Data e postimit: 2021-12-03 10:51:49
Lexime: 1948
Kush jam une?!
Lloji: Ese filozofike
Tema: UNE
Autori: Geraldo Xhina
Shkolla: Isa Boletini
Klasa: X-E
Qyteti: Tirane
E-mail: gerixhina6@gmail.com


Kush jam une?
Nese me takon ne rruge dhe me pyet se kush jam,do te te them se jam Geraldo Xhina.Nese do te kerkosh te dish me shume per mua,do te te them se jam nje djalosh 15-vjecar dhe nje nxenes ne vit te pare.Nese do te jemi duke bere nje bisede miqesore,do te te flas edhe per gjerat qe pelqej dhe kjo do te ishte pergjigja ime per pyetjen tende.Nuk ka njeri qe te njeh me mire se sa vetja jote,e prap ka pyetje te pafundme qe edhe ne si japim dot pergjigje per veten tone.Une e konsideroj jeten time si liber te paperfunduar te mbushur me histori te ndryshme,ku cdo kapitull flet per mua.Erdha ne kete bote pa u pyetur nese desha apo jo te behem pjese e saj.Cdo dite qe po kalon,po ndryshoj,po rritem.Pas cdo ore jam nje Geraldo i ri,ndryshe nga ai qe isha me pare.E keni parasysh ate momentin kur perhumbeni,ate imagjinaten ne te cilin ju fantazoni duke u shkeputur me gjithcka qe po ndodh rreth jush,por kur ktheheni ne realitet e kuptoni qe ishte thjesht pjelle e mendjes dhe deshire e saj per tu qetesuar.Per mua ai momenti eshte si nje goditje e forte qe sikur me kujton ato pergjegjesite qe cdokush i ka.Sikur me thote:"Boll enderrove djalosh".Kush jam une?! Epo mund te te them se jam nje krijese e cila ben pjese ne nje cikel te pashmangshem.Ne ate ciklin ku,njeriu i pafat lind,rritet dhe vdes.Mund te te them qe jam nje gjethe e nje peme te re ne stinen e vjeshtes,me te cilin era luan,duke u tallur me te.Nje here me shtyn lart,duke me lejuar te shoh bukurite e natyres me endje dhe me jep mundesine te vallezoj mbi re duke e dashur jeten.Por,po ashtu me ul poshte,pa meshire,duke me renduar,e duke me perplasur ne toke dhe aty shoh nje ane tjeter te historise,ku ato mrekulli qe po i shihja nga lart,tani me po i perjetoja,dhe te them te drejten nuk ishte dhe aq bukur.Pa kurrfare dhembshurie,si te isha i mallkuar,u shkela,u laga,pata ftohte dhe lotet me rrodhen pa shterrim.Por,cdo dite e me shume po mesohem me faktin se jeta i ka keto.Serish nese pyetem se kush jam une,mund te te them se jam nje piktor qe vizatimet e mia shprehin ate cka ndjej.Jam nje shkrimtar ne te cilin tregimet e mia,i bejne te qeshin e te qajne ata qe po i lexojne.Jam nje poet,qe krijoj vargje dhe rima te cilat fshehin mesazhe te veshtira,e gati te pamundura per tu deshifruar.Jam shofer i cili ne shumicen e rasteve udhetoj vetem dhe qe e zgjedh vete rrugen te cilen ndjek por qe ndonjehere shkoj ku te me dergoje jeta.Jam nje kuzhinjer qe gatuaj duke perdorur ushqime te embla dhe te hidhura.Jam futbollist qe e godas topin me qejf ose me inat duke u bazuar ne menyren si ndihem.Jam nje garues qe cdo dite stervitem dhe qe e pergatis veten per finalen e madhe te ciles nuk ja di daten.Ne shume raste jam si ai kllouni,qe vendos ate buzeqeshjen e rreme vetem qe te beje ata qe ka afer te lumtur dhe qe mos ti lejoje ata te shohin ate fytyren e ngrysur qe ndodhet poshte atij makeup-it te rende.Ndonjehere jam drite ne erresire,por ndonjehere jam erresire ne drite.Jam nje i person i rrethuar nga shume njerez,por serish ndihem i vetmuar.Jam nje djale qe mendon shume dhe qe nga mendja nuk i largohen pyetjet te tilla si"Pse ekzistoj une?"."Pse kam lindur une?"."Cili eshte qellimi im ne kete jete?".Epo thjesht do inkurajoj veten me mendimin se kam akoma kohe per tu dhene pergjigje ketyre pyetjeve.Per ta permbyllur ashtu sic duhet,pyetjes:"Kush jam une?"do ti pergjigjem duke thene keshtu.Une jam nje djalosh i thjeshte qe erdhi ne jete duke qare kur te gjithe po qeshinin dhe qe do te ike duke qeshur nderkohe qe te gjithe do te qajne.Une jam nje djalosh i zakonshem,qe cdo dite perballet me mikun dhe armikun e tij me te madh,veten e tij.Une jam Geraldo qe po mundohet per te lene pas nje emer dhe nje histori te tijen para se afati te me perfundoje.

Vepra te ngjashme
Autori: Elvisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: E ardhmja ime
Te gjithe e dime se jeta eshte plot me te papritura dhe sfida. Askush nuk mund ta dije se cfare do te ndodhe te nesermen. Per nje gje eshte e sigurt, per nje te ardhme te lumtur do te duhet shume pune dhe vullnet. Edhe pse ndonjehere ndodh qe jo cdo gje s...
Autori: silvana patarria · Lloji: Ese pershkruese · Tema: jeta
Kush jam une? mos valle eshte nje pyetje retorike te ciles nuk mund ti kthejme pergjigje?Eshte ajo pyetje te ciles mundohem cdo dite t'i kthej pergjigjen e merituar por jo,ndodh krejt e kunderta.Cdo dite ne vijim perjetoj gjera te reja,disa te bukura e di...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese filozofike · Tema: Vetevleresimi
Me lejo te marr fryme thelle dhe ngadale te nis te tregoj per udhetimin qe bera nje dite te zakonshme ,qe me ndryshoi me shume se cdo mund ta imagjinoja.Larg,teper larg ndoshet nje vend I erret e I pafundem,por qe ne te njejten kohe eshte I mbyllur e I rr...
Autori: Eda · Lloji: Ese filozofike · Tema: Pyetje rreth egzistences se njeriut
Ne jemi ketu ne Toke per te... Arsyeja se pse ne jemi ketu ne Toke, ndonjehere na duket e pazakonte. Kjo zakonisht ndodh kur ne jemi te lodhur nga rutina jone e perditeshme dhe duam te dalim jashte kornizave te jetes. Qe te arrish...
Autori: nuk ta them · Lloji: Ese pershkruese · Tema: kush eshte me i lumturi nder te lumturit
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me i lumturi nder te lumturit eshte ai qe mund t’i beje te tjeret te lumtur.Kjo shprehje eshte shume e vertete sepse ne kete bote nuk jemi vetem ne por jan...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jeta
Te rrosh a te mos rrosh Te rrosh a te mos rrosh.?Eh ctrishtim,15 vite mbi krye I kam e qe tani per te tilla gjerash te mendoj me duhet.Te jem I sinqerte,frike kam me ty te hapem se fundja fundit per ty thjesht nje femij jam.Frike kam te filloj e te te fl...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese filozofike · Tema: Racizmi
Racizmi eshte ushqimi i intelektit te njerezve duke i bere ata te besojne se jane me superiore ndaj dikujt tjeter,kjo duke u mbeshtetur vetem ne faktin se dikush perben sasi me te madhe melanine se dikush tjeter.Racizmi eshte nje 'semundje' qe prek vetem ...
Autori: KLARISA OSMANI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shkolla
Ese: Marredhenia ime me shkollen. Si eshte dhe si duhet te jete. Shkolla eshte vendi ne te cilin njeriu kalon gjysmen e dites, dhe keshtu, dite pas dite, pothuajse gjysmen e jetes se tij. Pa shkolle “nuk ka jete”; kjo eshte edhe nje nder arsyet perse...
Autori: Igli Mehmetaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: imagjinata
njeriu per mijera e mijera vite ka fantazuar.Ato gjera qe jeta nuk ia jepte i enderronte.Sepse jeta keshtu eshte asnjehere nuk ti jepe te gjitha te gatshme.Jeta duhet formuar duhen gjetur shume copera te shperndara kudo ne cdo vend qe ti beshe nje te vetm...
Autori: Viontina · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vuajtje
‘’Nje stacion imagjinar do te ishte perfekt per te njohur historine tone.Kthehem 68 vite pas, ne kohen kur mbizoteronte nje zot nazist, I etur vetem per gjak.Shoh veten te veshur me lecka te grisura, e mbuluar nga pluhuri e balta.E vetmja zhurme qe m...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Shtepia...
I’M COMING HOME - P. Diddy Shume pak njerez e kuptojne se c’do te thote te largohesh nga shtepia; e kur them “shtepi” nuk dua te kumtoj thjesht nje vend me 4 mure, sepse shtepia nuk eshte shtepi pa njerezit qe do, pa kujtimet e dikurshme, pa...
Autori: sara · Lloji: Ese filozofike · Tema: Kush jam une?
Me lindin shume pyetje ne koke.Njera prej tyre eshte:Kush jam une ?Kjo pyetje ka shume pergjigje te ndryshme dhe te veshtira.Por lindin edhe pyetje te tjera qe nuk u jep dot pergjigje si p.sh. pyetja Kush jam une ?Nga vi?dhe shume pyetje te tjera.Ketyre p...
Autori: Visarda Marku · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: si nje liber,filem,kenge ndikon ne jeten tone...
Jeta e njeriut eshte gjithmone e fokusuar ne idhujt apo shembujt qe ne ndjekim per te krijuar te ardhmen.Duke u bere pjese e llojeve te ndryshme te librave,filmave apo kengeve ne mesojme shume nga jeta dhe ndodhite e saj.Keshtu nganjehere mundohemi te n...
Autori: kledi sina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ceshte e bukura
ceshte e bukura Per shume njerez jeta reale eshte dicka monotone, e perseritshme, e merzitshme.. ajo ka aq shume dhimbje brenda saj, por e mira eshte se cdo dhimbje shoqerohet me dicka te gezuar. Prandaj s’ka dhimbje pa gezim dhe ska gezim pa dhimbje. ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com