Data e postimit: 2013-04-01 17:06:32
Lexime: 14869
NE DREJTORI
Lloji: Tregime erotike
Tema: VAJZAT E QETA ME KURVAT
Autori: ANONIM
Shkolla: .
Klasa: 7A
Qyteti: GRIZHE CITY
E-mail: lion.fernandes@hotmail.com


ISHTE NJE DITE ME BORE!ISHTE SHUME BUKUR!NE KLASE KISHIN ARDHUR VETEM UNE DHE DISA NGA SHOQET E KLASES.PASI U NGROHEM PAK TEK GAZI DISA DOLEN JASHTE TE LUANIM ME BORE POR ATA KUR U KTHYEN ISHIN DUKE QARE.NJE DJALE I KISHTE GJUAJTUR ME BORE.CFARE GANGSTERI?PASTAJ UNE DOLA DHE FILLOVA TE ZIHESHA ME KETE DJALE.PASTAJ TE DY PERFUNDUAM NE DREJTORI E NA BERTITEN SA ME SKA.DREJTORIT I RA ZILJA E TELEOFNIT DHE I DUHEJ TE IKTE.A IKU.GJITHASHTU EDHE DJALI ME TE CILIN U ZURA SEPSE E RRAHA KEQ.PASTAJ VAJZAT E KLASES SIME ERDHEN TEK UNE DUKE ME THENE QE U TREGOVA I MADH NE AKOMA ISHIM NE DREJTORI.PASTAJ NE MENDUAM TE NISESHIM NE SHTEPI.SHKUAM NE KLASE DHE MOREM CANTAT.ERDHI FUGONI POR DHE POTHUAJSE TE GJITHA IKEN.VETEM NJERA MBETI.VAJZA E DREJTORIT.GJITHE TE TJERET E KLASES IKEN.NE U KTHYEM BRENDA PER TU NGROHUR PAK POR NUK SHKUAM NE KLASE POR NE DREJTORI.UNE MBYLLA DEREN E HIPA MBI TAVOLIVE.E PUTHA NE BUZE E AJO MA KTHEU.FILLUAM TE ZHVISHNIM NJERI TJETRIN.NDESHJA FILLOI!NE FILLIM AJO MA MORRI NE GOJE PASTAJ UNE IA FUTA K*RIN NE P*LL.AJO MUNDOHEJ TE MOS BERTISTE KESHTU QE UNE E NDALA SE MOS VINTE NDONJERI.U VESHEM DHE HAPEM DEREN.FUGONI KISHTE IKUR KESHTU QE MUA ME DUHEJ TE ECJA PER NE SHTEPI.ASKUSH NUK ISHTE NE SHTEPI.UNE MBYLLA DEREN DHE NDEZA DIGITALIN TEK X1-SHI.FILLOVA TI BIJA ME DORE PASTAJ DEGJOJ DEREN TEK BIE.ISHTE VAJZA E DREJTORIT.AJO HYRI BRENDA.PASTAJ SHFAQJA FILLOI PERSERI!E VAZHDUAM KU E LAME NE ZYRE.UNE IA FUTA NE BYTHE PASTAJ DHE ME VONE K*RI NXORRI SPERMEN.UNE IA DERDHA NE FYTYRE.POR NUK NDALUAM PERKUNDRAZI E PERSHPEJTUAM.AJO BERTISTE SHUME FORT.U SHTRIME NE KREVAT DHE AJO MA MORI NE GOJE NE FILLIM PASTAJ IA FUTA NE P*LL DHE NE B*YTHE.AJO KENAQEJ SHUME.ME VONE AJO U LARGUA. UNE PASTROVA RUMUJEN QE KISHIM BERE.DITET NE VAZHDIM NE VAZHDONIM PO NESOJ SI ME PERPARA SE TE PERFUNDONIN NE KREVAT BASHKE.

Vepra te ngjashme
Autori: anonim · Lloji: Tregime erotike · Tema: Me shoqen time
Isha nje dite une vetem ne shtepi. Nuk kisha cfare te beja dhe vetem rrija kot ne kompjuter.Dhe ne ate momonet hap nje adres brazzers.com.Duke pare S*x me shkoi edhe mu mendja per te bere s*x. Meqe isha vetem ne shtepi mora ne telefon nje shoqen time qe e...
Autori: ermal · Lloji: Tregime erotike · Tema: ne klase
shpesh ne oren e pushimit qendroja ne klase per te mesuar ndonje gje. me mua rrinte dhe nje shoqe e klases qe shpesh me kerkonte ndihme. kjo gje vazhdoi per nje jave . nje dite pasi te gjithe nxenesit dolen nga klasa qendruam perseri te dy. fillova te fli...
Autori: ajshe aliqkaj · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: ese per boren ose dimrin
nje dit duke u zgjuar per tu nisur ne shkoll pash ne dritare se ishte bere gjithqka bardh mu duk se ka shum mjegull por jo kishte rene bore un u gezova shum shkova me nxitim ne shkolli sho se te gjith luanin erdha dhe un ne u kenaqem duke luajtur pastaj h...
Autori: ANISA · Lloji: Tregime erotike · Tema: EROTIKE
PARDJE ISHA NGA JE SHOQE . AJO NUK ISHTE NE SHTEPI , PO KISHTE VETEM TE VELLAINM ANXHELON[18 VJET ].UNE isha vetem 12 vjet. Ai me tha se kishte dale me prinderit mund te vonoj diku te 30-35 min. U ula ne sallon.Ai po shikonte nje video porno . Eshikojme ...
Autori: Luna Beta · Lloji: Tregime per femije · Tema: E bukura fiton ndaj te shemtuares
Na ishin nje here dy vajza,nje e bukur dhe tjetra e shemtuar. Ato jetonin bashke ne nje shtepi. Vajza e shemtuar me emrin Elizabeta ishte vajza e njerkes se Katerines pra vajzes se bukur. Elizabeta ishte shume xheloze per bukurine e Katerines . Ajo donte...
Autori: Sherin alimehmeti · Lloji: Tregim · Tema: tregim
Na ishte nje here nje trendafil i kuq.Ai trendafil i bente lulet te celin dhe diellin te shkelqeje.Ky trendafil magjik ishte i nje gjigandi te tmerrshem.Per te marre trendafilin e kuq duhet te mundnin gjigandin.Nje djale qe kishte degjuar per kete trendaf...
Autori: GANIA EDHE RUFKIA · Lloji: Analize letrare · Tema: bora lisa njeru prej bore etj
u zgjova ne mengjes dhe pash disa fjolla bore qe po bien edhe e pash se bora kishte mbuluar te ghith vendin nuk kishte lend vend pa mbuluar pastaj une dhe shoket e mi dolem te lozim me topa bora dhe ndertuam nje njeri pre bore aty u gezuam shum pastaj qek...
Autori: tahkhghj · Lloji: Tregime erotike · Tema: Seksi
Isha 20 VJET. PUNOJA SI PR.STITUTE.Ishte shkurt,ora 8 . Binte shi. Marr nje telefonat nga nje mashkull . Me kerkon te takoheshim pas nje ore ne nje hotel.vesha bluze te bardhe me bark jashte , minifund te zi dhe cizme te kuqe. shkova vete deri atje . mora...
Autori: XXX · Lloji: Tregime dashurie · Tema: dashuria midis dy te rinjve e ndjekur nga krenaria dhe paragjykimi
kjo histori qe mund t'ju tregoj tani mund t'ju duket e pazakonte. megjithate kjo histori qe ende vazhdon edhe sot nisi dy vite me pare, kur une isha ne vit te dyte te shkolles se mesme. duke qene se kam qene nxenese shume e mire ne mesime, prinderit e mir...
Autori: Erblina · Lloji: Tregim · Tema: ne qytet
isha e vetme ne shtepi mami me tha se do te vije vajza e gjagjaut dhe aq shume qe u gezova fluturoja nga gezimi mami shkoi ne pune.Une shtepi e gezuar qe do vinte Albiona!Trokiti dera tak-tak dhe e frikesuar hapa deren dhe e pash Albionen tek dera dhe aq ...
Autori: sherin · Lloji: Tregim · Tema: ato ndeshen me shume rreziqe
Na ishte nje here e nje kohe nje djale qe e quanin Hans.Hansi nje dite kishte marre nje vendim qe do te largohej na qyteti i tij me shoket e tij.Ato ndretuan nje varke qe mund te qendronte mbi det nje jave.Hipen te gjithe.Hansi ishte kapiteni.Nje nga shok...
Autori: Anonim · Lloji: Tregime erotike · Tema: Ne zyre
AJO DITE NUK KISHTE ASGJE TE NDRYSHME SE DITET E TJERA,SI CDO DITE U NGRITA NE MENGJESET HERET,TE BEHESHA GATI PER NE PUNE.MADJE BURRIN E LASH NE SHTRAT,DHE U VESHA..SI CDO HERE ME SHUME KUJDES PER VESHJEN.E DI QE JAM NE QENDER TE VEMENDJES NE PUNEN TIM,D...
Autori: Dorentina dhe Madita · Lloji: Analize letrare · Tema: Hansel dhe Gretel
Hansel dhe Gretel Keta te dy ishin burr dhe grua , nje dite ata kishin ftuar nje mik te rendesishem per drek .Gretel i tha gruas se tij duhet ti pjekesh dy pula per drek sepse kam nje mik te veqant ,pastaj Gretel u nis per ta marr tek shtepia e ti...
Autori: Elisa Kastrioti · Lloji: Tregim · Tema: Braktisja
Një herë një vajzë e quajtur Arta ishte braktisur të cilën e kishte larguar babai nga shtëpia,atë e largoi babai nga shtëpia që ku ishte e vogël sepse nuk dëshironte që fëmijën ta ketë vajzë por djalë. Babai i Artës i kishte thënë nÃ...




Komentet e fundit!

Emri: aaa
Email: aaa@gmail.com
Komenti: Ky na qenka vogelushi imagjinar

Emri: yfgydgjfsdu
Email: udydkytty@gdgh.com
Komenti:

Emri: anonim
Email: ANAtri@yahoo.com
Komenti: Gezohe m se sifantazojne ca tipa. Po pse i shkruani enderrat mo cun???????? po sikur neser djali vajza jote ta shohe. do te te pelqente ta bente/?? turp

Emri: duifhwaggf
Email: dsahfsbjh@fdhfh.com
Komenti: na i shpifet me keto budallalliqe heeeeeee

Emri: djhdfj
Email: asfasdgasdgvad@goosadfg.com
Komenti: dhe pas dy sekondash u zgjove nga gjumi

Emri: emiljana toska
Email: emiljana toska@yahoo.com
Komenti: eshte gabin qe munde ta bejne kete pikerishte ne shkolle

Emri: qertzuiop
Email: wertz@live.de
Komenti: po ti koke pis i madh

Emri: andi
Email: andi123@yahoo.com
Komenti: kjo histori esht e gjitha fallco esht fantasi e gjitha

Emri: emiljana toska
Email: emiljana toska@yahoo.com
Komenti: zemra je shum i vogel rritu edhe pak per keto gjera..................................se po i p..llon njerezit tu i rrejt.



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com