Data e postimit: 2015-10-20 18:04:56
Lexime: 5944
Më e mira per te gjithe
Lloji: Ese argumentuese bindese
Tema: Më e mira per te gjithe
Autori: enis mumajesi
Shkolla: ali demi
Klasa: 7c
Qyteti: tirana
E-mail: enis.mumajesi@gmail.com


Ne në lagje jemi 26 djem.Kishim bërë plan te dilnim si grup.E kishim lënë takimin tek stacioni i autobusit ne oren 8 fiks.Të gjithë erdhëm atje por na doli një problem.Ne nuk e menduam se ku do te shkonim.10 djem thoshin te shkojmë tek liqeni artificial,10 djem të tjere thoshin te shkojme tek qëndra tregtare teg,ndërsa 6 djem thoshin te shkojmë tek fusha Ali Demi.Duke u grindur autobusi nuk pret dhe ikën.kështu ne nuk shkuam asgjëkundi por rrugës per tu kthyer në shtëpi ne vendosëm të luanim një ndeshje basketbolli.Të gjithëve na pelqeu ideja dhe në atë lojë basketbolli u kënaqem shume.

Vepra te ngjashme
Autori: Ema · Lloji: Poezi kolone · Tema: Emigrantet
Me nje çante te vogel mbi shpine Merr udhen dhe arratine Per te gjetur pasurine Per te humbur lumturine Po ku shkoni o djem te rinj Ne ket udhe pa fund pa krye Ju laget kemba Ju thahet goja U permend nena U permend baba U permend e dashura dh...
Autori: Danjela · Lloji: Ese informuese · Tema: Stop bullizmit
Nje vajze 12 vjeç ishte e bulliziuar nga klasa e saj .Ate e ofedonin shume e shanin e tallinin. Psh:: i thoshin qe ti ke hap instagram dhe i ke shkruajtur shokeve te klases qe ti i don .ajo u betonte qe nuk kishte hap ato thoshin po Dhe nje dite kjo va...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Per Saiden
22 korriku befasi Po na vin bineqet ne shtepi U gzu shpia u gzu vendi U gzu shpia mrekulli Po na vin 2 djem ne shtepi Nanagjysh shum u gzu Mesa ime si ka pshtu Operacioni shum i leht 2 djem florjana e ejte i ka sjell ne jet Nanagjyshe sh...
Autori: Saide pnishi · Lloji: Poezi kolone · Tema: Bineqt e meses
22 korriku befasi Po na vin binjaket ne shtepi Ugzu vendi u gzu shpia U gzu shpia mrekulli Po na vin dy djem ne shpi Nana gjysh shum u gzu Mesa jeme si ka pshtu Operaciani shum i leht 2 djem florjana e ejte Na ka sjell ne jet Nana gjyshe ...
Autori: Aaaa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Stina e ëndrrave
Kjo ese është për të gjithë ata persona të cilët ju pëlqen stina e verës por jo vetëm. Mua si person më pëlqen stina e verës plazhi, ajo nxehtësia që të jep dielli që kur sa zgjohesh në mëngjes.Unë pushimet e mia verore zakonisht i k...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Te tjera · Tema: ...................
Me dhemb qe ta pranoj, por dy djem dashuroj, tani po imagjinoj, sikur ti kisha perballe valle si do i < > =krahasoj.? ...........................................................
Autori: Saide pnishi · Lloji: Poezi kolone · Tema: Shi
Bore shi tuj ra Bore e shi tuj ra Fusha me lule Kroje të argjenta Ka ne vendin tim, Burra vigana Djem si petrita Gra vasha te bukura Ka ne vendin tim Si za bilbyli Por si val deti Vjen gjuha shqipe Ka ne vendin tim.
Autori: Tedi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Aventure
Gjashte shoke ambicioze, te emocionuar qendrojne ne rreze te malit te Gramozit dhe ishin gati per nje aventure te madhe, gati per te kaluar male, fusha, kodra e lumenj. Une, Kozi, Klausi, vellai i tij Enio, Fabiola, Petri dhe drejtuesi j...
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Tregim · Tema: Shtëpia në pemë
Shtëpia në pemë Mua më quajnë Toni dhe dua t’ju tregoj se kam pasur dikur një gjysh të mrekullueshëm. Ne të dy shkonim shumë mirë me njëri-tjetrin dhe luanim së bashku si dy shokë. E fshehta jonë ishte shtëpia që ndërtuam në pem...
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: vendi im
rritu vendi im rritu vendi im i shtrenjte, zemren shume te forte e ke, ke rinine sikur pranvera, ndertues se botes se re. brigje dhe fusha pjellore, lumenj,perroje,gurra, djem dragonj,vasha nusrore, gra trimeresha edhe burra. ...
Autori: Kjara Hoxha · Lloji: Poezi personale · Tema: Poezi per tezen time
Tezja ime e dashur une te dua shume fjalet per ty po me rrjedhin lume Sa here qe te takoj kam nje mal me perqafime sa here qe s’te kam prane ti je thelle ne zemren time Ti je si ato thesaret qe kur i hap ...
Autori: Iva · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Doruntina dhe Konstandini
Në një fshat të largët jetonte një grua e re me 10 fëmijët e saj me 9 djem dhe 1 vajzë.Erdhi koha që nëna të martonte vajzën e saj të vetma Doruntinën.Doruntina ishte aq e bukur saqë bukuria e saj kishte marr zemrën e shumë djemve që kis...
Autori: valentina · Lloji: Tregim · Tema: agimi i vogel
na isht e nje her nje djalush dhe ai u quajt agim. nje dit agimi u nis per ne shkoll rrugus i dolen disa djem qe ishin rrugaqa e more agimin e rahen dhe agimi niste te qaj ja si qante agimi ëëë
Autori: Endrit Alushani · Lloji: Tregim · Tema: Talenti Jon
Në këtë trgim bëhet fjal për dy djem qe donin ta ndertonin një Shtëpi. Ata për qdo mëngjes punonin e sndalonin der në mbrëmbje , kur një nat e von zurë te flisnin the vendosen qe të ndertojn një shtëpi më te bukur se që e kishin.Kur te ...




Komentet e fundit!

Emri: asf
Email: sdfa@gmail.com
Komenti: e kopjuar

Emri: enis mumajesi
Email: enis.mumajesi@gmail.com
Komenti: Qe te gjithe te jemi te kenaqur dhe te gezuar duhet te merremi vesh me njeri tjetrin/



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com