Data e postimit: 2014-12-02 20:50:18
Lexime: 20530
“Te mendojme globalisht dhe te veprojme lokalisht “
Lloji: Ese argumentuese bindese
Tema: “Te mendojme globalisht dhe te veprojme lokalisht “
Autori: Blerti Vejuka
Shkolla: Deshmoret e Prishtines
Klasa: 9C
Qyteti: Shkoder
E-mail: blertivejuka@yahoo.com


Nen cicerimen e zogjeve , nen bukurine e ketyre pemeve qe po jetojne gjere ne frymen e fundit.Gjithcka duket perfekte, deri ne momentin kur shohim se akoma ka persona qe po shkatrrojne gjithcka qe ne kemi ndertuar.Ne kohet e fundit kjo bote eshte prishur dhe ka marre pamjen e nje muri qe plasaritjet ne te po e rrenojne dita-dites.Keshtu eshte bota ,keshtu jane njerezit .Jane keto njerez qe nuk dine se cfare eshte kjo jete ,thjeshte nuk dine te vlersojne vendin ku jetojn , e ne fund te fundit ata nuk po vlersojne veten e tyre.Ndonjehere nuk eshte vone per tu kthyer dhe per te ndrequr gabimet . Shikoni perreth !!!
Cfare shikoni ?!?! Sigurishte nuk eshte asgje per tu shikuar sepse gjithcka u shkaterrua nga ne ,u shkaterrua nga “asgjeja” ne zemren dhe shpirtin tone…Tani u shkaterrua dhe dita-dites po rrenohet prandaj tregohuni pak me njerzor ,mendoni pak per vendin ku do jetoni . Mendoni pak per femijet tuaj , mendoni pak sepse ndonjehere eshte kaq e rendesishme dhe sic permenda me pare.. Asnjehere nuk eshte vone per te rregulluar gjithchka sepse sic ishim ne gjendje te shkaterronim jam shume I sigurte se do te jemi ne gjendje ta rindertojme !!! :(

Vepra te ngjashme
Autori: Alesia Nikolli · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Monolog
Ne cdo dite luftojme me jeten sepse mbase vdekja na vjen neper kembe . Por ka njerez qe pervecese me jeten luftojne edhe me ne . NE kembngulesit qe nuk arrijme ti kuptojme . Ata luftojne me veten e tyre cdo dite qe te japin me te miren . Po ne? Cfare mund...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Jeta
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e gjalleri? Apo TV, kompjuter e playstation? Mos valle shihni nxenes, banka e mesues? Ose familjen, ngrohtesine e dashurine…? Tashme mendoni: cfare e ben j...
Autori: anonim re daku · Lloji: Analize letrare · Tema: di un
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e gjalleri? Apo TV, kompjuter e playstation? Mos valle shihni nxenes, banka e mesues? Ose familjen, ngrohtesine e dashurine…? Tashme mendoni: cfare e ben...
Autori: elona · Lloji: Ese argumentuese · Tema: reklamat
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e gjalleri? Apo TV, kompjuter e playstation? Mos valle shihni nxenes, banka e mesues? Ose familjen, ngrohtesine e dashurine…? Tashme mendoni: cfare e ben j...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Vetvetja
Une jam nje vajze 15 vjecare, me shume ambicje dhe me shume mendime me te cilat vleresoj veten, qofshin te mira apo e kunderta. Ajo per te cilen dua te shkruaj eshte karakteri im, cilesite e mia ne syte e prinderve te mi dhe shokeve me te afert. Mendimi, ...
Autori: Denada · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Endrrat e humbura
Endrrat jane gjithcka ne femijet kemi. Por kur endrrat tona vidhen atehere gjithcka merr fund. Dikush mund te doje te jet rrecituese por kur asaj ia ze vendin dikush tjeter gjithcka merr fund. Dikush kengetar e aktor por ne nuk duhet te dorezohemi dhe per...
Autori: paola · Lloji: Ese argumentuese · Tema: familja
familja gjeja me e shtrenjte per te gjithe ,cdo femije duhet te ket perkrahjen e familjes .familja eshte gjithcka ,ajo na gjendet pran sa here qe kemi nevoj apo jemi ne nje problem .familja eshte vendi ku cdo gje duket bukur ,por te jesh pjese e nje famil...
Autori: Fabiana Gjoci · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nuk behet kush i pasur nga cfare fiton,por nga cfare heq dore.-Henry Ward Becheer
Ka mjaft shprehje,por disa qe kane lene gjurme po permenden dhe sot.Jane ata shprehje qe jane perdorur para shume vitesh dhe sot nuk bejne asgje tjeter pervecse shprehin realitetin. Nuk behet kush i pasur nga cfare fiton,por nga cfare heq dore. -Hen...
Autori: Igli Mehmetaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: imagjinata
njeriu per mijera e mijera vite ka fantazuar.Ato gjera qe jeta nuk ia jepte i enderronte.Sepse jeta keshtu eshte asnjehere nuk ti jepe te gjitha te gatshme.Jeta duhet formuar duhen gjetur shume copera te shperndara kudo ne cdo vend qe ti beshe nje te vetm...
Autori: Ornela Sinan · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: Jeta
Te jetojme cdo dite,qofte ajo me diell,me re ose me shi. Vetem keshtu mund te rrefjme se kemi jetuar. Jete… Ndoshta ne dukje te pare duket thjesht nje fjale me kater shkronja por ne thelb permban me shume se aq. Shume prej nesh I adhurojne dhuratat p...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Bota Ime Perfekte
Nese une per nje moment do te kisha fuqine per te udhehequr boten, atehere ne boten time perfekte nuk do ekzistonte as pasuria me bollek as varferia dhe mjerimi, sepse kam pare se si disa qenie njerezore jetojne ne kondicione johumane, nderkohe qe te tjer...
Autori: Naddina · Lloji: Te tjera · Tema: Familja
FAMILJA IME Momentet me te bukura....i kaloj me familjen time. Shume kam qeshur e shume kam qare ,por prape ata me mbeshtesin me realizojne deshirat e mia.... Urrejtja ndaj tyre eshte nje gje e papranueshme.Si mund ta urrejme nenen dhe babain kur ata b...
Autori: Selina Temko · Lloji: Analize letrare · Tema: Kush pret nje peme , pret nje jete!!!
Eh, e cfare jane pemet per ne? Sigurisht qe pemet jane gjeja me e rendesishme e jetes sone sepse pa to ne nuk do mund te jetonim. Pemet na falin qetesi dhe per me teper nje butesi te paharrueshme.Ne kurre nuk duhet ti presim pemet sepse pemet jane burim i...
Autori: keisi kushi · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Pse kafshet shtepiake jane te rendesishme per njerezimin?
une mendoj se kafshet shtepiake jane te rendesishme per njerezimin perndryshe nuk do ta kishin emrin kafshe "shtepiake".keto kafshe jane te destinuara per te ndenjur prane njerzimit por ndoshta mendimi juaj eshte ndryshe ndoshta ju mendoni pse??? kafshet...




Komentet e fundit!

Emri: Armela Bashalli
Email: armelabashalli@gmail.com
Komenti: munet me bo i ese për tërmetin pls Dhe ese-ja që ke bër është super thnx për ndihmën

Emri: anja
Email: anjezaprendaj1@gmail.com
Komenti:

Emri: elid elida Email: elidakrasniqi@outloog.com Komenti: shum bukur
Email: elidakrasniqi@outloog.com
Komenti: trelida Email: elidakrasniqi@outloog.com trape

Emri: aqife
Email: aqifebythvrima@yahoo.com
Komenti: shum bkr fjal me ndjenj

Emri: lejla ora
Email: lejlaora@hotmail.com
Komenti:

Emri: elsina
Email: elsina@yahoo.com
Komenti: SHUME BUKUR

Emri: elsina
Email: elsina@yahoo.com
Komenti: SHUME BUKUR

Emri: krisiti veliaj
Email: kristi.veliaj@yahoo.com
Komenti: shume bukur ishte madheshtore te lumte

Emri: elida
Email: elidakrasniqi@outloog.com
Komenti: shum bukur

Emri: k
Email: k@yahoo.com
Komenti: o zoti kar


Emri: ai i pathyeshmi
Email: a.ipathyeshmi@gmail.com
Komenti: qeke lodh shume .... gjsesi bravo .|.

Emri: ai i pathyeshmi
Email: a.ipathyeshmi@gmail.com
Komenti: qeke lodh shume .... gjsesi bravo .|.

Emri: rosela bajraktari
Email: r.bajraktari@hotmail.com
Komenti: shume e gjetur.urime



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com