Data e postimit: 2016-02-15 16:57:34
Lexime: 11992
Nëna Natyrë-Krijim
Lloji: Analize letrare
Tema: Krijim i shkurter per natyren
Autori: Gerald.D
Shkolla: Ismail Qemali
Klasa: 11e
Qyteti: Tirane
E-mail: gerald.d@gmail.com


Natyra ka 4 stinet e saj te bukura por qe ndonjehere mund te jene te demshme si ne rastin e stines se dimirit ku per shkak te rreshjeve te medha te debores ose shiut te madh te kete pasur permbytje ose aksidente apo deme njerzore, por dimri ka edhe bukurine e vet e cila eshte debora e saj e mahnitshme.Cdo stine e ka bukurine e vet. Pershembull vjeshta mund te kete rreshje shiu de pas shiut kur del dielli formohet ylberi. Ylberi eshte nje perralle e vertete qe mund ta shikosh. Eshte edhe nje shprehje e cila thote: Nese e pelqen ylberin duroje shiun. Prandaj ne me plote goje mund ta quajme “Nena Natyre”

Vepra te ngjashme
Autori: Madita Syla · Lloji: Analize letrare · Tema: Vjeshta
Vjeshta Nje stinë ku ngjyra e gjelbert merr fund .E gjithe natyra merr ngjyre portokalli dhe kafe .Vjeshta eshte nje stine shume e bukur e cila na sjell nje mot te fresket dhe me shi.Secila stinë e ka bukurine e vet por edhe vjeshta ka bukurine e saj...
Autori: Ersi · Lloji: Pershkrim · Tema: Dimri
Ditet e para te dimrit erdhen me te ftohtin qe karakterizon kete stine. Pemet pothuajse jane zhveshur nga gjethet e fundit. Temperaturat e uleta, ererat e ftohta dhe reshjet e shiut jane dukurite natyrore te kesaj stine. Por gjeja me e bukur sidomos per t...
Autori: Lija · Lloji: Poezi lirike · Tema: ylbei ngjura ngjyra etj
ylberi Pas nje shiu Vjen nje ylber Qe i gezon femijet perher. Jane shtat Ngjyra dhe Eshte i hijshem Dhe shum i rendesishem.
Autori: KALTRINA · Lloji: Hartim · Tema: VJESHTA
Vjeshta, një stinë ku ngjyra e gjelbër merr fund. Kjo stinë stinë e bukur, e cila natyrës i jep ngjyrën e bukur prej ari. Stina e vjeshtës na sjell një mot jo shumë të preferushëm për fëmijët, të cilët nuk janë adhurues të shiut dhe fil...
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Stina e vjeshtes
Vjeshta, një stinë ku ngjyra e gjelbër merr fund. Kjo stinë stinë e bukur, e cila natyrës i jep ngjyrën e bukur prej ari. Stina e vjeshtës na sjell një mot jo shumë të preferushëm për fëmijët, të cilët nuk janë adhurues të shiut dhe fil...
Autori: Urata Matluma · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vjeshta
vjeshta eshte nje nder kater stinet me te bukura te vitit...edhe vjeshta si cdo stine ka bukurite e saj , fryen era , bien gjethet , bie shi ,korren fushat , bien temperaturat , mbushen hambaret me drithera ,por me e mira eshte qe ne shtator fillon viti i...
Autori: Dorina. D · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Ditet me Shi dhe Ditet me Diell
Ditet me shi dhe me diell jane pjese e jetes. Sic jane dhe ditet me shi ose me diell, ne kete menyre mund te ndjehen dhe njerezit. Mund te jene te merzitur ose te gezuar. Shiu dhe dielli edhe pse jane dy elemente shume te kundert kane nje similaritet, nuk...
Autori: Madita ,Majlinda,Doresa,Era · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dimri
DIMRI Dimri eshte nje stine shume e bukur dhe nje stin e ftoht.E ghithe siperfaqja e natyres eshte e mbuluar me debore.Fytyra e femijeve eshte gjithmone e buzeqeshur dhe ata lozin me topa bore.Dimri fillon me 22 dhjetor dhe mbaron me 21 mars.Dimri ka...
Autori: Esli · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dimri
Dimri...nje nga stinet me te ftohta persa i perket temperaturave dhe me i ngrohti per nga dashuria. Nje stine gjate te ciles gjithcka bardhesohet e i ftohti nuk ndjehet per shkak te ngrohtesise familjare. Tani ndodhem ne dritaren time e theshte e vodi...
Autori: Raman Hasani · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Pranvera
-Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te gezueshme per te gjithe ne.Ajo fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qershor. Ne Pranvere qelin lulet lulezojne pemet natyra gjelberojne dhe nderroi pamjen nga petku.I bardhe i debores tani ka nje pamj...
Autori: Ensar Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera ne vendin tim
Hartim per Pranveren -Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te gezueshme per te gjithe ne.Ajo fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qershor. Ne Pranvere qelin lulet lulezojne pemet natyra gjelberojne dhe nderroi pamjen ng...
Autori: G.Alla · Lloji: Ese filozofike · Tema: emocionet njerzore
cfare esht qenia njerzore ne vtevete?Per Kete gje,ne cafrdo kuadri qe ta shohesh,asnje nuk ka nje pergjigje te mirfillt.Nje gje esht e sigut:mendja e tyre ka bere zbulime e shpikje te mahnitshme.Ajo punon per gjera te bukura dhe te mbrapshta njekohesisht...
Autori: art ndrecaj · Lloji: Hartim · Tema: Hartim Per Pramveren
Hartim per Pranveren -Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te gezueshme per te gjithe ne.Ajo fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qershor. Ne Pranvere qelin lulet lulezojne pemet natyra gjelberojne dhe nderroi pamjen nga petku.I bardhe i ...
Autori: Barije bislimi · Lloji: Analize letrare · Tema: Stina e vjeshtes
Stina e vjeshtes Fillon me 23 shtator dhe mbaron me 22 dhetor nje Stine ku e nngyra e gjelber te gjithe gjethet bien ne toke ato Jan shume ngjyra por me shum dallohet ngjyra e Arte .vjeshta edhe nje Stine ku ka erë reshje shiu dhe mjegull.por me vjeshte ...




Komentet e fundit!

Emri: DARSI
Email: ntaniela20@hotmail.com
Komenti: ESHTE NJE VEPER SHUME E MBREKULLUESHME

Emri: ELEONORA
Email: ntaniela20@hotmail.com
Komenti: ESHTE SHUME PO SHUME E BUKUR MUA ME PELQEN ME SHUME VJESHTA DHE VERA XAXAXXAAXAXAAXAXAXAXAXAXAXXAAXXAXAXXAX

Emri: andi
Email: andueli4@gmail.com
Komenti: me fal te pyti njeri sa stine ka

Emri: andi
Email: andueli4@gmail.com
Komenti:

Emri: sas
Email: asd@gmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com