Data e postimit: 2012-07-10 05:59:56
Lexime: 10016
Tregim me aventura
Lloji: Tregim
Tema: Aventure
Autori: Autori eshte i fshehur!
Shkolla: Edith Durham
Klasa: 9
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Gjethet e thata te pemeve po veshin gjithe panoramen me nje kornize te arte brenda se ciles bejne kontrast qiellgervishteset e New Yourk-ut. Ndoshta nuk eshte kjo pamja qe enderroja cdo nate kur vija koken ne jastek, por eshte zgjedhja me e mire qe mund te beja, ndosha dhe me e mire se ajo qe imagjinoja kur flija. Quhem Artrid, jam nje shtetembedhjetevjecare qe ka jetuar shume me teper se 17 vjet sepse koha nuk eshte ne te vertete njesia matese e moshes dhe pjekurise dhe do t’ua tregoj kete me historine e jetes sime:
Mamaja ime u burgos kur une isha vetem 15 vjec sepse dyshohej per vrasjen e tim eti. Ata nuk ishin martuar kurre, por ai u largua kur une isha shume e vogel, vetem 3 vjec. Nuk mbaj mend as fytyren e tij, e jo me sjelljen qe kishte por mamaja ime e pershkruante gjithmone si nje njeri shume egoist, dhe shperthente ne ato fjale gjithe mllefin qe ndjente kunder tij. Nuk mbaj mend shume prej skenes vendimtare, mbaj mend vetem qe e qara e tmerrshme e mamase qe ishte mbuluar me gjak me eshte fiksuar ne mendje si nje nga vizionet me te tmerrshme te jetes sime. Kur mamaja u burgos, une isha vetem dhe me luten ne shtepine e femise. Atje kishte plot njerez qe vinin per te adoptuar, por askush nuk deshironte te adoptonte nje adolescente prandaj e kisha shume te vestire. Por me ne fund erdhi Rejcelli, nje aktore. Ajo ishte shpetimi im, shkoja kaq mire me te sepse ishte shume e ndjeshme, tipike per shenjen e peshqve. Prandaj ne merreshim vesh sespe akrepi dhe peshku e kuptojne me se miri njeri-tjetrin. Por ndjeja se ajo kishte probleme te theksuara me te shoqin, i cili udhetonte shpesh per shkak te punes. Nje dite vizitova me te nenen ne burg. Ajo ka pasur gjithmone veti ti manipuloje njerezit ne menyre te mahnitshme duke dale vete shenjtorja. Nena me kerkoi te rrinte vetem me Rejcellin dhe nuk e kuptova se cfare i tha por pas kesaj Rejcelli hyri ne depresion dhe zihej gjithnje me te shoqin derisa ai iku. Ate nate ajo u mbyll ne dhome duke u droguar dhe une u detyrova te flija me te per ngushellim. Te nesermen e gjeta te vdekur. Ishte e tmerrshme. Ajo ishte xheloze. Mamaja ishte xheloze per te dhe e kishte shkaterruar. Pas kesaj meqe mamaja mendonte gjithnje se isha vajza perfekte, per shkak te mllefit qe ndjeja ndaj saj vendosa ta zhgenjeja. Pranova te me adoptonte nje grua e cila kishte adoptuar shume vajza te reja dhe kishte nje biznes ku shiste rroba. Ajo ishte shume vulgare si ne veshje edhe ne sjellje prandaj une u bera si ajo. U vesha vulgarisht dhe shkova te takoja mamane gjate kohes qe ajo gjykohej. Me kerkoi qe te genjeja per te ne gjyq. Pranova por me nje kusht: te dija te verteten. Ajo me tregoi se kur une isha e vogel, isha nje peshe e rende per te . Keshtu qe ajo shkoi nje jave me pushime me miqte dhe me la te fqinja. U kthye pas nje viti. Po e prisja te shkallet, sic e kam pritur gjithnje. Nga fqinja mori vesh se babai me kishte tatua disa here andaj vendosi ta kercenonte me arme babain, sepse s’donte te kishim asnje kontakt. Ate nate mamaja e kishte lene armen mbi karrige. Babai erdhi dhe ata nisen te debatonin rende, mamaja ulerinte. Atehere u degjua nje e shtene dhe babai ra ne toke i pergjakur. E kisha bere une. Une e vrava! Mamaja ime u tmerrua dhe me mori armen nga dora duke u perpjekur te linte aty gourmet e saj. E gjithe kjo ishte e pabesueshme. Edhe pse kishim bere paktin, i thashe se e vetmja gje qe ajo do me bente te besoja ne dashurine qe ndjente per mua (e permendte shpesh) ishte te me linte te lire. Ato dite u ritakova me Rajanin, nje shokun tim te gjimnazit i cili me dashuronte dhe me kerkoi te ikja me te ne New York, shume me pare. Kur e kuptova qe ishte zgjedhja e drejte, e telefonova dhe ai erdhi nga New York per te me marre. Seancen gjyqsore pritem bashke por une nuk u thirra si deshmitare. Kur pyeta avokaten me tha se mamaja kishte pranuar primi dhe ishte arrestuar perjete. Ajo me la te lire. Pas kesaj erdha ne New York. Tani jam ne nje shkolle pikture meqe ishte pasioni im i trasheguar nga nena dhe jetoj me Rajanin. Pavaresisht se eshte e ashper, posesive, manipuluese ajo eshte nena ime dhe e ndjej se me do ne menyren e saj.

Vepra te ngjashme
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: Vellai ,gjeja me e shtrenjte ne bote
Vellai im eshte gjysma ime tjeter.E dua pa fund...Me te kaloj castet me te bukura te jetes sime.Ai gjate gjithe kohes me qorton ne gabimet qe une bej dhe per kete e dua edhe me shume sepse do te thote qe ai kujdeset per mua.Ndihem shume krnare qe kam nje...
Autori: XHENI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: NENE
AJO ESHTE MAMAJA IME! Tashme jam e rritur. Nuk mund te them se jam femije. Erdha deri ketu ku jam. Nuk isha vetem gjate rruges. Isha me ikonen time. Isha me ate qe me beri ajo qe jam sot. Ajo eshte mamaja ime. Jeta ime eshte e varur nga ajo. S’mund te...
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Tregim · Tema: drin balidemaj
ishte nje dite e keqe per mua e kujtoj edhe sot ishte nje here nje, djal i cili ishte shpirt mire dhe zemer mire ai ishte ne klasen e 4 kurse une ne te 3 ai ishte nxenes i mire mire po ai doli ne klasen e 5 kurse une ne te 4 une nje nate duke nejtur babai...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Kujtime
Nuk mbaj mend gjithcka qe ka ndodhur ne jeten time kam qene pese vjec por ka edhe ngjarje qe ngelin deri vone ne memorjen tone. Kjo ndoshta sepse na kujtojne nje situate gazmore qe kemi perpetua, por edhe tipin tone dhe karakteristikat qe kemi pasur kur i...
Autori: Bleonna Jashari · Lloji: Tregim · Tema: Miresia .. <3
Kete poezi po e filloj pak me ndryshe dhe jo si gjithe tregimet e tjera "na ishte njehere" Disa vite me pare jetoja ne Amerike,atje jetoja me nje vajze te quajtur Xhejn dhe me te emen e saj qe quhej Emilli.Xhejn ishte nje vajze me nje zemer shume te mi...
Autori: mishel · Lloji: Analize letrare · Tema: ese pershkruese ; nena ime
ej te gjithe ju dua te ju prezantoj me mamane time, ajo quhet erinda dhe eshte mamaja ime me e mire ne bote. mami im eshte nje grua shume e ndjeshme dhe zemrmire ,sa hereqe ajo na qerton kur ne kemi bere ndonje gabim ne merzitemi pak ,por ajo mbetet...
Autori: mishel · Lloji: Ese pershkruese · Tema: nena ime
ej te gjithe ju dua te ju prezantoj me mamane time, ajo quhet erinda dhe eshte mamaja ime me e mire ne bote. mami im eshte nje grua shume e ndjeshme dhe zemrmire ,sa hereqe ajo na qerton kur ne kemi bere ndonje gabim ne merzitemi pak ,por ajo mbetet...
Autori: Franci lasku · Lloji: Ese informuese · Tema: permbajtja
Dy femije moter,vella bejne cmos timbajne prinderit e tyre qe te mos ndahen por babai I tyre ka mare nje sekretare dhe me te do te martohet.mamaja e femijeve ben gati letrat e ndarjes me babain e femijeve .kur gjerat po shkonin shume keq vajza gjen nje gu...
Autori: Olgert Dcoi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Mamaja dhe Babai im
emi rritur me idene se per prinderit nuk duhet te japim mendim .ata thjesht shihen si personat me te rendesishem ne jeten tone.qe me dashurin e pakufishme dhe me diturin e tyre do te na ndriqojn rruget e errta ,ky mendim i ngulitur ne mendjen tone na ben ...
Autori: mirsada qershija · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: familja
jemi rritur me idene se per prinderit nuk duhet te japim mendim .ata thjesht shihen si personat me te rendesishem ne jeten tone.qe me dashurin e pakufishme dhe me diturin e tyre do te na ndriqojn rruget e errta ,ky mendim i ngulitur ne mendjen tone na b...
Autori: anonim · Lloji: Tregime erotike · Tema: Me shoqen time
Isha nje dite une vetem ne shtepi. Nuk kisha cfare te beja dhe vetem rrija kot ne kompjuter.Dhe ne ate momonet hap nje adres brazzers.com.Duke pare S*x me shkoi edhe mu mendja per te bere s*x. Meqe isha vetem ne shtepi mora ne telefon nje shoqen time qe e...
Autori: kristiana karaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: piktura
Mendja ime qe s'punonte per gje tjeter por vetem per hesap te imagjinates,i dhane nje detyre te re ate dite te akullt dimri.Mora cdo ngjyre, flete e penel dhe nisa te pikturoj.Ndoshta duket qesharake por ja qe fillova te pikturoj se si jeta ime do te isht...
Autori: Laura Skenderas · Lloji: Pershkrim · Tema: Pershkrim
1. Perse? Gjethet e para te vjeshtes kishin filluar te binin . Catia , oborri dhe kopeshti dukeshin fare te shkretuar . Trendafilat e kuq mbjelle buze mureve te viles kishin filluar te thaheshin dale-ngadale.Tashme si per ironi, zoti Grej nuk kishte câ...
Autori: Nikoleta rondo · Lloji: Pershkrim · Tema: Nena ime e shtrenjt
Mamajaeshte nje engjell. Mamaja te ndihmon shume kur ti ke nje problem je e stresuar apo ke ndonje hall ajo eshte e gatesheme per te zhgjidhur problem apo per te te dhen nje perqafim. Mamaja per femijen le koken sepse femija per nenen eshte gjithe bota ve...




Komentet e fundit!

Emri: annonim
Email: anonim@gmail.com
Komenti: paske pas histori e te shkuares histori

Emri: jjjj
Email: jonida.fazliu.31@facebook.com
Komenti: te lumt



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com