Data e postimit: 2019-03-10 11:44:32
Lexime: 9945
Mesuesit
Autori: Elidona Duraku
Lloji: Tekst pershkrues
Tema: Ai njeri qe i ben te lehta gjerat e veshtira!
Shkolla: Havzi Nela
Klasa: 10G
Qyteti: Kukes
E-mail: Email eshte i fshehur!


Arsimi konsiderohet si arma më e fuqishme e jetës për të fituar fitore dhe sukses. Kjo përgjegjësi e madhe dhe punë u jepet mësuesve për të ushqyer dhe formuar jetën e të rinjve dhe të ardhmen e vendit të tyre. Mësuesi luan një rol të madh drejt edukimit dhe formëson të tashmen dhe të ardhmen e një studenti. Mësuesit i shërbejnë një pune të mrekullueshme për ta bërë shoqërinë e mirë duke edukuar dhe udhëzuar numrin e studentëve në tërë jetën e tyre. Mësuesit janë dërguar posaçërisht nga Perëndia për të udhëhequr njerëzit në rrugën e drejtë në jetë, si dhe për t'i bërë ata në gjendje të marrin vendime të drejta në situata të këqija. Ata i udhëheqin të rinjtë nga fëmijëria e tyre dhe i bëjnë ato të përshtaten mendërisht, socialisht dhe intelektualisht. Mësuesit janë si njerëz të zakonshëm që janë nga mes nesh, por ata zgjodhën të bëjnë punë të pazakontë për t'u mësuar nxënësve të tyre.Nje mesues i mire eshte si nje qiri:Ai konsumon vetveten per t`ua ndricuar rrugen te tjereve.
Mësuesja ime me e mirë është mësuesja ime e gjuhes angleze,e cila gjithmonë ka një buzëqeshje të madhe në fytyrën e saj dhe na bën të lumtur gjithashtu. Ajo ka shtuar shumë kreativitet në strategjinë e saj të mësimdhënies që na pëlqen aq shumë. Ne i pëlqejmë shumë rrugët e saj të mësimdhënies dhe sjellim përqindje të mirë në lëndët e saj. Ajo na mëson për realitetin e jetës, përvojën e vet të jetës dhe për mënyrat e tjera për të dalë nga situatat e këqija në mënyra shumë të thjeshta. Ajo është mësuesja jone më e mirë e cila na kupton dhe reagon per të gjithë në mënyrë të barabartë. Ajo kurrë nuk dallon mes nesh dhe i motivon të gjithë që të bëjmë më të mirën.Sepse e di se mesuesit me te mire mesojne nga zemra e jo nga libri.Ne gjithmonë e lavdërojmë mirësinë e saj tek prindërit tanë të dashur në shtëpi. Ajo e di se ne jemi të interesuar vetëm për lëndën e saj kështu që një ditë na tha se ne duhet të përqendrohemi në çdo subjekt në mënyrë që askush të mos mund të na mposhtë në asnjë fushë. Ne duhet të jemi të fortë nga çdo aspekt dhe kjo është arsyeja pse ne duhet të studiojmë të gjithë subjektin tonë në mënyrë të barabartë.

Vepra te ngjashme
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Ndihma ime
Une shkoj ne fshat gjate fundjavave.Me pelqen te shkoj per shkak se aty ndihmoj te afermit e mi.Te korrat krijojne ushqim per bleresin dhe te ardhura per ate qe e shet.Prandaj,dua qe te afermit e mi te kene sa me shume fitim nga te mbjellat.Aty ka shume k...
Autori: Roneta · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: jeta
Paleoliti i lartë është përfaqësuar shumë më gjerë. Vegla pune të kësaj periudhe janë zbuluar me shumicë në sipërfaqen e stacionit të Xarës (Xara II), në shpellën e Shën Marinës në Bogas të Sarandës, në shpellën e Konispolit, në ...
Autori: flogersa koleci · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: gjiyshi im i dashur
Sot me teper se kurre kisha nevoje per fjlaet dhe mendimet e njeriut me te dashur qe nuk jeton me dhe ai eshte gjyshi im .Mora rrugen dhe u nisa drejt vendit ku prehet ai ne paqe .Dielli ishte duke perenduar dhe vargulli duke shkelqyer ne fytyren time si ...
Autori: Kanarina Tulla · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Miqesia
Ne fragmentin e meparshem une ju tregova thjesht cfare eshte miqesia dhe cfare e quaj une . Tani une do tju rrefej nje ngjarje e cila lidhet me miqesine. (Emrat e dy personave real do te shfaqen e emra te tjere per te ruajtur privatesine e tyre )Vite me p...
Autori: Xheisa Kore · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: natyra
Po gjendem perpara nje natyre te qete te mrekullueshme… hap syte dhe shikon vetem bukuri te tille… gjelberim …bari I thate pemet e gjelberta…kane krijuar nje harmoni shume te bukur ndermjet tyre..ne kodrat siper shikon peme te tjera te cilat lev...
Autori: Eli · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: At Anton Harapi
Edhe komunisteve due t’ua them nje fjale,por qarte e shkurt.Une jam i bindur se pak jane ata shqiptar te cilet me te vertete e kuptojne doktrinen komuniste.Por tashma te gjithe po e shohim dhe po njohim organizaten dhe vepren komuniste ne Shqipni . Kjo...
Autori: Enrik Hoxha · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Nje faqe nga ditari im !
Fillim jave,tashme jam vetem...vetem por ne nje ambjent ku ka shume persona.Ka shume persona?Huh? E cfare dua te them me kete,as vete nuk e di. Sepse ne fakt jam koshient qe une ndihem mire ne cdo moment ne varesi te gjendjes time shpirterore edhe jo per...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Përshkrim rreth vetes
Mua më pëlqen shumë shkolla,ndonëse është e lodhshme.Sepse ajo di të përgatisë njerëz të aftë për jetën dhe thellon njohuritë për botën tonë.Lëndët që preferoj më shumë janë matematika dhe letërsia.Mendoj që kam arritur të përb...
Autori: Franceska Paja · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Familja ime
Familja ime eshte vendi ku kaloj momentet te bukura, te mbushura me emocione dhe ndonjhere edhe me lot. Familja ime perbehet nga nga 6 anetare une, prinderit dhe tre vellezerit e mi. Qe ne haat e pare kam pasur fatin qe te kem gjithmone perkushtimin...
Autori: FJONA SHKULAKU · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: dimri jone
Ah dimer,dimer Je stina e fundit,por me e bukura.Je stina e fundit,por me zbavitesja .Je stina e fundit,por ama edhe me e ftohta je.Te gjithe femijet cdo dite cohen nga gjumi ne mengjes,jooo ky nuk eshte nje mengjes si gjithe te tjeret.I gjithe vendi es...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Skepticizmi
Skepticizmi është një qëndrim intelektual që sfidon besimin e patjetërsueshëm dhe injorant ndaj të vërtetave të pahijshme. Në thelb, skeptikët mbesin të hapur ndaj mundësisë që diçka të jetë e rreme ose e pakuptimtë. Ata i përballen m...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Dimri
Një batanije e bardhemë ka mbuluar gjithçka.Iku vjeshta.Erdhi dimri.Bora dhe akulli janë përhapur kudo.Degët e ngrira të pemëve varen aq shumë sa prekin dëborën që ka mbuluar tokën.Kur acari dhe dëbora pushojnë,jashtë dalin fëmijtë e veg...
Autori: Tuana Durmishi · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Jeta gjate ballafaqimit me Koronavirusin
Viti 2020 nuk ishte edhe aq me fat për ne.Ishte një vit me plot batica e zbatica, me humbje jetësh të shumta afro 2.000000 njerëz ne tërë botën, shkaktar i të gjitha këtyre fatëkeqtsive ishte Covid-19, një virus i ri i cili ishte përhapur nÃ...
Autori: Gloria Zhuli · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Pershkrim subjektiv.
Edhe pse nuk kam qene kurre ne Stamboll prape e dua me shume se cdo vend tjeter ne bote.Ndertesat moderne te nderthurura me ato te vjetrat e bejne Stambollin te duket si nje parajse me vete.Guret e medhenj afer Detit te Zi,ne zonen e Trabzonit,jane vend...




Komentet e fundit!

Emri: shukrie4334
Email: shukrie2@gmail.com
Komenti: Kush ja ka bo qisaj vepre dislike?Nuk pe di,po ty bravo te qofte



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com