Data e postimit: 2015-03-30 21:45:34
Lexime: 6056
Qenie e cuditshme, por e brishte!!!
Lloji: Ese filozofike
Tema: Nje udhetar i heshtur, ne rruget plot zhurme
Autori: Melodi
Shkolla: Ibrahim Rrugova
Klasa: 9c
Qyteti: Presheve
E-mail: Melodi1999@hotmail.com


Lum qe rrjedh,s'pushon, therret per ne perjetesi por askush s'pergjigjet. Askush s'do te largohet nga bota e miresise, por lumturia asnjehere nuk eshte eterne, e kjo jete bashke me gjithe ligesite e saj perseri mbetet e bukur, pasi edhe po te duam ta quajme si te lige jemi ne ata qe e detyrojme te jete e atille nganjehere, ose me sakte njerezit te cilen synojne vetem dhimbjen, lotin, ata qe kerkojne shkaqe per te mbytur dike te pafajshem ne vorbullen e vetmise!
Me cudit gjithcka qe me rrethon. Kush e di... ndoshta jam une ajo e cila duhet te ndryshoj kendveshtrimin tim kunddrejt nje pamjeje e cila shpesh here me duket e lemeritshme, me duket sikur...sikur do te me gllaberoje ne erresiren e pafundme te nje zjarri te paepur!
Dua te besrtas, te qaj por s'mundem! S'mundem te jetoj as e lire por as e burgosur! Jam si nje shpend i cili behet gati per te soditur bukurite e jetes, e sapo niset veren se ia kane keputur krahet, ia kane c'rrenjosur shpirtin, ia kane vjedhur endrren!
Jemi te pafajshem, cdonjeri nga ne. Cdokush vjen ketu duke bartur syte me te bukur e peshen me te rende- ate te luftes me nje qiell te nendheshem. Vime ne kete bote si femije, si qenia me e paster, me e cilter, me e natyrshme.
Eshte ajo qenie e buzeqesh pa mashtrime, pa djallezi, pa prapavija.
E me pas, vjen nje moment ku ne detyrohemi te shohim po me ata sy mizorine e miresine njekohesisht. Por e dini c'eshte me e bukura? Se as nuk na pyesin nese duam apo jo!
Thjesht, sikur mos ju interesonte ajo qe ndjejme, qe mendojme!
E pastaj, ajo qe vijon eshte per te qeshur: na thone ms u dorezoni, luftoni, jetoni, besoni!!!
Nga ku te mesojme, ku te orientohemi per te gjetur driten, ku te luftojme, me ke ? Me veten?! Sepse me sa duket gjithcka eshte njehere lufte me veten e me vone me tjeret!
Cdohere na thone se jane ketu, do jene cdohere,por harrojne ose me sakte s'duan te tregojne se do jene derisa te shuhet gjithcka per ata, e te erresohet cdo gje per ne!
Atehere jo vetem ata por edhe ne s'do jemi me aty!
Heret apo vone, cdonjeri nga ne do kuptoje se si eshte te jetosh pa mare fryme, te qeshesh duke qare, e te qash me denese deri sa te agoje dita!
Gjithsesi, pasi s'na pyeten edhe ne s'kemi fjale. S'do bejme asgje vecse te udhetojme ne terrin e nates e nen driten e henes, si nje mergimtar i perhumbur ne nje rruge pa krye !!!
( Mrekulli kjo qenie e jona: edhe kur e di se s'po shkon askund, perseri vazhdon te ece!)

Vepra te ngjashme
Autori: Melodi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Yjet do shuajne etjen e jetes, e jetes pa heshtje
Do te doja... S'e di pse, por sonte... sonte, do te doja te isha vetem une, ne nje vend te larget, e vetme por me shpirtin bosh. Te mos ndjeja asgje, te mos degjoja askend,te mos me kete mbetur me lot! Te me ishin thare, njejte si nje shkretetire ...
Autori: Eda · Lloji: Ese filozofike · Tema: Pyetje rreth egzistences se njeriut
Ne jemi ketu ne Toke per te... Arsyeja se pse ne jemi ketu ne Toke, ndonjehere na duket e pazakonte. Kjo zakonisht ndodh kur ne jemi te lodhur nga rutina jone e perditeshme dhe duam te dalim jashte kornizave te jetes. Qe te arrish...
Autori: Ornela Sinan · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: Jeta
Te jetojme cdo dite,qofte ajo me diell,me re ose me shi. Vetem keshtu mund te rrefjme se kemi jetuar. Jete… Ndoshta ne dukje te pare duket thjesht nje fjale me kater shkronja por ne thelb permban me shume se aq. Shume prej nesh I adhurojne dhuratat p...
Autori: Glea Duka · Lloji: Rrefenja · Tema: Familja ime!!
Ndoshta disa femije jetojne per mrekulli, por kjo nuk ndodhe me familjen time.Tek ne nje nate nuk kalon pa nje sherr se ngrindje eshte pak, nuk e di si eshte te ndihesh njehere qetesi.Babai im eshte pijanec me plot gojen, nuk e di si t'ia dal me te . Jam ...
Autori: Arss Rey · Lloji: Analize letrare · Tema: Gjakmarja ne SHQIPERI
Shqiperia eshte nje vend i madh,nje vend i europianizuar,nje vend oi cili tashme njehet pothuaj nga e gjithe bota.Nje vend i cili ne aspektet kryesore te jetes eshte mjaf i zhviluar.Shiperia eshte nje vend qe ka mere krenar miliona shqipetare ,qe te jene ...
Autori: sindi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: femijeria
Femijeria ime Femijeri eshte periudha me e bukur e jetes cilesohet si pranvera e shpirtit nje kujtim i femijerise mund te ndryshoj gjithcka keto momente gjithmone kujtohen me mall nga cdokush pasi aty ne kemi qene gjithmone vetvetja te paster te qeshur...
Autori: Denisa Meraj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Femra endrra pa te cilen do dukej e zbehte
Femra endrra pa te cilen jeta do dukej e zbehte Femra ,nje qenie e brishte, e shenjte me vlera te larta.Te jesh grua ,nene ,bashkeshorte ,nuk eshte e lehte por eshte nje pune e palodhur qe ben ,ajo krijon,ajo rrit ajo ushqen,ajo ...
Autori: Elvisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: E ardhmja ime
Te gjithe e dime se jeta eshte plot me te papritura dhe sfida. Askush nuk mund ta dije se cfare do te ndodhe te nesermen. Per nje gje eshte e sigurt, per nje te ardhme te lumtur do te duhet shume pune dhe vullnet. Edhe pse ndonjehere ndodh qe jo cdo gje s...
Autori: xxx · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta
Epo kjo eshte jeta… Do shipfin per ty, do te gjykojne, do te hedhin poshte e do te ngren lart, do te bejne kukull, do te thyejne zemren, do te kepusin shpirtin, do te rrezohesh nga ata, do te ngrihesh nga ata dhe kur ata duan ti do te rrezohesh prape. D...
Autori: silvana patarria · Lloji: Ese pershkruese · Tema: jeta
Kush jam une? mos valle eshte nje pyetje retorike te ciles nuk mund ti kthejme pergjigje?Eshte ajo pyetje te ciles mundohem cdo dite t'i kthej pergjigjen e merituar por jo,ndodh krejt e kunderta.Cdo dite ne vijim perjetoj gjera te reja,disa te bukura e di...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ese per" Shpresen"
Shpresa na mban gjalle. Ajo eshte gershetimi i te mirave ne kete jete. Po nuk pate shprese je asgje je nje njeri bosh qe iken vetem ku te te cojne kembet dukesh i pa orientua pa busull .Jeta ka te mira dhe te keqija, ajo eshte e mbushur plpt rreziqe me ...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ese per" Shpresen"
Shpresa na mban gjalle. Ajo eshte gershetimi i te mirave ne kete jete. Po nuk pate shprese je asgje je nje njeri bosh qe iken vetem ku te te cojne kembet dukesh i pa orientua pa busull .Jeta ka te mira dhe te keqija, ajo eshte e mbushur plpt rreziqe me ...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jam...
Nje dite e re po fillon, si dielli dhe 365 henat qe jane per mua. Jane rrezet e para te nje jete te re dhe kane erdhur te me thone qe jo vetem ne horizont agon. Gjithashtu agon ne zemer ndoshta e pushtuar nga erresira, agon pertej humbjeve, dhimbjeve dh...
Autori: fjori · Lloji: Ese pershkruese · Tema: jeta
Erdha ne jete,mes lumturise,buzeqeshjes,ngrohtesis.U rrita sikur te isha princeshe dhe jo sikur te isha 1 femije si gjithe te tjeret Por kjo gje nuk zgjati shum.....Eshte bukur te kujtoj momentet kur qeshja e lire,kur bridhja rrugicave te cdo lagjeve e lu...




Komentet e fundit!

Emri: Ana Dajana
Email: ana@dajana.com
Komenti: Sh bukur.Me plq shum super!!!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com