Data e postimit: 2016-03-08 14:35:07
Lexime: 12383
Miqët
Lloji: Ese argumentuese bindese
Tema: Miqët
Autori: Liridona Isufaj
Shkolla: "Dituria"
Klasa: 6/1
Qyteti: Obiliq
E-mail: donaa.45@live.com


Miqtë luajnë një rol të rëndësishëm në jetën e një personi. Ata inkurajojnë kur njëri është i trishtuar, ata argëtojnë kur dikush është i vetmuar, dhe ata dëgjojnë kur dikush ka probleme. Nuk janë të varieteteve të miqve: bashkë-punëtorëve, punëtorët social, e shkollës, dhe shumë më tepër. Çdo lloj i miqve është i dobishëm në një mënyrë apo tjetër. Bashkë-punëtorëve mund të ndihmojë në zgjidhjen e problemeve dhe fitimin e stresit në vendin e punës. Miqtë e komunitetit të zgjerohet dikujt ardhshëm duke futur njerëz të rinj nga fusha të ndryshme. Miqtë që u rrit me do të ndajnë lumturinë dhe trishtimin dikush mund të ka. Megjithatë, miqtë që ishin rritur me të nuk mund të jenë gjithmonë miqtë më të mirë, sepse ata mund të dredhuar atë apo janë fshehur disa sekrete. Pra, ajo është shumë e rëndësishme për një të njohin të gjithë miqtë s ai / ka, sepse miq të mirë janë të vështirë për të gjetur. Miq të mirë nuk duhet të matet vetëm në bazë të kohës së kaluar së bashku. Me miq të mirë, njëri është në gjendje të ketë një jetë më kuptimplotë. Është shumë e vështirë që të ketë një përkufizim të një mik të mirë për të gjithë të bien dakord. Që të gjithë kanë personalitete të ndryshme, miq e shikon për mund të jetë shumë e ndryshme. Megjithatë, ka disa karakteristika të përbashkëta të përbashkëta ndër më të madhe të përkufizimeve. Tre cilësitë kryesore që përcaktojnë një mik të mirë janë besnikë, të kuptuarit, dhe inkurajuese.
Besnik është një nga cilësitë kryesore e shikon për kur të kërkoni për miqtë. Beson janë fituar nga të paturit miq të besueshëm. Në dhënien me qira një herë në jetën e një personi, e do të ndeshen me një mik që i pëlqen për të ndarë sekretet që i përkasin të tjerët me miqtë e tij / saj. Kjo mund të jetë shumë i këndshëm për miqtë e tij / saj, por personi me sekretin do të ndjehen të irrituar. Pa dyshim, nuk do të dëshirojnë të kenë një person llafazanin si mik; përveç dikush dëshiron të përhapur thashethemet rreth ose dëshiron për të mësuar sekretet e njerëzve të tjerë. Pra, kjo do të jetë më të rehatshme për të të treguar sekretet për dikë që është i besueshëm. Një mik besnik do të mbrojë sekretet e miqve të tyre në të gjitha kushtet. Nëse nuk është dhënë leja, miqtë nuk duhet të publikojnë sekretet e njëri-tjetrit. Nëse miqtë bëni zbulojnë sekretet e të tjerëve, për shembull, ajo mund të shkatërrojë miqësinë e tyre. Një situatë mostër mund të jetë, prindërit e dikujt kishte një divorc dhe ajo ndau këtë dilemë me një mik. Si një mik, ai duhet të ketë rehati e saj për të kapërcyer këtë përvojë e dhimbshme, megjithatë, ai u tha miqve të tjerë në vend. Rezultat i veprimit të tij ka krijuar më shumë presion dhe stre ...

Vepra te ngjashme
Autori: Nevrus Zaimi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Muaji i Letersise
Librat janë mjeshtra që na udhëzojnë pa shufra, pa fjalë dhe zemërim, pa kërkuar para. Nëse i kërkon, ata nuk fshihen, nëse gabon, ata nuk qortojnë; nëse jeni injorant, ata nuk tallen me ju. Librat janë miqtë më besnikë. Miqtë tanë mu...
Autori: Brikena · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Mesuesi njeriu me i shtenjte pas familjes
Një mësues është dhuratë e çmuar nga Perëndia për ne. Një mësues është si një Perëndi që Perëndia është ndërtues i tërë gjithësisë megjithatë një mësues është konsideruar të jetë ndërtues i një kombi të mirë. Mësuesit ja...
Autori: Kushtrim Berisha · Lloji: Leter · Tema: Viti i Ri
Viti i Ri po afron dhe kjo mundësi e re për të arritur qëllime, sfida dhe ndryshime të reja është gjithmonë e mirëpritur nga të gjithë. Familja dhe miqtë bëhen edhe më të dashur në një festë si kjo, ndaj edhe meritojnë mesazhet më të ...
Autori: Dolores Alla · Lloji: Rrefenja · Tema: Autizmi
Unë jam një fëmijë me autizem. Jeta ime ka qenë e mbushur me situata të pakuptueshme dhe ndoshta edhe të çuditshme. Gjithmonë jam ndjerë ndryshe, pavarësisht pamjes time fizike që është thuajse e njejtë me atë të moshatarëve të mi. Kam ...
Autori: Armela Reshiti · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Të ndryshëm , por gjithëashtu të barabartë
A është e vërtetë që të gjithë jemi njësoj? Apo jemi të gjithë të ndryshëm? Njerëzit duket se argumentojnë pafund për këtë temë. Merrni parasysh skenarët e mëposhtëm: “Ai thotë se nuk dëshiron vëmendje. Por a ia shikonit f...
Autori: Milena · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Vlera e kulturës tek njeriu
Kultura tregon indentitetin e një personi.Kultura nuk fitohet vetëm nga ata që janë të shkolluar,por edhe nga njerëz të tjerë që janë të pashkolluar,por që e marrin kulturën nga përvoja e jetës së tyre.Një njeri i kulturuar është ai nje...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: "Shoqëria në ditët e sotme"
"Shoqëri" e lehtë ta thuash por e vështirë për disa njerëz për tu mbajtur.Shoqërinë e mirë duhet ta ruajmë sepse në kohën ku ne po jetojmë është e vështirë të gjesh një mik/e të vërtet i cili ose e cila është gjithmonë krah teje p...
Autori: Filani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Miqësia
MIQËSIA Vazhdimisht mendoja për këtë fjalën “Miqësi”,dhe pyesja veten:”Pse është kjo fjalë kaq e domosdoshme dhe e përdorshme në jetën tonë?” Për këtë pyetje që i’a kisha shtruar vetes për kaq kohë më erdhën në mendje d...
Autori: s.sh · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nje mik i vertete
Secili prej nesh ka shokë e shoqe. Marrëdhënia jonë me çdonjërin prej tyre është e ndryshme. Vetëm me disa ose me dikë ndihesh më i afërt dhe u beson më shumë. Një shok i vërtetë është gjëja më e bukur që mund të ndodh në jetën e ...
Autori: Hani alija · Lloji: Fabul · Tema: Gjuha
Një herë e një kohë rronte një njeri shumë i zgjuar, por shumë i varfer. Për të fituar buken e gojes ky njeri punonte si gjellëbërës tek një i pasur. I zoti mburrej për pasuritë që kishte por ishte torrollak. Një ditë pasaniku ftoi di...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Ai njeri qe i ben te lehta gjerat e veshtira!
Arsimi konsiderohet si arma më e fuqishme e jetës për të fituar fitore dhe sukses. Kjo përgjegjësi e madhe dhe punë u jepet mësuesve për të ushqyer dhe formuar jetën e të rinjve dhe të ardhmen e vendit të tyre. Mësuesi luan një rol të mad...
Autori: Besarta Ibrahimi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shoqes se ngushtt
Do të doja që këtë tekst ta filloja kështu: FALEMINDERIT QË EGZISTON! Ndonjëherë jeta është aqë e bukur me ne saqë na i fal disa njerëz të veqantë siqë je ti,për mua dhurata më e bukur nga Allahu janë miqtë që din të duan dhe vlersoj...
Autori: Anna Çani · Lloji: Ese filozofike · Tema: "Po i drejtë s'është/syri i njeriut,që pa njohur mirë/shpirtin e një tjetri,vetëm duk'e parë/e urren këtë,ndonëse s'ka pësuar/ndonjë gjë prej tij."- Medea
"Po i drejtë s'është syri i njeriut,që pa njohur mirë shpirtin e një tjetri,vetëm duk'e parë e urren këtë,ndonëse s'ka pësuar ndonjë gjë prej tij." Këto vargje përmblifhen në një fjalë të vetme: PARAGJYKIM. Njerëzit paragjykojnë,ja...
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Hartim · Tema: Jeta ime , e jotja dhe e të tjerëve
-^Kur të të bezdisë arroganca e dikujt duhet të pyesësh veten menjëherë : A është e mundur të mos egzistojnë nëpër botë njerëz arrogantë ? '' Nuk është e mundur , kështu që mos kërko të pamundurën ..! Koha është e kthjellët , ...




Komentet e fundit!

Emri: marko 232
Email: marko232@gmail.com
Komenti: Ca ishte kjo? MIQET????

Emri: Xxxx
Email: loris. Bushulli@hotmail.com
Komenti: Gjithsesi detyrat i marova flm me ndihmoji kjo eseja jote koti😉

Emri: Loris
Email: loris. Bushulli@hotmail.com
Komenti: Nuk di ti te lidhesh dy fjali ti mi😕😕😕😕😕

Emri: ererererer
Email: ererererere@erererererer.com
Komenti: :

Emri: silvana
Email: www.silvan@mail.com
Komenti: Oj liridona mos u merzit por je shum psikopate ,idiote, injorante, naive dhe cdo gje tjeter qe te pershtatet ty. Hahhhaaha. Lavirkeze e vogel hahahaa uuuuu :D.................hahahaa

Emri: silvana
Email: www.silvan@mail.com
Komenti: Oj liridona je shum budallaqe .ça eshte ajo ese moj .KOT FARE. Haahahha

Emri: silvana
Email: www.silvan@mail.com
Komenti: Shum bukur te pakten i bera detyrat :)

Emri: ana.halili
Email: ana.halili@hotmail.com
Komenti: shuem fjale ne kete ese nuk kishin kuptim fare....po gjithsesi pergjithesisht ishte mire

Emri: albana
Email: manoalbana@gmail.com
Komenti: me ndimoi shum me detyrat e shpise flm ls

Emri: kidi
Email: kidi_laci@yahoo.com
Komenti: :


Emri: ana.halili
Email: ana.halili@hotmail.com
Komenti: bravo !!!! me plq shume !!

Emri: sara
Email: sara@5678.com
Komenti: Me ndihmoi shume e detyrat e shtepis

Emri: era
Email: era@43.com
Komenti: Bukur

Emri: era
Email: era@43.com
Komenti: Bukur

Emri: cxhjf
Email: LALALLALA@HOTMAIL.COM
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com