti je ajo qe qdo dite me ben te qesh e qdo dite me jep kurajo pergjithqka...
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Nene,ti je ajo qe gjendesh me mua ne gjithe kete rrugtim te jetes sime,je ajo e cila nuk me braktis kurre.Nene,sot vendosa qe te marr nje flete te bardhe dhe ta shkruaj me ate bojen e zeze, me fal per disa fjale qe jane lagur,por lotet nuk po me ndalojne....
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Nene,ti je ajo qe gjendesh me mua ne gjithe kete rrugtim te jetes sime,je ajo e cila nuk me braktis kurre.Nene,sot vendosa qe te marr nje flete te bardhe dhe ta shkruaj me ate bojen e zeze, me fal per disa fjale qe jane lagur,por lotet nuk po me ndalojne....
Autori: enxhi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: adoleshentet
Adoleshenca. Te jesh adoleshent do te thote te ndjesh droje,te fillosh te mendosh si te rriturit,nderkohe qe nuk je teresisht femije dhe te tjeret te bejne te mendosh se je i tille.Te gjithe thone se adoleshentet jane gati te fluturojne ne moshen e tyre,...
Autori: Britni · Lloji: Ese argumentuese · Tema: vlerat e njeriut jane per tu admiruar sesa per tu perbuzur
Secili prej nesh ka vlerat e tij.Por ne pergjithesi ne njerezit kemi vlera te cilat admirohen por disa te tjera per tu perbuzur.Njerezit kane vlera te cilat nuk duhen shkelur pasi me pas do te pendoheni.Vlera te tilla jane si Përgjegjshmëria e veprimeve...
Autori: Korina · Lloji: Analize letrare · Tema: Nena
Nena eshte njeriu me I shtrenjte ne kte bote. Ajo eshte njeriu qe sa her Humbet te dergon ne rrugen e duhur. Nena eshte ajo qe te mban ne krah qe ne minutat e para te jetes tende, ajo qe te do te miren gjithmone, ajo qe te keshillon pa bertitur, dhe ...
Autori: Ina Gjika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Toka
Toka,eshte planeti ku ne jetojme.Ajo ka disa vecori,te cilat e dallojne ate ngate nga nje planetet e tjere.Dallimi i pare eshte se ka jete ,por arsyet te cilat bejne te mundur jeten ne Toke jane disa.Se pari Toka eshte e perbere nga kontinentet dhe oqeane...
Autori: Bujar Rexhallari · Lloji: Hartim · Tema: Nena
-Fjala nene eshte nje fjale e paharrueshme qe gjithmone na gezon dhe na bene te lumtur. Une kudo qe shkoj une fjalen nene nuk e harroj sepse ajo eshte gjeja me e rendesishme e jetes sone sepse ajo na gezoj ne kete dite kaq te bukur. Nenat tonae kan nje f...
Autori: Vjollca Krasniqi · Lloji: Hartim · Tema: Fjal e dashur, fjala nene
-Fjala nene eshtenje fjale e paharrueshme qe gjithmone na gezon dhe na bene te lumtur. Une kudo qe shkoj une fjalen nene nuk e harroj sepse ajo eshte gjeja me e rendesishme e jetes sone sepse ajo na gezoj ne kete dite kaq te bukur. Nenat tonae kan nj...
Autori: Finesa kqiku · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: 8 marsi dita e nenes
8 Mars. Nje dite qe mbart respekt,dashuri te pafund,per ato qe na dhane jete nga jeta e tyre.Per ato qe naten e bene dite dhe na mekuan me qumesht nga gjiri i tyre. Per ato qe gjenden prane sado larg qe te jemi ,sa here zemrat tona deshperohen,sa here s...
Autori: YourLiterary.com · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Paqja ne bote
Fjalen paqe,kur e themi ajo na del si rreze drite qe sa here qe e themiaq me shume ndricon.Bota nuk eshte perfekte ,por ama ky eshte justifikimi jone qe gjithmone themi fajin e ka ky e ka ajoetj, por ne duhet te rregullojme ne fillim paqen ne vetvete se...
Autori: ROSELA BAJRAKTARI · Lloji: Ese argumentuese · Tema: LUMTURIA
PERRALLAT JANE RREFIME TE VJETRA NGA POPULLI, TE CILAT SHPJEGOJNE NE MENYRE SIMBOLIKE FORMEN E LUMTURISE SE VERTETE.NE PERMBLEDHJEN E PERRALES NDERTHUREN ELEMENTE REALE ME ATO FANTASTIKE.NEPERMJET PERRALLAVE NJEREZIT SHPREHIN DESHIRAT E TYRE TE CILAT NUK ...
Autori: RINELA · Lloji: Ese pershkruese · Tema: CFARE JAN EFJALET DHE PSE JANETE RENDESISHME????
Fjalet kane evoluarmes viteve.Ndoshta,me shume se cdo faktor tjeter,eshte mjeshteria e gjuhes qe na ndan nga bota e kafsheve.Por fjalet jane gjera te rreshqitshme.Eshte e njohur gjeresisht qe ato mund te perdoren per te mashtruar gjithashtu edhe per te nd...




Komentet e fundit!

Emri: nina
Email: ninalaci@live.it
Komenti: hej ua sa e bukur te pergezoj brave dhe je vetem 11 vjece bravo brinilda

Emri: bleona
Email: prishtinaismelda@yahoo.com
Komenti: e thjesht dhe magjike

Emri: Blenda
Email: Blendagl@hotmail.com
Komenti: deri dikun e mir

Emri: nisa
Email: ni_sa02@hotmail.com
Komenti: shume keq

Emri: xhesi
Email: xhesi@hotmail.com
Komenti: shume e bkr

Emri: shiponja
Email: albina-0123@live.com
Komenti: shum e bukur

Emri: Eleni
Email: eleni.salla@alblove.com
Komenti: Shume e bukur me pelqeu shume !

Emri: Florijan Hajra
Email: ffflori_kulleri@hotmail.com
Komenti: shum e bukur

Emri: ana
Email: ana2012@hotnail.com
Komenti: te ishte me e gjate

Emri: ai
Email: ai@live.com
Komenti: e bukur


Emri: cimi
Email: cimijuventus@hotmail.com
Komenti: shume shumme e bukur bravo te qofte

Emri: florind
Email: florindgjyriqi@yahoo.com
Komenti: e bukur

Emri: ennka
Email: enka-ndrecaj@hotmail.com
Komenti: E perkryer

Emri: keti
Email: ketilena@yahoo.com
Komenti: fantastike

Emri: donita osmanollaj
Email: u-ki123@hotmail.com
Komenti: SHum e bukur...

Emri: Emirjona Kertolli
Email: florindgjyriqi@yahoo.com
Komenti: E shkurter por e bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com