Data e postimit: 2018-04-03 21:04:33
Lexime: 4691
FACEBOOK-U
Lloji: Ese argumentuese bindese
Tema: FACEBOOK-U
Autori: GEDDA GEDDA
Shkolla: Shkolla 9 vjecare Njazi Mastori
Klasa: VI-a
Qyteti: Shijak, durres
E-mail: gonide337@gmail.com


Përshëndetje miq! Sot po shkruaj kete ese argumentuese po ashtu dhd bindëse vetëm për një qëllim!..
Shume te rinj nuk i kushtojne me rëndësi aktivitetit fizik api gjimnastikës dhe shkaku e dini cili është interneti sidomod FACEBOOK-U ashtu sic quhet dhe vete libri i fytyrave... Ne genjehemi qe tani te vegjel duke pare foto e video pa menduar pasojat kohët e fundit kemi mësuar se shume njerëzve i janë vjedhur fotot apo videot e tyre gjithashtu dhe FACEBOOK-U duke e perdorur per keqkuptime apo konflikte midis individëve pse ne mos te jemi si me perpara po te rrim 24 ore non stop perpara telefonit apo duke folur me njerez qe ne fotot e tyre shtiren po nuk jane te vërtetë epo besoj se kjo ju bindi sadopak neqoftese jo kur tju ndodhi do ta kuptoni!!! 😃"✍️😘

Vepra te ngjashme
Autori: GEDDA GEDDA · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: FACEBOOK-U
Përshëndetje miq! Sot po shkruaj kete ese argumentuese po ashtu dhd bindëse vetëm për një qëllim!.. Shume te rinj nuk i kushtojne me rëndësi aktivitetit fizik api gjimnastikës dhe shkaku e dini cili është interneti sidomod FACEBOOK-U ashtu si...
Autori: Blerina · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Interneti
Interneti ka ndikuar ne aspekte te ndryshme te shoqerise. Eshte e rendesishme qe te kuptojmese cilat jane pasojat e perhapjes dhe perdorimit te larte te Internetit per jeten e njerzeve.Interneti mundet apo edhe nuk mundet te izoloj njerzit nga bota reale ...
Autori: Armela Reshiti · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Të ndryshëm , por gjithëashtu të barabartë
A është e vërtetë që të gjithë jemi njësoj? Apo jemi të gjithë të ndryshëm? Njerëzit duket se argumentojnë pafund për këtë temë. Merrni parasysh skenarët e mëposhtëm: “Ai thotë se nuk dëshiron vëmendje. Por a ia shikonit f...
Autori: Alisa Aliaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Kuptimi i jetes
Sa herë kam qenë e mërzitur dhe i kam bërë vetjes një pyetje: “Pse jetoj unë?”, sa herë kam menduar t’i kthej përgjigje asaj pyetje, por çdo herë kam mendime të ndryshme. Jam e sigurt që jo pa qëllim u lindëm në këtë planet të vog...
Autori: mendim kafexhiu · Lloji: Analize letrare · Tema: ditelindja
ditelindja ime ne ditelindjen time ftova shume shoke si Elkuranin,Arblendin,Bardhin,e shume shok te tjere.ne para se te vinte torta e ditelindjes sime ne benim lojra te ndryshme etj.kurr erdhi torta ime te gjithe u habiten uaaaaaaaaa. Une mendova nje ...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Tregim · Tema: Jemi te ndryshem por te barabarte
Le të shqyrtojmë personat. Qeniet njerëzore do të përshtaten përkufizimin tonë të njerëzve për tani, por do të kthehemi në këtë më vonë. Të gjithë personat janë të barabartë. Kjo duket e qartë për mua. Tani, unë jam i vetëdijshëm...
Autori: lulzim · Lloji: Ese krahasuese · Tema: libri apo interneti
Shume njerez jane shume te varur nga interneti ,shume po shume te varur . Libri mirse te bene te varur por ne menyren me te mire na jep shume dije.Jeta nuk eshte gjithom internet,internet dhe internet edhe une qe e kam shkruar kete ese jo se rri ne inter...
Autori: Melisa.Ç · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Heroizmi
Heroizmi është një përpjekje që tregon guxim. Heroizmi i bën njerëzit që te kryejnë akte të jashtzakonshme.Sot,heroizmi është konsideruar të ketë një qenie superiore nga të tjerët dhe në shumicën e kohës nuk ekziston.Çdo njeri ka fil...
Autori: Rei Myrteza · Lloji: Poezi lirike · Tema: Kompjuteri (interneti)
Teknologjia kohet e fundit shume ka perparuar. Ne nje menyre apo ne nje tjeter ajo te terheq. Mjaft njerez ka pervetesuar, sepse ne shume menyra veten mes saj e gjen. Interneti ne nje kohe shume te shkurter te ben per vete. Mbase rrjesh nga avantaz...
Autori: Goialda Hysa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ne dhe interneti
Interneti ka ndikuar ne aspekte te ndryshme te shoqerise. Eshte e rendesishme qe te kuptojmese cilat jane pasojat e perhapjes dhe perdorimit te larte te Internetit per jeten e njerzeve.Interneti mundet apo edhe nuk mundet te izoloj njerzit nga bota reale...
Autori: Unejsi Muca · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: INTERNETI
Interneti ka ndikuar ne aspekte te ndryshme te shoqerise. Eshte e rendesishme qe te kuptojmese cilat jane pasojat e perhapjes dhe perdorimit te larte te Internetit per jeten e njerzeve.Interneti mundet apo edhe nuk mundet te izoloj njerzit nga bota reale ...
Autori: Arbri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jetoje jeten koha esht e cmuar
Nuk pres asgje nga askush! Te presesh te ben gjithmone keq. Problemet nuk jane te perjetshme dhe kane gjithmone nje zgjidhje. E vetmja qe nuk ka zgjidhje eshte vdekja. Mos lejo askend te te ofendoje ose poshteroje! Asnjehere mos humb vleresimin ...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Analize letrare · Tema: Nderlikime familjare
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar për tekstin dramatik "Ndrëkëlime Familjare" Titulli: Ndrëkëlime Familjare Autori: Arthur Miller Lloji i tekstit: Drama Viti i publikimit: 1955 Analizë e tekstit: "Ndrëkëlime Familjare" është një...
Autori: anonim · Lloji: Tregime dashurie · Tema: Ne
Mendoj, se shume persona kane gjeyur dashurine e tyre nepermjet teknologjise ( Facebook etj.. ). Dhe une jam nje nder tyre. Jam nje adoleshente, e dashuruar. Po po, e them me plot goje. E DASHURUA, me ate. Me X person. U njoha papritur nepermjet Facebook,...




Komentet e fundit!

Emri: Andonia
Email: Vasilandonia3@gamil.com
Komenti: Ok

Emri: Bnbbb
Email: klevide@gmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com