Data e postimit: 2015-12-06 01:36:03
Lexime: 12400
Jeta...
Lloji: Ese filozofike
Tema: Jeta...
Autori: Fiori
Shkolla: Gjimnazi :"Gramoz Palushi"
Klasa: XI
Qyteti: Tirane
E-mail: tinnatina99@live.com


Kjo jete paska qene e destinuar te filloje me komedi, te vazhdoje me drame e te perfundoje me tragjedi!
Vime ne kete bote duke bere disa njerez te qeshin dhe ikim duke lene disa duke qare… rri e mendoj se si ka mundesi qe keshtu duhet te jete ky proces… rri e medoj se si ka mundesi qe ky zinxhir jete mund edhe te shkurtohet… te gjithe jetojne te sotmen dhe harrojne te nesermen… harrojne te mendojne gjate cdo veprim ,harrojne fjalen “kujdes” harrojne se jeta e tyre nuk eshte ne duart e tyre sepse nuk ishin ata qe e krijuan e keshtu nuk kane as te drejten ta asimilojne… nuk kane te drejten te ecin me mendimin” eshte jeta ime” sepse pas jetes tende o njeri eshte krijuesi yt ,eshte fryma jote,eshte shpirti I shpirtit tend!
Po c eshte kjo jete keshtu??? Vuajtje,vuajtje,vuajtje…pse gezimi,lumturia,harmonia duhet te zgjasin me minuta e ndersa hidherimi,trishtimi,merzia duhet te zgjasin me vite? Pse zemra rreh fort nga lumturia e ndersa nga dhimbja do te cahet e te shuhet qe te mos kete as rrahje e as gjak? Pse shpriti mbeshtillet me gezim nga nje hare e ndersa nga hidherimi mbeshtillet me zjarr? Pse kur je me I rritur jeta te dhemb me shume, ti rritesh me shume ajo te godet edhe me shume…mos ndoshta qe te mesohemi te perballojme veshtiresine me shume… po si mund te perballohet veshtiresia kur ske force…kur ske ku te kapesh per ta gjetur,kur mbyllesh ne sketerre,kur nuk mund te pranosh realitetin,kete realitet qe na jep vetem pershtypjen e nje jete te zymte ,pamjen e nje filmi horror apo fantazine e maktheve tona …

Shume thone se e mira ekziston dhe mbizoteron ne kete bote…por sa e vertete eshte nuk jam e sigurte ta them po aq nuk jam e sigurte as per te keqen …vetem nje gje e di qe ne keto bote mbizoteron nje jete “mizere” . ku njerezit po ndahen per se gjalli nga njeri tjetri vetem nga nje fjale goje ,vetem nga nje veprim ,vetem nga nje situate e tensionuar,vetem nga nje debat I zjarrte,vetem nga nje konflikt dhe fjalen e fundit e thone te paren …a e dini pse? Sepse nuk e vleresojne te nesermen ,nuk pyesin per te ndonese nuk e dine se cfare do t u ofroje,sepse nuk e dine se sa e shtrenjte eshte jeta dhe qe nuk duhet humbur as milisekondi e jo me sekondi me gjera boshe,me hatermbetje e me zenka…
ku ka me bukur se te jetosh cdo dite me dashurine ta dhurosh ate dhe te nisesh diten me pozitivitet …ku ka me mirese te ecesh me fjalen “jeta vazhdon” ndonese ti ke nje boshllek brenda vetes sepse ky boshllek dita dites do te behet pjese e jotja ,pjese qe mund ta mbushesh ti me dashuri e jo me lot e pikellim…pasi lotet vertet mund ta mbushin boshllekun por mos harro se uji derdhet ,rrjedh,thithet…mos harro se dashuria nuk di te zbrazet kurre! Jeta eshte nje mesim…pas cdo ulje ka ngritje dhe e anasjellta e ketu fillon veshtiresia e jetes, t I menaxhosh ato do te thote te dish te menaxhosh te miren e te keqen…jeta eshte nje ligj qe s ska njeri qe mund ta thyeje,s ka njeri qe mund ta ndryshoje procesin e saj …jeta eshte sfide, jeta eshte nje shumellojshmeri perkufizimesh ne te cilat eshte e pamundur te vendoset gishti vetem ne njeren prej tyre!
Jeta eshte udheheqesi yne dhe nuk na mbetet rruge tjeter vetem se te jetojme nga nje dite ne tjetren,te jetojme ate qe fati na ka percaktuar ,te jetojme vetem te jetojme…

Vepra te ngjashme
Autori: Igli Mehmetaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: imagjinata
njeriu per mijera e mijera vite ka fantazuar.Ato gjera qe jeta nuk ia jepte i enderronte.Sepse jeta keshtu eshte asnjehere nuk ti jepe te gjitha te gatshme.Jeta duhet formuar duhen gjetur shume copera te shperndara kudo ne cdo vend qe ti beshe nje te vetm...
Autori: Glea · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Pse?
Pse? Pse-ja eshte pyetja me e madhe e njerzimit.Sa here mund ta keni bere kete pyetje,prit me lere ta gjej mbi 1 000 000 here apo jo? Nuk eshte e lehte te gjesh kete pyetje apo jo? Per disa gjera ne e kemi nje pergjigje , por per disa te tjera jo.Sa bukur...
Autori: enveida kajushi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: deshira ime
sa bukur do te ishte sikur te kisha mundesi ta ktheja kohen mbrapsht para shume vitesh edhe para se une te lindja dhe te kisha mundesi te behesha nje njeri i padukshem dhe te kisha mundesine qe te ndryshoja gjithcka ne kete bote.sikur te kisha nje shkop m...
Autori: Dorina. D · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Padrejtesia e Jetes
Je duke qare? Pse po qan? Cfare po ndodh me ty? Oh, une e di cila eshte arsyeja qe ti qan me kaq ngasherim. Ti vetem do te kesh nje iphone te ri, nje makine te re dhe nje garderobe krejt ndryshe nga rrobat qe ke. Je shume I shqetesuar dhe I acaruar se...
Autori: Anonim · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dashuria
Jeta eshte shume e komplikuar, por nje pjese mjaft e rendesishme e saj eshte dashuria. Njeriu ne jete ka shume dashuri. Mudn te permendim dashurine per familjen, per miqte, per profesionin, per njeriun e jetes e per shume te tjera, por vetem per nje je i ...
Autori: Eni Serani · Lloji: Poezi dramatike · Tema: jeta
nje dite me tha jeta ti mos u merzit cdo gje ne kete bote vjen shpejt edhe ik jo i thash nuk mundem sepse me lendon e di se pa vuajtje nuk mund te jetojme te lutem me tha ti mos u hidhero mbahu pas nje shprese dhe mos u dorezo te l...
Autori: Mirjeta Caushi · Lloji: Tekst vleresues · Tema: Jeta
Jeta!Epo c`mund te thuash per jeten kur ende nuk e di se c`do te ndodhe me ty neser.Fatin e jetes tende mund ta shkruash vetem ti,ti e di se si do te jete jeta jote.Jeta ka gezim,dhimbje,dashuri,hidherim ama jeta eshte jete dhe ti ke ne dore qe ta jetosh....
Autori: lirika bishka · Lloji: Ese filozofike · Tema: jeta
Jetes i jane vene shume epitete i jane thurur shume kenge, poezi vargje pa fund. Shume fjale jane thene per te. Por uune e mendoj me thjeshte... mendoj se "jeta" je vete ti... po, ti sepse jeta pa ty nuk do te ishte jete, do ishte bosh. Je ti ai qe i jep ...
Autori: Esmeralda Sefolli · Lloji: Ese pershkruese · Tema: JETA
A ekziston ndonje fjale qe te mund te pershkruaje termin"jete"?A ekziston ndonje veper e tere letrare qe te mund te shprehe cka eshte jeta?Mendoni valle qe njeriu e ka kapacitetin e duhur per te kuptuar teresine e saj?Nese mendoni se PO,gaboheni.Pasi te j...
Autori: nuk ta them · Lloji: Ese pershkruese · Tema: kush eshte me i lumturi nder te lumturit
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me i lumturi nder te lumturit eshte ai qe mund t’i beje te tjeret te lumtur.Kjo shprehje eshte shume e vertete sepse ne kete bote nuk jemi vetem ne por jan...
Autori: Elvisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: E ardhmja ime
Te gjithe e dime se jeta eshte plot me te papritura dhe sfida. Askush nuk mund ta dije se cfare do te ndodhe te nesermen. Per nje gje eshte e sigurt, per nje te ardhme te lumtur do te duhet shume pune dhe vullnet. Edhe pse ndonjehere ndodh qe jo cdo gje s...
Autori: Enejda Llupi · Lloji: Hartim · Tema: Lufta
Lufta fataliteti i jetes njerezore! Lufta, perfytyrimi i pare qe na vjen ne mendje eshte shkaterrim,dhimnje,gjak,lot.Eshte mjaft e lehte per ta filluar nje lufte,por mjaft e veshtire per ta dhmangur dhe per t'i dhene fund asaj mjaft e veshtire.Pse duhet t...
Autori: Ornela Sinan · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: Jeta
Te jetojme cdo dite,qofte ajo me diell,me re ose me shi. Vetem keshtu mund te rrefjme se kemi jetuar. Jete… Ndoshta ne dukje te pare duket thjesht nje fjale me kater shkronja por ne thelb permban me shume se aq. Shume prej nesh I adhurojne dhuratat p...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: 2 botet
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme ne jete sepse te ndihmojne te njohesh dhe te shfaqesh me shume veten.Dua te them,pse te jem dikush tjeter kur mund te jem vetvetja? Edhe pse eshte plot gabi...




Komentet e fundit!

Emri: bossi nga tirona
Email: bosi-nga-tirona@gmail.com
Komenti: ese kot

Emri: Dikush
Email: Dikush@yahoo.com
Komenti: Shum mirë kjo ese mund te pershkruhet ose të vihet në vendin e një Mesazhi per jetën

Emri: Adelina
Email: Adelina.Pashtanjaku@outlook.com
Komenti: Shum super ;)

Emri: sara
Email: sarakrashi11@gmail.com
Komenti:

Emri: emri
Email: emri@yahoo.com
Komenti: haahah bravo si kjo nuk kisha pa najher thashh hahahah se qesha me nji shoqe nuk e kisha me esene tende BRAVOOOO



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com