Data e postimit: 2016-03-10 20:57:58
Lexime: 41054
kafshet shtepiake
Lloji: Ese argumentuese bindese
Tema: domozdoshmeria e mbajtjes se nje kafshe shtepiake
Autori: Sirela Hoxhaj
Shkolla: shkolla jopublike PERLA
Klasa: 8a
Qyteti: Vlore
E-mail: hsirela1@gmail.com


une mendoj se kafshet shtepiake jane shume te rendesishme per njerezit por prinderit e mi nuk mendojne keshtu. Keto kafshe nuk quhen kot "shtepiake" . Ato jane te prirura per ti ndenjur afer dikujt . Ju do te thoni perse ? duke filluar nga arsyeja me elementare. kafshet jane te afta qe tiu japin njerzve vetebesim mbi te gjitha pergjegjesi . ato gjithashtu ndihmojne ne aktivitetin tuaj fizik . duke luajtur me to ju shmangni harxhimin e kohes suaj se lire duke ndenjur. nje benefit tjeter qe ne kemi nga kafshet eshte se ato jane ne gjendje te eleminojne stresin dhe tensionin e tepert .kafshet mund te themi na sigurojn nje lloj barrriere , nje lloj imuniteti kunder baktereve . Ata njerez te cilet jane te rrethuar nga kafshet jane me pak te prirur nga alergji dhe astma. nqs je i merzitur dhe doni te shfryheni afer do te keni mikun tuaj me te mire . eshte ajo lloje krijese e cila eshte ne gjendje te ruaje sekretin tuaj ne menyren me te mire te mundshme . keto kafshe te qendrojne prane . ato qendrojne aty ne pritje sikur te merrnin barren tuaj ne supet e veta , qendrojne atye ne pritje per te marr nje buzqeshje nga ana jone. kafshet do te benin cte ishte e mundur per kete . mbajtja e kafsheve shtepiake eshte nje angazhim nga ana jone . keto nuk jane lodra qe mund te lihen pas dore . kafshet kane nevoje per perkujdesje dhe vemndjen tone cdo moment te dites . nje arsye tjeter eshte edhe arsyeja me e domosdoshme per te mbajtur nje kafshe shtepiake eshte kjo . kafshet jane me ne ne pjesen kohore me te shumte te dites . ato jane ne gjendje ne nje fare menyre te na mbrojne , te na tregojne ose te na vene ne dukje rrezikun qe ne i kanosemi me gjestet e tyre . mendoj se ka shume , shume arsye por une permenda kryesoret . shpresoj qe sipas mendimit tim prinderit ta rimendojne perseri mbajtjen e nje kafshe shtepiake . me kete gje do te bejne 2 te mira . do ti japin kesaj kafshe nje strehe te ngroht dhe mbajtja e kesaj kafshe do te sjell benefite ne jeten tuaj .

Vepra te ngjashme
Autori: keisi kushi · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Pse kafshet shtepiake jane te rendesishme per njerezimin?
une mendoj se kafshet shtepiake jane te rendesishme per njerezimin perndryshe nuk do ta kishin emrin kafshe "shtepiake".keto kafshe jane te destinuara per te ndenjur prane njerzimit por ndoshta mendimi juaj eshte ndryshe ndoshta ju mendoni pse??? kafshet...
Autori: elizabeta alia · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: pse kafshet shtepiake jane te rendesishme
hyrja: une menndoj se kashet shtepiake jane shume te rendesishem per disa njerez, perfshire edhe mua. kafshet shtepiake nuk quhen kot "shtepiake" ato jane te destinuara pe rte ndenjur afer me njeriun. ju do thoni perse????? argimentet do ti jap me posht...
Autori: Ygerta Hoxhalli · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Kafshet shtepiake
Duke ndenjur shikoj mjedisin ku rrethohet nga shume kafshe shtepiake.Bie ne mendime dhe mendoj : Cfare jane kafshet shtepiake? Pse njerezit merren me pune me kafshet shtepiake ? Per pak kohe me vine ne mendje pergjigjet. Kafshet nuk jane vecse gjitare si ...
Autori: Fabiola · Lloji: Ese argumentuese · Tema: A duhet te lejohet ekspeimentimi ne kafshe?
Ne te gjithe kemi degjuar apo pare ne dokumetare shkencore,per eksperimentet qe behen ne kafshe te ndryshme.Shumica e ketyre ekspeimeneve behet nga universitetet,kompanite farmaceutike dhe shkollat mjekesore. Keto eksperimente behen per te studiuar sjel...
Autori: aaann · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ju lutem lexojeni dhe perpiquni te komentoni
eshte gjaegjeze zinxhir. kini vemendje 1. eshte nje helikopter qe ka brenda 5 tulla. bie 1. sa ngelen? 2. eshte 1 frigorifer qe nxe brenda kafshe. futet lopa. me sa hapa futet dhe cilat jane ato? po te ndihmoj. hyn me tre hapa. ti me thuaj tani se cilat...
Autori: romina elezi · Lloji: Ese filozofike · Tema: njeriu dhe politika ne filozofi
Politika shqyrton sjelljen e shoqerise ,ndersa etika ate te individit.Aristoteli i ka dedikuar nje liber te plote politikes.Pikenisje eshte thenia e tij e famshme:"Njeriu,kafshe politike". Nuk jane politikanet,as zotrat dhe as kafshet por vetem njeriu.Cf...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Macja
Kafsha qe une pelqej me shume eshte macja.Ajo eshte kafsha qe un kam me per zemer.Ngjyra e trupit te maces eshte ne ngjyra te ndryshme.Macet zakonisht jane te vogla.Ato kane nje fytyre shume te lezecme e me tipare te bukura.Macet kane dy veshe nje goje ...
Autori: medina shijaku · Lloji: Pershkrim · Tema: qeni
qeni eshte kafsha ime e preferuar ai eshte kafsha me besnike e njeriut ai nuk te le ne balt dhe te mbron qeni don ti japesh dashuri dhe ta ledhatosh shpesh qent jane ne rraca te ndryshme ata kane tipare te bukura pamja e tyre fizike ndryshon shpesh nga r...
Autori: Sherin · Lloji: Fabul · Tema: Shkolla
Dhelpra dhe dhia Nje luan i madh mbret kishte nje fron qe askus nuk e arrinte dot,por nje dite ky luan vdiq.Te gjithe banoret qe i sherbenin luanit provuan nese kurora i rrinte mire ndonje kafshe tjeter.Te gjithe e provuan,por askujt nuk i binte perve...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Bota
Bota eshte hapesira e pafundme ku ne lindim,jetojme,vdesim. Cdo njeri e shikon boten me nje sy tjeter,disa ia kane pare frytet e mira jetes ne kete bote e disa nuk kane pare as rrenjet e saj. Bota eshte nje univers dhune dhe pakuptimesie, ku shumica e nj...
Autori: albiona xhelili · Lloji: Fabul · Tema: luani,dhelpra dhe kafshet e tjera
Nje dit luani ndihet shum i trishtuar.Ai i thirri te gjith kafshet e gjungles qe ta pershendesnin.Separi hyri dhia ne guve ,pastaj kafshet e tjera,por vetem dhelpra nuk hyri,paspak luani e ndjeu veten me mire dhe shkoi jasht qe ti thoshte diqka dhelpres....
Autori: Ina Gjika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Toka
Toka,eshte planeti ku ne jetojme.Ajo ka disa vecori,te cilat e dallojne ate ngate nga nje planetet e tjere.Dallimi i pare eshte se ka jete ,por arsyet te cilat bejne te mundur jeten ne Toke jane disa.Se pari Toka eshte e perbere nga kontinentet dhe oqeane...
Autori: Dorina. D · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Heroizmi i Vertete
Heorizmi eshte nje perpekje e shquar qe tregon guxim dhe virtyte. Heroizmi I ben njerezit qe te kryejne akte te jashtezakonshme ne sherbim te Zotit, njerezve ose vendit. Sot, heroizmi eshte konsideruar te kete nje qenie fantastike brenda tij qe eshte sup...
Autori: Aulona Çorbaxhi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Njeriu dhe politika ne filozofi
Shprehja e Aristotelit "Njeriu eshte kafshe politike"eshte thene ne menyre aq barbare,por qe ne te verteten e tillë eshte natyra njerezore.Ne vetvete kjo shprehje mban nje te vertete qe mund te shihet ne dy pikepamje: njeriu si kafshe(me logjike,arsyetim...




Komentet e fundit!

Emri: olsi lleckollari
Email: olsilleckollari12@gmail.com
Komenti: vet presor

Emri: 1
Email: 1_23@hotmail.com
Komenti: shume bukur

Emri: hi
Email: hi@gmail.com
Komenti: SHUME BUKUR VERTET SHUME BUKUR KOT FARE

Emri: sebi
Email: sebixhetani@yahoo.com
Komenti:

Emri: sebi
Email: sebixhetani@yahoo.com
Komenti:

Emri: kidi
Email: kidi_laci@yahoo.com
Komenti: shum bukur

Emri: marinela
Email: marinelaabasllari@gmail.com
Komenti: shume bukur

Emri: donika
Email: orgito-carciu@gmail.com
Komenti: shum e bukur

Emri: skarendesiemri
Email: cteduhet@idiot.com
Komenti: e bukur kjo sirela me fal qe do te te tall ne shkolle

Emri: loli
Email: deda_xhulio@yahoo.com
Komenti: Te lumte !


Emri: anonim
Email: deda_xhulio@yahoo.com
Komenti:

Emri: kidi
Email: kidi_laci@yahoo.com
Komenti: Me falni per komentin po ishte vllai😟😟

Emri: silvana
Email: www.silvan@mail.com
Komenti: mire por ca fjale s'kane kuptim.po hec mo s'ka problem.haahahahh

Emri: ebebe
Email: Ebebe@hotmail.com
Komenti: Me falni per komentin po ishte vllai😟😟

Emri: ebebe
Email: Ebebe@hotmail.com
Komenti: I'm special bitches..hehehe🤘🏻🤘🏻

Emri: ebebe
Email: Ebebe@hotmail.com
Komenti: I'm special bitches..hehehe🤘🏻🤘🏻

Emri: eee
Email: eee@yaho.com
Komenti: hahahahha

Emri: kidi
Email: kidi_laci@yahoo.com
Komenti: te befsha mutin mu ne koke



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com