Data e postimit: 2017-02-09 18:37:42
Lexime: 12443
Koha e lire
Lloji: Ese vleresuese
Tema: Koha e lire
Autori: Urata Matluma
Shkolla: Emin Duraku
Klasa: Klasa-v
Qyteti: Kacanik
E-mail: urata-uroni@hotmail.com


Koha e lire besoj qe eshte koha e njeriut me e mire . Ne duhet ta shfrytezojme ndonjehere ate , ngaqe na ndihmon shume . Ne nuk duhet ta shperdorojme ate me gjera te kota , si psh.duke ndenjur ne kompjuter , ne telefon e ne ndonje teknologji tjeter. Ne ate mund ta shfrytezojme kur jemi i lodhur te marrim pjese ne ndonje aktivitet sportiv dhe kulturor.Kohen e lire duhet ta shfytezojne te gjithe njerezit pa dallim moshe e gjinie . Nese kemi ndonje ngarkim psikik ato mund te jene nervoza , agrevisiteti , pagjumesia , streset , ankthet gjate nates etj . Per kohen e lire duhet te merremi me dicka qe ne e preferojme dhe e kemi shume deshire .

Vepra te ngjashme
Autori: Dijana Bislimi · Lloji: Analize letrare · Tema: Koha e lire
Koha e lire eshte thjesht nje pushim i shkurter.Koha eshte shume e vlefshme.Ajo duhet shfrytezuar sa me shume,sepse cdo veprim i mire i secilit njeri futet ne dobine e tij dhe te tjereve.Ne kohen e lire ne mund te mesojme,te luajm dhe te pushojme.Nga koha...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese filozofike · Tema: Rendesia e librave.
Te gjithe e dime situaten ku ndodhemi,nje katastrofe boterore e cila mbylli brenda te gjithe njerezit pa bere dallim moshe,gjinie,feje,njerez te pasur apo te varfer,thjesht I mbylli brenda.E kuptoj qe eshte dicka e tmerreshme por duhet te dini se edhe nes...
Autori: X · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Teknologjia
A ndikon teknologjia per mire apo per keq?shume femije kqne krijuar nje lloj varesie ndaj teknologjise.ata nuk shfrytezojne kohen e lire per ta kaluar me muqte ne ajer te paster.me perdorimin e teknologjise ata mbyllen ne boye e tyre e nuk shikojne sec nd...
Autori: Albi Pupa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Duke ngjitur shkallet e dijes behem me i lire
Duke ngjitur shkallet e dijes behem me i lire Nese ne e pranojme apo jo e verteta eshte qe te gjithe jemi pjese e nje pirmaide.Megjithate piramidat nuk jane si ato te Egjiptit te lashte ku shkallet ishin te pakalueshme.Piramidat jane si ato te Babilonis...
Autori: pak rendesi ka · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: dua te jem i lire te flas
te gjite jemi individe dhe duam te jemi te lire te flasim, shpesh kjo e drejte na cenohet dhe ndonjehere ne nuk e shprehim mendimin tone . Por kjo gje nuk eshte e drejte sepse te gjithe jemi te barabarte pavarsisht nga mosha, gjinia, feja,ngjyra ose nga r...
Autori: s'ka me e dit · Lloji: Poezi dramatike · Tema: te merzisin kot
te gjithe jane zene me ndonje.ndonjehere te vjen ti shqyesh ti mbysesh etj.po flasim per ata qe e meritojne . kur domethene "te nxijne jeten"duhet ti'a kthesh ose me fjale ose me shpulla te forta si ato te miat .mendoj se te dyja ia vlejne .per fjalet d...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: MOS NGURO TE FLASESH
Cdo njeri duhet te jete i lire per te shprehur ate qe mendon pa pasur frike te shprehet.Fjala eshte e vetmja gje qe eshte e lire per te gjithe.Duhet ta ngrejme zerin per cdo mesazh qe duam te japim.Shume persona kane frike te flasin sepse mendojne qe e ka...
Autori: Fabiana Gjoci · Lloji: Ese informuese · Tema: • Nëse s’mund të fluturosh, vrapo, nëse s’mund të vraposh, ec, nëse nuk ecën, kacavjerru, por si do që të jetë, vazhdo të ecësh përpara (Martin Luther King)
JETA PERVECSE ESHTE NJE RRUGETIM I MUNDIMSHEM ESHTE PLOT SFIDA TE CILAT SHUMICEN E NJEREZVE I BEJNE TE PERKULEN.JETA MUND TE GERSHETOHET NGA E MIRA DHE E KEQJA;NGA E DREJTA ME TE GABUAREN;NGA SINQERITETI ME DINAKERINE POR MBI TE GJITHA JETA ESHTE E BUKUR....
Autori: enveida kajushi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: deshira ime
sa bukur do te ishte sikur te kisha mundesi ta ktheja kohen mbrapsht para shume vitesh edhe para se une te lindja dhe te kisha mundesi te behesha nje njeri i padukshem dhe te kisha mundesine qe te ndryshoja gjithcka ne kete bote.sikur te kisha nje shkop m...
Autori: Artiola pg · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Une dhe televizioni
Jetojme ne shekullin XXI dhe zhvillimi teknologjik bere bume te medha duke shpikur telefona,kompjutera e televizore te dimensioneve e programeve te ndryshem.Si te gjithe moshataret e mi,edhe une jam futur brenda kesaj bote zhvillimi,ku per prinderit tane ...
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: A duhet te falim gjithmone?
Kjo fjala "gjithmone" me lekund pak. Asgje nuk duhet te jete"gjithmone". Sigurisht qe duhet te falim... ama jo gjithmone. Te falesh eshte nje shenje e nje karakteri te forte thone dhe jam shume dakord. Te gjithe e dime se duhet te falim kedo kur ben nje g...
Autori: Glea · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Pse?
Pse? Pse-ja eshte pyetja me e madhe e njerzimit.Sa here mund ta keni bere kete pyetje,prit me lere ta gjej mbi 1 000 000 here apo jo? Nuk eshte e lehte te gjesh kete pyetje apo jo? Per disa gjera ne e kemi nje pergjigje , por per disa te tjera jo.Sa bukur...
Autori: ENKELEDA PAPA · Lloji: Poezi lirike · Tema: "E lire"
E lire nen driten e henes frymoj, Nje gonxhe te celur prek, Aromen e saj me endje ndjek. E lire une po kendoj, Nje tingull zvarrites me ngacmon, Ngulcimet qe digjen terr me largon. E lire nga ajo drite qe po me pjek, une jam. Si nje cigare e sh...
Autori: Anja · Lloji: Tregim · Tema: dashuria
Si mund te te urrej? Kur qelizat e mia ne cdo moment ulerasin emrin tend? Si mund une te tmbaj inat e tmos dua te tflas?! Kur vite me rradhe e kam enderruar dicka te tille?? Kur cdo mengjes zgjohem me ty e ngrysem me ty? E si mund un dashuri, te fillo...




Komentet e fundit!

Emri: e
Email: hiiiiiiiiiiii@gmail.com
Komenti: h

Emri: FUCK YOU
Email: urata.matluma@hotmail.com
Komenti:

Emri: Urata
Email: urata-uroni@hotmail.com
Komenti: Ti je endrra ime .



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com