Data e postimit: 2015-04-26 14:36:20
Lexime: 5098
Autism
Lloji: Ese argumentuese bindese
Tema: Monolog
Autori: Alesia Nikolli
Shkolla: qemal mici
Klasa: 7D
Qyteti: durres
E-mail: brisi.nikolli@hotmail.com


Ne cdo dite luftojme me jeten sepse mbase vdekja na vjen neper kembe . Por ka njerez qe pervecese me jeten luftojne edhe me ne . NE kembngulesit qe nuk arrijme ti kuptojme . Ata luftojne me veten e tyre cdo dite qe te japin me te miren . Po ne? Cfare mund te bejme? E keni pyetur ndonjehere veten? Apo u bene shume pikepyetje dhe u lodhet? Po ata pse nuk lodhen? Ju nuk ju intereson dhe pertoni edhe te mendoni per tu kthyer pergjigje ketyre pyetjeve . Ndersa ata nuk pertojne asnjehere, jane te te palodhur.Ju harroni ata nuk harrojne . Ju lendoni ata nuk dine ta bejne kete sepse ata na duan e ndjejne veten e ne fakt jane porsi ne . E tani me falni nese me shikoni si shume gjykuese apo pretenduese por keto fjale me vijne nga shpirti . E di qe nuk eshte aspak e veshtire . Po per ju qe as nuk jeni menduar ti merrni ne konsiderate fjalet e mija kam dicka tjeter , thjesht faleminderit qe me degjuat..

Vepra te ngjashme
Autori: Blerti Vejuka · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: “Te mendojme globalisht dhe te veprojme lokalisht “
Nen cicerimen e zogjeve , nen bukurine e ketyre pemeve qe po jetojne gjere ne frymen e fundit.Gjithcka duket perfekte, deri ne momentin kur shohim se akoma ka persona qe po shkatrrojne gjithcka qe ne kemi ndertuar.Ne kohet e fundit kjo bote eshte prishu...
Autori: Alesia Nikolli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Autizmi
Ditet kalojne ,oret ikin ,minutat ecin ,sekondat vrapojne . Por gjithcka mbetet e njejte. Realiteti eshte po i tille. Ju jeni po te njejte. Moskokecares , te pabindur , te harruar .E quani veten luftetar por para tyre jeni asgje sepse ata jane luftetaret ...
Autori: Alesia Nikolli · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Autizmi
Te dashur miq e di qe shpesh ju ndodh te flisni per te tjeret , te gjykoni e ndoshta edhe pa te drejte por jam e sigurte qe keni harruar te ktheheni e te shihni pak nga vetja . Po flas per ata , po flas per ata njerez te pafajshem qe nuk meritojne aspak t...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Jeta
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e gjalleri? Apo TV, kompjuter e playstation? Mos valle shihni nxenes, banka e mesues? Ose familjen, ngrohtesine e dashurine…? Tashme mendoni: cfare e ben j...
Autori: anonim re daku · Lloji: Analize letrare · Tema: di un
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e gjalleri? Apo TV, kompjuter e playstation? Mos valle shihni nxenes, banka e mesues? Ose familjen, ngrohtesine e dashurine…? Tashme mendoni: cfare e ben...
Autori: elona · Lloji: Ese argumentuese · Tema: reklamat
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e gjalleri? Apo TV, kompjuter e playstation? Mos valle shihni nxenes, banka e mesues? Ose familjen, ngrohtesine e dashurine…? Tashme mendoni: cfare e ben j...
Autori: Dorina. D · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Padrejtesia e Jetes
Je duke qare? Pse po qan? Cfare po ndodh me ty? Oh, une e di cila eshte arsyeja qe ti qan me kaq ngasherim. Ti vetem do te kesh nje iphone te ri, nje makine te re dhe nje garderobe krejt ndryshe nga rrobat qe ke. Je shume I shqetesuar dhe I acaruar se...
Autori: Lina koka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Identitet
Identiteti i nje njeriu eshte shume i rendesishem per cdo njeri identiteti mendoj nuk eshte vetem emer mbiemer eshte me e thelle se kaq .Eshte karakteri temperamenti dhe personaliteti te cilin mendoj qe po e humbim cdo dite.A e keni vene re qe ne nuk jeto...
Autori: Megi Hasanllari · Lloji: Ese vleresuese · Tema: uAtdhey
Atdheu.....Ne kete vend, ne kete atdhe kemi kaluar plot kujtime, hidherime e shume gjera te tjera ama keto kujtime s I kemi kaluar askund tjeter. Ne kete atdhe; te ky dhe; te ky bar qe kemi perqafuar ndjenjat e kujtdo, te cileve i kemi miq ende ne zemren ...
Autori: Pakora · Lloji: Ese filozofike · Tema: Te gabosh eshte njerezore, te falesh eshte hyjnore.
Te gabosh dhe te falesh, dy gjera qe jane kaq prane njera- tjetres, por dhe kaq larg. Pse te gabojme eshte njerezore? Pse te falim eshte hyjnore? Cfare ka falja qe e barazon me dicka kaq te larte sa hyjnorja? Falja ekziston sepse ekziston gabimi. Ne n...
Autori: lirika bishka · Lloji: Ese filozofike · Tema: jeta
Jetes i jane vene shume epitete i jane thurur shume kenge, poezi vargje pa fund. Shume fjale jane thene per te. Por uune e mendoj me thjeshte... mendoj se "jeta" je vete ti... po, ti sepse jeta pa ty nuk do te ishte jete, do ishte bosh. Je ti ai qe i jep ...
Autori: marinela sharka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ese vdekja
vdekja eshte per cdo njeri. cdo kush do te mbylle syte nje dite ashtu sic kane bere shume njerez para nesh. per shume njerez vdekja ka qene e lavdishme. shume persona kane mbetur ne histori. por ...
Autori: valentina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Misteri I vdekjes eshte ai qe na fut ne panik, padituria
Vdekja eshte ajo qe na tremb me shume, me shume se cdo gje ne kete jete. Kujt I trembemi me shume, vdekjes tone, apo vdekjes te njerezve tane me te dashur? Cfare eshte me e dhimbshme te mendosh, qe diteve tona do I vije fundi, apo qe ne ditet tona nuk ...
Autori: Inn · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Autizmi,nje crregullim
Ata jane si gjithe te tjeret.Ata I bejne gjerat sipas menyres se tyre,e shprehin dashurine ne nje menyre ndryshe,nuk duan t’ja dine per cdo gje dhe kjo I ben ata me te vecante madje edhe me te zgjuar se te tjeret. Pse te mos I afrojme kur ata na bejne...




Komentet e fundit!

Emri: estelina myka
Email: inas@gmail.com
Komenti: po e ke qar !bravvo me plqen (e ke nje like nga un )

Emri: AJSELA
Email: AJSELA@HOTMAIL.COM
Komenti: E KE QARE MOJ GOCE



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com