Data e postimit: 2023-01-26 20:44:08
Lexime: 1104
Komedia Hyjnore,
Lloji: Ese filozofike
Tema: Dashuria
Autori: Anna Çani
Shkolla: gjimnaz
Klasa: X
Qyteti: Tiranë
E-mail: vincanianna@gmail.com


Çdo njeri i dashuruar jo gjithmonë krijon "ëndërra jete" vetëm mr një person. Ka nga ata njerëz që nuk janë të sinqertë në dashurinë e tyre,ndjenjat e tyre,por janë gënjeshtarë,aktorë që e luajnë më së miri rolin e tyre prej të pafajshmi e të dashuruari. Dantja ishte një nga ata persona që e dashuronte me shpirt Beatriçen,edhe pse ajo vdiq. Ai ishte aq i dashuruar sa nuk e harroi deri në fund të jetës së tij. Fakti që ai shkoi në Ferr ishte se nuk e mbrojti dot Beatriçen. Sheshherë për njerëzit dashuria e parë mbetet dhe e fundit,si në rastin e Dantes. Por ka dhe raste kur njerëzit mësohen me dashurinë e dikujt dhe e përdorin atë. Pse degdisen në Ferr ishte pyetja?! Ja pra pse: Për shkak të përdorimit të dashurisë së tjetrit. Njerëzit janë të aftë ta bëjnë këtë. Gjithmonë kanë qenë. Si sot,si dje,si shekujt e kaluar,e kanë përdorur dashurinë për interes. Si psh. ... : Kur hyn në mes paraja,pushteti,mes dikujt që dashuron me zemër,por s'është i pasur dhe dikujt që dashuron me mendje dhe është i pasur,gjithnjë është zgjedhur alternativa e dytë,sepse njerëzit e kanë më të thjeshtë të mendojnë për të ardhmen e largët sesa të mendojnë për sot dhe nesër nëse dashurohen apo jo nga dikush. E ardhmja e largët për njerëzit është diçka që zgjedhin të mendojnë më së shumti,përpiqen ta parashikojnë,planifikojnë e organizojnë. Por harrojnë se po humbasin të tashmen dhe se nuk mund ta dimë se ç'do të ndodhë në atë "të ardhmen e largët" për të cilën ata mendojnë aq shumë. Vërtet mund të gënjejnë,njerëzit,mashtrojnë,aktrojnë etj.,por ata s'mendojnë vetëm një moment se po veprojnë mirë apo gabim,se në fund të jetës do të shkojnë në Ferr apo Parajsë....

Vepra te ngjashme
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Librat
Të ikësh larg e larg nga realiteti me të cilin përballemi,të udhëtosh në një përrallë të bukur të humbasësh pas bukurisë së rrallë që ka,të humbasësh e të mos dëshirosh për tu kthyer më,të përjetosh qetësinë të cilën kemi n...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Librat
Të ikësh larg e larg nga realiteti me të cilin përballemi,të udhëtosh në një përrallë të bukur të humbasësh pas bukurisë së rrallë që ka,të humbasësh e të mos dëshirosh për tu kthyer më,të përjetosh qetësinë të cilën kemi nevo...
Autori: Big G · Lloji: Ese informuese · Tema: ese, vetmia, frika nga vetmia
Vetmia. Një prej ndjenjave të cilave njeriu u trembet më shumë. Një njeri i vetmuar nuk është vetëm ai që nuk ka asnjë pranë. Dikush mund të jetë i rrethuar nga njerëz, por gjithsesi, mund të ndihet i vetmuar në shpirt, sikur s’mund t’...
Autori: Daris · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shkruajmë bukur gjuhën shqipe
Në mëngjes kur zgjohem, dëgjoj nënën time që më thotë – Zgjohu zemër. Në rrugë kur dal e shkoj në shkollë më thonë shokët – Mirëmëngjesi. Sa herë dua të kem diçka, sa herë të tjerët më kërkojnë diçka gjithmonë në mënyrë...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese vleresuese · Tema: moda,te rinjte,
Moda është një një term I përdorur zakonisht për të përshkruar një stil veshjeje,I cili është mjaft I përhapur në pjesën më të madhe të popullsisë.Një stil veshjeje qëndron popullor zakonisht deri në tre vjet,dhe më pas ne themi se ...
Autori: Atea Avdyli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Zgjidhni nje mekat, vendoseni ne njerin nga rrathet e ferrit dhe denimin vendosjani ju.
Ferri, vendi ku të gjithëve i vjen drejtësia që meritojnë për mëkatet që kanë bërë në jetë kur ishin të gjallë. Secili prej nesh, ka bërë një mëkat në jetën e tij, por gjithashtu për secilin prej nesh, një mëkat qëndron mbi të...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jini vetvetja
Nëse dëshironi të jeni vetvetja asnjëherë mos u brengosni se çfarë thonë njerëzit për'rreth jush,përderisa një person e di se kush është asnjëherë nuk brengoset për fjalët e kota të njerëzve. Nëse ju nuk mund ta pranoni dhe ta kupton...
Autori: Melisa.Ç · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Heroizmi
Heroizmi është një përpjekje që tregon guxim. Heroizmi i bën njerëzit që te kryejnë akte të jashtzakonshme.Sot,heroizmi është konsideruar të ketë një qenie superiore nga të tjerët dhe në shumicën e kohës nuk ekziston.Çdo njeri ka fil...
Autori: Fotini Subashi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: te falesh eshte hyjnore
Njerëzit janë krijesa të lindura me atributet dhe dobësitë e tyre.Te gjithe ne bejme pjese ne shoqerine njerezore.Por, shoqeria ku jetojme sot eshte shume e padrejte. Ashtu siç nuk janë të pakta momentet kur engjëjt i kane zili, po ashtu nuk janÃ...
Autori: E.C · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Lidhja ndermjet dashurise dhe librit
Shprehja „Ashtu si dashuria, edhe libri nuk vdes kurrë“, edhe pse disi e vështirë në dukje për vetë faktin se në kontaktin e parë nuk mund të gjesh një lidhje konkrete ndërmjet dashurisë si koncept dhe librit të parë sipas k...
Autori: Aulona · Lloji: Hartim · Tema: respekti
prindërit unë i dua shumë,pa marr parasysh a janë të pasur a po të varfër.Prindi është i vetmi përson që edhe jetën e jap për ty ndonjëher të qërton por ebën vetëm për të mirën tënde,ata janë më të pjekur se unë,janë ballafaquar...
Autori: Asja Koka · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Kinema apo teatër?
Nëse pyet një artist/e se ku ndihet më mirë në teatër apo kinema mund të marrësh përgjigje të detajuara dhe argumente pas argumentash. Dikush zgjedh kinemanë dikush teatrin e dikush nuk i ndan dot.Ndryshe nga publiku i cili duket sikur preferon...
Autori: Big G · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese, filozofi, rendesia e filozofise
Filozofia na ka pajisur me disa nga idetë më të rëndësishme dhe me më shumë ndikim në histori. Idetë më të rëndësishme në historinë e filozofisë konsiderohen si një pikë kthese në sferën e mendimit. Ideja apo citati tregojnë shumë pa...
Autori: Anna Çani · Lloji: Ese filozofike · Tema: "Po i drejtë s'është/syri i njeriut,që pa njohur mirë/shpirtin e një tjetri,vetëm duk'e parë/e urren këtë,ndonëse s'ka pësuar/ndonjë gjë prej tij."- Medea
"Po i drejtë s'është syri i njeriut,që pa njohur mirë shpirtin e një tjetri,vetëm duk'e parë e urren këtë,ndonëse s'ka pësuar ndonjë gjë prej tij." Këto vargje përmblifhen në një fjalë të vetme: PARAGJYKIM. Njerëzit paragjykojnë,ja...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com