Data e postimit: 2014-11-09 15:18:12
Lexime: 97201
Nje vend aq i afert nga femijeria e larget
Lloji: Ese pershkruese
Tema: nje vend aq i afert nga femijeria e larget
Autori: Krisula Bilo
Shkolla: RRapi mertiri Toshkez
Klasa: 9a
Qyteti: Lushnje
E-mail: krisula.bilo@hotmail.com


Femijeria, eshte mosha me bukur ne te cilen secili pa diskutim ka kujtimet e veta. Femijeria ka kujtimet me te bukura, me te vecanta, me mbrslenese ne jeten tone. Une kam shume kujtime nga femijeria ime. mosha e femijerise per mua do te mbetet tere jeten e paharruar ne mendjen time pasi ka qene ajo moshe ku une kam qene me e lumtur se kurre. Nje kujtim i bukur nga femijeria ime eshte perralla ime e preferuar ta cilen mami ma trgonte cdo mbremje kur une flija. Te them te drejten edhe sot qe jam rritur me pelqejne shume perrallat per femije Pervecse perrallave mua gjithashtu me pelqente shume te shkoja ne kopesht. Asnje dite nuk mungoja. Kopeshtin e kisha shume afer shtepise dhe prinderit nuk kishin merak te shkoja vetem. Keshtu une gjithmone u thoja se doja te shkoja vetem dhe pa njeri nga prapa, keshtu shkoja e luaja me femije te tjere te vegjel ne kopesht. Edhe pse luaja me femijet e kopshtit gjithmone me ka pelqyer te rrija me femije me te medhenj ne moshe se une sepse e dhe une dukesha me e rritur. me pelqente te vishesha me bukur se shoqet e mia, te kisha gjera me te mira se ato, te mesoja me shume etj. megjithate kur kujtoj femijerine me kap nje ndjenje mallengjimi qe nuk e imagjinoni dot. I keni parasysh ato ditet e para te pranveres kur dielli ngroh pas nje dimri te gjate qe te fut ne nje gjendje shpirterore shume ngazellyese, ne te tilla momente mua me kujtohet femijeria, si nje kujtim shume i larget, si nje enderr e pare dikur dhe se ciles nuk mund ti kthehesh dot me. mendoj se gjithesecili prej nesh me siguri i kujton me plot nostalgji dhe mallengjim ditet e tij te femijerise ose me mire jeten femijnore, lulen e pare ne kopeshtin e jetes se njeriut...Eshte me te vertet per te na ardhur keq qe nuk kemi mundesi qe ti rikthehemi edhe njehere asaj kohe pervecse me kujtime dhe me endrra te cilat jo qe nuk na e shuajne kete zjarr por na e ndezin e dhe me shume...

Vepra te ngjashme
Autori: Enola Sinani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: FEmijeria
Femijria eshte pjesa me e bukur e jetes tone .Te gjithe i kujtojme me shum nostalgji dhe mallengjim ato kohe te femijeris.Kohen kur ne shkonim ne kopesht ,na lexonin perralla shikonim vetem kukulla ,ishim ne qender te vemendjes she benim kedo te qeshte. ...
Autori: Bela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: femijeria
femijeria eshte nje gje qe nuk pershkruhet dot me fjale,eshte nje gje shume e bukur qe ne perjetojme ne jeten tone.cdo kush prej nesh e di se cfare eshte femijeria,eshte ajo qe ne jemi te gatshem qe ta perjetojme perseri,lojrat e bukura qe kemi luajtur,mb...
Autori: sindi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: femijeria
Femijeria ime Femijeri eshte periudha me e bukur e jetes cilesohet si pranvera e shpirtit nje kujtim i femijerise mund te ndryshoj gjithcka keto momente gjithmone kujtohen me mall nga cdokush pasi aty ne kemi qene gjithmone vetvetja te paster te qeshur...
Autori: Esmeralda Abazi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Femijeria
Femijeria!!!Castet me te bukura i kam kaluar tek ti,por si nje femije qe nuk e kuptova si me iku ajo kohe.Neser ndoshta,ne nje moshe te madhe,e ulur ne nje karrike do te kujtoj permallshem vitet e femijerise dhe do filloj te perlotem.Do te perlotem se nuk...
Autori: Albert Ballmi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Femijeria
Femijeria eshte pranvera e shpirtit, ajo eshte periudha kur shkaku i enigmes se barabarte me te cilen e perjetojme boten reale qe na rrethon dhe ate qe enderrojm, enderrat dhe realiteti shkrihen e behen nje teresi, teresi qe nderthur pelhuren ne te cilen ...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese vleresuese · Tema: epo, femijeria :P
~Gjithesecili e mendon femijerine e tij si pjesen ideale te jetes, ku gjithcka ishte perfekte, edhe pse ne brendesi akoma ndjejne disa plagete vjetra feminore. Dhimbje te tilla si : `Nuk me bleu mami karamele`apo `Pse sme lejoi te rrija zgjuar edhe pak`ak...
Autori: Visarda Marku · Lloji: Ese vleresuese · Tema: "Me mire femije apo i rritur..."
Me mire femije apo i rritur?! Kjo eshte nje dileme, e cila shpesh here na ben te mendojme periudhen e femijerise, dhe te parashikojme te ardhmen, me te papriturat dhe pengesat qe na ofon.Shpesh here mundohemi tu japim kuptim pyetjeve te cilat jo rastesish...
Autori: Arlinda Beqo · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Trego nje histori nga femijeria juaj qe ju ka lene mbresa dhe ju ka ndryshuar jeten.
Femijeria eshte periudha me e bukur per te gjithe.Edhe per mua eshte nje nga periudhat me te bukura.Eshte peridha kur t'i ndihesh i lire nga bota reale.Je akoma nje femije qe nuk ja ka haberin se cfare do te ndodhi ne te ardhmen.Une kam lindur ne vitin 20...
Autori: Paula · Lloji: Rrefenja · Tema: Femijeria
Femijria ime...eh, sa shume gjera per te thene.Ajo eshte gjeja me e shtenjete dhe me kuotimplote e jetes. Ajo na ka shoqeruar qe ne momentet qe une kam lindur e deri me sot. Femijeria ka nje moshe , ku une kam perjetuar kufijte me te larta te femijerise ...
Autori: rita bashuri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese
Koha nuk kthehet dot pas,por ajo kthehet ne kujtime.Kujtime te largeta qe i mbajme gjithmon me vete,ne ate sirtarin te mbyllur me kyc ne zemren tone.Sepse jane te bukura e na ngjallin emocion.Ashtu sic eshte edhe periudha e femijeris.Nje bote krejt ndrysh...
Autori: xxxxxxxx · Lloji: Pershkrim · Tema: femijeria
si nje endrerr e paperfunduar ne te shkuaren,femijeria aq e pafajshme ,aq e brishte te jep nostalgji per te shkuaren.kujtimet, e vetmja gje e mbetur prej saj.hidherimet, ato qe te kane dhene force te jetosh e cdo dite e me shume te urresh mizorine.femije...
Autori: Xhesika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: mosha ideale
Per te jetuar sa me mire ne fillim duhet te njohim 5 fazat e saj te cilat jane:foshnje,femije,adoloshent,i rritur dhe i moshuar, faza e pare fillon menjeher sapo vijm ne jete,ne ate faze nuk dime asgje per jeten dhe kemi nevoj per prindrit ne cdo cast, nu...
Autori: Argita Nerpjetri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Perrallat pasqyre e jetes sone
Qe kur keni qene te vegjel ne jemi ndeshur me perrallat sepse prinderit dhe gjysherit tane na i tregonin ato cdo dite. Perrallat jane pasqyre e jetes sone ne te ardhmen. Gjithashtu ne marrim nje mesazh qe mund te na duhet gjate gjithe jetes. Nga perrallat...
Autori: Eriola Rama · Lloji: Leter · Tema: Leter mamase
E dashur mami Kjo leter eshte per ty. Perpara se te shkoj ne boten tjeter doja te te thoja shume gjera qe nuk ti kam thene dot gjate gjithe jetes time. Nuk e di pse.....por te pakten me lejo te ti them tani. Ne keto caste te vdekjes pendohesh per shum...




Komentet e fundit!

Emri: Se di as vet
Email: poikmegjithemail@hotmail.com
Komenti: Vetm hyrja me pelqen se pjesa tjeter sikur e ka shkruar nje femi klases se pare

Emri: aleksmuci
Email: aleksmuci@gmail.com
Komenti: lol/

Emri: aleksmuci
Email: aleksmuci@gmail.com
Komenti: lol/

Emri: barbie
Email: barbie@yaho.com
Komenti: superrrrrrrrrrrr bravooo

Emri: barbie
Email: barbie@yaho.com
Komenti: superrrrrrrrrrrr bravooo

Emri: hava
Email: havabullari@gmail.com
Komenti: Bukur

Emri: hava
Email: havabullari@gmail.com
Komenti: Bukur

Emri: xhesika
Email: xhesiducko@gmail.com
Komenti: Bravo nje ese shum e bkr qenka un mora 10 ne esen qe pash na ty. Te rekomandoj qe te besh nje liber se je super

Emri: Ola
Email: Ola.ola@hotmail.com
Komenti: Shume super mua me kan thene per ta bere faqe ditari ishalla nuk me thote zysha neser e ke marr ne internet kujtimet e femijerise tende a me ndihmoni

Emri: krisula
Email: krisula.bilo@hotmail.com
Komenti: Mua me pelqen siku ta ktheshim femijerine mbrapa ;)


Emri: albinarata
Email: albinarata@hotmail.com
Komenti:

Emri: muli mulio
Email: mulimulio@yahoo.com
Komenti: ????te emen bre

Emri: moni
Email: moni@yahoo.com
Komenti:

Emri: lol
Email: lol2@yahoo.com
Komenti: mora 6

Emri: ergysi
Email: erimarku3@hotmail.com
Komenti: KJO ESHTE NE PESHKRIM I BUKUR

Emri: essy jote
Email: Ajo-otr1@outllok.com
Komenti: shum e bukur na ndihmove shume

Emri: ANXHELA
Email: ANXHELA@hotmail.com
Komenti: sh.bukur bravo

Emri: adadad
Email: adadad@hotmail.com
Komenti: adadad mjimjimjimjimjimjimjimjimjimjijmjjmji

Emri: ani
Email: ani@hotmail.com
Komenti: Ju qe e shani kete ese ve bast se ju e beni me te shpifur

Emri: lorena
Email: bukria@yahoo.com
Komenti: shm shm bkr bravoooo


Emri: fghh
Email: gidi@live.con
Komenti: ahahaha

Emri: fghh
Email: gidi@live.con
Komenti: ahahaha

Emri: Arlind
Email: seferiarlind@gmail.com
Komenti: JE 10-8-2

Emri: klesjana
Email: klesjanatopalli@hotmail.com
Komenti: shm e bkr

Emri: ergys
Email: erimarku3@hotmail.com
Komenti: BRAVO

Emri: TYUI
Email: DTHJUD@GMAIJ.COM
Komenti: BRAVO

Emri: Ambra
Email: Assined@yahoo.com
Komenti: nicee*-*

Emri: gerta
Email: alexax199@hotmail.com
Komenti: eshte nje ese e thjeshte por mir..shum mir

Emri: boraa❤
Email: bora@gmail.com
Komenti: p zemeerr !! je shuum e sakt! eseja e mrekullullueshme! te lumt shpirt!! 💋

Emri: :P :P )
Email: pinkishprincess75@yahoo.com
Komenti: Nje ese shume e bukur


Emri: Autokton
Email: Autnkton@yahoo.com
Komenti: Seshte e keqe.ka pershkruar femijerine e vet

Emri: majl
Email: majl.majl@hotmail.com
Komenti: me pelq shum .....me kontakto

Emri: majl
Email: majl.majl@hotmail.com
Komenti: me pelq shum .....me kontakto

Emri: majl
Email: majl.majl@hotmail.com
Komenti: me pelq shum .....me kontakto

Emri: majl
Email: majl.majl@hotmail.com
Komenti: me pelq shum .....me kontakto

Emri: bona-ona
Email: bona-ona@live.com
Komenti: shume e bukur me vuri 10 mesuesja per kete ese shume e bukur meriton nje cmim per kete ese por te rekomandoj te besh nje liber

Emri: algert
Email: algert_hasanaj@yahoo.com
Komenti: shum bukur e interpretuar me ndjenje komplimenta!!!!!

Emri: ermela
Email: erimazrreku@live.com
Komenti: shummm nice eseja me plq shum dhe msuesja 10 me ka vendos ahahah

Emri: ermela
Email: erimazrreku@live.com
Komenti: shummm nice eseja me plq shum dhe msuesja 10 me ka vendos ahahah

Emri: esef
Email: prinses_94g@hotmail.com
Komenti: jijiok


Emri: altea sallaku
Email: alteasallaku@live.com
Komenti: kot fare

Emri: nika xhani
Email: nika_.xhani@yahoo.com
Komenti: shum e bukur

Emri: njoni
Email: njoni200@hotmail.com
Komenti: bkr

Emri: qemal
Email: qemal@gamil.com
Komenti:

Emri: anonymos
Email: helam.ilams@yahoo.com
Komenti: selvije e hengsh mutin moj te te qifsha ropt

Emri: juli.julian
Email: juli.juli@yahoo.com
Komenti: edhe pse un jam i rritur ne klasen e 11 nuk do te thote qe une i kam harruar kujtimet e femijerise. bravo faqja nje ese shume e bukur. Very very very beautifull.

Emri: eneme.enema
Email: elezi.enema@yahoo.com
Komenti: shume ese e bukur, me keni ndihmuar me detyrat, jeni me te miret.

Emri: Arbios
Email: Bosi_10@live.com
Komenti: Kjo ishte nje ese madheshtore per femijerit tona te pergezoj per esen tende aq te bukur...

Emri: BLERINA
Email: BLERINA@YAHHHOO.COM
Komenti: BUKUR AH SIKUR TA KTHENIM KOHËN PAS POR S MUNDEMI

Emri: fortesa
Email: Fortesa.tesa@live.com
Komenti: te lumt femijria por edhe rrinia do jen gjdoher ne zemrat tona e sdomos ne pleqeri te lumttttt BRAVO


Emri: argjend
Email: argjend.dr@hotmail.com
Komenti:

Emri: anasweet
Email: anasweet@hotmail.com
Komenti: edhe pak me mire ,ok?duket qe je mire ne te sgkruajtur ki besim ne vetvete!

Emri: ergys
Email: erimarku3@hotmail.com
Komenti: kjo nuk eshte ese kjo eshte pershkrim per klas te trete.kot fare pershkruaj kot se

Emri: bjorklin
Email: bjorklin007@gmail.com
Komenti: sh.bukur

Emri: asnje
Email: asnje@gmail.com
Komenti: duhet me shum, pershkrim ..qe lexuesi te perfytyroje nje pamje te atij kopshti ;)

Emri: kristi
Email: kristi.derraj@yahoo.com
Komenti: Eshte nje ese e bukur por duhet te qendroje me shume ne fine qe ta bene sa me konkrete temen e eses

Emri: perparim
Email: perparimferati@Live.com
Komenti: bukur pak rensi kan te tjeret rensi ka menimi i zyshes

Emri: kristina
Email: bskristina514@gmail.com
Komenti: mir...por ka dhe me mir

Emri: Andrea
Email: rea@hotmail.com
Komenti: Uffffff nuk mund te quhet ese pershkruese sepse mbizoterojne foljet e jo mbiemrat ose epitetet . Ke perdorur shume here te njejtat fjale si (femijeria,mallengjim,kopsht ) . S'ka vleresim per kete "ese" nuk ekziston struktura , jam e bindur per kete pasi e kam lexuar disa here .

Emri: ergys
Email: erimarku3@hotmail.com
Komenti: te lumte dore krisulo me pelqeu shum


Emri: flogersa
Email: flogersa@outlook.it
Komenti: ehh mire por mund edhe per me teper

Emri: Inform
Email: inform@yahoo.com
Komenti: sh sh bukur

Emri: anol anol
Email: anol_anoli@hotmail.com
Komenti: Shume e bkr pz :D

Emri: selvie krasniqi
Email: selvi3422@hotmail.com
Komenti: muuuu per vete nuk me pelqen fareeee ceshte kjo meeeee ta shpif hani mut hani

Emri: Soni
Email: soniotr46@yahoo.it
Komenti: Rrofsh

Emri: steljana
Email: steljana@yahoo.com
Komenti: yll fare

Emri: R!$
Email: erisa.erisa@live.com
Komenti: Rrofsh :-)

Emri: ariel
Email: ariel-ariel@outlook.com
Komenti: sh e bkr

Emri: krisula
Email: krisula.bilo@hotmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com