Data e postimit: 2012-04-02 09:31:48
Lexime: 6353
Rihanna
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Rihanna
Autori: Rrepi dhe Jeta
Shkolla: Vasil Shanto
Klasa: 8
Qyteti: Tirana
E-mail: klara005@hotmail.gr


Robyn Rihanna Fenty (/ riɑ ː nə / ree-ah-nə ose / riænə / ree-nje-ə; lindur 20 shkurt 1988), i njohur mononymously si Rihanna, është një artist Barbadian regjistrim. Lindur në Shën Michael, Barbados, Rihanna u shpërngul në Shtetet e Bashkuara në moshën 16 vjeç për të ndjekur një karrierë regjistrim nën drejtimin e prodhuesit Rogers rekord Evan. Ajo më pas nënshkroi një kontratë me regjistrimet Jam def. [1]
Në vitin 2005, Rihanna lëshuar albumin e saj debutues në studio, Muzikë e Diellit, e cila arriti kulmin në dhjetë krye të tabelës Billboard 200 dhe përmban Billboard Hot 100 pesë top hit vetme "pon de sërish". Në më pak se një vit, ajo lëshuar albumin e saj të dytë në studio, A Girl Like Me (2006), e cila arriti kulmin në top-pesë në Shtetet e Bashkuara, dhe prodhuar e parë e saj Hot 100 për një të vetme të numrave, "SOS". Albumi i tretë Rihanna në studio, Good Girl Gone Bad lëshuar në maj të vitit 2007, pjellë ndërkombëtar teke hit "Umbrella", "A nuk Stop muzikë", "të marrë një hark" dhe "Disturbia", me një shtesë katër teke duke u lirua. Album u propozua për nëntë Grammy Awards, duke fituar të mirë Bashkëpunimi Rap / Sung për "Umbrella". Albumi i katërt i saj studio Vlerësuar me R (2009), prodhuar top-dhjetë "ruletë ruse" teke, e "Hard" dhe "djalë i vrazhdë", me këtë të fundit arritjen e vendin numër një në Billboard Hot 100. Me zë të lartë (2010), albumi i pestë Rihanna në studio, pjellë e numër një hite "Vajza Vetëm (në botë)", "Çfarë ka Emri im?" dhe "S & M". "Ne Found Love" shërbeu si plumbi vetme nga albumi i gjashtë Rihanna në studio, Bisedoni Kjo Talk (2011). Kënga ishte një sukses ndërkombëtar, duke shkuar në Listat në tetëmbëdhjetë vende.
Puna e Rihanna-s ka fituar çmime të saj të shumta dhe accolades, duke përfshirë pesë Awards amerikane Music, gjithsej tetëmbëdhjetë Music çmime Billboard, dy çmime Brit dhe gjashtë çmime Grammy. Ajo ka arritur një total prej njëmbëdhjetë një teke numrin në tabelë Billboard Hot 100, duke u bërë artisti më i ri solo për të arritur feat. [2] Billboard quajtur Rihanna Digital Këngët Artist i dekadës së viteve 2000, dhe renditet e saj si artist e shtatëmbëdhjetë të dekadës së njëjtë. [3] [4] Ajo është më i lartë i shitur artist dixhital në historinë e SHBA, duke shitur 47,571,000 milion teke si i 2012. [5] Për më tepër, ajo ka dërguar edhe 7.3 milion njësi album në Shtetet e Bashkuara si e shtator 2011. [6] Disa nga teke e saj kanë fituar vendin e tyre në listën e më të shitur në mbarë botën teke. Rihanna ka shitur më shumë se 25 milionë albume dhe 60 milion teke në mbarë botën që nga fillimi i karrierës së saj në vitin 2005, gjë që e bën atë një nga artistët më të mirë të shitur të të gjitha kohërave.

Vepra te ngjashme
Autori: ska rendesi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: dasma shkodrane
Piktor, fotograf dhe arkitekt Kolë Idromeno (1860-1939) është ndoshta një nga piktorët e hershëm më të njohur të pikturës shqiptare. U lind në Shkodër dhe filloi të vizatonte dhe të bënte akuarele që në moshë të re (1871-1874). I ndih...
Autori: Natalia Blackpink · Lloji: Analize letrare · Tema: Fleta e shkrimit
Pranvera sapo kishte trokitur.Në klase mësuesja e matematikës po shpjegonte mësimin. -Dy dhe dy bëjnë katër, Katër dhe katër bëjnë tetë, Tetë dhe tetë gjashtëmbëdhjetë. Mësuesja po e përsëriste disa herë radhazi sepse fëmijët d...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Gjeegjeza · Tema: 8 gjeegjeza te veshtira
Po ti a mund t`i zgjidhesh pa i pare? 1. Tre mjeke thanë se Roberti ishte vëllai i tyre, mirëpo vetë Roberti tha se nuk kishte vëllezër. Kush po gënjen në këtë rast? 2. Në një akuarium të madh të mbyllur ishin 10 peshq. Pesë prej tyre...
Autori: Sabrina Plaku · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Lufta e njerëzimit me Covid 19”
Kush do ta mendonte që pas zhvillimit të hovshëm të kohës, kulturës dhe njërëzimit, do të arrinim të përjetonim situatën në të cilën të gjithë jemi të përfshirë, “ne Luftën e Tretë Botërore”. Kjo mund të cilësohet madje edhe...
Autori: eli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: atdheu
Shqiperia ime ! Sa herë mendja më kuvendon me Ty, moj Nënë e madhe, vetja më duket gjithmonë e vogel, e vogel e, që e ndjej së ledhatimi yt më duhet patjeter që të më rritë e, të më mbruaj me dashurinë për Ty, nëna Shqiperi. Marr shkas...
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Hartim · Tema: Festat e fundvitit
Për mua ky pushim ishte mjaft i veqantë sepse edhe sa i përket mësimeve edhe sa i përket kënaqësive dhe lumturisë unë pata mjaftueshëm . Dhjetori është muaji më i mirë , më i mrekullueshëm i vitit , muaji ku fëmijët gëzohen , muaji i...
Autori: SAHIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Kosovo
Kosova jonë Flakrojn pes pishtarë Të gjithëve tu ju thanë Se ne vendin tonë Pes popuj janë Këta pesë pishtar Nga ni zjarr i ke Këte popull dje Me luftë e kam nxe Prej luftes të rrebët Kryengritjes sonë Shoki im ka lin...
Autori: Andreea Apetri · Lloji: Hartim · Tema: Lojërat Olimpike
Olimpiada ose Lojërat Olimpike vjen nga greqishtja (Olymp) qe do të thotë një manifestim i garave të ndryshme sportive qe mbahej çdo katër vjet në Greqinë e lashtë, sikurse mbahet edhe në kohën e sotme. Në këtë manifestim si traditë nga l...
Autori: Dessi · Lloji: Analize letrare · Tema: Shpella e pirateve
Narrativa zhvillohet në krahinën e Bregut, në viset ku kish lindur autori dhe trajton eksplorimin që një grup fëmijësh i bën shpellës në brigjet e Jaliskarit të fshatit Dhërmi. Përmbajtja e romanit është shpërndarë në pesë pjesë. Pj...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Tregim · Tema: Natë e frikshme
Prindërit e mi shkuan në Tiranë për një vizitë.Unë do qëndroja me vëllain e madh. U gëzova shumë.Mund ta kaloja kohën duke luajtur bashkë me të,pa u shqetesuar për asgjë.Por vetëm një orë më vonë vellain e thërrasin shokët.Ai d...
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkruaj veten time
AUTOBIOGRAFIA Unë quhem ENISA ! Jam një vajzë 12 vjeçare. Lindur në qytetin e Durrësit, ku edhe jetoj për momentin në lagjien 14. Origjina nga babai është nga Kukësi ,ndërsa nga nëna Skrapari. Jam 1,58 m e gjatë dhe rreth 52 kg. Flokët ...
Autori: LH · Lloji: Ese pershkruese · Tema: gjakmarrja ne Shqiperi dhe menyra si e perjeton nje vajze adoleshente ngujimin.
Ese “Sikur të kisha edhe unë një jetë…” Një jetë më ndryshe, me më shumë liri, paqe, argëtim, lumturi dhe dashuri. Vetëm kaq dua në këtë botë. Unë marr frymë, por nuk jetoj, s’jam në këtë botë, askujt nuk i interesoj. Jeta ...
Autori: Zhak Prever · Lloji: Analize letrare · Tema: Fleta e shkrimit
Dy dhe dy bejne katër, katër dhe katër bejn tetë, tetë dhe teze -gjashtebedhjet .Përshëriteni!-thote mësuesi.-Katër dhe katër bejn tetë , tetë dhe tetë bejn -gjashtebedhjet .Dhe ja zogu i kënges se bukuri si i lirë që kalonë në qiell fem...
Autori: Hani alija · Lloji: Fabul · Tema: Gjuha
Një herë e një kohë rronte një njeri shumë i zgjuar, por shumë i varfer. Për të fituar buken e gojes ky njeri punonte si gjellëbërës tek një i pasur. I zoti mburrej për pasuritë që kishte por ishte torrollak. Një ditë pasaniku ftoi di...




Komentet e fundit!

Emri: 5t
Email: rfs@bugb.com
Komenti:

Emri: -__-
Email: asdh@gmail.com
Komenti: o wikipedia dhe jeta

Emri: bertina
Email: bertina_55@hotmail.com
Komenti: shume nice i like it

Emri: Ba Na
Email: bana126@yahoo.com
Komenti: mlike



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com