Data e postimit: 2015-04-16 17:40:58
Lexime: 27576
ese argujmentuese bindese
Lloji: Ese argumentuese bindese
Tema: pse kafshet shtepiake jane te rendesishme
Autori: elizabeta alia
Shkolla: shkolla 9 vjecare" hasan vogli"
Klasa: 8a
Qyteti: tirane
E-mail: rrugadrejt@yahoo.it


hyrja:
une menndoj se kashet shtepiake jane shume te rendesishem per disa njerez, perfshire edhe mua. kafshet shtepiake nuk quhen kot "shtepiake" ato jane te destinuara pe rte ndenjur afer me njeriun. ju do thoni perse????? argimentet do ti jap me poshte.
zhvillimi:
nje nga arsyet se pse kafshet shtepiake jane te rendesishme eshte se ata na qendrojne perhere prane. ata qendrojne gjithmone aty, edhe kur ne kemi probleme edhe kur ne jemi te merzitur. qendrojne aty ne pritje sikur te mundnin ta merrnin barren tone e supet e tyre,thjesht per te na pare edhe njehere me nje buzeqeshje ne fytyre. arsyeja tjeter eshte se ata qendrojne aty si nje person i dyte. ne mun tu themi atyre sekrete pa friken se do ta marre vesh e gjithe bota. arsyeja tjeter eshte se ata dhurojne ngrohtesi sidomos styre qe nuk kane pasur mundesi ne jeten e tyre qe te bejne nje femije. ata jane si femije per ta .
dhe arsyeja e fundit dhe me e forta eshte se ata na ndihmojne ne jeten tone te perditshme. psh qeni na mbron, ai e njeh rrezikun dhe e eleminon ate, gjeli na ndihmon te zgjohemi heret dhe keshtu te gjitha kafshet.
mbyllja:
prandaj duajini kafshet shtepiake sepse ata jane te vetmit ne kete bote qe do tju qendrojne prane pa kushte. shpresoj qe sado pak kjo ese te kete ndryshuar mendimin tuaj per keto kefshe......

Vepra te ngjashme
Autori: keisi kushi · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Pse kafshet shtepiake jane te rendesishme per njerezimin?
une mendoj se kafshet shtepiake jane te rendesishme per njerezimin perndryshe nuk do ta kishin emrin kafshe "shtepiake".keto kafshe jane te destinuara per te ndenjur prane njerzimit por ndoshta mendimi juaj eshte ndryshe ndoshta ju mendoni pse??? kafshet...
Autori: Sirela Hoxhaj · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: domozdoshmeria e mbajtjes se nje kafshe shtepiake
une mendoj se kafshet shtepiake jane shume te rendesishme per njerezit por prinderit e mi nuk mendojne keshtu. Keto kafshe nuk quhen kot "shtepiake" . Ato jane te prirura per ti ndenjur afer dikujt . Ju do te thoni perse ? duke filluar nga arsyeja me elem...
Autori: Ygerta Hoxhalli · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Kafshet shtepiake
Duke ndenjur shikoj mjedisin ku rrethohet nga shume kafshe shtepiake.Bie ne mendime dhe mendoj : Cfare jane kafshet shtepiake? Pse njerezit merren me pune me kafshet shtepiake ? Per pak kohe me vine ne mendje pergjigjet. Kafshet nuk jane vecse gjitare si ...
Autori: mira · Lloji: Ese pershkruese · Tema: endrra kur te rritem
ENDRRA IME KUR TE RRITEM Per mua eshte shume e rendesishme kenga dhe kercimi sepse aty e ndjej veten me mire.Kete pasion e kam pasur qe kur isha me e vogel dhe kerceja e kendoja kudo ne shkolle,ne shtepi kudo ...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Bota
Bota eshte hapesira e pafundme ku ne lindim,jetojme,vdesim. Cdo njeri e shikon boten me nje sy tjeter,disa ia kane pare frytet e mira jetes ne kete bote e disa nuk kane pare as rrenjet e saj. Bota eshte nje univers dhune dhe pakuptimesie, ku shumica e nj...
Autori: Aurora Doci · Lloji: Ese informuese · Tema: Bullizmi dhe femijet
Ne jetojme ne nje bote ku paragjykohemi nga njerez te ndryshem,ne nje bote ku njerzit jane me shume fytyra, ne nje bote ku ne bullizohemi cdo dite, ne nje bote ku e mira ju duket e keqe dhe e keqja e mire. Jetojem me friken se neve do na ndodh ndonje gje ...
Autori: Reilda · Lloji: Analize letrare · Tema: Tekst ndergjegjsues
Ne ditet e sotme hasim cdo dite ne rrethin tone shoqeror raste te shumta bullizmi. Bullizmi eshte nje femonem shum i rastisur per te gjithe ne. Te gjithe e njohim dhe kemi degjuar rreth bullizmit. Bullizmi eshte nje nder fenomenet me te rrezikshem per nje...
Autori: Sabina Kurtaj · Lloji: Te tjera · Tema: Kujtimet...
Deti I Kujteses... Si qenie njerezore qe jemi ne trurin tone te vockel 'depozitohen' kaq shume kujtime te bukura , te mrekullueshme , te paharrueshme qe qendrojne gjere e gjate ne ate hapesire te vockel por qe ndonjehere kujtimet e shumta nuk mund te fsh...
Autori: Ina Gjika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Toka
Toka,eshte planeti ku ne jetojme.Ajo ka disa vecori,te cilat e dallojne ate ngate nga nje planetet e tjere.Dallimi i pare eshte se ka jete ,por arsyet te cilat bejne te mundur jeten ne Toke jane disa.Se pari Toka eshte e perbere nga kontinentet dhe oqeane...
Autori: GISELDA XHELILI · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: DETI I KUJTIMEVE
Deti I Kujteses... Si qenie njerezore qe jemi ne trurin tone te vockel 'depozitohen' kaq shume kujtime te bukura , te mrekullueshme , te paharrueshme qe qendrojne gjere e gjate ne ate hapesire te vockel por qe ndonjehere kujtimet e shumta nuk mund te fsh...
Autori: xhenada ada · Lloji: Ese vleresuese · Tema: marredhenia mesues-nxenes
mesuesit jane si prinder dhe shoke per mua.une nuk kam mundur ti falenderoj sa duhet ata per gjithcka kane bere per mua.7-marsi eshte nje dite mirenjohjeje per mesuesit dhe ne kemi mundesine per tu dhene atyre nje dhurate ne menyre simbolike.Ata luajne nj...
Autori: medina shijaku · Lloji: Pershkrim · Tema: qeni
qeni eshte kafsha ime e preferuar ai eshte kafsha me besnike e njeriut ai nuk te le ne balt dhe te mbron qeni don ti japesh dashuri dhe ta ledhatosh shpesh qent jane ne rraca te ndryshme ata kane tipare te bukura pamja e tyre fizike ndryshon shpesh nga r...
Autori: ANA · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: femijet
Akili dhe iliazi jane 2 femije shume ndryshe nga te tjeret madje shume ndryshe nga njeri tjetri. Akili eshte nje 13 vjecar varfanjak qe bredhe tere diten neper rruget e qytetit duke kerkuar lemosh tek njerezit.Ate e diskriminojne e shajne madje ndonjeher...
Autori: Visarda Marku · Lloji: Ese vleresuese · Tema: "Me mire femije apo i rritur..."
Me mire femije apo i rritur?! Kjo eshte nje dileme, e cila shpesh here na ben te mendojme periudhen e femijerise, dhe te parashikojme te ardhmen, me te papriturat dhe pengesat qe na ofon.Shpesh here mundohemi tu japim kuptim pyetjeve te cilat jo rastesish...




Komentet e fundit!

Emri: rukije
Email: rukije@yahoo.com
Komenti:

Emri: valon
Email: vali.nrecaj@gmail.com
Komenti: Shum keq

Emri: era
Email: era@yaho.com
Komenti: bukur

Emri: estelina myka
Email: inas@gmail.com
Komenti: Shume e bukur eseja

Emri: arben kushi
Email: arbenkushi@yahoo.com
Komenti: shum e bukur eseja te lumte

Emri: kristjano
Email: jkristjano@yahoo.com
Komenti: shum e bukur kjo ese

Emri: emi
Email: eminice@hotmail.com
Komenti: Po ndonj ese x studimet jasht shtetit dhe prinderit jan t shqetsuar x kte gje. E beni dot dhe t ma drg pastaj t lutem :)

Emri: erla
Email: erla_metuku@yahoo.com
Komenti: shto pak me shume!!!!

Emri: xhemal nderjaku
Email: xhemal@yahoo.com
Komenti: se cfare me pelqen tek keto komentet nuk e di.sidomos ai komenti siper

Emri: estelina myka
Email: inas@gmail.com
Komenti: okok bravo sh mir!! jam dakort me ty ke sh po sh te drejt !!!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com