Data e postimit: 2013-03-26 20:19:44
Lexime: 73167
"stina e pranveres"
Lloji: Hartim
Tema: "stina e pranveres"
Autori: "enisa sulejmani"
Shkolla: "Diturija"
Klasa: une jam kl 7-4
Qyteti: "saraj"
E-mail: agnesa_08@live.com


Pranvera nje stine e vitit Pranvera eshte nje stine me e preferuar e imja sepse ne stinen e pranveres dita eshte me e gjate por nata eshte me e shkurte pranvera fillon me 21 mars dhe mbaron me 22 qershor pranvera eshte me :shi,me ere dhe me diell etj. ne pranvere njerezit vishen me roba me te holla dhe me ngjyra me te hareshme Ne Pranvere qelin lulet lulezojne pemet natyra gjelberojne dhe nderroi pamjen nga petku Dallendyshet kthehen fluturim tek ne. Ne pranvere bujqit levrojne arat dhe i mbjellin.Pastaj erdhen dallendyshet dhe me nje ze thane "erdhi pranvera" dhe ne erdhem si mysafir tek ju.

Kjo stine na gezon te gjithe neve femijeve sepse dalim e lozim deri ne mbremje mezi presim qe te behet mengjes dhe te zgjohemi me cicerimat e zogjve.
Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura te vitit.
Pra me keto gjera e kuptova se po fillonte nje stine krejtesisht e re,me e nxehte dhe me e dashur per ne.Eshte kenaqesi qe ne mengjesin e kesaj stine te zgjohesh nga cicerimat e zogjve ciu, ciu,ciu.Ne kete stine moti fillon te nxehet dhe dielli del me rrezet e tij te arta.Qielli merre nje ngjyre me te kalter dhe si rete hapen.
Une kaq kisha per te treguar per stinen e pranveres.!!!!???

Vepra te ngjashme
Autori: Raman Hasani · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Pranvera
-Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te gezueshme per te gjithe ne.Ajo fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qershor. Ne Pranvere qelin lulet lulezojne pemet natyra gjelberojne dhe nderroi pamjen nga petku.I bardhe i debores tani ka nje pamj...
Autori: Ensar Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera ne vendin tim
Hartim per Pranveren -Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te gezueshme per te gjithe ne.Ajo fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qershor. Ne Pranvere qelin lulet lulezojne pemet natyra gjelberojne dhe nderroi pamjen ng...
Autori: art ndrecaj · Lloji: Hartim · Tema: Hartim Per Pramveren
Hartim per Pranveren -Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te gezueshme per te gjithe ne.Ajo fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qershor. Ne Pranvere qelin lulet lulezojne pemet natyra gjelberojne dhe nderroi pamjen nga petku.I bardhe i ...
Autori: Agnesa Sulejmani · Lloji: Hartim · Tema: "pranvera ne vendin tim"
-Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te gezueshme per te gjithe ne.Ajo fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qershor. Ne Pranvere qelin lulet lulezojne pemet natyra gjelberojne dhe nderroi pamjen nga petku.I bardhe i debores tani ka nje pamj...
Autori: eneida · Lloji: Hartim · Tema: pranvera ne kopshtin tim
stina e pranveres fillon me 21 mars dhe mbaron me 22 qershr.ne pranvere qelin lulet,pemet lulezojne, natyra gjelberon.gjate stines se pranveres ditet fillojne te zgjaten dhe netet te shkurtohen.zogjet shtegetare vijn nga viset e ngrohta dhe ndertojne fole...
Autori: ajshe ismaili · Lloji: Analize letrare · Tema: pranvera ne qytetin tim
PRANVERA eshte nje nder stinet me te bukra te vitit .ajo fillon me 21 mars dhe mbaron me 22 qershor.Sot ishte nje mengjes i mahnitshem ku une u zgjova me cicerimat e zogjve.Ne kete stine ditet zgjatem,kurse netet shkurtohen.Pra gjithcka e bukur fillon n...
Autori: Diona Kelmendi · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera
Pranvera eshte nje nder stinet me te bukra dhe me te gezuheshme per ne .Ajo fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qeshor.Ne Prenvere fillojne te lulezojne pemet ,lulet etj. Ne kete stine ditet zgjaten kurse netet shkurtohen duke i falur me shume lumturi fem...
Autori: F.T · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Stinet
Pranvera eshte nje nga stinet me te bukura dhe me te hareshme te vitit.Ne kete stine celin lulet,dallendyshet kthehen nga shtegtimi dhe pemet lulezojne.Petku i bardhe i debores ia le vendin qilimit te gjelber te lendinave.Me pak fjale,natyra transformohet...
Autori: Dafina · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera.Stina
Pas nje dimri te gjate e te ftohte me ne fund vjen kjo stine e buzeqeshur dhe e ngrohte.Nje stine e mbushur me dashuri,pranvera.Mua me pelqen shume stina e pranveres.Kete stine e fillojme ne menyren me te mbare.Si qdo stine tjeter edhe ne pranvere kemi ge...
Autori: Rinesa Maliqi · Lloji: Poezi personale · Tema: Pranvera
Pranvera është nje nder stinet me te bukura dhe me e gëzushmja për gjith fëmijët. Pranvera fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qershor. Në pranver lulëzojn lulet pemët gjelbrohet natyra . Në pranver ditët zgjaten kurse natët shkurtohen. Në p...
Autori: lule · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dita e pranveres
Pranvera eshte njera nder stinet me te bukura.Lulja e pare eshte lule bore.Pranvera fillon me 21 mars dhe mbaron me 22 qershor.Kur zgjohem ne mengjes i shikoj zogjte dhe i ndigjoj cicerimat e tyre.Dallemdyshet thuajn"ERDH PRANVERA".Bariu laron arat dhe mb...
Autori: sejhan shaban · Lloji: Hartim · Tema: pranvera,stina e pare e vitit
pranvera eshte stina e pare e vitit dhe ajo fillon me 21 mars.pranvera gjalleron gjithcka.fillon te nxehet moti dhe del lajmetarja e pare e pranveres lulebora.cdo kopsht lulezon dhe mbush vendin gjithe gjelberim.deshira jone eshte te kthehehen zogjte shte...
Autori: Tesa · Lloji: Hartim · Tema: 21-Marsi,dita e pranveres
Me 21 mars fillon nje stine tejet e bukur dhe e hareshme me emrin pranvera.Ne ket stine lulet fillojn te qelin,bari i thare tashme fillon ta marr ate ngjyren e blert,pemet fillojn te mbushen prap me ato gjethet e blerta,qielli edhe pse me pak shi fillon p...
Autori: madita syla · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pranvera freski e zemrave tona
"Pranvera frski e zemrave tona" Pranvera nje stine aq e bukur qe me natyren e saj ajo te mahnit.Ne pranverë cicerima e zogjeve nuk ndalet.Me freskine e saj ajo i buzeqesh zemrat e te gjitheve.Pranvera stina me e bukur e vitit qe fillon me 21 mars dhe ...




Komentet e fundit!

Emri: rona
Email: ronaibraimi@g-mail.com
Komenti: shum mire vetem duhet ta shoh noten

Emri: besnik
Email: besnik.ukmata@gmail.com
Komenti: sa mir

Emri: bleona
Email: elala19@yahoo.com
Komenti: /

Emri: Agnesa
Email: Agnesa-08@live.com
Komenti: Shumë bukur të lumtë**

Emri: Nita
Email: anitaaritaa@hotmail.com
Komenti: shum bukur

Emri: Nita
Email: anitaaritaa@hotmail.com
Komenti: E përshkruar me ndjenja . Më pelqen !

Emri: lejla lejla
Email: lejlakabashi@gmail.com
Komenti: Shum bukur

Emri: lea
Email: lea-09@live.com
Komenti: PALIDHJEE

Emri: klea
Email: klea-gashi@live.com
Komenti: ishte bukur

Emri: fjolla
Email: fjolla-gashi@live.com
Komenti: nuk me pelqeuuu aspak e mir


Emri: ledjana
Email: egihoxha2016@gail.com
Komenti: shum bukur

Emri: nita
Email: nita@gmail.com
Komenti: good

Emri: Klara
Email: klara2006@hotmail.com
Komenti: sshum kot na i ke thene njeher kete ese e vetma gje qe me pelqeu ishte kjo;Dallendyshet thane erdhi pranvera ne jemi mysafir tek ju dicka e tille me duket

Emri: nora
Email: norafari4567@hotmail.com
Komenti: Dua qe te keshilloi dicka se ne nje ese nuk shenohen dita se kur fillon pranvera dhe kur mbaron edhe une e ka bere at gabim edhe zysha me ka keshillu njejt.fat te mbar

Emri: adisa
Email: adisa-disa@live.com
Komenti: Shum bukur bravo

Emri: isra
Email: isra_asani@hotmail.com
Komenti: Shume mire te lumte ata qe e kan me e shkrujt qe eshte palidhje pas 2 diteve do i ndodh diqka e keqe

Emri: arbin
Email: arbinabazi9@gmail.com
Komenti: Pranvera

Emri: eliza aliu
Email: eliza_aliu@gmail.com
Komenti: i mirr osht amaa a koo matt mirr

Emri: bregita
Email: bregitaa_trolli@hotmail.com
Komenti: shum e mir qenka/

Emri: Florina pllana
Email: florinapllana@gmail.com
Komenti: Shume bukur te lumte


Emri: Eliza
Email: liza.liza@live.com
Komenti: Shumë ese e bukur,të lumtë!Suksese...!

Emri: Almir
Email: Almir.syla@jotmail.com
Komenti: Bravo👍

Emri: mersi
Email: mersimeri@hotmail.com
Komenti: E mrekullueshme

Emri: FIONA DESTANI
Email: FIONA.destani@live.com
Komenti: KETE TREGIM Shume te mire ju jeni shume e mire dhe ke te shkrim e keni bere shume te mire vazhdoni si qje ka nisur do te fitosh gjithcka

Emri: FIONA DESTANI
Email: FIONA_destani09@live.com
Komenti: Shume mire e kishe bo

Emri: leonita
Email: leonita-nita@live.com
Komenti:

Emri: ARLINDA BAJRAMI
Email: arlinda.bajrami@live.com
Komenti: KOT FARE NUK ME PELQEN FARE

Emri: AGNESA
Email: AGNESA-08@LIVE.COM
Komenti: ME PELQEN BRAVO!BRAVO!BRAVO!

Emri: medina
Email: ardi2@hotmail.ch
Komenti: shum mir

Emri: helmedina
Email: helmedina@hotmail.ch
Komenti: shum mir


Emri: saimiri
Email: www.saimiri@gmail.com
Komenti: Wwwaaaaaaa sa koot

Emri: dhurata
Email: dhurata-dhurata@hotmail.com
Komenti: ese shum te mira veq vazhdoni

Emri: rinesa
Email: rinesa_234@hotmail.com
Komenti: shummmmmmmmm bukurrrrr

Emri: ergin
Email: ergin@LOV.com
Komenti: shum emir dhe shum emrekullushme kjo poezi per PRANVEREN

Emri: fatjeta
Email: fatjeta_gashi@zbavitu.net
Komenti: shum e bukur

Emri: Florida Bungu
Email: flora_tina@hotmail.com
Komenti: Shume ese e bukur te lumt ?

Emri: Almir
Email: Almir_daku@hotmail.com
Komenti: Bash pa lidhje ni fmi i klasës 1 kish dit ma mir edhe nuk i ke përdor shkronjat ë ç etj.

Emri: violetta
Email: rina.mustafa1@hotmail.com
Komenti: shume bukur vetem vazhdo suksese ne punen qe do besh

Emri: viola
Email: albatrit_viola123@hotmail.com
Komenti: shumë mir ju lumtë

Emri: arzeta
Email: sara@hotmail.com
Komenti: / shum mir


Emri: arzeta
Email: arzeta@hotmail.com
Komenti: ju lumt

Emri: Shume Bukur
Email: ardi_2010@postribe.com
Komenti:

Emri: shkurte-isaku@live.com
Email: albion-isaku@live.com
Komenti: e mir oshtt

Emri: shpendi
Email: shpendizdrava@ymail.com
Komenti: shum bukur me pelqeu shume

Emri: Ali-Mhmeti
Email: ali_mehmeti_@hotmail.com
Komenti: Shum bukur /

Emri: Ali-Mehmeti
Email: ali_mehmeti_@hotmail.com
Komenti: Shum Bujur Epaske shkruajtur veq vazhdo

Emri: Munir
Email: munirmustafa10@live.com
Komenti: Shum mir ke shkruar por mua me duket shum shkurt

Emri: ....
Email: perfect.girl@hotmail.com
Komenti: mir

Emri: a
Email: vjollca_lutfiu@hotmail.com
Komenti: FANTASTIKE VAZHDO KSHTU SHUMMMMMMMMM ME PELQEU BRAVOOOOO SHKELQYESHEM

Emri: bleona
Email: bleona-08@zbavitu.net
Komenti: ahum e bukur te lumtë


Emri: beslind
Email: beslind_fetaj@hotmail.com
Komenti: shum palidje, nuk me pëlqeu aspak

Emri: agnesa
Email: agnesa_zhegrova1@live.com
Komenti: e mir tybe po pak palidhje ne fund qe e kishi shkru kaq kisha per te treguar per stinen e pranveres

Emri: diana
Email: diana-berisha1@live.com
Komenti: shum e mire

Emri: elsa
Email: elsa_04@live.com
Komenti: shume e mir

Emri: rinesa
Email: rinesanuha@hotmail.com
Komenti: shumm e

Emri: Klea Krasniqi
Email: JUNIKU@HOTMAIL.COM
Komenti: shum pldh

Emri: ani
Email: ramaani12@yahho.com
Komenti: të lumtë

Emri: agnesa
Email: agnesa-08@live.com
Komenti: te lutem

Emri: besnik
Email: besnik.azizi@live.com
Komenti: shum mir e ke bo

Emri: ela
Email: ela-gashi@hotmail.com
Komenti: shume mire


Emri: ani
Email: ramaani12@yahoo.com
Komenti: iiii sa kot kjo eshte pa lidhje fare

Emri: Samire
Email: sa.mire01@hotmail.com
Komenti: bash pldh ni fmi i klases par kish dit ma mir me shkruuu

Emri: lira
Email: lona1917@live.com
Komenti: Shum palidhje asht aaaaaaaa

Emri: doresa
Email: doresa.bejta@live.com
Komenti: sme ka pelqyerkjo palidje ja kishe kajt nanen/

Emri: sara
Email: sara_jeta@live.com
Komenti: Te lumt Enisaa

Emri: Kumanova
Email: kumanovazemer@hotmail.com
Komenti: Shumm Temm E Mir

Emri: merva
Email: mery_19@live.com
Komenti: Të lumt shum mirë je shprehur ishalla të lumtur të jeni të dy!!!???@@@ Y LOVE YOU...,.................

Emri: vjollca
Email: voca_01@hotmail.com
Komenti: vertet ishte nje hartim shummmm i bukur dhe me pelqeu shummm dhe vetem vazhdo keshtu agnesa...

Emri: vjollca
Email: voca_01@hotmail.com
Komenti: mua me pelqeu shumm.Te lumt!

Emri: SEMIR
Email: semir_bossi_gv@hotmail.com
Komenti: faleminderit qe me ndihmove për stinën e pranverës per hartim


Emri: pashe
Email: skurti19@yahoo.com
Komenti: s eshte fare e bukur

Emri: Arlinda Bajrami
Email: arlinda.bajrami@live.com
Komenti: shum me pelqeu dhe me ndihmove shum me kete tekst ti perdore disa fjali te mrekullueshem

Emri: Agnesa
Email: agnesa_gesa@live.com
Komenti: FAntasitike

Emri: blerttaaa
Email: blerta_banii@hotmail.com
Komenti: SHUMM mirr

Emri: ,nbv ,jhnv
Email: endriskura@hotmail.com
Komenti:

Emri: albi
Email: albicobo@hotmail.com
Komenti: te lumte

Emri: harbin
Email: cani_ah@hotmail.com
Komenti: e dashura pranver

Emri: eljesa Email: eljesa_erza@live.com
Email: Email: eljesa_erza@live.com
Komenti: Komenti: shum bukur me keni ndihmuar shum agnesa se edhe un ka hartim .

Emri: lim sali
Email: lumi-sali@hotmail.com
Komenti: je nje tip mbreslanse......

Emri: harbin
Email: cani_ah@hotmail.com
Komenti: të lumt ore dashni


Emri: harbin
Email: cani_ah@hotmail.com
Komenti: stina e pranvers

Emri: gili
Email: gili-gjyli@live.com
Komenti: Ti je e bukur vete dhe sigurisht qe kjo do te jet e bukur,mahnitese.mbreslanse e shum sum tjeraTE DUA

Emri: jasir
Email: jasirsulejmani@hotmail.com
Komenti: je

Emri: denis
Email: denissulejmani@live.com
Komenti: shum bukurr

Emri: agnesa
Email: agnesa-08@live.com
Komenti: Të lumtë



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com