Data e postimit: 2015-11-10 18:43:23
Lexime: 62486
liria ime fillon aty ku mbaron liria e tjetrit
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: liria
Autori: enxhi
Shkolla: andon zako cajup[i
Klasa: viti i 2 ne gjimnaz
Qyteti: tirane
E-mail: estefani.cani@hotmail.com


Ne ditet e sotme qenia njerezore dhe e drejta e tyre nuk respektohet nga te gjithe . E drejta ime fillon aty ku mbaron e drejta jote dhe mbaron aty ku fillon edrejta e tjetrit . Sikur te gjithe njerezit ta respektonin kete gje lufta do ishte vetem nje fjale . Te gjithe njerezit lindin te lire e te barabarte . Te drejtat e njeriut jane te njejta per te gjitha qeniet nerezore , pavaresisht nga raca , gjinia , feja apo nga prejardhja kombetare apo shoqerore dhe pavaresisht te gjitha ketyre te gjithe jemi njerez dhe te gjithe kemi te drejta te barabarta . Sikur te gjithe njerezite te ishin modest aq sa jane injorues , do te kishim jetuar pa frike dhe me me shume qetesi.

Vepra te ngjashme
Autori: MELISA BAJRAKTARI · Lloji: Ese argumentuese · Tema: BARAZIA
Ne bote te gjithe njerezit megjithese ndryshojne nga ngjyra e lekures,nga gjinia,nga pasuria,pozita ne shoqeri etj.ata te gjithe jane te barabarte.Te gjithe jane njerez te nje bote.Ne ditet e sotme grate zene poste te rendesishme ne jeten shoqerore dhe p...
Autori: Dior dervishllari · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Per racizmin
Racizmi eshte nje sjellje e keqe ndaj njerezve me ngjyre, ndaj fese te nje njeriu dhe ndaj vendlindjes qe ka nje njeri. Racizmi mund te duket normale por ne te vertete eshte shume ofenduese. Te gjithe njerezit lindin te barabarte. Askush nuk lind raci...
Autori: Louis ...com · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Fjala
Te gjithe ne jemi te barabarte dhe kinit te drejta te barabarta dhe liri fjale.Askujt nuk duhet ti cenohen keto te drejtA.kjo fjale e thene nga cdokush vlen pavaresisht se cfare mendimi ka ky individ.ne jemi nje shtet demokrarik ne japim mendimet tona ash...
Autori: Elisa Dushkaj · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Liria e fjales
Te gjithe njerezit lindin te lire e te barabarte . Te flasim ate cka ne mendojme,pra te kemi liri fjale eshte nje nga gjerat me te rendesishme ne shoqeri. Liria e fjales eshte e drejta e komunikimit dhe e te dhenjes se opinioneve e ideve pa pasur friken...
Autori: Klea · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Femijet
Femija,qenia me e pafajshme ne bote,e cila na fal dashurine dhe lumturine me te madhe.Dhe me te vertete meritojne me te miren,meritojne gjithe boten.Buzeqeshja e embel e tyre shuan vuajtjen me te madhe.Loti i tyre duket si nje dhimbje pa mbarim.Shpirti i ...
Autori: x · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: te drejtat
te gjithe kemi te drejta por qe te kemi keto te drejta duhet te zbatohen si fillim detyrat .... sic eshte dhe shprehja "liria jote perfundon atje ku fillon liria e tjetrit" prandaj respekto qe te respektojne , dhuro dashuri qe te duan , beso qe te besojne...
Autori: kledisa teqja · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: ne dhe ligji
ligji mbron te drejtat e njeriut . ai duhet zbatuar nga te gjithe ,pavaresisht ngjyres,moshes,gjinise apo statusit qe ai ka . njerezit e llojit te ndryshem jane ata qe vene ne zbatim nje ligj . ai qe i del kunder ketij ligji duhet te denohet . ne raste te...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese filozofike · Tema: Racizmi
Racizmi eshte ushqimi i intelektit te njerezve duke i bere ata te besojne se jane me superiore ndaj dikujt tjeter,kjo duke u mbeshtetur vetem ne faktin se dikush perben sasi me te madhe melanine se dikush tjeter.Racizmi eshte nje 'semundje' qe prek vetem ...
Autori: Shkolla "Qemal Mici" · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Te drejtat
TE DREJTAT E FEMIJEVE Femijet jane me te shtrenjtit.Gjithkush dhe kushdo do te deshironte qe te drejtat e tij te mos i shkeleshin ose shfrytezoheshin.Femijet kane te drejta ne kemi te drejta dhe duhet qe keto te drejta te na respektohen .Te par...
Autori: Amanda Sadikllari · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Per te gjithe femijet e Botes kudo qe ndodhen, Bota per femijen. Si mund te jete ajo?
Prinderit,familja,mjedisi si dje dhe sot e ne te gjithe kohet kane ndryshuar.Ata u japin femijeve dashuri ,kujdes ,mbrojtje.Ne familje femija ritet dhe meson shume norma e vlera .Por a mjaftojne keto?Nje femije e zbulon boten me syte e atyre qe e duan dhe...
Autori: Donald Lena · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Familja
E vetmja lidhje perfekte! FAMILJA ! Familja eshte e vetmja lidhje perfekte.Familje do te thote bashkim,mendime te njejta,interesa te njejta. Familja eshte ai grup njerezish ku te gjithe kujdesen per njeri-tjetrin. Nese dikush lendohet,dhimbjen e ndiejn...
Autori: Xhonalda Hysko · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: "ME LEJO TE FLAS"
Te gjithe jemi individe dhe kemi nevoje per liri.te gjithe njerezit jan te barabarte dhe te gjithe kane te drejte te flasin,kane nevoje per liri fjale.sot jemi ne nje shtet demokratik dhe me shume se kushdo,vemendja duhet te jete te njeriu,sepse ne njerez...
Autori: Doshi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ku po shkojme me kaq ligesi?
Njerezit jane qenia me e larte dhe e bekuar si nga mendesia ahtu edhe nga jeta dhe pushteti.Ata jane gjallesa qe ka evoluar ashtu si gjithe gjallesat e tjera.Ne fillimet e tij ka pasur shume veshtiresi dhe ka qene i varur nga natyra dhe me syte e ngritur ...
Autori: pak rendesi ka · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: dua te jem i lire te flas
te gjite jemi individe dhe duam te jemi te lire te flasim, shpesh kjo e drejte na cenohet dhe ndonjehere ne nuk e shprehim mendimin tone . Por kjo gje nuk eshte e drejte sepse te gjithe jemi te barabarte pavarsisht nga mosha, gjinia, feja,ngjyra ose nga r...




Komentet e fundit!

Emri: Skacatduhet
Email: Skacatduheter@gmail.com
Komenti: Ishte shum Po shum vl mrpsh 👍🏻 I rrkk q e ka shkr kt se besoj se munet me qen ese me 3 vargje mrpsh shum Po shum vk❤️

Emri: Lola
Email: Lolarose5@gmail.com
Komenti: Më ndihmoi për detyrat por ishte pak e shkurtër.

Emri: popo
Email: kalpatisi2005@gmail.com
Komenti: se pari late nam me kete te shkruar se dyti ca eshte kjo ese dhe mos thoni se ju ndihmoi, se lesht ju ka ndihmuar thjesht po beni si te dashur

Emri: eraldo lusha
Email: eraldolusha@gmail.com
Komenti: Very nice .... super

Emri: yt
Email: ut@gmail.com
Komenti:

Emri: lol123
Email: lol123@yahoo.com
Komenti: Shume e bukur dhe ndihmuese. Mu me ndihmoi shume per detyren e qytetaris. (ISHTE PAK E SHKRURTER)

Emri: popopopopo eeeee
Email: popo.eeeee@gmail.com
Komenti: m like

Emri: kelvi
Email: kelvi.tukali@gmail.com
Komenti: shum mire pergezime

Emri: ana
Email: mucaana@yahoo.com
Komenti: shume shume shume e bukur

Emri: ledia muca
Email: mucaledia@yahoo.com
Komenti: shume bukur por pak me e gjate ndoshta


Emri: Marsela
Email: marsela.tahiraj@yahoo.com
Komenti: e bukur por duhet te ishte me e plote. Me pelqen kuptimi i fjaleve qe ka zgjedhur. Pergezime!

Emri: jojo
Email: endritgashi@live.se
Komenti: palidhje

Emri: 123456
Email: malvina.i@yahoo.com
Komenti: Shume bukur

Emri: hahaha
Email: hahaha.ha@hotmil.it
Komenti:

Emri: hahaha
Email: hahaha.ha@hotmil.it
Komenti:

Emri: Azemi
Email: azem.aliu.gr@hotmail.com
Komenti: Nice. No bed girl

Emri: Amarda
Email: amarda.rexhi@yahoo.com
Komenti: Ne fakt nuk esht e trajtuar dheaq mir

Emri: 44444
Email: 4444.4555@yahoo.com
Komenti:

Emri: ledia
Email: lediacapo@hotmail.com
Komenti: Interesante

Emri: lllllllll
Email: aurela.ndoci@yahoo.com
Komenti:


Emri: pia mia
Email: piamia@yahoo.com
Komenti:

Emri: Abri
Email: abari@hotmail.com
Komenti:

Emri: Ardi
Email: Ardiolshahu@outlook.com
Komenti: Nice

Emri: inaina
Email: GEZIM.BERCAJ@HOTMAIL.COM
Komenti:

Emri: pia mia
Email: piamia@yahoo.com
Komenti: Shume e bukur

Emri: ajo goca
Email: ajo-goca@yahoo.com
Komenti:

Emri: lllllllll
Email: aurela.ndoci@yahoo.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com