Data e postimit: 2012-11-22 13:21:41
Lexime: 167101
Per Pranveren
Foto
Lloji: Hartim
Tema: Pranvera ne vendin tim
Autori: Ensar Iljazi
Shkolla: Gjergj Kastrioti Skenderbeu F.Haracine
Klasa: VII-3
Qyteti: Fshati Haracine
E-mail: ensar__bossi@hotmail.com


Hartim per Pranveren

-Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te gezueshme per te gjithe ne.Ajo fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qershor.
Ne Pranvere qelin lulet lulezojne pemet natyra gjelberojne dhe nderroi pamjen nga petku.I bardhe i debores tani ka nje pamje me mbreselense eshte krejtesisht me gjalleri.
Ne pranvere ditet zgjaten kurse netet shkurtohen.
Ne pranvere bujqit levrojne arat dhe i mbjellin.Pastaj erdhen dallendyshet dhe me nje ze thane "erdhi pranvera" dhe ne erdhem si mysafir tek ju.
Njerezite ne kete stine vishen me rroba me te holla edhe me ngjyra me te hareshme.Dallendyshet kthehen fluturim tek ne.
Pra me keto gjera e kuptova se po fillonte nje stine krejtesisht e re,me e nxehte dhe me e dashur per ne.Eshte kenaqesi qe ne mengjesin e kesaj stine te zgjohesh nga cicerimat e zogjve ciu, ciu,ciu.Ne kete stine moti fillon te nxehet dhe dielli del me rrezet e tij te arta.Qielli merre nje ngjyre me te kalter dhe si rete hapen.
Kjo stine na gezon te gjithe neve femijeve sepse dalim e lozim deri ne mbremje mezi presim qe te behet mengjes dhe te zgjohemi me cicerimat e zogjve.
Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura te vitit.
Une kaq kisha per te treguar per stinen e pranveres.!!!!???

Vepra te ngjashme
Autori: art ndrecaj · Lloji: Hartim · Tema: Hartim Per Pramveren
Hartim per Pranveren -Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te gezueshme per te gjithe ne.Ajo fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qershor. Ne Pranvere qelin lulet lulezojne pemet natyra gjelberojne dhe nderroi pamjen nga petku.I bardhe i ...
Autori: Raman Hasani · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Pranvera
-Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te gezueshme per te gjithe ne.Ajo fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qershor. Ne Pranvere qelin lulet lulezojne pemet natyra gjelberojne dhe nderroi pamjen nga petku.I bardhe i debores tani ka nje pamj...
Autori: Agnesa Sulejmani · Lloji: Hartim · Tema: "pranvera ne vendin tim"
-Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te gezueshme per te gjithe ne.Ajo fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qershor. Ne Pranvere qelin lulet lulezojne pemet natyra gjelberojne dhe nderroi pamjen nga petku.I bardhe i debores tani ka nje pamj...
Autori: "enisa sulejmani" · Lloji: Hartim · Tema: "stina e pranveres"
Pranvera nje stine e vitit Pranvera eshte nje stine me e preferuar e imja sepse ne stinen e pranveres dita esh...
Autori: eneida · Lloji: Hartim · Tema: pranvera ne kopshtin tim
stina e pranveres fillon me 21 mars dhe mbaron me 22 qershr.ne pranvere qelin lulet,pemet lulezojne, natyra gjelberon.gjate stines se pranveres ditet fillojne te zgjaten dhe netet te shkurtohen.zogjet shtegetare vijn nga viset e ngrohta dhe ndertojne fole...
Autori: Diona Kelmendi · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera
Pranvera eshte nje nder stinet me te bukra dhe me te gezuheshme per ne .Ajo fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qeshor.Ne Prenvere fillojne te lulezojne pemet ,lulet etj. Ne kete stine ditet zgjaten kurse netet shkurtohen duke i falur me shume lumturi fem...
Autori: ajshe ismaili · Lloji: Analize letrare · Tema: pranvera ne qytetin tim
PRANVERA eshte nje nder stinet me te bukra te vitit .ajo fillon me 21 mars dhe mbaron me 22 qershor.Sot ishte nje mengjes i mahnitshem ku une u zgjova me cicerimat e zogjve.Ne kete stine ditet zgjatem,kurse netet shkurtohen.Pra gjithcka e bukur fillon n...
Autori: F.T · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Stinet
Pranvera eshte nje nga stinet me te bukura dhe me te hareshme te vitit.Ne kete stine celin lulet,dallendyshet kthehen nga shtegtimi dhe pemet lulezojne.Petku i bardhe i debores ia le vendin qilimit te gjelber te lendinave.Me pak fjale,natyra transformohet...
Autori: Rinesa Maliqi · Lloji: Poezi personale · Tema: Pranvera
Pranvera është nje nder stinet me te bukura dhe me e gëzushmja për gjith fëmijët. Pranvera fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qershor. Në pranver lulëzojn lulet pemët gjelbrohet natyra . Në pranver ditët zgjaten kurse natët shkurtohen. Në p...
Autori: Dafina · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera.Stina
Pas nje dimri te gjate e te ftohte me ne fund vjen kjo stine e buzeqeshur dhe e ngrohte.Nje stine e mbushur me dashuri,pranvera.Mua me pelqen shume stina e pranveres.Kete stine e fillojme ne menyren me te mbare.Si qdo stine tjeter edhe ne pranvere kemi ge...
Autori: Tesa · Lloji: Hartim · Tema: 21-Marsi,dita e pranveres
Me 21 mars fillon nje stine tejet e bukur dhe e hareshme me emrin pranvera.Ne ket stine lulet fillojn te qelin,bari i thare tashme fillon ta marr ate ngjyren e blert,pemet fillojn te mbushen prap me ato gjethet e blerta,qielli edhe pse me pak shi fillon p...
Autori: lule · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dita e pranveres
Pranvera eshte njera nder stinet me te bukura.Lulja e pare eshte lule bore.Pranvera fillon me 21 mars dhe mbaron me 22 qershor.Kur zgjohem ne mengjes i shikoj zogjte dhe i ndigjoj cicerimat e tyre.Dallemdyshet thuajn"ERDH PRANVERA".Bariu laron arat dhe mb...
Autori: Olta Zeqiri · Lloji: Pershkrim · Tema: Pranvera
-Pranvera eshte nje ndere stinet me te bukura per ne.Ajo fillon me njezete e nje (21) Mars dhe mbaron me njezet e dy (22)Qershore.Ne Pranvere filojne te lulezojne pemet,lulet qeLin ngjyra-ngjyra,bari gjelberohet,zemrat e femijeve mbushet plot hare ,lumtu...
Autori: Leonis daka · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera
Pranvera eshte njëra nder stinet me te preferuara ne pranvere qelin lulet lulezojne pemet gjelbërohen fushat,malet dallendyshet kerkojne vende per qerdhe femijet dalin lozin,bujqit lëvërojnë arat e tyre,bëhet një kohë me e nxehtë vishemi me tesha...




Komentet e fundit!

Emri: pashtet suxhuki
Email: kulimuliul@gmail.com
Komenti: / okay oo shum keqe

Emri: Alisia
Email: alisiaelezi97@gmail.com
Komenti: /

Emri: Gramoalksksks
Email: spahi10@yahoo.com
Komenti: shume knot koamjajajlesh

Emri: enxhi
Email: enxhibehaj@gmail.com
Komenti: nuk eshte se ishte ndonje gje speciale apo madheshtore por gjithsesi nuk ishte dhe aq keq

Emri: brahim
Email: lauretasmajli32@gmail.com
Komenti: une jam i marrr

Emri: Emili Capi
Email: nadacapi@yahoo.com
Komenti: Mua shume me pelqeu shume madje do ta shkruaj ne fletoren time qe na ka dhene mesuesja detyre shtepie dhe besoj se kam per te marre nje 10 te fuqishme me yll. Ke shume talent nuk di se cfare te them.

Emri: iasona
Email: nacosotir@gmail.com
Komenti: cuna cup cura cesad

Emri: iasona
Email: nacosotir@gmail.com
Komenti: 3+3=6

Emri: iasona
Email: nacosotir@gmail.com
Komenti:

Emri: HandBackDead TV
Email: merdijani@hotmail.com
Komenti: Bravo


Emri: ddddddddddddddddd
Email: aaa@aa.com
Komenti: postimi me i lexuar? nuk me pelqen

Emri: anonim
Email: anonimanonimi@outlook.com
Komenti: ti re ensar boosi je shume i madh vlla po eshte pak si e kopjume

Emri: geri
Email: gerilimaj@outlook.com
Komenti: eshte shume kot lali dhe eshte e vjedhurhahahahahahaha

Emri: lili
Email: lilisulaj@outlook.com
Komenti: super nona hahaha/

Emri: aklla
Email: aklla@live.com
Komenti: ahahahahahahhahahahhahahahh me kot se kjo ska lol

Emri: fasader moler
Email: SHabanpordha@hotmail.com
Komenti: mos e postoni ka dy her te njejten poezi

Emri: fasader moler
Email: SHabanpordha@hotmail.com
Komenti: mos e postoni ka dy her te njejten poezi

Emri: Aurel Salla
Email: aureli-salla@hotmail.com
Komenti: kush di me pershkruajt stinen e pranveres ku te perdoresh shqisat e njeriut

Emri: Aurel Salla
Email: aureli-salla@hotmail.com
Komenti: kush di me pershkruajt stinen e pranveres ku te perdoresh shqisat e njeriut

Emri: Matilda
Email: ilda@gmail.com
Komenti: Shume mire .Qenke boss valla


Emri: edjona
Email: xxx.xxx@hotmail.com
Komenti: ka edhe me te bukura dhe pse kjo eshte nje nga veprat me te klikuara ne y.l. Nuk ke perdorur mire gjuhen standarte qe te jep nje minu me teper

Emri: landra
Email: landra.flamuri@hotmail.com
Komenti: kaq ende edhe ma te bukura

Emri: erjon haliti
Email: gjashta3@hotmail.com
Komenti: shume mire shkelqyeshem

Emri: boss
Email: ifuckgirls@gmail.com
Komenti: fuck lick my dick

Emri: stakallzoj
Email: stakallzoj.kom@live.com
Komenti: nuk komentoj

Emri: stakallzoj
Email: stakallzoj.kom@live.com
Komenti: nuk komentoj

Emri: anila
Email: anila11@hotmail.com
Komenti: Shum Mir e ke shkru veç do fjal Te pakuptimta

Emri: elna
Email: liina.s@hotmail.com
Komenti: /

Emri: elna
Email: liina.s@hotmail.com
Komenti: /

Emri: OLGA
Email: OLGABRILLIANT5@YAHOO.COM
Komenti: DITA BUKUR


Emri: diana
Email: diana2@hotmail.com
Komenti: :

Emri: rea
Email: kiti@i.com
Komenti: sa e bkr prz

Emri: aucun
Email: ki@ti.com
Komenti: pranvera nk me plq hic mua pavarsishte ca gjera te koti thoni ju o njerzzzz

Emri: era
Email: era@hotmail.com
Komenti: ju lutem mos beni komente te kota sepse pranvera eshte nje stin shum e bukur

Emri: idi
Email: idi.bossi@live.com
Komenti: shum bukur e keni shkruar ju lum faleminderit qe na ndihmuat per ta shkruar kete teme

Emri: Askushi :p
Email: NoName123@gmail.com
Komenti: Sa bukur Mario

Emri: No name
Email: no15235@gmail.com
Komenti: ja ke fut pordhes plaku

Emri: anxhela
Email: anxhelaanxhi@yahoo.com
Komenti: po ky eshte pershkrim per klasen e pare meeeeeeee shume keq

Emri: Xhevrie
Email: Xhevroehoxha@yahoo.com
Komenti: Nuk me pelqen fare👎🏿👎🏿👎🏿👎🏿👎🏿

Emri: Xhevrie
Email: Xhevriehoxha@yahoo.com
Komenti: Hik se na e shpife👎🏿👎🏿👎🏿👎🏿👎🏿


Emri: Fijolla sela
Email: Nina.princesh@live.com
Komenti: Sa palidhje a e dini ti lidhni fjalet

Emri: mirnisa
Email: mirnisa.b@hotmail.com
Komenti: Shum bukur veq pak i pakuptimt po ska lidhje qdo kush ka mendimet e veta

Emri: NoName
Email: aa571731@gmail.com
Komenti: Bravo m*t e ke bo

Emri: jora
Email: art-jora@hotmail.com
Komenti: shume bukur veq vazhdoni

Emri: martina
Email: martina.spaqi@gmail.com
Komenti: hartim shum i bukur ju lumt /

Emri: altina
Email: tina000@hotmail.com
Komenti: shume shum bukur

Emri: Vijoleta
Email: Vijoleta_M@live.com
Komenti: Shume e bukur.Mesueses ime shume i pelqeu

Emri: altina
Email: tina987@hotmail.com
Komenti: shume

Emri: bujar
Email: bujar.1@gmail.com
Komenti: Shume shume keq por mire

Emri: sean
Email: eraldogjoni@yahoo.com
Komenti:


Emri: naomi laze
Email: pojo_12@live.com
Komenti: yll fare i love

Emri: dea
Email: dea_adi@live.com
Komenti: mire

Emri: nora
Email: noranora@gmail.com
Komenti: jo keq por mmir mir

Emri: Amra Osmani
Email: amra-oliks@live.com
Komenti: shum shum e bukur por me shume e kisha perdorur ne pranvere nje pershkrim interesant dhe jashtezakonisht fantastik !!Te Lumte !!

Emri: enkeleda
Email: enkeleda78@hotmail.co.uk
Komenti: shume mire vetem ca gabime

Emri: enkeleda
Email: enkeleda78@hotmail.co.uk
Komenti: shume po shume koti

Emri: enkeleda
Email: enkeleda78@hotmail.co.uk
Komenti: shume po shume koti

Emri: enkeleda
Email: enkeleda78@hotmail.co.uk
Komenti: shume po shume koti

Emri: elisa
Email: pajaxh@gmail.com
Komenti: shum e bukur flm ti qe e ke shkruajtur sepse e kisha ne gjuhe. je njesh

Emri: Sumea
Email: bini-mea@hotmail.com
Komenti: shum bukur te lumte


Emri: sedi
Email: sedi-@live.com
Komenti: shum me pelqen ese-ja

Emri: Meral
Email: Meral_osmani@gmail.com
Komenti: Shum e bukur

Emri: Meral
Email: Meral_osmani@gmail.com
Komenti: Eshe shum e bukur

Emri: ina
Email: cobajsedjan@yahoo.com
Komenti:

Emri: rddddgh
Email: musa.begu@hotmail.com
Komenti: shum e mir kjo stin por esht e kopijuar/

Emri: xheni meci
Email: xhenimeci☺@gamil.com
Komenti: Kjo stine me pelqen shume

Emri: kristi
Email: kristi555@yahoo.com
Komenti: jo ne gjuhe gegerishte kuptove

Emri: rei
Email: reifraholli_444@hotmail.com
Komenti:

Emri: rei
Email: reifraholli_444@hotmail.com
Komenti:

Emri: egla
Email: eglaylli@live.com
Komenti: Bravo te lumtt ke nje menyr hartimi te bukur


Emri: rei
Email: reifraholli_444@hotmail.com
Komenti: kjo eshte nje poezi shumae e bukur

Emri: sexy
Email: besja.lloga@live.com
Komenti: sssssssshhhhhhhhhhhuuuuuuuuuuuummmmmmmm. ......Kkkkkkkkkkeeeeeeeeeeeeeeeeeeqqqqqqqq

Emri: fejza
Email: fejza-kiss@hotmail.de
Komenti: shuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuummmmmmm .......……,.........keq

Emri: enis
Email: enis-nisi@hotmail.com
Komenti: bukur

Emri: Enis
Email: enis-bosi@live.com
Komenti: Edhe ma shum duhet

Emri: sumeja morina
Email: sumeja_morina@live.com
Komenti: hahahahahahaahhahahahah

Emri: stina
Email: stina_kata@live.com
Komenti: shume e mireee tlut dora

Emri: redi
Email: redi.red@live.com
Komenti: Bukur shum

Emri: ytuyu
Email: franceskacallo2@gmail.com
Komenti: kot si ty

Emri: Nusret
Email: Nusret_Senay@live.com
Komenti: Cok seviyorum bu öykü


Emri: azra
Email: orhan_ramadani@in.com
Komenti: ky pershkrim i praveres me la pershtypje edhe un kam hartim per stinen e pranveres mua me pelqeu shumm

Emri: kaltrina
Email: lina_8@zbavitu.net
Komenti: shum e bukuur

Emri: estelina myka
Email: inas@gmail.com
Komenti: pffffff! jo kkeq por sma mbush mendjen ! ske perdorur mjete stilistike , mbase mjetet do e benin me terheqese!

Emri: Eron
Email: arlind.carbone@hotmail.com
Komenti: Shum bukur weq vazhdo

Emri: redon
Email: redon_@live.com
Komenti: pak e paske përzi

Emri: learta
Email: learta.halimi@hotmail.com
Komenti: shum bukur por edhe për dimron vjeshten dhe veren duhet te shkruash

Emri: qendresa
Email: qendresa@hotmail.de
Komenti: Shum bukur i lumt ati qe e ka shkruar super

Emri: rinesa
Email: rinesa@hotmail.it
Komenti: kjoo eshttte shum e mir i lumtt kush e ka shkru

Emri: valina
Email: ti_une@hotmail.com
Komenti: Shum e bukur fantastike.....

Emri: egzona
Email: egzona_zona@hotmail.com
Komenti: shum bukur


Emri: zamira elezi
Email: miraelezi@gmail.com
Komenti: me plqen pravera por me shume vera boje nji ese per veren nese din

Emri: klara
Email: klara_pati@hotmail.com
Komenti: shum bukur

Emri: keisi
Email: kesitola@gmail.com
Komenti: bravo bravo bravo bravo je shume e zonja per keto gjera

Emri: Armonda
Email: armonda-monda@outlook.com
Komenti: bash mir

Emri: erjonz
Email: jona@hotmail.com
Komenti: shume e bukur

Emri: liljana
Email: dali.kadriu@yahoo.com
Komenti:

Emri: jjijoj
Email: jlee123427@yahoo.com
Komenti:

Emri: erty
Email: erty@yahoo.com
Komenti: pranvera ee/

Emri: kejda
Email: kejdaguri@gmail.com
Komenti: Shume Bukurrrrrrrrrrrrr! /

Emri: iljana
Email: iljanazaqe@gmail.com
Komenti: a mund ta beni me shkurt


Emri: lalalala
Email: aldonila@live.com
Komenti: kot fare

Emri: mela
Email: mela.mala@hotmail.com
Komenti: jeni superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Emri: uendi
Email: eduartcami@yahoo.it
Komenti:

Emri: alja
Email: ajla@yahoo.com
Komenti: bashkohem me ket kristin ky esht shmm kot as pershkrim nk quhet i her blackkk

Emri: aresa
Email: aresa_selmani@hotmail.com
Komenti: shume bukur po me pelqen shume te lumt/

Emri: Nuk Te interseson
Email: iinter_1234@live.com
Komenti: Shum Shum bukur ishalla e marr 5 ishalla more Zottt :* :*

Emri: Berina
Email: Berina5@hotmail.com
Komenti: Shum bukur

Emri: adelina
Email: adelina_memeti@gmail.com
Komenti: Shum bukur shum shum shum bukur bukur

Emri: Pranvera
Email: pranvera_vera@gmail.com
Komenti: Shum bukur

Emri: Denis salkoski
Email: nexla_xemsir@hotmail.com
Komenti: Shume e bukur skam fjala per kete


Emri: nuk ti intereson
Email: bat_matematik@live.com
Komenti: shum mir ishalla mar ne hartim sot 5

Emri: pa emer
Email: samiidrizi@live.com
Komenti: shummm e bukurrrrrrrrr shum flm per hartim 5 e kam mar me qet tem

Emri: rapitful
Email: rapitful@yahoo.com
Komenti: e ke vjedhur nga rapitful.blogspot.com

Emri: cInI
Email: nuredin-real@hotmail.com
Komenti: shum mir baravo

Emri: Pa Emer
Email: PaEmer@Hotmail.com
Komenti:

Emri: Pa Emer
Email: PaEmer@Hotmail.com
Komenti: Shum e bukur

Emri: PRANVERA
Email: PRANVERA-VERA@HOTMAIL.COM
Komenti: SHUM BUKUR

Emri: SEJERA
Email: SJERA@LIVE.COM
Komenti:

Emri: nisa
Email: nisa-ajruli@live.com
Komenti:

Emri: hahaha
Email: hahah-ahahah@live.com
Komenti:


Emri: elena
Email: elena2004@live.com
Komenti: shume shume shume shume te dua nene shume shume shume shume te dua nene

Emri: elena
Email: elena2004@live.com
Komenti:

Emri: elsa
Email: elsa_rona@postribe.com
Komenti: shume e bukur kush e ka shkru inshallah 5 me * edhe me zemer e marrt

Emri: gentiana
Email: genta_dija@postribe.com
Komenti: shum i bukur hartimi

Emri: albi bosii
Email: albijoni_vehapi@hotmail.com
Komenti: Shum mir bravoooooo kush e ka shkru

Emri: erda ameti
Email: erda-ameti@hotmail.com
Komenti: shuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuummmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmiiiiiiiiiiiiirrrrrrrr

Emri: anisa
Email: anisa_gashi@live.net
Komenti: shum bukur ke pershtatur fjalet siq duhet te lumt

Emri: seyma
Email: seyma_korkmaz@hotmail.com
Komenti: cok guzel shum bukur kjo .

Emri: Elvira Kastarti
Email: lila--10@live.com
Komenti: Shum m ka pelqy tlummt

Emri: donart
Email: drilonhyseni@live.com
Komenti: shum i bukur krejt femnat u mdojn


Emri: donart
Email: drilonhyseni@live.com
Komenti: donart_g_hyseni

Emri: gjuf
Email: rigona_jashari@hotmail.com
Komenti: hahhahah pldh

Emri: Nebi
Email: bihi-loni@hotmail.rs
Komenti: Mua me pelqeu shum

Emri: klara
Email: klara_lela@yahoo.com
Komenti: shume me gabime

Emri: klara
Email: klara_lela@yahoo.com
Komenti: koooooooooot

Emri: ermire
Email: emine_v@live.com
Komenti: mos sfolni pldh se shum bukur e ka ber nese eshte femij7-vjeqar eh mua pra me pelqeu dhe ket stine e dua shume dhe them me gjith zemer te kish suksese ne te ardhme

Emri: Gatmjata
Email: Gatmjata@yahoo.com
Komenti: Te puth sexy fare

Emri: genta
Email: m.dulche@yahoo.com
Komenti: me mir mar 4 sesa tlodhem tu shkrujt kete ese e te marri 5

Emri: bleona
Email: ola_tesa@hotmail.com
Komenti: Shum e bukur kjo tem a mundni te qitni tjera tema

Emri: luana
Email: luana.lana@hotmail.de
Komenti:


Emri: Suela kqiku
Email: Suela.tiara@hotmail.com
Komenti: Shum mir paska dal ishalla e mar 5

Emri: nita
Email: nita.k@live.com
Komenti: nje qik ne klas tem e ka shkru 4 e ka marr

Emri: alba
Email: alba-kuqi@hotmail.com
Komenti: bukur

Emri: Amir Selimi
Email: amir_selimi@hotmail.com
Komenti: gzzz shume bukur e paske shkruar....... PELQEJ

Emri: almir
Email: almir-10@Live.com
Komenti: po shum bukur e un do bej hartim po tani kopijoj

Emri: Ada
Email: ada_fjorda@hotmail.com
Komenti: shume e miree!brevo te lumte!

Emri: Wenera
Email: nera.rexa@live.com
Komenti: ishalla e mar 5 se shum e mir kokaa

Emri: Memet
Email: memet.meta@hotmail.com
Komenti: Ishalla mar 5 uffff ;p

Emri: petrit
Email: petrit.ajdari@hotmail.com
Komenti: O ishalla mar 5 nhartim se det majti !! :)) ;@

Emri: hatif
Email: wiandjka@hiof.com
Komenti: Teme E thjesht


Emri: fatime
Email: fatime.rrustemi@hotmail.com
Komenti: mua me ka pelqyer shum

Emri: dita
Email: dita-lindita@hotmail.com
Komenti: Pldh

Emri: Rinessa Maliqi
Email: sweet.best@live.com
Komenti: Mir

Emri: elsa
Email: elsa.by@hotmail.com
Komenti: hajt po shkruj ni vjesh ishalla e marr 1/

Emri: rite
Email: rita-rita@live.com
Komenti:

Emri: rite
Email: rita-rita@live.com
Komenti: me pelqeuuu

Emri: lendita
Email: lendita_dita@hotmail.com
Komenti: hahhahah shum bukur

Emri: serena
Email: serena_o@live.com
Komenti:

Emri: berat
Email: bero_ameti033@live.com
Komenti: hehhee shum bukur

Emri: leonita
Email: leon_ita@live.com
Komenti: Shum femijrore , ka edhe shume gjera per ta pershkruar praneveren


Emri: Liridon
Email: liridon_saliu@live.com
Komenti: Shumm e bukur qenka

Emri: arta krasniqi
Email: arta_krasniqi@live.com
Komenti: shum mir

Emri: kaltrina morina
Email: sykafta_2001@live.com
Komenti: shum te bukura

Emri: melosi
Email: meli_arti@live.com
Komenti: Faleminderit shumë

Emri: agnesa
Email: agnesa_zekiri@live.com
Komenti: Shum katastrof

Emri: Leandra
Email: landa-pz1@hotmail.com
Komenti: shum e bukur mua me perqeu shum shum

Emri: leandra
Email: leandra_mona@live.com
Komenti: nhall

Emri: ffjjjkl
Email: dstghfjh@hotmail.com
Komenti: palidhjeee

Emri: merita shabani
Email: merita-12@gmal.com
Komenti: o flm se me keni ndihmu se qe pas nje hartim dhe noten e kom 5

Emri: qika e mgjes
Email: alma_dafina@hotmail.com
Komenti: namin e kish ba oop:


Emri: nadija
Email: tina_laleta@hotmail.com
Komenti: shume mira i lumte

Emri: Bixa
Email: bixaa@zbavitu.net
Komenti: nuk duhet te shkruhe un qaq ka dit per te shkruar per pranveres

Emri: Bixa
Email: bixaa@zbavitu.net
Komenti: po shumë e bukur qenka ke fituar nje te lumte

Emri: alma
Email: alma_ademaj@hotmail.com
Komenti: shum bukur

Emri: lola
Email: eriola_girl@live.com
Komenti: turp te te vije qe ta nxjeresh ne net kte esse haahahhhh sa komime doket si me shkrojt ni fmi 2 vjet

Emri: blinera
Email: blina-era @hotmail.com
Komenti: nuk eshte edhe aq e mir sa qe e keni lavderuar

Emri: altin
Email: tini_bosi@hotmail.it
Komenti: o sa qenka e bukur shuuuuuuumm

Emri: Beltron
Email: beltroni2002@hotmail.com
Komenti: shum keq po shum mir

Emri: Anis
Email: anis_demolli@live.com
Komenti: hahahahahhah

Emri: erdonita
Email: er-donita@hotmail.com
Komenti: Shum shum e bukur bravoooo


Emri: hana
Email: hana_girl@live.com
Komenti: shum ebukur po nuk eshte ajo qe e keni shkrujtur vet por e keni kopju prej diku se une kete e kum lexu ne shum faqe

Emri: era
Email: era2@live.com
Komenti:

Emri: ardita
Email: dittaaa.lona@live.net
Komenti: shum bukur kjo ese per stinen e pranveres

Emri: almira
Email: dafina_ledri@hotmail.com
Komenti: paaaaaaaaaaaaa shum e bukur te lumt

Emri: jon
Email: jon_pireva@hotmail.com
Komenti: shum geksta e paske shkru si bal

Emri: kida
Email: kiran.mohan55@yahoo.com
Komenti: nuk me pelqeu dhe shume por......

Emri: albina
Email: bina-bina@hotmail.com
Komenti: shum bukur me pelqeu kjo ese

Emri: linda
Email: linda.vezaj@hotmail.com
Komenti: shum shum bukur me pelqeu shum kjo ese per nje stin kaq te bukur me gjelbrim siq eshte pranvera

Emri: mandolina
Email: mando_lina@live.com
Komenti: shume bukur

Emri: edita
Email: edita-memaj@hotmail.com
Komenti: mua me pelqu jasht mase kjo ese per nje stin kaqe te bukur siq eshte edhe pranvera


Emri: xoni
Email: xoni-leo@live.de
Komenti: mendoj qe ka shum pune qe te behet e bukur nuk munde te them mire sikundrasi je klase e shtate nuk eshte mire

Emri: sara
Email: sara.isufi@live.com
Komenti: shum cenka bukur ki hartim

Emri: rona
Email: ronna-2004@hotmail.com
Komenti: shum mir

Emri: ronna
Email: ronna-2004@hotmail.com
Komenti: bukur shum

Emri: melisa berisha
Email: melisaberisha@live.com
Komenti: bukur

Emri: Festina
Email: festina2011@hotmail.com
Komenti: bukur

Emri: agnesa
Email: nesa-os@hotmail.de
Komenti: shum bukur

Emri: aurora
Email: rora_23@live.de
Komenti: shummm i mir qenka

Emri: bina
Email: bina-bina@hotmail.com
Komenti: kjo eshte nje gje shume e mire per te gjithe njerezit qe kerkojne pranveren.

Emri: suela shehu
Email: rina_02@hotmail.de
Komenti: pppppppppoooo sum imir


Emri: valdrit
Email: val-driti_01@hotmail.com
Komenti: edhe ni nxans i klases t`par e kishh ba ,ma mir me ba qqushtu te arsimtarja jon e gjyhes pikpytje ta qet ?

Emri: Bina
Email: suhareka1@live.com
Komenti: Shumm mir /

Emri: Bina
Email: suhareka1@live.com
Komenti: Shumm mir /

Emri: agnesa
Email: agnesa-08@live.com
Komenti: shum buuuukur

Emri: agnesa
Email: agnesa-08@live.com
Komenti: Shum bukurr

Emri: rion
Email: rioni_lami@hotmail.com
Komenti: shum efort bre

Emri: rion
Email: rioni_lami@hotmail.com
Komenti: shum me fort

Emri: erblina
Email: erblina-fazliu2@hotmail.com
Komenti: eshte nje ese shum e mir

Emri: linda
Email: linda_aliu@hotmail.com
Komenti: shummmmmmmm bukur

Emri: erkan
Email: kanni_gtb@hotmail.com
Komenti: Shum Fort Ahahahahhahaahah


Emri: havush politanka
Email: rasim_dina@live.com
Komenti: nuk e di a e mir a e keqe

Emri: Anesa
Email: Anesa-nesa@hotmail.com
Komenti: E Mir Deri Dikunn

Emri: Lieidona
Email: Liridonaa@live.com
Komenti: Shum Bukur

Emri: artina
Email: artina_12@live.de
Komenti: shummm bukur

Emri: dafina
Email: dafinabytiqi@hotmail.com
Komenti: shume mir teper shume aahhahahah ekspert

Emri: kanita
Email: kanita haili@live.com
Komenti: un do e shkruaj ne hartim ndoshta e marr 5

Emri: kanita
Email: kanita haili@live.com
Komenti: do e shkruaj edhe un ne hartim

Emri: Havush politanka
Email: rasim_dina@live.com
Komenti: shum mir a OK

Emri: florent!
Email: flori_fisi_andi@hotmail.com
Komenti: shum nice

Emri: florent!
Email: flori_fisi_andi@hotmail.com
Komenti: vey nice this is nice im writing this>.


Emri: kanita
Email: kanita haili@live.com
Komenti: kanita nga syambolli tun tung

Emri: kanita
Email: kanita haili@live.com
Komenti: kanita nga stambolli tung tung

Emri: kanita
Email: kanita haili@live.com
Komenti: shume bukur

Emri: erion
Email: erion_brahimi@hotmail.com
Komenti: shum nice aaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Emri: emir
Email: emir_krasniqi@hotmail.com
Komenti: shum niceeeeeeeeeeeee

Emri: bleona
Email: bleona_2000@kosovaks.com
Komenti: heheheheh flej flej shum bukur

Emri: Arsa
Email: arsa.buna.alketa@hotmail.com
Komenti: Me pelqeu shum hartimi isht i mrekullueshem

Emri: Qendrim
Email: qendrimiftari@hotmail.com
Komenti: Shum shum mir hartimi

Emri: ersena
Email: ersenasena@yahoo.com
Komenti: Shume e bukur....

Emri: Arbenita
Email: bena123@live.com
Komenti: faliminderit shumë shumë për ju edhe mua më pëlqeu shumë kjo ese dhe shumë e bukur ishte a ka edhe ndonjë ese për verën sikur të del vera me 22 Qërshor ju faliminderit shumë dhe ju dua shumë. Nga. Arbenita Rrustemi


Emri: noob
Email: unknown_xx@hotmail.com
Komenti: shumm palidhje

Emri: noob
Email: unknown_xx@hotmail.com
Komenti: shum palidhje

Emri: arbenita
Email: bena-123@live.com
Komenti: shumë mirë dhe shumë bukur unë e pëlqej këtë ese për pranverën dhe kjo ese është shumë e bukur për mua dhe shumë e dua

Emri: ardijana tafili
Email: ardijana_tafili@hotmail.com
Komenti: Dhesha nto

Emri: N0NAME
Email: arsim-gashi77@hotmail.com
Komenti: shum shum shum palidhje

Emri: Kaltrina
Email: kattarina.g@hotmail.com
Komenti:

Emri: jona
Email: jola-jona@hotmail.com
Komenti: shum bukur

Emri: dfiufdj
Email: dufuc@fckfkjv.cim
Komenti: whee

Emri: xoni
Email: xoni-leo@live.de
Komenti:

Emri: melche
Email: merva-s@live.com
Komenti: shum bukur


Emri: melche
Email: merva-s@live.com
Komenti: SHUM bukur /

Emri: Majlinda
Email: mira_linda_@live.com
Komenti:

Emri: letta
Email: leta_lila@live.it
Komenti: shumm nice aaa hhahha

Emri: endrit talla
Email: end.ritt@hotmail.com
Komenti: yay lool yuno

Emri: latife
Email: latife.late@live.com
Komenti: r/

Emri: i panjohur e panjohur
Email: dorina_k@hotmail.com
Komenti: shum po me pelqen.....edhe ju qe p thuni qe e keni cu ne shkolle,ju nuk po dishit me qit nje prej vetit

Emri: edona
Email: dona-xona@live.com
Komenti: bukur

Emri: edona
Email: dona-xona@live.com
Komenti: shom bukur

Emri: lulzime
Email: lulzime-neziri@live.com
Komenti: shum bukur

Emri: lola
Email: astriti-22@taninet.com
Komenti: mua me pelqen pranvera shum


Emri: Albiona
Email: albiona.aliqku@hotmail.com
Komenti: shum bukur

Emri: Lorika
Email: lora_lira@live.com
Komenti:

Emri: hani
Email: mc.tushi@live.com
Komenti:

Emri: hani
Email: mc.tushi@live.com
Komenti:

Emri: fatushe
Email: tushe-ladi@hotmail.com
Komenti:

Emri: fatushe
Email: tushe-ladi@hotmail.com
Komenti: princeza emamit

Emri: Argjira
Email: ar_gjira@hotmail.com
Komenti: sa e bukur

Emri: mubina rufie rumesa blerina gzime egzona
Email: bleron_amar@hotmail.com
Komenti:

Emri: leta
Email: leta_dina_leona@postribe.com
Komenti: shum bukur/

Emri: i pnjohur
Email: esma_dijana@hotmail.com
Komenti: oooooooooooooooo sa bukur e keee shenuar


Emri: dijana
Email: esma_dijana@hotmail.com
Komenti: shum bukur te lumtttttttttttttttttt

Emri: dijana
Email: esma_dijana@hotmail.com
Komenti: shummmmmmm bukurrrrrrrrrrrrr

Emri: ruzhdi
Email: tefik_sallahu@hotmail.com
Komenti:

Emri: wwwww
Email: ww-x@hotmail.com
Komenti:

Emri: dafina
Email: dafinabytyqi@hotmail.com
Komenti: shum mir teper shum a ekspert ishe

Emri: altin
Email: altini43@hotmail.com
Komenti: shum e buker mua me pelqe u shum

Emri: altina
Email: bona-altina@live.com
Komenti: shum e bukur nese do marr 5-she heheeh

Emri: agnesa
Email: nesa-lindi@hootmail.coom
Komenti: me pelqeu shum

Emri: arbnor
Email: noli_vani@kosovaks.com
Komenti:

Emri: Artlind
Email: arti-lindi@live.de
Komenti: hahha shum e bukur


Emri: arta
Email: arta.thaqi@hotmail.com
Komenti: shumm shumm bukur kjo ese shum e mir une po e shkruaj ndoshta donte marr 5 ne shkoll faleminderit shummm a ka ese tjera ju lutem te shkruni edhe per veren ju dua shumm

Emri: janna
Email: janna_olii@live.com
Komenti: shum mir bravooooooooooo

Emri: Yllzona
Email: yllzona123@live.com
Komenti:

Emri: Dora
Email: bbeekkee@live.com
Komenti:

Emri: eneida
Email: princessmuza@hotmail.com
Komenti: edhe mua me pelqeu shumm un kete hartim e morra ne shkoll mendoj se do te ma pelqejn hahhahah shum bukur

Emri: dea
Email: dea_dinarama @hotmail.com
Komenti: shume faqe e mire kush e ka bere shume e mire

Emri: eneida
Email: princessmuza@hotmail.com
Komenti: edhe mua me pelqeu shumm un kete hartim e morra ne shkoll mendoj se do te ma pelqejn hahhahah shum bukur

Emri: mimoza
Email: mimoza@hotmail.com
Komenti: PRANVER Pranver filon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qeshor. Pranvera eshte stine e bukur,njerzit fillojn te vishen me tesha me te holla,bujku filon te laroj aren dhe e mbill.Zogjte shtektar filojn te kthehen nje nga nje,lulet filojn te celin lulzojn pemet.Cdo mengjes degjohen cicerimat e zogjve fillon te gjalleroj perseri natyra si cdo pranver.Kaq ishte pershkrimi im i pranveres

Emri: albini
Email: albini.edmondi@hotmail.com
Komenti: ensar shum mir e ke shkrujt

Emri: albini
Email: albini.edmondi@hotmail.com
Komenti: tepër mir esea


Emri: Eurona
Email: Eurona.-@live.com
Komenti:

Emri: Doonna
Email: dona_luana@live.com
Komenti: mir mir nuk esht edhe keq

Emri: anjeza
Email: anjeza_25@hotmail.com
Komenti: mua me pelqeu shum edhe une tani po e shkruaj per diten e pranveres

Emri: fjolla
Email: fjolla_berisha@zbavitu.de
Komenti: mua kojo faqe me pelqen shummm

Emri: enis
Email: enniss_10@hotmail.com
Komenti:

Emri: emin
Email: minqja-l@hotmail.com
Komenti:

Emri: elisa gashi
Email: adeja_kosova@hotmail.com
Komenti: SHUM MIR E BUKUR

Emri: alisa
Email: alisa_behluli@live.com
Komenti: shumm bukur por noshta edhe shum keq

Emri: doresa
Email: doresa_nita@hotmail.com
Komenti: shum bukur eshe nje pershkrim i pranveres

Emri: lona
Email: lona-ola@live.com
Komenti: shume e bukur


Emri: albana berisha kengetare
Email: albanaberisha@live.de
Komenti: hahhahahaha shume keq kjo me falni une jam kengetare edhe fryhna byhyhyhy

Emri: Valtrina
Email: kiss.baby@msn.com
Komenti: Shum shum e bukur,mua me pelqeu shum dhe e mora per ne shkoll

Emri: syzana
Email: sy-zana@live.com
Komenti:

Emri: i panjohur
Email: jetaa_995@hotmail.com
Komenti: shum shum e mir por edhe me shum ese ju lutem jeni me te miret

Emri: Bleona
Email: bleona_enesa@hotmail.com
Komenti: Shum i bukur qenka

Emri: i panjohur
Email: elvis_ahmeti@hotmail.com
Komenti:

Emri: loni`
Email: loniblakaj@hotmail.com
Komenti: gjamani ni ese per pranveren plz plz

Emri: debora
Email: bola-60@live.com
Komenti: shum bukur

Emri: genta
Email: 999g @hotmail.com
Komenti: me pelqeu

Emri: gresssa
Email: gresa-11@hotmail.com
Komenti: mua me pelqeu shum ddhe e mora per nessssshkoll


Emri: agnesa
Email: gresa_123@hotmail.com
Komenti: shum pom pelqen

Emri: Shkurta
Email: Shkurta_21@live.it
Komenti: Shum mir

Emri: seksja e kesaj bote
Email: seksja_ e djemve@live.com
Komenti: une jam seksja e aridonit ai me dashuron mu shume prandaj me shkruan leter qdo nat dhe flejme

Emri: elona
Email: elona-landi@hotmail.com
Komenti: hyyh

Emri: venera
Email: venera-era@hotmail.de
Komenti: SA E BUKUR

Emri: orgea
Email: rub_bina@hotmail.com
Komenti: shum shum e bukur NICE

Emri: i panjohur
Email: bena-drita@hotmail.com
Komenti: shum shum e bukur mua me pelqe shum sepse mua me pelqen me se shum stina e pranveres

Emri: MeeLOs..
Email: gashi.cs@hotmail.com
Komenti:

Emri: nita
Email: nita_54@live.com
Komenti:

Emri: Shkurte
Email: shkurte_1@hotmail.com
Komenti: Mua me pelqeu shume


Emri: LORETA
Email: LORETA_LOQKA@HOTMAIL.COM
Komenti: VERY VERY NICE

Emri: benita
Email: tot_nita@hotmail.com
Komenti: shum bukure ke shkruajt te lumt

Emri: LINDRITA
Email: DRITA02@HOTMAIL.NET
Komenti: VERY VERY NICE

Emri: arsa-hamiti
Email: arsa -hamiti@live.com
Komenti: mu me pelqeu shum dhe te dua nese je vajz

Emri: memla
Email: memla.mimla@live.com
Komenti: shum e mir edhe mua me pelqen pranvera shum shum

Emri: memla
Email: memla.mimla@live.com
Komenti: shum shum e mir

Emri: rinesa
Email: rinesa-tahiri@hotmail.com
Komenti: qenka shum e bukur

Emri: aldrin
Email: shkurta.lini@live.com
Komenti: mua me pelqeu shum kjo ese

Emri: shkurta
Email: shkurta.5@hotmail.com
Komenti: kjo ese ishte shum e bukur mua me pelqe shumm

Emri: kanun
Email: kanun.m.k@hotmail.com
Komenti: shuuuuuuummmmmmmmmmmmmmmm eeeeeeeee keqqqqqeeeeeee


Emri: shkurta
Email: shkurta.5@live.com
Komenti: shum e bukur osht kjo ese

Emri: rinesa tahiri
Email: rinesa-tahiri@hotmail.com
Komenti: mua me pelqe shum

Emri: aridon
Email: aridoni.mesi@live.com
Komenti: shum mir e paske ba bravo

Emri: hatixhe
Email: h_hoxha04@hotmail.com
Komenti: shum i bukur hartimi me pelqeu shum ose (teksti)

Emri: andi
Email: hsaani-andi@hotmail.com
Komenti: shum faqe paliiidhje

Emri: agnesa
Email: agnesa_nnesa@hotmail.de
Komenti: qenka fantastike ky hartim(tekst)me pelqeu pa mase

Emri: alban
Email: hu_0789@hotmail.com
Komenti: kjo ese esht shum e mir

Emri: venera
Email: lola_linda@hotmail.com
Komenti: mua me pelqen shummmmmm

Emri: gtrghrt
Email: gj_i@live.com
Komenti: mie e paske ba po pak palidhje ha hahahahaha

Emri: aulona
Email: aulona-zuka@hotmail.com
Komenti: /yono


Emri: jeta
Email: jeta_leta@live.cpm
Komenti: hahahahahha mir mir

Emri: elona
Email: elona-landi@hotmail.com
Komenti: shum mir

Emri: leta
Email: leta.elta@hotmail.com
Komenti: shum mir

Emri: linda
Email: herolinda2012@postribe.com
Komenti: shum e mirr stina e Pranveres

Emri: ermira
Email: ermira.erolinda@hotmail.com
Komenti: komenti eshte shum i bukur

Emri: erolinda
Email: erolinda.erina@hotmail.com
Komenti:

Emri: diona
Email: diona-n1@hotmail.com
Komenti:

Emri: Milja
Email: milja_39@hotmail.com
Komenti:

Emri: dona
Email: dona_gashi@hotmail.com
Komenti:

Emri: laurenta
Email: laurentaa_lenna@zbavitu.net
Komenti: spo di bree a me mar a po a jo ??


Emri: isa paskuali
Email: isa_linnda@live.com
Komenti: niceee

Emri: diona
Email: di-o-na@live.com
Komenti: hyyhyhyh shum e keqqeee bree

Emri: leonora morina
Email: lola.leonora@live.de
Komenti: hyhyhyhyhyhyhyhyhyh e se ebukur apo jo (l)

Emri: laurenta
Email: laurentaa_lenna@zbavitu.net
Komenti: SUPER amo kishi mujtt me bbo edhe ma mir amo nasht ahahah edhe ksshtu bbon ska dert hahahaah nashta e mar e e shkruj ne shkoll hyhyhyyhyh

Emri: lale
Email: lale.lina@live.de
Komenti: /wft mu me pelqen shum kjo ele

Emri: lale
Email: lale.dita@lililali.com
Komenti: mu me pelqen shum

Emri: miriana
Email: miriani.2525@live.de
Komenti: mu me pelqen shum kjo ese

Emri: lala
Email: lala_lala@live.com
Komenti: hyyhyhyhyh shumm e mir teper pa mas hahahaah

Emri: laurenta
Email: laurentaa_lenna@zbavitu.net
Komenti: ahahahahah edhe mua me pelqeu shumm ky hartimm haahah

Emri: nexhbedin amar arbin bleron leon jesir jeton jahi
Email: bini_ozil@hotmail.com
Komenti: ahahhhahahahhahahahhhhahahahahhhhhhhhhhhhhahahhahahahhahahahhahahhahahhahahahhahahahhahahahhahahhahhahahah


Emri: albina
Email: albinnna-@hotmail.com
Komenti: mua me perlqeuu shum

Emri: lione
Email: www.zilia.g@live.com
Komenti:

Emri: zilia
Email: www.zilia.g@live.com
Komenti: a me pelqej shum teskti per pranveren

Emri: lila
Email: www.lila.r@hotmail.com
Komenti: shum mir

Emri: dEREN
Email: DRENI_DARDANI@HOTMAIL.COM
Komenti: AHHAAHAHAHAHA

Emri: hamza
Email: hamza_123@zbavitu.net
Komenti: te lumt e bere shum mir

Emri: merita
Email: merita_durguti@hotmail.com
Komenti: me pelqen por pakez jo a esht qashtu bre

Emri: rumejsa
Email: rumejsa_sumeja@hotmail.com
Komenti:

Emri: nana
Email: ssasasa.sasas@hotmail.com
Komenti:

Emri: MELESA
Email: MELESA_LESA@HOTMAIL.COM
Komenti: HAHAHA QFAR PERGJIGJIE E KOM DHON AAAA HAHHAH NEJSE SHUM PLDH E PASKENI SHKRU EDHE MOS BONI GABIME SE NOSHTA ISH DAL MA MIR HAHAHHHHAAA


Emri: artan
Email: ardit.artan@hotmail.com
Komenti: mua me pelqen por ke shkruar shume"dhe"bravo

Emri: besarta besa
Email: besartaa.a@hotmail.com
Komenti: Shum Bukur Ska Ma Bukurr

Emri: aida
Email: aida.111@hotmail.com
Komenti: shum bukur me plqen

Emri: erza
Email: erza.88@hotmail.com
Komenti: per mua usht e veqant sepse usht e bukur edhe me se shumti prej stinve me pelqen

Emri: erza
Email: erza.88@hotmail.com
Komenti: per mua kjo esht e veqant sepse po me pelqen me se shumti shum e bukur

Emri: valmir
Email: walmir-kakruki@hotmail.com
Komenti: e mahnitshme phahaahahahah

Emri: arrrrmeeee
Email: love@live.it
Komenti: me pelqen ky hartim edhe pse me disa gabime drejteshkrimore shume bukurrrrrrrrrr

Emri: luljete
Email: luljeta45@live.com
Komenti: shum e bukurrrrrrrrrrrrrrrrr më pëlqen shum baj baj hahhahahha shum qesharake hahahahahahahahahahahhaahahahhahhahah

Emri: arta
Email: arta.altin@hotmail.com
Komenti: shummmm gabimee ke ber dhe nuk asht mir kyyy hartimmm

Emri: nehat
Email: nehat-rexhepi@hotmail.com
Komenti:


Emri: nehat
Email: nehat-rexhepi@hotmail.com
Komenti: shum bukur me pelqeu shum

Emri: elvvira
Email: dina_iljazi@hotmail.com
Komenti: shume bukur me pelqeu

Emri: diar
Email: diar.plepolli@hotmail.com
Komenti: shum bukur me pelqeu shum ky hartim

Emri: egzona
Email: kosova_12@hotmail.com
Komenti: shum bukur noce

Emri: albinot
Email: noti.00@hotmail.com
Komenti: shum bukur

Emri: vesa tahiri
Email: vesa_esa@hotmail.com
Komenti: shum bukur ama gabime gjusore p apet mir

Emri: vesa tahiri
Email: vesa.tahirii@live.com
Komenti: mir e ke shkru ama gabime shum gjusore edhe mos qit ma palidhje hartima si bali me shkru e ke ba hahhahahahahahahahahhahahh

Emri: hajdari
Email: hajdari-hiseni@hotmail.com
Komenti: hyyhyhyhyhyhy qa po ban a je mir ?

Emri: niti
Email: nitihoti@live.com
Komenti: nuke ke shkru mir esht duht pak ma gjat ,po mi apet

Emri: ardit
Email: ardit.qazimi@hotmail.com
Komenti: dashta me shkru ket hartim ne fletore por e pash se eshte gabim fjala pranver perseritet shesh po ashtu edhe cicerimat e yogjve nuk e di sa e ki mar note ne kete hartim po per mua 2


Emri: rrushe halimi
Email: rushe-halimi@live.de
Komenti: nuk e ki ba me rim

Emri: isabela
Email: isa-bela@hotmail.com
Komenti: mua me pelqen shum ky hartim sa qe e mora dhe e shkruajta ne fletore nga gezimi qe ishte e bukur e bera bukur shkrim

Emri: elona
Email: lona_roni@hotmail.com
Komenti: shum e bukue ishte vertet

Emri: Elta
Email: elta_elta@hotmail.com
Komenti: Shume keq sepse nuk me pelqen dhe se gjithnje gati i ka perseritur fjaletPor mos te me keqkuptoj ai/ajo qe e ka shkruar kete hartim per pranveren

Emri: altina
Email: nuni.tini@live.com
Komenti: shum e bukur saqe kur mesuesja ime e lexoi menjehere e mora peseshe

Emri: hasan
Email: has-an@live.com
Komenti: shume keq e kish shkru si me kan naj femij i dy vjete hahaha.Um fal per kete koment po osht e vertet hyyhhyyhyhyh qaoaooo nga hasani

Emri: vjollca
Email: vjollca-kuqi@hotmail.com
Komenti: shum e bukur te lumt

Emri: Sarah!
Email: Sarah_sara@live.com
Komenti: Shume bukur me pelqeu shume... ♥♥♥Ne te vertet me mahniti,tani mejeher do ta shkruaj ne fletore

Emri: michael
Email: michael_t@live.com
Komenti: Te lumte shum e bukur

Emri: albana
Email: albana_24@hotmail.no
Komenti: shum e bukur te uroj qe te shkrash edhe me shum shum e bukur me pelqeu per njemend


Emri: liridona
Email: dona_haliti@live.com
Komenti: pranvera ne fshat me e bukura stine edhe pse te gjitha stinet e kane bukurine e tyre

Emri: eliona
Email: lona_roni@hotmail.com
Komenti: shum e bukue

Emri: eliona
Email: lona_roni@hotmail.com
Komenti: shm e bukur

Emri: Luani
Email: luan_manaj@hotmail.com
Komenti: Për një nxënës të asaj moshe nuk tolerohen aq gabime gjuhësore e sintaksore. Kujdes herën tjetër, edhe pse ke bërë përpjekje ta përshkruash pranverën me gjithë karakteristikat e saja, por këtë e bërë shumë zbehtë. Nuk ka ekspresivitet aty. Gjurmo pak shumë nga gjuha/gramatika/ dhe lexo pak më shumë libra që ta arrish atë që synon!

Emri: AGNESA AVDIJI
Email: agnesaa_mili@live.com
Komenti: SHUM E BUKUR UN E PRES PRANVEREN ME PA DURIM

Emri: ********************
Email: majlinda_66@hotmail.com
Komenti: veryy niccee I like it

Emri: eldin ajdin
Email: eldin.ajdin@hotmail.com
Komenti:

Emri: eldin ajdin
Email: eldin.ajdin@hotmail.com
Komenti: shum shum e mirr me ka pelqyer shume per pranveren

Emri: florian
Email: fuli_tba@hotmail.com
Komenti:

Emri: florian
Email: fuli_tba@hotmail.com
Komenti:


Emri: gentiana
Email: gentiana.selimi@postribe.com
Komenti:

Emri: lllllll
Email: lani.iker@hotmail.com
Komenti: hahahahahhaahahhahahahahahahahahahahahahahaha Une kenaqem shume per qe po vjen pranvera

Emri: florian
Email: lani.eli@hotmail.com
Komenti: /l ol

Emri: MELESA
Email: MELESA_LESA@HOTMAIL.COM
Komenti: UNE JAM MELESA KRASNIQI

Emri: Asb
Email: Asb.123@live.com
Komenti: Mir

Emri: enis
Email: enis0010@live.com
Komenti: pranvera

Emri: Ahmet Hoti
Email: ahmet.hoti@hotmail.com
Komenti: s paske teter shkrim veq qita

Emri: buqku
Email: buqku1@msn.com
Komenti:

Emri: gentaaaa
Email: genta_ari@live.com
Komenti: na erdhi pranvera

Emri: ramdan gega
Email: dani-gega@hotmail.com
Komenti: shum bukur


Emri: albrita
Email: albrita.ida@live.com
Komenti:

Emri: kush jam une-e kush je ti
Email: 09-qershori@live.com
Komenti: me pelqen pa mase keshtu vazhdo

Emri: kush jam une
Email: leta-nesa@zbavitu.net
Komenti: me pelqen shum nga klasa VI-1

Emri: ***********
Email: radiotaxi_beki@hotmail.com
Komenti: nice shum teper e bukut

Emri: ***********
Email: 123-love@live.de
Komenti: shum bukur

Emri: nita
Email: arbenita.2001@hotmail.com
Komenti: te lumt dora shum bukur

Emri: rina gashi
Email: rina_x11@live.com
Komenti: shum bukur

Emri: milot
Email: toti.noli@hotmail.com
Komenti: sa bukur

Emri: milot
Email: toti.noli@hotmail.com
Komenti: sa bukure e paska baa

Emri: premton krasniqi
Email: lorika_ymeri@postribe.com
Komenti: ishte shum e bukur edhe me pelqeo shum


Emri: sazan
Email: xani.k@live.com
Komenti: shum e bukur me pelqeupa mas

Emri: sazan
Email: xani.k@live.com
Komenti: shum e bukur me pelqeu pa mas

Emri: Blerina
Email: leta_lina_2001@live.com
Komenti: Shum e bukur te lumt

Emri: dona
Email: dona_jona@hotmail.com
Komenti: o sa bukur te lumt veq vazhdo

Emri: lorena
Email: lorena.zena@hotmail.com
Komenti: bukur shum

Emri: lorena
Email: lorena.zena@hotmail.com
Komenti: oh shum me kenaqi shum,shum,shum.

Emri: Erzana
Email: erzanna_flaka01@hotmail.com
Komenti: Mua shume me pelqeu shume madje mund ta shkruaj ne fletoren time qe na ka japur mesuesja detyra per festat e marsit

Emri: Minaa
Email: lisa.ce@live.com
Komenti: hehheh me pelqenn shumm

Emri: rina
Email: ade.linda@zbavitu.net
Komenti: po shumm po me pelqen shum e bukur bile bile qetasht jam tu e marr me shkru ne fletore ehehhe shum pom pelqen a hehehe

Emri: nazife
Email: xifa.14@hotmail.com
Komenti: yhyhyhyhhyhyhh me pelqen shum pranvet hiqet bora te gjith ne gezohen


Emri: doni
Email: bukuroshi.82@hotmail.com
Komenti: me pelqen shum pranvera

Emri: albana
Email: bana_hoti_1@hotmail.com
Komenti: shume bukur ke mujt edhe ma mire po nag pak mesohesh pergezime gjithmon per ata qe shkruajne

Emri: B <3 A
Email: donat_thaqi@live.com
Komenti: Shuum miree

Emri: Hysnie Brahimi
Email: hysnie.brahimi@postribe.com
Komenti: Shum bukur

Emri: Hysnie Brahimi
Email: hysnie.brahimi@postribe.com
Komenti: Shum e bukur

Emri: Pranvera Mehani
Email: pranvera_ezoo@dragusha.net
Komenti: Shume bukur e ke bere

Emri: erjonita
Email: nita.haskaj@live.com
Komenti: mua me pelqen shum ky tekst sepse ne kete tekst behet fjal per pranveren qfar stine eshte pranvera shum bukur

Emri: erjonita
Email: nita.haskaj@live.com
Komenti: shum e mir me pelqen shum mua

Emri: leta
Email: leta.elta@hotmail.com
Komenti: mir ashum

Emri: leta
Email: leta.elta@hotmail.com
Komenti: haha palidhjee


Emri: elta
Email: liria-erona@hotmail.com
Komenti: shummir

Emri: eltaa
Email: liria-erona@hotmail.com
Komenti: shum mir

Emri: elta
Email: liria-erona@hotmail.com
Komenti: shum bukur keni shkruar per diten e pranveres

Emri: laureta
Email: rita.ora@hotmail.com
Komenti: shum shum shum shum bukur me ka pelqyer shum tekstin opse jhhartyimi per pranver shumm ju faleminderit shum ju [persendes te gjitheve

Emri: leta
Email: liria-erona@hotmail.com
Komenti: shum bukur kesni shkruar per diten e pranveres

Emri: drfjdfjk
Email: pojo_12@live.com
Komenti: shummm mir keni baaa

Emri: jnnxx
Email: lovexija@hotmail.com
Komenti:

Emri: dastan
Email: tani.-10@hotmail.com
Komenti: ishte shum e bukur me pelqeu shum

Emri: dastan
Email: tani.-10@hotmail.com
Komenti: ishte shum e bukur me pelqeu shum

Emri: dasttan
Email: tani.-10@hotmail.com
Komenti: (y)


Emri: djellza limani
Email: dijellza.lola@live.com
Komenti: shum e buler me pelqeu shumm

Emri: Blerta Krasniqi
Email: bl.erta@live.com
Komenti: Shumm Bukur Muaa Me Pelqenn Shumm

Emri: anjezzaa balidemaj
Email: anjezzaa@hotmail.com
Komenti: shume keq/

Emri: visar
Email: visara.osmani@facebook.com
Komenti: sshum bukur keni ber kete mu me pelqen me shum se sa keni ber ju une kam ber mer mir

Emri: dea bojaxhiu
Email: dea_adi@live.com
Komenti: shum bukur

Emri: dea
Email: dea_adi@live.com
Komenti: walla shum bukur e paske ber te lumt dora

Emri: kristi
Email: kristi555@yahoo.com
Komenti: sh kot kjo na duet nje gje me sakt :(

Emri: idi
Email: idi.bossi@live.com
Komenti: bukur shum :D



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com