Data e postimit: 2015-02-28 19:51:25
Lexime: 26383
Femija,nje qenie e pafajshme
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Femijet
Autori: Klea
Shkolla: 1 Maji
Klasa: 7B
Qyteti: Tirane
E-mail: roland.leka.eljo@gmail.com


Femija,qenia me e pafajshme ne bote,e cila na fal dashurine dhe lumturine me te madhe.Dhe me te vertete meritojne me te miren,meritojne gjithe boten.Buzeqeshja e embel e tyre shuan vuajtjen me te madhe.Loti i tyre duket si nje dhimbje pa mbarim.Shpirti i tyre duket si nje zog ne qiellin e paster pa re.Pavaresisht ketyre jane qenie me te drejta te plota.Jane thesari me i cmuar i jetes dhe meritojne paqe,dashuri,lumturi dhe hare.Iduhet dhene nje jete ku ata te marrin fryme lirshem,duhet te edukohen ne menyren me te mire te mundshme dhe sigurisht koha e pakufizueshme pavaresisht punes nga prinderit e tyre.Por mbi te gjitha te drejtat e tyre duhen respektuar nje dhe nga nje.Jam vete femije dhe e di se cfare deshirojme te gjithe!

Vepra te ngjashme
Autori: Amanda Sadikllari · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Per te gjithe femijet e Botes kudo qe ndodhen, Bota per femijen. Si mund te jete ajo?
Prinderit,familja,mjedisi si dje dhe sot e ne te gjithe kohet kane ndryshuar.Ata u japin femijeve dashuri ,kujdes ,mbrojtje.Ne familje femija ritet dhe meson shume norma e vlera .Por a mjaftojne keto?Nje femije e zbulon boten me syte e atyre qe e duan dhe...
Autori: Shkolla "Qemal Mici" · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Te drejtat
TE DREJTAT E FEMIJEVE Femijet jane me te shtrenjtit.Gjithkush dhe kushdo do te deshironte qe te drejtat e tij te mos i shkeleshin ose shfrytezoheshin.Femijet kane te drejta ne kemi te drejta dhe duhet qe keto te drejta te na respektohen .Te par...
Autori: ANXHELA MAHO · Lloji: Ese argumentuese · Tema: problemet e femijeve ne bote
Prinderit,familja,mjedisi si dje dhe sot e ne te gjithe kohet kane ndryshuar.Ata u japin femijeve dashuri ,kujdes ,mbrojtje.Ne familje femija ritet dhe meson shume norma e vlera .Por a mjaftojne keto?Nje femije e zbulon boten me syte e atyre qe e duan dhe...
Autori: enxhi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: liria
Ne ditet e sotme qenia njerezore dhe e drejta e tyre nuk respektohet nga te gjithe . E drejta ime fillon aty ku mbaron e drejta jote dhe mbaron aty ku fillon edrejta e tjetrit . Sikur te gjithe njerezit ta respektonin kete gje lufta do ishte vetem nje fja...
Autori: dela ahmetaj · Lloji: Ese vleresuese · Tema: rreth prinderve
Prinderit jane mbeshtetja me e madhe e femijeve.Ata i mbeshtesin femijet e tyre sepse duan qe te marrin vendime te duhura ne jete.Mbeshtetja e prinderit i duhet cdo femije.Prinderit jane dy njerez qe nuk i shprehin problemet ne syte tane,nuk duan qe te na...
Autori: Artiola · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ~ Prinderit - modeli me i mire qe dua te ndjek ne jete ~
Prinderit jane gjeja me e vyer per nje njeri. Sepse ato jane personat e pare qe na duan neve te miren. Jane ato persona qe te mbeshtesin ne rrugen qe ti zgjedh. Vetem ato na keshillojne ne rrugen e drejt dhe asnjehere nuk na mendojne te keqen tone. ...
Autori: Silec · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Femijet
Te flaesh per kete teme sot une e kam shume te veshtire ndoshta sepse jam akoma nje vajze qe nuk jam rritur aq sa duhet per te kuptuar prinderit aq mire. Une gjithsesi e kuptoj mire rendesine e tyre ne jeten time ashtu sic ne jeten e gjithsecilit. Sot po...
Autori: Loris Mehmeti · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Prinderit
"Bashkeudhetaret e rruges sone!" Ne vijme ne jete me te qarat e nje femije qe kerkon nje strehe prane familjes se tij. Familja eshte ajo qe na mbeshtet gjithmone ne kete udhetim te gjate qe na pret. Udhetimi me i gjate eshte jeta,nje loje sfiduese e vi...
Autori: klara · Lloji: Ese argumentuese · Tema: prinderit
"Bashkeudhetaret e rruges sone!" Ne vijme ne jete me te qarat e nje femije qe kerkon nje strehe prane familjes se tij. Familja eshte ajo qe na mbeshtet gjithmone ne kete udhetim te gjate qe na pret. Udhetimi me i gjate eshte jeta,nje loje sfiduese e vit...
Autori: Erimelda Karaj · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dashuria
Dashuria eshte ndjenja me e bukur dhe me fisnike qe buron ne shpirtin e paster te nje individi. Une do ta cilesoja si nje element hyjnor qe te privilegjon dhe te ben te ndihesh si ne qiellin e shtate. Ajo i jep shije, gjalleri dhe kenaqesi te pamundur jet...
Autori: YourLiterary.com · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Te enderrosh....
Te enderrosh per ne femijet eshte gjithcka.Endrrat lidhen me shpresen dhe....bam.....ato zhduken pa lene asnje gjurme. Ne kete bote nuk ka femije pa endrra ,te keqija dhe te mira jane endrrat e tyre .Por kur nuk realizohen te duket se e gjithe bota po te...
Autori: Tea Lako · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: prometeu i lidhur
Prometeu nje hero i jashtzakonshem,i cili u sakrifikua per te miren e njerezimit, nje deshmor i vertete qe e meritojne te gjithe. nje hero i pagjunjezuar,qe vetflijohet per te tjeret, me durim te pafund. simbol i zhvillimit,i revolucionit e i humanizmit ....
Autori: Iva · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Une Kam Nevoje Per Mbrojtjen e Prinderve
Ne jete njeriu meson te lind,meson te jetoje dhe gjate gjithe jetes se tij,ai ka nevoje te dije kuptimin e vertete te jetes.Por c’do njeri lind ne nje familje,ku aty meson te edukohet,meson te eci ne rruget e jetes,qe shpesh here na ve ne prove.Dhe ket...
Autori: kuti · Lloji: Ese argumentuese · Tema: te mbrojme te drejtat e femije
Femija eshte krijesa me e shtrenjte e cdo prindi .Femija te jep buzeqeshjen te jep gjithcka.femijet kane shume te drejta dhe te drejtat e tyre duhet te zbatohen.mendimi i femijes duhet te mbeshtet gjithmone nga prinderit por dihet ne qoftese mendimi i fe...




Komentet e fundit!

Emri: elida
Email: anilagoga10@gmail.com
Komenti: shumebukur

Emri: ONI
Email: oni@gmail.com
Komenti:

Emri: sirela
Email: klanti-@info.al
Komenti:

Emri: une
Email: uneune@yahoo.com
Komenti: shume bukur pergjigju

Emri: angjuzua
Email: angjuzua.bukurishja@gmail.com
Komenti: shum najs aaaa

Emri: une
Email: uneune@yahoo.com
Komenti: shume bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com