Data e postimit: 2013-05-17 20:19:23
Lexime: 14658
Si nje liber,filem,kenge ndikon ne jeten tone....
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: si nje liber,filem,kenge ndikon ne jeten tone...
Autori: Visarda Marku
Shkolla: Skender Luarasi
Klasa: 9A
Qyteti: Tirane
E-mail: vitor.marku65@hotmail.com


Jeta e njeriut eshte gjithmone e fokusuar ne idhujt apo shembujt qe ne ndjekim per te krijuar te ardhmen.Duke u bere pjese e llojeve te ndryshme te librave,filmave apo kengeve ne mesojme shume nga jeta dhe ndodhite e saj.Keshtu nganjehere mundohemi te ndjekim si shembull keto burime, te cilat ne shumicen e rasteve percjellin mesazhe shume domethenese per secilin.Konkretisht, une kam lexuar shume libra nje prej te cileve me titull "Adoleshentet" ,qe ka ndikuar shume per ecurine time,si ne familje dhe ne shoqeri.Ky liber nxirrte nje mesim teper te vlefshem per te gjithe adoleshentet:"Duhet ti shikojme gjerat me mencuri e largpamesi,e te mos rrembehemi nga nje tundim i momentit, i cili me vone do shkaktoje pasoja te parikuperueshme."Ne cofte se ne kemi deshire te mesojme me shume rreth jetes dhe te papriturave qe na ofron, ne duhet te fokusohemi gjithmone tek nje burim ,i cili permban mesazhe teper aktuale.Nje njeri nuk mund te mesoje cdo gje me vullnetin e tij ,por duke germuar ne shume histori te cilat kane ndodhur realisht,ne menyre qe ne te behemi me te afte per ta jetuar jeten ashtu sic e meritojme.

Vepra te ngjashme
Autori: Arte · Lloji: Hartim · Tema: Libri
LIBRI MIKU I JETES TIME! Libri eshte shoku im me i mire qe me percjelle ne çdo hap te jetes time.Te shkruaje per librin eshte vertete nje kenaqesi e madhe sepse libri eshte miku i jetes time. Arsyeja pse e dua librin eshte se ne te mesoje gjerat me te ...
Autori: Argita Nerpjetri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Jeta eshte gjeja me me vlere qe ka nje person. Ajo eshts thesari me i cmuar per njerezit. Jeta jone eshte shume e shkurter, ne te ka shume gezime e hidherime.Disa njerez nuk e duan jeten e tyre dhe perpiqen qe ti japin fund asaj, por kjo nuk eshte gje e ...
Autori: jurgen zharri · Lloji: Ese pershkruese · Tema: libri
Ai esht miku me I mire I njeriut.Kur hyn ne boten e tij nuk mund te dalesh me sepse te frymezon , qdo kapitull te len mbres,eshte sikur kaltersia e pafundme , sikur oqeani i thelle dhe vetem ai qe deshiron mund te zhytet e ta gjej thesarin. Qdo faqe qe e ...
Autori: alba meca · Lloji: Hartim · Tema: librat
Libri eshte prej letre te holle por ai ka nje fuqi te jashtezakonshme, ai mund ta ngreje njeriun ne majat me te larta te fantazise e te shkences. Cdo liber qe lexojme na hap nje porte te panjohur me pare. nepermjet librave ne mund te fluturojme si ne nje ...
Autori: Kledia · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Rendesia e librit
Librat jane gjerat me me vlere ne jeten tone . Askush nuk di ti mesoj gjerat sic nje liber di. Te lexosh eshte shume bukur sepse meson. Edhe ata qe na mesojne ne kane mesuar nga libri. Libri te meson dhe te jep mesazhe e mesime te cilat te nevojiten gjate...
Autori: Arberita Rraqi · Lloji: Analize letrare · Tema: Libri
- Thuhet se libri eshte miku me i mire i njeriut ! - Dhe eshte e vertete , sepse nga libri mesojme gjerat me te bukura, gjera qe ne te ardhmen do na nevojiten shume, gjera qe nuk duhet ti harrojme kurre etj... Libri na meson edhe shume e shume gjera te t...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pushimet
Pushimet verore kete vit kane qene ndryshe nga vitet e tjera,jo vetem per mua por per 'te gjithe'.Ne keto pushime nuk ka qene "argetimi" ne krye te gjithçkaje,por kane qene "frika"dhe"kujdesi" nga nje armik i papritur dhe i panjohur deri diku per te gjit...
Autori: Elena Shaba · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Toleranca, edukata, respekti nder shekuj
Gjate shekujve te tere gjithmone ka qene toleranca ajo qe e bente jeten me te bukur me te gjallerueshme.Gjate gjithe kesaj kohe njerezimi i lashte po ashtu edhe ai i sotem eshte munduar te mesoje pasardhesin e tyre me edukate te toleroje te respektoje te ...
Autori: Jasin Jakupi · Lloji: Hartim · Tema: Dita e alfabetit
Alfabeti yne ka filluar te krijohet me 14 nentor 1908 dhe ka mbaruar me 22 nentor 1908.Prej vitit e derri me sot jane 107 vjet qe ne e festojme diten e alfabetit.Te gjithe ato shkronja qe jane ne alfabet kane vleren e vet.Po te mos ishte krijuar alfabeti ...
Autori: Inn · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Autizmi,nje crregullim
Ata jane si gjithe te tjeret.Ata I bejne gjerat sipas menyres se tyre,e shprehin dashurine ne nje menyre ndryshe,nuk duan t’ja dine per cdo gje dhe kjo I ben ata me te vecante madje edhe me te zgjuar se te tjeret. Pse te mos I afrojme kur ata na bejne...
Autori: Greta · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Problemet e adoleshences
Adoleshenca quhet pjesa me e bukur e jetes por ne shumicen e rasteve nk esht keshtu.Problemet qe perballen femijet ne moshen e adoleshences mund te jene fatale.Mashtrimi nga moshat me te rritura eshte i lehte pasi pjekuria e tyre eshte e pakte dhe siguria...
Autori: marinela sharka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ese vdekja
vdekja eshte per cdo njeri. cdo kush do te mbylle syte nje dite ashtu sic kane bere shume njerez para nesh. per shume njerez vdekja ka qene e lavdishme. shume persona kane mbetur ne histori. por ...
Autori: Argita Nerpjetri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Perrallat pasqyre e jetes sone
Qe kur keni qene te vegjel ne jemi ndeshur me perrallat sepse prinderit dhe gjysherit tane na i tregonin ato cdo dite. Perrallat jane pasqyre e jetes sone ne te ardhmen. Gjithashtu ne marrim nje mesazh qe mund te na duhet gjate gjithe jetes. Nga perrallat...
Autori: Visarda Marku · Lloji: Ese vleresuese · Tema: "Me mire femije apo i rritur..."
Me mire femije apo i rritur?! Kjo eshte nje dileme, e cila shpesh here na ben te mendojme periudhen e femijerise, dhe te parashikojme te ardhmen, me te papriturat dhe pengesat qe na ofon.Shpesh here mundohemi tu japim kuptim pyetjeve te cilat jo rastesish...




Komentet e fundit!

Emri: gert
Email: gerta.h@gmail.com
Komenti: hahahhahaah

Emri: adadaadd
Email: adadad@live.com
Komenti:

Emri: emi
Email: emipasholli@yahoo.com
Komenti:

Emri: lol
Email: lolo@yahoo.com
Komenti: bullshit....fuck

Emri: inxhi
Email: inxhushi@yahoo.com
Komenti: sh*t is so cool

Emri: jooo
Email: jooo@live.com
Komenti:

Emri: hyyu
Email: jkikkk@hotmail.com
Komenti:

Emri: dea
Email: deatare@hotmail.com
Komenti: muj bien...bravissimo....

Emri: joana
Email: joanahasani@yahoo.com
Komenti: jo edhe aq shpjegueje....pff

Emri: furkan
Email: fuki-1999@hotmail.com
Komenti: me pelqeu shum teksti domethenes...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com