Data e postimit: 2019-01-18 20:16:53
Lexime: 7002
Une dhe gabimet e mia
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Gabimet
Autori: Pau
Shkolla: Zigur lelo
Klasa: 9
Qyteti: Vlore
E-mail: paula.merkaj13@gamil.com


Gabimet e mia, nje teme e cila te ben te flasesh pa kufij dhe me kedo.Sepse cdokush ka gsbimet e veta, te cilat i ka bere dhe vazhdon ti beje.
Keto gabime fillojne qe femije, me sendet e thyera te shtepise ose rremujerat e vogla dhe me pas tek ato thelbesoret.Tek ato te cilat ti lendohesh ose lendon me shume dike shpirterish ose emocionslisht.
Shumica e gabimeve ngelet ne mendjen tone,ato me fatalet dhe me te keqijat.
Te cilat mendja jone nuk mundet ti harroje.Ne te tilla raste kjo na ben te flasime me vetveten ose me ndergjegjen tone.Gabimet e mia jane si ato te voglst ashtu dhe me te medhate.Kto te fundit kane rendesi shume te madhe.Pasi une perpiqem te mos ti bej, por ato vetvetiu ose thene ndryshe pa vetedijen tone.Ato te cilat na ngrene shume pikepyetje ne veten tone.
Jo fizikisht , por menderisht .
Une shpesh here them se gabimet jane te gabuara dhe e konceptoj shume mire kete gje, por gabimet jane pjese e jetes time dhe une kete gje nuk mundem ta pengoje.
Sepse fati eshte fat dhe rrjedhen e historise te jetes tone e shkruajme vete ne , me te mirat e te keqijat e saj.

Vepra te ngjashme
Autori: Diellza Pangjaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Gabimet
Qdo njeri bën gabime qoft i madh apo i vogel..por jo qe ne i bëjm me qellim por ato fatketsisht ndodhin sepse askush nuk i do gabimet .Ka shum njerëz qe nervozohen nga gabimet por jo nuk duhet sepse jan pjes e jetes ..Qdo njeri qe nga lindja mund te ...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nuk ka nevoje per nje pirun argjendi perte ngrene ushqim te mire...
Eshte e vertete se cilesia e ushqimit qe ne marrim do te beje shume per te percaktuar cilesine e jetes qe vazhdon ne secilen qelize te trupit tone.Ushqimi ka nje efekt te madh ne shendetin tone dhe nje diete e varfer ne lende ushqyese ne cdo aspekt do te ...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Vetvetja
Une jam nje vajze 15 vjecare, me shume ambicje dhe me shume mendime me te cilat vleresoj veten, qofshin te mira apo e kunderta. Ajo per te cilen dua te shkruaj eshte karakteri im, cilesite e mia ne syte e prinderve te mi dhe shokeve me te afert. Mendimi, ...
Autori: Blerta.O · Lloji: Ese informuese · Tema: gabimet
E dini? askush nuk eshte perfekt ne kete bote,te gjithe ne si qenie gabojme,e qe shpesh keto gabime behen pa dashjen tone. Gabimi eshte dicka qe falet,vecse nese ti nuk kalon kufijt e tij,sepse ka njerez qe jane te ndjeshem nga kjo gje. Shpesh ne edhe ...
Autori: Lirije Xhelili · Lloji: Hartim · Tema: Shkolla,cerdhe e diturise
Vendi me i mire,me i vlefshem per mua vendi ku buron ditura,vendi me i shtrenjte. Shkolla,eshte cerdhe e diturise,sepse aty mesohen gjerat e jetes,mesohet llogaritje,shkrim dhe lexim,historine e kombit tone e mesojme,dyert e shkolles jane te hapura gjith...
Autori: xhuljana dedolli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: bej cfare ndjen jo cfare thone
Kemi ardhur ne kete jte per te bere shum gjera,per te lujatur per te folur per te qeshur ashtu sic jan gjerat e mira ashtu dhe te keqijat.Ka raste ku ne kete jete na duhet te veprojme ose saktesisht na detyrojme te bejme gjera qe ne me ndjesine tone nuk d...
Autori: Drilon Merko · Lloji: Hartim · Tema: Libri-burimi i dituris
-Libri eshe shume i cmuar per ne.Cdo gje ne jeten tone varet nga libri.Ai eshte thesari dhe eshte i mbushur me magji dhe kur do ta lexojme do te beje cudira ne mendjen tone. -Edhe pse ka shume gjera te tjera qe na ndihmojne ne zhvillimin tone,libri eshte...
Autori: emi · Lloji: Hartim · Tema: libri
Pasuria me e madhe jona eshte libri,nga ai ne perfitojme shume dituri. E dua librin cdo dite e me shume. Ai hap dyer te rejane mendjen tone. Permes librit ne fitojme gjera shume te rendesishme qe na duken gjate gjithe jetes.Cdo gje ne jeten tone varet ng...
Autori: Pakora · Lloji: Ese filozofike · Tema: Te gabosh eshte njerezore, te falesh eshte hyjnore.
Te gabosh dhe te falesh, dy gjera qe jane kaq prane njera- tjetres, por dhe kaq larg. Pse te gabojme eshte njerezore? Pse te falim eshte hyjnore? Cfare ka falja qe e barazon me dicka kaq te larte sa hyjnorja? Falja ekziston sepse ekziston gabimi. Ne n...
Autori: Kledia · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Rendesia e librit
Librat jane gjerat me me vlere ne jeten tone . Askush nuk di ti mesoj gjerat sic nje liber di. Te lexosh eshte shume bukur sepse meson. Edhe ata qe na mesojne ne kane mesuar nga libri. Libri te meson dhe te jep mesazhe e mesime te cilat te nevojiten gjate...
Autori: ararararmemememmem · Lloji: Ese pershkruese · Tema: miqte e mi
miqte tane jane cdo gje per ne .Ato dine te jene te mire ne cdo sekond te jetes tone,na bejne te qeshim kur qajme......Miqte jane gjeja me e bukur qe ndodh ne jeten tone ,i kemi shume te afert dhe i duam si motra e si vellezer.Kur dalim e shetisim me to ...
Autori: Jonada Kurti · Lloji: Ese argumentuese · Tema: "Gabimet" pjese e Jetes !
Adoleshentet mendojne dhe veprojne ne menyre racionale.Jane teper te rrembyeshem ndonjehere bejne veprime te pakontrolluara qe i shkaktojne deme te medha.Adoleshenca eshte ajo moshe qe sduhet shfytezuar kot.Dikush atje tej,dukej si nje njeri i papune,me n...
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: KURRE MOS BESO, TE GJITHE JANE TRADHETARE
Sot dikush me beri moral. O Zot! Si dreqin guxoi ta bente kur ai vete si numeron dot gabimet qe ben?! Nejse, u harrua kjo... Takoj nje tip tjetr, me sakte ndeshem ne rruge dhe i nisa nje buzeqeshje. Ai kaloi pa me pare fare duke me shperfillur. Si dreqi...
Autori: samanta kaba · Lloji: Ese argumentuese · Tema: cfare jane kujtimet
Kujtimet jane ngjarje qe te kane ndodhur gjate nje periudhe te jetes . Ato mund te na kene ndodhur ne raste te mira apo dhe ne ato te keqija . Edhe pse nje pjese te madhe te jetes e kam kaluar vetem me kujtime te mira . Sepse mendoj se ne qofte se ke nje ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com