Data e postimit: 2012-02-23 10:28:58
Lexime: 6665
I'm Coming Home (P. Diddy)
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Shtepia...
Autori: Elda J. Pere
Shkolla: Rilindja
Klasa: 8
Qyteti: Pogradec
E-mail: jessicamira21@yahoo.com


I’M COMING HOME - P. Diddy

Shume pak njerez e kuptojne se c’do te thote te largohesh nga shtepia; e kur them “shtepi” nuk dua te kumtoj thjesht nje vend me 4 mure, sepse shtepia nuk eshte shtepi pa njerezit qe do, pa kujtimet e dikurshme, pa dashurine e ngrohtesine e saj te perhershme…
Gjithkush ndjen mall per vendin ku ka kaluar gjithe dhimbjet e gezimet e jetes se tij. Aty rilindin kujtimet cdo dite, edhe pse cdo dite nuk i kushtojme shume rendesi. Rendesia e vertete del kur nuk e ke.
Kush eshte larguar nga shtepia? Ju qe po e lexoni kete, jeni ndare ndonjehere nga shtepia? Nuk e kam fjalen per 1-2 dite apo jave. E kam fjalen per rreth 5 vjet si puna time. Kush e ka idene c’do te thote te jetosh jeten cdo dite ne nje vend krejtesisht te kundert nga ajo cka ke pare qe ne femijeri?!
Kush nuk e di, po ia them une:
Eshte nje torture e shpirtit, cdo dite nga pak. Eshte te kujtosh vendin ku ke lindur ne cdo send qe shikon. Eshte ta qash veten ne gjume per nate. Eshte te perhumbesh ne kujtime cdo cast qe nuk je duke bere dicka. Eshte te enderrosh VETEM per shtepine. Eshte ta duash ate cdo sekonde e me shume. Eshte frika se me sa ndryshime do te perballesh kur te kthehesh…nese kthehesh…
Kjo, sigurisht, eshte pikepamja tjeter e gjerave: qe te duash me shprit dicka prej vitesh, por te kesh frike per ate qe do te perballesh kur ta kesh.
Degjoj fjalet e te tjereve dhe imagjinoj sa ndryshime do te kete nga ajo cka une mbaj mend. Do te jete akoma ai vend ku kam bere GJITHCKA? Apo nje vend i panjohur…? Dhe pastaj, edhe keto 5 vjet apo me shume qe do te kaloj ketu kane nje domethenie te vecante. Nuk mund te fshihen krejtesisht nga mendja ime. E ndiej se, edhe kur te kthehem aty ku dua, ky vend do te me mungoje gjithashtu. Tani, nuk e di nese duhet te gezohem qe jam ketu apo te trishtohem qe nuk jam atje…
Kjo kenge me jep shprese per te ardhmen. Kur e degjoj, notat e fjalet optimiste pas nje stermundimi te gjate me duken pamundesisht te mundura. Me kujton se ne cdo te keqe ka dicka e mire dhe, pavaresisht gjithckaje, kan je arsye per te qene e lumtur. Me tregon se, disi, e ploteson endrren tende me djerse e mund, dhe kur e ben eshte casti me i lumtur i jetes tende!!!
Elda J. Pere

Vepra te ngjashme
Autori: Kejsi Dermyshi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: MJALTI
Sa here qe shkoi tek shtepia e gjyshes neper mend me vijne te gjitha kujtimet e bukura qe kam kaluar ne shtepine me te ngrohte ne bote.Ne ate shtepi une ndihem si vajza me e lumtur ne te gjithe mbare boten, SEPSE NE ATE SHTEPI UNE GJEJ KARAKTERIN TIM TE V...
Autori: Inn · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Babi ♥
Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe pse cdo dite te shoh por me pelqen te shprehem nepermjet fletes. Prandaj doja te thoja qe te dua shume e je krenaria dhe shpresa ime.Kur te shoh aq te lum...
Autori: Griselda · Lloji: Leter · Tema: Babi im ❤
Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe pse cdo dite te shoh por me pelqen te shprehem nepermjet fletes. Prandaj doja te thoja qe te dua shume e je krenaria dhe shpresa ime.Kur te shoh aq te lumtur d...
Autori: Paola · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Vlera e Nenes
Nuk e di se sa vler ka fjala "mami",ne jeten e shume persona te tjere,por ne jeten time vlen shume.Kur goja ime pershperit fjalen "mami",zemra ime mbushet me gezim.Mami eshte gjithcka per mua.Eshte universi im e cdo gje tjeter qe mund te ekzistoje ne ket...
Autori: nuk ta them · Lloji: Ese pershkruese · Tema: kush eshte me i lumturi nder te lumturit
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me i lumturi nder te lumturit eshte ai qe mund t’i beje te tjeret te lumtur.Kjo shprehje eshte shume e vertete sepse ne kete bote nuk jemi vetem ne por jan...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese vleresuese · Tema: epo, femijeria :P
~Gjithesecili e mendon femijerine e tij si pjesen ideale te jetes, ku gjithcka ishte perfekte, edhe pse ne brendesi akoma ndjejne disa plagete vjetra feminore. Dhimbje te tilla si : `Nuk me bleu mami karamele`apo `Pse sme lejoi te rrija zgjuar edhe pak`ak...
Autori: Atea Avdyli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vetmia
Te jesh vetem eshte frika me e madhe.Te jesh vetem do te thote te mos kesh dashurine e askujt.Te jesh vetem do te thote te mos kesh askend te flasesh,te qash e te qeshesh.Askush nuk do ta deshironte kete,as per veten e as per dike tjeter. Vetmia eshte nj...
Autori: sindi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: femijeria
Femijeria ime Femijeri eshte periudha me e bukur e jetes cilesohet si pranvera e shpirtit nje kujtim i femijerise mund te ndryshoj gjithcka keto momente gjithmone kujtohen me mall nga cdokush pasi aty ne kemi qene gjithmone vetvetja te paster te qeshur...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ese per" Shpresen"
Shpresa na mban gjalle. Ajo eshte gershetimi i te mirave ne kete jete. Po nuk pate shprese je asgje je nje njeri bosh qe iken vetem ku te te cojne kembet dukesh i pa orientua pa busull .Jeta ka te mira dhe te keqija, ajo eshte e mbushur plpt rreziqe me ...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ese per" Shpresen"
Shpresa na mban gjalle. Ajo eshte gershetimi i te mirave ne kete jete. Po nuk pate shprese je asgje je nje njeri bosh qe iken vetem ku te te cojne kembet dukesh i pa orientua pa busull .Jeta ka te mira dhe te keqija, ajo eshte e mbushur plpt rreziqe me ...
Autori: Elvisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: E ardhmja ime
Te gjithe e dime se jeta eshte plot me te papritura dhe sfida. Askush nuk mund ta dije se cfare do te ndodhe te nesermen. Per nje gje eshte e sigurt, per nje te ardhme te lumtur do te duhet shume pune dhe vullnet. Edhe pse ndonjehere ndodh qe jo cdo gje s...
Autori: Nigela Moqi · Lloji: Leter · Tema: Per te gjithe ata qe nenvlersojne vetem
Duaje veten ashtu sic je,nuk ke arsye te ndryshosh personalitetin tend per askend dhe per asgje ne kete bote sepse je unike,je e bukur ne llojin tend,ti ke ardh per nje arsye ne kete jet,ke ardh per te luftuar,ke ardh per ti dhene dicka kesaj bote.Shfryte...
Autori: Dorina. D · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Padrejtesia e Jetes
Je duke qare? Pse po qan? Cfare po ndodh me ty? Oh, une e di cila eshte arsyeja qe ti qan me kaq ngasherim. Ti vetem do te kesh nje iphone te ri, nje makine te re dhe nje garderobe krejt ndryshe nga rrobat qe ke. Je shume I shqetesuar dhe I acaruar se...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Muzika eshte feja ime
A e keni degjuar ndonjehere kete shprehje,"Muzika eshte feja ime"? Patjeter qe po.Edhe nese dikush e degjon per here te pare e kupton se muzika eshte vertet e rendesishme.Nuk ka absolutisht lidhje me fene,por eshte thene ne menyre simbolike kur dikush tho...




Komentet e fundit!

Emri: Marsida
Email: isufimarsida@gmail.com
Komenti: wow fantastike me ka pelqyer jashte maseee bravooo keshtu vazhdoo

Emri: Ana Dajana
Email: ana@dajana.com
Komenti: Sh e bukur urime.Mos hiqni dore sepse jeni talente te lindura!!! ;-);-);-);-)

Emri: Elda
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: :)

Emri: Iris
Email: iris.mana74@yahoo.com
Komenti: nice... ≧◡≦

Emri: Iris
Email: iris.mana74@yahoo.com
Komenti: nice... ≧◡≦

Emri: Elda
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: :)))))))))))

Emri: Iris
Email: iriskapo95@hotmail.com
Komenti: eshte shum e bukur dhe me emocionoi

Emri: Elda
Email: jessicmira21@yahoo.com
Komenti: po, :) un mund te te siguroj 100% qe ska gje me te ver8 se kjo...

Emri: Iris
Email: iriskapo95@hotmail.com
Komenti: eshte e vertet sepse e tille duket dhe shume emocionuse



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com