Data e postimit: 2017-03-30 16:28:53
Lexime: 4413
Ate nate..
Lloji: Ese pershkruese
Tema: nje romance e ndare me dysh
Autori: fitore lela
Shkolla: medreseja e tiranes
Klasa: 11
Qyteti: vore
E-mail: kim.lela@hotmail.com


Ate nate yjet s diten te shkelqenin...Ate nate universi foli me nje gjuhe te panjohur.Ate nate hena u struk ne erresiren e asaj dhimbjeje te heshtur.Ate nate, loti lozi neper faqet e mia dhe u fundos ne pellgun e zi te vrerit.Ate nate,zemra u flak tutje e u gjymtua si asnjehere me pare.Ne mesin e asaj nate ogurzeze,fryma u ndal ,shikimiu verbua nderkohe qe shpirti drejtonte thirrje kah qiellit.Si duket ,britmat e cdo klithme e trishtimit tim ,kishin lene pa fjale qiellin e veshur ne te zeze.Ndonese erresira kishte pllakosur kudo,une te kerkova.Renda pas teje ,shpejtova hapat por s te arrita dot.U mundova ta permbysja realitetin qe po me zinte frymen,por s munda.Tashme ti kishe ikur.Nga ti mbeti aroma qe edhe sot me vjen e gjalle si atehere,mbeti ajo buzeqeshje qe synonte te shkelqente midis lote.Mbeti shpresa e pavdekshme per ta bere boten perseri tonen.Mbeti gjithcka.

Vepra te ngjashme
Autori: Jonada Kurti · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Hena e MisTerShmE
Humbas cdo nate ne qiellin tim ku mbizoteron i ftohti dhe acari. Peisazhi sa vjen e zbukurohet me teper, kur une nis e te flas me henen . Kjo nate !! Nje gjithesi e mistershme, ku luftohet per egzistence, ku perhumbesh ne mister, ku vuan ng...
Autori: trifon xhagjika · Lloji: Poezi personale · Tema: ndergjegje me katrore te zeza
Nate pa me shkruaj ti vet ngjyra tende eshte e zeze nuk ka me te zeze se erresiren tende nate
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mbremja
Ishte dite e diell.ora 6 e mbremjes.Heshtja kishte pushtuar tere vendin.Degjoheshin vetem shushurimet e gjetheve nga era e lehte qe fryente. Mbremja e quditshme nuk te lejonte te shihje ngjyrat e bukura te natyres.Zogjte kishin ndaluar cicerrimat e tyre. ...
Autori: ergilatalo · Lloji: Poezi dashurie · Tema: te dua
Te dua te pres Nuk dua te vdes Me yjet e nates Une te pershendes, Kujto eren e malit Kujto eren e lehte Kujto zemren time Qe te don per jete. Ah sa nate e lumtur Ah sa nate e qete Gjithmon me kujtohesh Nga ora 12-te. Te dua pa mase Te...
Autori: ANA · Lloji: Poezi personale · Tema: HENA
Shumeve u pelqen hena Po mua me ngjan si monedhe magjistare Ku njehere duket plot lajka Nje here tjeter ziliqare. Ne femijeri e desha shume vetem per te naten e prisja. S’mund te largohesha pa I thene ...
Autori: aishe dervishanji · Lloji: Poezi kolone · Tema: nena e dashur
Malet me gure, fusha me bar shume, arat me grure, me tutje nje lume. Fshati per karshi me kish’e me varre, rrotull ca shtepi te vogela fare. Uje te ftohte, era pun’e madhe! Bilbili ja thote… Grate si sorkadhe. Burrat nen hije lozi...
Autori: Iris · Lloji: Ese filozofike · Tema: Mister, frika dhe nata
Te duket sikur po humb kontrollin. Ndihesh i rrezikuar, zemra te rreh for dhe shpejt. Edhe perse perpiqesh te normalizosh frymemarrjet e tua nuk arrin te mbushesh me oksigjen.Gjithashtu te pushton trupin duke te kufizuar mundesine per te levizur lirisht. ...
Autori: Klara Noku · Lloji: Pershkrim · Tema: Pershkrim i nje mjedisi ne nje drame timen
nate nje heshtje e urryer kish` mberthyer qytetin e zhurmshem te Nju Jorkut.Rrugica te erreta te conin drejt nje vorbulle tanime te pashmangshme.Nje ere e lehte peshperiste ne dritaret e qytetit ,te cilat hapeshin e mbylleshin athua se bisedonin me te.Nje...
Autori: ermal tafoshi · Lloji: Poezi lirike · Tema: hena
me tha hena mbreme nata me te rene si ta puthe une yllin yllin ate me te mirin ah yllin sa do te doja fort ta perqafoja si ne enderr qdo nate qe me vjen e me ik prap dhe gjumi te me zere mu ne krahet e tij tok se bashku te jem gjer meng...
Autori: medina shijaku · Lloji: Analize letrare · Tema: princesha dhe shkopi i deshirave
Na ishe nje here j princeshe e bukur dhe e embel me emrin Emiliqe jetonte me mbreti dhe mbretereshen ne keshtjellen e endrave. Lar po shume larg jetonte ne shpellen e zeze shtrigae perbindeshave.Nje nate ne koder po ndriconte nje ylle i vogel. Princesha s...
Autori: jonilda jona · Lloji: Poezi personale · Tema: dashuria
Duke vuajtur dora i shkruan pasi loti cdo faqe i prek bashke dhimbja e therret mallkim apo fatkeqesi po perjeton kjo vajz tani ? Askend ska prane qe dhimbjen tja lehtesoj disi te gjithe iken ...iku dhe ai... qe cdo enderr e thurte tani nje ...
Autori: Halit Trakanaku · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Vetmia
I vetem ne nje nate dimri I ulur ne kolltukun rreze shtepise Duke ndjekur levizjen e akrepave Nen zhurmen e zjarrit te vetmise Duke shtrydhur trasten e ndjenjave I ftohte qendroja ashtu si ajo nate Kembe mbi kembe gjithe delikatese Persh...
Autori: Sherin · Lloji: Fabul · Tema: Kafshe
Nje zog i quajtur Milo,ishte nje zog jo si gjitht te tjeret.Te gjithe mendonin se ishte i cmendur.Pasi i vdiq nena,Milo mbeti vetem.Nje dite mori nje vendim te rendesishem,do te shkonte ne nje vend ku te gjithe ta mbeshtetin dhe ta duan.Pa nje kopsht me l...
Autori: Era · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Qyteti im
Mbi guret e argjendte te qytetit,hena po derdh shkelqimin e saj.Mbi ujin e qete te lumit yjet kane zbritur dhe jane ulur ne fundin e tij.Tomorri ka veshur pallton e rende e te bardhe. Pishat si vashezat e bukura te qytetit,ruajne elegancen duke u p...




Komentet e fundit!

Emri: dati
Email: dati_36@hotmail.com
Komenti: bravo



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com