Data e postimit: 2013-03-15 15:36:36
Lexime: 27579
pasqyra
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: pasqyra
Autori: I.HYSENAJ
Shkolla: I.HYSENAJ
Klasa: 8D
Qyteti: DURRES
E-mail: lili@yahoo.com


PASQYRA
Për njeriun e sotëm,i cili është mësuar qe ta shohe imazhin e tij në kamera,fotografi dhe televizion,është shumë e vështire që të mendojë se si mund të bëhej më parë pa të. Duke e parë veten në pasqyrë secili prej nesh shikon dhe njihet me personalitetin dhe indetitetin e tij.Pasqyra na tregon dicka nga vetja jone të cilën ne nuk mund ta shohim,si fytyren dhe shprehjet emocionale.Përvec kesaj ajo na jepe idene e pafundesise.Edhe nese e shohim pasqyren ne kuptimin me te thjeshte te saj,te ate te nje mjeti qe na sherben thjesht per te na treguar pamjen e jashtme perseri kjo fjale ka nje kuptim te gjere.Nje aspekt tjeter i kesaj fjale eshte lidhja shpirterore me pamjen fizike.Pasqyra ne shume raste eshte perdorur si simbol i pastertis fizike dhe i pastertis shpirterore.Por ndonjehere dhe si simbol i egoizmit dhe i dashurise se tepruar qe njeriu ka per vetveten.Per mua kjo gje s eshte e vertete.Te shikohesh ne pasqyre do te thote qe ti je nje njeri qe te pelqen e verteta,sepse pasqyra nuk genjen.Ajo tregon gjithmone te verteten.Tregon gjithmone reflektimin e pamjes dhe te shpirtit tone.

Vepra te ngjashme
Autori: Endri Demollari · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Perpara pasqyres
Nje pasqyre e vertete na nihmon ne qe te shohim veten tone ndersa ne nje pasqyre imagjinare ti mund te shikosh ate gje qe te mungon dhe do te doje ta kishe prane.Pasqyra e vertet mund te jap reflektimin tend dhe ndonjehere mund te kesh folur me te ndersa ...
Autori: Era Milo · Lloji: Ese filozofike · Tema: imagjinata
Na ndodh shpesh te humbasim ne boten e kujtimeve , te sjellim ne mend kohen e femijerise . Para syve , me kalojne njerezit e mi te dashur , ata qe jane , por edhe ata qe nuk jetojne me . Copeza ngjarjesh , aventurash , lojrash...Ashtu , e perhumbur , e ...
Autori: Ariela Selimllarik · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Gjykimi i njerzve
Nje buzeqeshje tregon nje gezim dhe e kunderta e saj eshte te qaret i cili tregon nje gjendje te renduar shpirterore..... Por perse nje individ duhet shikuar nga mimika e fytyres per t percaktuar se cfare fshihet brenda tij? Perse ekziston gjykimi i h...
Autori: besila · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pasqyra
perpata pasqyres ne mund te shohim veten tone kurse perpara pasqyres se deshirave shohim ate qe deshirojme apo ate qe kemi ne mendje .Psh nje djale 12 vjecar enderromte te behej futbollist dhe doli perpare pasqyres se deshirave dhe e shikoi veten si nje ...
Autori: kasandra · Lloji: Pershkrim · Tema: Bukuria
Bukuria... Ajo që edhe të verbon edhe të kthen shikimin. Ajo së cilës i frikësohen të gjithë, por të gjithë e duan.A thua kemi aq dije sa ta përshkruajm ? C’do të thotë bukuria? Flasim për të bukurën konkrete apo abstrakte? Për një b...
Autori: megi hasrama · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pasqyrat
para pasqyres mund te shohesh ghithcka qe ti deshiron ne jet te jeteve.nje pasqyr e thjesht ti shikon shembellimin tend ndersa pasqyra magjike ti shikon ate qe te mungon.psh.rejsi nje djal 8 vjecar e kishte humbur familjen gjate luftes ne kosov dhe kish m...
Autori: Rei Rei · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dëshira më e madhe në jetë
Kur jemi para pasqyres shohim shembellimin tone , por nese ndoghemi para pasqyres se deshirave do te shohim deshirat tona.Cdokush do te donte ta kishte nje te tille.Deshira me e madhe e jetes time,do te ishte te shihja te ardhmen time.Do doja te shihja ve...
Autori: Anna Çani · Lloji: Ese filozofike · Tema: "Po i drejtë s'është/syri i njeriut,që pa njohur mirë/shpirtin e një tjetri,vetëm duk'e parë/e urren këtë,ndonëse s'ka pësuar/ndonjë gjë prej tij."- Medea
"Po i drejtë s'është syri i njeriut,që pa njohur mirë shpirtin e një tjetri,vetëm duk'e parë e urren këtë,ndonëse s'ka pësuar ndonjë gjë prej tij." Këto vargje përmblifhen në një fjalë të vetme: PARAGJYKIM. Njerëzit paragjykojnë,ja...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Bukuria eshte e shemtuar kur eshte vetem fizike.
Bukuria eshte persosmeri e hidhur, do te thoja une. Pasi te kesh pire nektarin e saj, pasi te kesh shijuar me nje gllenjke substancen e saj te embel, bukuria kthehet si ato shurupet qe na jepnin kur ishim te vegjel, kthehet e hidhur dhe e neveritshme. "B...
Autori: Anonim · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: nuk eshte ceshtja te jetosh por te jetosh mes mrekullive
kjo eshte natyra, vendi me pasqyra, ku gjen qetesi shpirterore, rehati madheshtore. dhe pse zhurma te shurdhon, qetesia mbizoteron. dhe pse ankthi te pushton, qetesia ta largon.
Autori: Kristina Jaha · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Familja.
Familja. Sa here permendet ky emer me miliona mendime , gjykime , deshira, endrra , hidherime , gezime , kritika , fjale e vepra te sillen ne mendje .Pse valle? Ehh.. mendoj qe e kam nje pergjigje qe edhe ju jeni kurioze ta dini .. Pergjigjia ime eshte t...
Autori: Liridona Isufaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dua!
Dua ta vras frikën se do të më thyejnë, se do të shprishem, se do të më copëtojnë. Dhe, në fakt, të shqyhem brenda, sikur të mos ekzistonte ndonjë mënyrë tjetër për të mbijetuar e ringjallur, sikur të bëhej fjalë për vetëm një rrug...
Autori: Elissabeta · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Une dhe Hena
Une jam nje vajze e thjeshte ku ndricoj atehere kur duhet, ashtu sikur Hena ne qiellin e pafund. Ne raste e ndryshme une jam ne forma te ndryshme e plote, gjysem, njesoj si Hena. Por kjo gje varet nga njerezit qe me rrethojne.Ndricoj atehere kur gjithcka ...
Autori: Artiola pg · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Une dhe televizioni
Jetojme ne shekullin XXI dhe zhvillimi teknologjik bere bume te medha duke shpikur telefona,kompjutera e televizore te dimensioneve e programeve te ndryshem.Si te gjithe moshataret e mi,edhe une jam futur brenda kesaj bote zhvillimi,ku per prinderit tane ...




Komentet e fundit!

Emri: ana
Email: anaina@yahoo.com
Komenti:

Emri: silvio duka
Email: silvio.duka@yahoo.com
Komenti: shume bukur meeeeeeeeee tehe

Emri: era
Email: era_era@live.com
Komenti: vetem kjo nuk esht ese e bukur.... ti qe e ke shkrujt kte ese.......... kot fare mm katranjosja

Emri: almena
Email: almi@live.com
Komenti: shume e buuuuuuuuuuuuuuuuuuukkkkur shpresoj qe ti pelqeje zyshes por eshte si nje ese pershkruese hahahaha ti e di vete personalisht une nuk e di hahhhhhahhahahahhaaaa shaka jo seriozisht i love innnnnnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa me ka marre malli shum je shume e mire best friend

Emri: ina
Email: inamalik@yahoo.com
Komenti: na zgjidhe detyrat

Emri: sophia
Email: kela@kela.com
Komenti: shume shkurt duhej te kishte shkruar edhe pak me shume.

Emri: geni
Email: geni@yahoo.com
Komenti: bravo.ec atyyyyyyyyyyyyyyyyy

Emri: flori
Email: florikukes@yahoo.com
Komenti: kjo shenka e bukur

Emri: BLEONA
Email: BLEONA@YAHOO.COM
Komenti: SHUME E BUKUR BRAVO

Emri: LAURA
Email: LAURA@YAHOO.COM
Komenti: NJE ESE E MREKULLUESHME.



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com