Data e postimit: 2017-05-05 19:13:44
Lexime: 8174
Rrugetimi I jetes.
Lloji: Ese filozofike
Tema: Rrugetimi I jetes.
Autori: Xheni kulari
Shkolla: Liri gero
Klasa: 8
Qyteti: Fier
E-mail: xhenikulari961@gmail.com


Jeta eshte nje udhe e cila do kurajo dhe besim ne vetvete.Ajo ka pengesa,dhimbje,lote, humbje si dhe bardhesi.Te jetosh nuk do te thote te jesh i pasur apo i varfer,por te jesh njeri i mire dhe zemerbardhe.Gjate kesaj rruge do te perballesh me fjale qe vrasin,lendojne dhe krijojne plage te cilat nuk mund te mjekohen.Jeta eshte si nje trendafil i kuq qe duhet te kesh kujdes kur e mban ne dore sepse ai trendafil dhe mund te hapi plage te pasherueshme.Ne kete bote mos urre sepse lendohesh,fol mos rri i heshtur,mos vrit se do te pendohesh dhe mos lejo qe te te bejne nje ushtar loje.Buzeqesh dhe kur nuk ke gezim sepse Zoti e ka krijuar jeten qe te kete prrballje dhe sfida qe duan besim.Ajo eshte krijuar nga rrenjet e dy zemrave por me persona te ndryshem.Mos u dorzo sepse do te humbasesh!Mos iu shmang fjaleve se ato godasin fort ne shpirt!!Ajo ka tundina,sekrete ndonjehere dhe genjeshtra.Rruga e jetes ploteson boshlleqet dhe dhimbjet qe krijohen gjate rruges qe jane rrenjosur thelle ne kujtime

Vepra te ngjashme
Autori: Esmeralda Sefolli · Lloji: Ese pershkruese · Tema: JETA
A ekziston ndonje fjale qe te mund te pershkruaje termin"jete"?A ekziston ndonje veper e tere letrare qe te mund te shprehe cka eshte jeta?Mendoni valle qe njeriu e ka kapacitetin e duhur per te kuptuar teresine e saj?Nese mendoni se PO,gaboheni.Pasi te j...
Autori: adenaida allani · Lloji: Thirrje · Tema: mos u dorezo
Ndonjehere ka disa gjera qe as preken, as shikohen por vec ndiehen. Ndonjehere ka disa ndienja qe te mbushin me jete plot me gjalleri ,por ne disa raste te tjera ka ndienja qe te pushtojn me ankth e me frike. e tille eshte krijuar kjo bote nje here qesh...
Autori: adenaida · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: mos u dorezo
Ndonjehere ka disa gjera qe as preken, as shikohen por vec ndiehen. Ndonjehere ka disa ndienja qe te mbushin me jete plot me gjalleri ,por ne disa raste te tjera ka ndienja qe te pushtojn me ankth e me frike. e tille eshte krijuar kjo bote nje here qesh d...
Autori: Eranda Koçi · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Jeta ♥
Ndonjehere ka disa gjera qe as preken, as shikohen por vec ndiehen. Ndonjehere ka disa ndienja qe te mbushin me jete plot me gjalleri ,por ne disa raste te tjera ka ninja qe te pushtojne me ankth e me frike. E tille eshte krijuar kjo bote nje here qesh dh...
Autori: Sabina Kurtaj · Lloji: Te tjera · Tema: Vlera e madhe e kultures ...
Kultura... Te jesh nje njeri me kulture ne te gjitha fushat e jetes do te thote te kesh nje thesar te cmuar brenda-perbrenda vetes . S'ka rendesi nese je i pasur apo i varfer, nese je me shkolle apo nuk je , mjafton te kesh vullnet , deshire sepse asgje ...
Autori: Argita Nerpjetri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Jeta eshte gjeja me me vlere qe ka nje person. Ajo eshts thesari me i cmuar per njerezit. Jeta jone eshte shume e shkurter, ne te ka shume gezime e hidherime.Disa njerez nuk e duan jeten e tyre dhe perpiqen qe ti japin fund asaj, por kjo nuk eshte gje e ...
Autori: lusi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: gjakmarrja
Nje plage e pasherueshme ne zemren e shoqerise se sotme e ka rrenjen nga fenomeni i gjakmarrjes. Ajo eshte nje penges ne rrugen e shoqerise per te mos hedhur nje hape drejt jetes me plote lulezim por i le ne nje bote te erret ku gjaku duhet te lahet m e ...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ese per" Shpresen"
Shpresa na mban gjalle. Ajo eshte gershetimi i te mirave ne kete jete. Po nuk pate shprese je asgje je nje njeri bosh qe iken vetem ku te te cojne kembet dukesh i pa orientua pa busull .Jeta ka te mira dhe te keqija, ajo eshte e mbushur plpt rreziqe me ...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ese per" Shpresen"
Shpresa na mban gjalle. Ajo eshte gershetimi i te mirave ne kete jete. Po nuk pate shprese je asgje je nje njeri bosh qe iken vetem ku te te cojne kembet dukesh i pa orientua pa busull .Jeta ka te mira dhe te keqija, ajo eshte e mbushur plpt rreziqe me ...
Autori: lirika bishka · Lloji: Ese filozofike · Tema: jeta
Jetes i jane vene shume epitete i jane thurur shume kenge, poezi vargje pa fund. Shume fjale jane thene per te. Por uune e mendoj me thjeshte... mendoj se "jeta" je vete ti... po, ti sepse jeta pa ty nuk do te ishte jete, do ishte bosh. Je ti ai qe i jep ...
Autori: Alkida · Lloji: Ese pershkruese · Tema: kultura
Kultura tregon indentitetin e një personi..Një njeri i kulturuar është ai njeri që ka dije,që flet qetësisht e bukur,që di të bashkëpunoj dhe të sillet mirë me të tjerët.Kultura parësore që ne tregojmë,është kultura që na japin prindë...
Autori: Mirjeta Caushi · Lloji: Tekst vleresues · Tema: Jeta
Jeta!Epo c`mund te thuash per jeten kur ende nuk e di se c`do te ndodhe me ty neser.Fatin e jetes tende mund ta shkruash vetem ti,ti e di se si do te jete jeta jote.Jeta ka gezim,dhimbje,dashuri,hidherim ama jeta eshte jete dhe ti ke ne dore qe ta jetosh....
Autori: Åĺï§ · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Kultura
Njeriu merr kulture gjate gjithe jetes se tij qe kur lind e deri diten qe ndahet nga jeta. Marrja e kultures nis qe nag vatra familjare dhe me pas ne shkolle, por pjesen me te madhe e merr gjate jetes.nje njeri nuk quhet i kulturuar thjesht sepse ka mbaru...
Autori: agnesa · Lloji: Ese informuese · Tema: jeta
shumica prej njerzve e kuptojne jeten si nje enderr ku gjithcka dhe cdo gje sillet rreth tyre Ne fakt jeta eshte nje sprove dhe sprovat e jetes s'duhet ti marrim me siklet por duhet ti qartesojme me qetesi shpirtrore dhe emocionale Vete fjala jete do te...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com