Data e postimit: 2013-03-19 19:10:35
Lexime: 48710
Hartim per Pranveren
Lloji: Hartim
Tema: Hartim Per Pramveren
Autori: art ndrecaj
Shkolla: 17 Shkurti
Klasa: 4
Qyteti: Therand
E-mail: art_ndrecaj@hotmail.com


Hartim per Pranveren

-Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te gezueshme per te gjithe ne.Ajo fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qershor.
Ne Pranvere qelin lulet lulezojne pemet natyra gjelberojne dhe nderroi pamjen nga petku.I bardhe i debores tani ka nje pamje me mbreselense eshte krejtesisht me gjalleri.
Ne pranvere ditet zgjaten kurse netet shkurtohen.
Ne pranvere bujqit levrojne arat dhe i mbjellin.Pastaj erdhen dallendyshet dhe me nje ze thane "erdhi pranvera" dhe ne erdhem si mysafir tek ju.
Njerezite ne kete stine vishen me rroba me te holla edhe me ngjyra me te hareshme.Dallendyshet kthehen fluturim tek ne.
Pra me keto gjera e kuptova se po fillonte nje stine krejtesisht e re,me e nxehte dhe me e dashur per ne.Eshte kenaqesi qe ne mengjesin e kesaj stine te zgjohesh nga cicerimat e zogjve ciu, ciu,ciu.Ne kete stine moti fillon te nxehet dhe dielli del me rrezet e tij te arta.Qielli merre nje ngjyre me te kalter dhe si rete hapen.
Kjo stine na gezon te gjithe neve femijeve sepse dalim e lozim deri ne mbremje mezi presim qe te behet mengjes dhe te zgjohemi me cicerimat e zogjve.
Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura te vitit.
Une kaq kisha per te treguar per stinen e pranveres.!!!!???

Vepra te ngjashme
Autori: Ensar Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera ne vendin tim
Hartim per Pranveren -Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te gezueshme per te gjithe ne.Ajo fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qershor. Ne Pranvere qelin lulet lulezojne pemet natyra gjelberojne dhe nderroi pamjen ng...
Autori: Raman Hasani · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Pranvera
-Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te gezueshme per te gjithe ne.Ajo fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qershor. Ne Pranvere qelin lulet lulezojne pemet natyra gjelberojne dhe nderroi pamjen nga petku.I bardhe i debores tani ka nje pamj...
Autori: Agnesa Sulejmani · Lloji: Hartim · Tema: "pranvera ne vendin tim"
-Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te gezueshme per te gjithe ne.Ajo fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qershor. Ne Pranvere qelin lulet lulezojne pemet natyra gjelberojne dhe nderroi pamjen nga petku.I bardhe i debores tani ka nje pamj...
Autori: "enisa sulejmani" · Lloji: Hartim · Tema: "stina e pranveres"
Pranvera nje stine e vitit Pranvera eshte nje stine me e preferuar e imja sepse ne stinen e pranveres dita esh...
Autori: eneida · Lloji: Hartim · Tema: pranvera ne kopshtin tim
stina e pranveres fillon me 21 mars dhe mbaron me 22 qershr.ne pranvere qelin lulet,pemet lulezojne, natyra gjelberon.gjate stines se pranveres ditet fillojne te zgjaten dhe netet te shkurtohen.zogjet shtegetare vijn nga viset e ngrohta dhe ndertojne fole...
Autori: Diona Kelmendi · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera
Pranvera eshte nje nder stinet me te bukra dhe me te gezuheshme per ne .Ajo fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qeshor.Ne Prenvere fillojne te lulezojne pemet ,lulet etj. Ne kete stine ditet zgjaten kurse netet shkurtohen duke i falur me shume lumturi fem...
Autori: ajshe ismaili · Lloji: Analize letrare · Tema: pranvera ne qytetin tim
PRANVERA eshte nje nder stinet me te bukra te vitit .ajo fillon me 21 mars dhe mbaron me 22 qershor.Sot ishte nje mengjes i mahnitshem ku une u zgjova me cicerimat e zogjve.Ne kete stine ditet zgjatem,kurse netet shkurtohen.Pra gjithcka e bukur fillon n...
Autori: F.T · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Stinet
Pranvera eshte nje nga stinet me te bukura dhe me te hareshme te vitit.Ne kete stine celin lulet,dallendyshet kthehen nga shtegtimi dhe pemet lulezojne.Petku i bardhe i debores ia le vendin qilimit te gjelber te lendinave.Me pak fjale,natyra transformohet...
Autori: Rinesa Maliqi · Lloji: Poezi personale · Tema: Pranvera
Pranvera është nje nder stinet me te bukura dhe me e gëzushmja për gjith fëmijët. Pranvera fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qershor. Në pranver lulëzojn lulet pemët gjelbrohet natyra . Në pranver ditët zgjaten kurse natët shkurtohen. Në p...
Autori: Dafina · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera.Stina
Pas nje dimri te gjate e te ftohte me ne fund vjen kjo stine e buzeqeshur dhe e ngrohte.Nje stine e mbushur me dashuri,pranvera.Mua me pelqen shume stina e pranveres.Kete stine e fillojme ne menyren me te mbare.Si qdo stine tjeter edhe ne pranvere kemi ge...
Autori: Tesa · Lloji: Hartim · Tema: 21-Marsi,dita e pranveres
Me 21 mars fillon nje stine tejet e bukur dhe e hareshme me emrin pranvera.Ne ket stine lulet fillojn te qelin,bari i thare tashme fillon ta marr ate ngjyren e blert,pemet fillojn te mbushen prap me ato gjethet e blerta,qielli edhe pse me pak shi fillon p...
Autori: lule · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dita e pranveres
Pranvera eshte njera nder stinet me te bukura.Lulja e pare eshte lule bore.Pranvera fillon me 21 mars dhe mbaron me 22 qershor.Kur zgjohem ne mengjes i shikoj zogjte dhe i ndigjoj cicerimat e tyre.Dallemdyshet thuajn"ERDH PRANVERA".Bariu laron arat dhe mb...
Autori: Olta Zeqiri · Lloji: Pershkrim · Tema: Pranvera
-Pranvera eshte nje ndere stinet me te bukura per ne.Ajo fillon me njezete e nje (21) Mars dhe mbaron me njezet e dy (22)Qershore.Ne Pranvere filojne te lulezojne pemet,lulet qeLin ngjyra-ngjyra,bari gjelberohet,zemrat e femijeve mbushet plot hare ,lumtu...
Autori: Leonis daka · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera
Pranvera eshte njëra nder stinet me te preferuara ne pranvere qelin lulet lulezojne pemet gjelbërohen fushat,malet dallendyshet kerkojne vende per qerdhe femijet dalin lozin,bujqit lëvërojnë arat e tyre,bëhet një kohë me e nxehtë vishemi me tesha...




Komentet e fundit!

Emri: melisa
Email: altinberati72@gmail.com
Komenti: Shum emire prr nx te klases se 4 .Bravo!!!

Emri: blina
Email: blina_kadriu@hotmail.com
Komenti: mua me pëlqeu shum ju lumt!

Emri: aklla
Email: aklla@live.com
Komenti: une dua akullore ti do majonez un te jap ketchap ti behesh kasap shume kot hartimi keni deshtuar

Emri: aklla
Email: aklla@live.com
Komenti: dashuri ben ketu

Emri: leonit
Email: leonitrexh@gmail.com
Komenti: Fa leminderit shum qe me ke ndihmuar

Emri: Uka
Email: ukajao@gmail.com
Komenti: Shum e Bukur Un neser ka Hartim do e mesoj ket Flm

Emri: leonora
Email: leonora.kryeziu@gmail.com
Komenti: bukur e paske shkruar

Emri: Çlirimtar Ninaj
Email: qlirimtar_@gmail.com
Komenti:

Emri: Bashkim
Email: bashim plakaj@hotmail.com
Komenti: shum e bukur

Emri: erjon zeka
Email: erjoni-zeka@hotmail.com
Komenti: shum e fort pome doket


Emri: loni
Email: loni@love.com
Komenti: Shum bukur e ki shkru

Emri: loni
Email: loni@love.com
Komenti: Shum bukur e ki shkru

Emri: Azemi
Email: azem.aliu.gr@hotmail.com
Komenti: Shumë bukur, shumë pa lidhje, shumë kot, mahnitëse. Nuk di ça me than.

Emri: vaidBABA
Email: vaidcorleonetba1@hotmail.com
Komenti: ehh jet ehh jet ma thefsh ni 5 me yll ahuhauhuauh

Emri: rahita
Email: rahita-gashi@kosovaks.com
Komenti: dragash

Emri: yllka
Email: bukurije_hoxha@live.com
Komenti: najs ^^ ka mujt me kan edhe ma mir

Emri: Erona
Email: erona-diar@hotmail.com
Komenti: Bravo mua me ka pelqyar pa mas shum e bukur te lumt flm

Emri: drilon
Email: drilon.kala@hotmail.com
Komenti:

Emri: Gona
Email: aren-rr@hotmail.com
Komenti: shumm e mir është pranvera

Emri: senad
Email: pato.x@live.com
Komenti: mua me peleu mua shum shum por kishte fjal shum edhe edhe per at harimi ishte shum imir


Emri: dina
Email: hysa.y@hotmail.com
Komenti: mua me ka pelqyer shume sepse eshte stina ime e preferuar

Emri: Xoniboyyy
Email: oj_zemer@hotmail.com
Komenti: me ka pelqyer shum por sme nevoitet asgje

Emri: Rinesa
Email: rinesaakrasniqii@live.com
Komenti: une jam Rinesa dhe teksti qe ke shkruar ti me ka pelqyer shume ju pershendes ☺️☺️☺️

Emri: mahmute kola
Email: mahmutja.kola@hotmail.com
Komenti: ti sdi me shkrujt cfare eshte ai hartim qe dhe nje femije i vogel mund ta shkruaje le nam o plako .mos posto gjona qe sna nevojiten me vjen keq me shume per ty se keta te marre te ngushellojne.Pse ashtu pershkruhet pranvera?ah mor zot doli interneti dhe tani te gjithe malokt duhet te tallen.puppupu

Emri: Lekë
Email: Lek@hotmail.com
Komenti: Ki shkru shum mir bravo më ndimove shum bravo

Emri: kallashi
Email: kallashi.hysenaj@live.com
Komenti: Une jam kallashi me ka pelqyer shumë teksti qe ti e ke shkruar

Emri: kallashi
Email: kallashi.hysenaj@live.com
Komenti: Une jam kallashi me ka pelqyer shumë teksti qe ti e ke shkruar

Emri: gentijana
Email: gentijana.plakaj@hotmail.com
Komenti: shum shum mir me ndihmove shum zmr

Emri: donat jahiri
Email: jahiridonat@gmail.com
Komenti: fuck FLM SHUM

Emri: era
Email: erajahiri1@outlook.com
Komenti: ishte shumë e bukur dhe me ndihmoi shumë


Emri: ola
Email: ola d@hotmail.com
Komenti: Mrekullueshem

Emri: erza
Email: erzalokvica@zbavitu.net
Komenti: Shum mir me ndihmoi shum per hartimin flm shum

Emri: lona
Email: lona-dj@hotmail.com
Komenti: Shume palidhje haha

Emri: rosita
Email: rosita@hotmail.com
Komenti: HahhahahahahahahahahhahHahahashume.kot

Emri: eri
Email: eri@hotmail.com
Komenti: O sa me ndihmove

Emri: brisilda
Email: brisilda@hotmail.com
Komenti: Nuk eshte gje e mire te kopjosh. Por nqofese do ta kishe bere vete do ta vleresoja shume. Por gjithsesi eshte shume e bukur

Emri: linda
Email: linda@hotmail.com
Komenti: Shumeeeeee bukur edhe pse e ke kopju vetem kopjo

Emri: brisa
Email: brissa@hotmail.com
Komenti: Shume e bukur. Mos ia var te tjereve

Emri: Elina
Email: Elina-lina@hotmail.com
Komenti: Shum bukur e ke kopju veq vazhdo me kopju ma Shum ta ha

Emri: Hamdi
Email: hacker_put@live.com
Komenti: Shum keq njeri


Emri: Gona
Email: blenda.jashari@outlook.com
Komenti: Shum palidhje diqka vetem se ke humbur koh palidhje :S

Emri: king
Email: kos@hotmail.com
Komenti: kerkoj qe ta largosh kete ese sepse e ke kopjuar nga rapitful.blogspot.com

Emri: ikos
Email: kos@hotmail.com
Komenti: e keni vjedhur nga rapitful.blogspot.com

Emri: messi
Email: messi_barca@zbavitu.net
Komenti: shum mir

Emri: messi
Email: messi_barca@zbavitu.net
Komenti: shum keq

Emri: lona
Email: lona-dj@hotmail.com
Komenti:

Emri: alba
Email: alba-@hotmail.com
Komenti: shum bukur

Emri: alba
Email: alba-@hotmail.com
Komenti:

Emri: alba
Email: alba-@hotmail.com
Komenti: shum e bukur kur kisha hartim me ndihmoi shum

Emri: Anisa
Email: nisa-8@live.com
Komenti: Mos u merzit qka thone te tjeret shum bukur e ke bere eshte e mrekullueshme


Emri: kloi
Email: kloikleopatra@hotmail.com
Komenti: o njerez jeni shume paragjykues!! a nuk e shikoni se ajo eshte vetem ne klasen e 4 dhe hartimi per moshen e saj eshte i mrekullueshem BRAVO zmr te lumte per guximin dhe mos e caj koken fare se e ke bere shume bukur

Emri: hannah montana the singer
Email: hannah-montana@show.com
Komenti: is too bad

Emri: musa
Email: musa-mus@de.com
Komenti: ej a e di cka e paske hallakat

Emri: BERTA
Email: BERTA-VEJSIU@LIVE.COM
Komenti: E DI SE PRANVERA ESHTE STINA E PARE E VITIT POR HARTIMIN E KI BO PALIDHJE HAHAHAHAHAAH

Emri: valon
Email: valon_destani@hotmail.com
Komenti: sa buker kjo hahaha

Emri: elsa
Email: elsaperteshoni@zbavitu.net
Komenti: shum pldh nuk me pelqen fare....shkruani heren tjeter dicka me te bukur.....

Emri: elsa
Email: elsaperteshoni@zbavitu.net
Komenti: shum pldh nuk me pelqen fare....shkruani heren tjeter dicka me te bukur.....

Emri: elsa
Email: elsaperteshoni@zbavitu.net
Komenti: shum pldh nuk me pelqen fare....shkruani diqka me te bukur heren tjeter.....

Emri: elsa
Email: elsaperteshoni@zbavitu.net
Komenti: shum pldh nuk me pelqen fare shkruani dicka me te mire heren tjeter......

Emri: rinesa
Email: rinesamuharremi@hotmail.com
Komenti: teperr bukur


Emri: Erza
Email: erzalokvica@zbavitu.net
Komenti: Shummmmm bukur

Emri: Eriina
Email: eriii-@hotmail.com
Komenti: Shumee e miiree ndoshtaa nuk ishee hidheruue me marree unee me lexuee te shkolla se shumee pomm pelqejkka..

Emri: sara
Email: sara-ermira@muzikpapare.com
Komenti: shum keq palidhje

Emri: Flakrona Bajrami
Email: flak_rona@hotmail.com
Komenti: shumm kott

Emri: hghhj
Email: nisirita@live.com
Komenti: bash shum palidhjee spom pelqenn faree !!!!!!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com