Data e postimit: 2013-11-11 05:54:09
Lexime: 8894
Molla
Lloji: Ese filozofike
Tema: Molla
Autori: Dorina.D
Shkolla: Art Institute of Philadelphia
Klasa: II Year
Qyteti: Philadelphia, PA
E-mail: dorina-pogradec@hotmail.com


Eshte si molla e kuqe dhe perfekte qe nese e kafshon te mbush gojen plot me krimba. Manaferrat grumbullohen neper shkurre, vdekja pret tek shkembinjte dhe shiu te zhyt.

Nje diseksion i trurit nuk ishte kurre aq i kendshem, ndoshta ato prerje te drejta dhe te sigurta, ajo analize spiralesh e udhehequr nga metodat me metodike qe ka prekur kurre me ate tru. Per te tjeret gjithcka eshte normale, asgje speciale. Nje hunde, dy kembe, beli dhe buzet.

Nuk qendron ne asgje, por asgjeja qendron. Eshte si nje univers paralel
qe perpiqet te arrije shkallet e tij, ta pushtoje, por eshte nje lufte e veshtire dhe absurde. Edhe pse i pelqen e veshtira, e torturuara, ajo qe ka per te zbuluar, ajo qe ka per te kuptuar...Sepse bota eshte teper e thjeshte, personat jane teper banale dhe vuajtja teper e rendesishme.
I intereson me shume dhimbja se sa keqardhja, dhe me shume keqardhja se sa lumturia. Sepse shpreh. Te ben te ndjesh. Kush nuk e ka ndjere ndonjehere keqardhjen? Eshte nje boshllek plot zhurme qe shume pak e kuptojne, nje dhimbje e parrenjezuar qe kthen perseri dhimbjen.

Te prekesh mbaresat nervore. Te ngacmosh trurin. Te gjitha keto jane te kendshme. Te vizatoje keshtjella ne ajer, edhe pse nuk di te vizatoje.
Me mire ti mendoje, vetem ti mendoje, tju beje korniza dhe te vendose shkronja...Perse me shume? Kur asnje si kupton, vetem shishet e qelqit te cilat notojne ne det te hapur. Sepse deti eshte i pamase dhe nuk do te besoje tek horizontet.

Edhe pse kjo eshte vdekje, gjeneron jeten, krijon jeten.

E kuptoi domethenien, te shkaterrosh per te ndertuar dhe ndoshta eshte e nevojshme te shkaterrosh ate qe ke ndertuar. Sepse gjeja e tij eshte kaosi, eshte natyra, eshte te godase horizontin..., sepse nuk do me momente te arkivuara ne nje memorie qe nuk ekziston. Do jete, nje jete te vogel dhe te parendesishme ashtu si te krimbave ne mollen e tij.

Vepra te ngjashme
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Bota ku jetojme...
Bota!! Nje gjithesi e mistershme ku luftohet per ekzistence,ku rutina e perditshme eshte kudo dhe askush nuk ngre koken lart per te pyetur pse?Pse jetojme?Per cfare? Shume pyetje,pak pergjigje.Bota eshte e rrumbullaket,cdo qoshe e saj fsheh mistere te shu...
Autori: Erza Hasani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shkolla
Te flasesh per shkollen eshte e veshtire,por edhe e kendshme... Eshte e veshtire,sepse te vjen keq te flasesh per gjera te pakendeshme qe ndonjehere ndodhin aty...Ndersa eshte e kendshme te flasesh sepse aty meson te jetosh. Aty kemi mesuar shkronjen e ...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Shoqja
I. Pershkrimi objektiv Erjola eshte nje nxenese ne klasen e nente te shkolles 9-vjecare “Edith Durham”. Ajo eshte pesembedhjete vjece. Eshte e gjate rreth 175 cm dhe eshte elegante. Ka floke te zinje dhe te gjate me onde. Syte e saj jane ne ngjyre ge...
Autori: lirika bishka · Lloji: Ese filozofike · Tema: jeta
Jetes i jane vene shume epitete i jane thurur shume kenge, poezi vargje pa fund. Shume fjale jane thene per te. Por uune e mendoj me thjeshte... mendoj se "jeta" je vete ti... po, ti sepse jeta pa ty nuk do te ishte jete, do ishte bosh. Je ti ai qe i jep ...
Autori: Glea Duka · Lloji: Rrefenja · Tema: Familja ime!!
Ndoshta disa femije jetojne per mrekulli, por kjo nuk ndodhe me familjen time.Tek ne nje nate nuk kalon pa nje sherr se ngrindje eshte pak, nuk e di si eshte te ndihesh njehere qetesi.Babai im eshte pijanec me plot gojen, nuk e di si t'ia dal me te . Jam ...
Autori: Brikena · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Librat
Libri eshte nje thesar, qe te jep di momente arratisjeje ashtu dhe momente komforti. Libri eshte nje det me dije . Dija eshte fuqi,atehere dhe libri eshte fuqi . Librat jane nje univers me yje qe nuk te del nje jete per ti lexuar te gjithe. Ato jane gjeja...
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Duaji te gjithe, besoji vetem disave, askujt mos i bej keq!
Kurre mos duaj shume! Sa me shume te duash, aq me shume do te lendohesh. Mos i jep llogari askujt! Eshte jeta jote dhe e vendos VETEM TI c`ben me te. Mos urre askend! Shikoja anet e mira. Sado i keq te jete njeriu ai e ka gjithmone dicka pozitive. Ose ...
Autori: Arbjona Doçi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shoqeria
Jane disa momente ne jete kur njeriu thjeshte ndihet vetem.Shikon perreth dhe kupton se shume prej atyre qe ti do nuk te duan,shume prej atyre qe respekton te ulin dhe ata qe mundohesh ti ndihmosh te shtypin,te bejne te ndihesh i padukshem.Eshte shume e v...
Autori: nuk ta them · Lloji: Ese pershkruese · Tema: kush eshte me i lumturi nder te lumturit
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me i lumturi nder te lumturit eshte ai qe mund t’i beje te tjeret te lumtur.Kjo shprehje eshte shume e vertete sepse ne kete bote nuk jemi vetem ne por jan...
Autori: Fabiana Gjoci · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nuk behet kush i pasur nga cfare fiton,por nga cfare heq dore.-Henry Ward Becheer
Ka mjaft shprehje,por disa qe kane lene gjurme po permenden dhe sot.Jane ata shprehje qe jane perdorur para shume vitesh dhe sot nuk bejne asgje tjeter pervecse shprehin realitetin. Nuk behet kush i pasur nga cfare fiton,por nga cfare heq dore. -Hen...
Autori: Gloria Zhuli · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ese filozofike.
Hesht!Pse kaq qetesi?Ku jam une? Gjithcka eshte zhdukur,jam e vetme.Ujerat nuk rrjedhin me,zogjte nuk cicerojne,natyra nuk me therret...Ku jane njerezit? Pse me kane braktisur apo..i kam braktisur une ata?Mos valle kam shkuar ne nje bote tjeter ku nuk do ...
Autori: Ornela Sinan · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: Jeta
Te jetojme cdo dite,qofte ajo me diell,me re ose me shi. Vetem keshtu mund te rrefjme se kemi jetuar. Jete… Ndoshta ne dukje te pare duket thjesht nje fjale me kater shkronja por ne thelb permban me shume se aq. Shume prej nesh I adhurojne dhuratat p...
Autori: Denisa Krasniqi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Po buzeqeshi tani jam e lumtur? a eshte jeta ime perfekte ? a kam gjithqka qe kam dashur ? e di, te tjeret gjykojne edhe pa shume fjale , edhe pa fyrje , gjykojne duke na vlersuar per ate qe dukemi ku asnjehere nuk jane te vetedijshem se ato qe ndje...
Autori: Selina Temko · Lloji: Analize letrare · Tema: Kush pret nje peme , pret nje jete!!!
Eh, e cfare jane pemet per ne? Sigurisht qe pemet jane gjeja me e rendesishme e jetes sone sepse pa to ne nuk do mund te jetonim. Pemet na falin qetesi dhe per me teper nje butesi te paharrueshme.Ne kurre nuk duhet ti presim pemet sepse pemet jane burim i...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com