Data e postimit: 2012-07-10 06:25:36
Lexime: 116474
Shkruajme per veten (Shkrim autobiografik)
Lloji: Pershkrim
Tema: Vetvetja
Autori: Autori eshte i fshehur!
Shkolla: Edith Durham
Klasa: 9
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Une jam nje vajze 15 vjecare, me shume ambicje dhe me shume mendime me te cilat vleresoj veten, qofshin te mira apo e kunderta. Ajo per te cilen dua te shkruaj eshte karakteri im, cilesite e mia ne syte e prinderve te mi dhe shokeve me te afert. Mendimi, menyra se si prinderit e mi me vleresojne mua eshte shume e rendesishme, pasi ata jane gjeja me e rendesishme per mua. Do te dal drejt e ne teme. Dashuria e madhe qe kane prinderit e mi per mua, ndoshta jep efektin e vet ne opinionin e tyre mbi cilesite e mia. Normalisht cdo prind mendon se femija vet eshte me i bukuri, kjo eshte nje cilesi qe ndikoht goxha nga dashuria e tyre. Por, syte i kemi per te pare e pavaresisht nga dashuria ata e kuptojne fare mire karakterin tone. Ata mendojne per mua se jam nje vajze me karakter te forte, e zgjuar dhe e dashur, e vullnetshme dhe e vendosur deri ne fund. Ndonjehere vlen shprehja “kokederre”, pasi cilesia e fundit ekzagjerohet. Ata mendojne gjithashtu se jam dembele, kjo duket ne sorollatjen time kur ulem per te mbaruar detyrat e shtepise. Cilesi tjeter eshte se une kam nje dashuri te madhe per grumi, gjumashe. Ata jane shume te afert me mua, me kuptojne shpesh, kenaqen qe une rritem dita-dites, por perseri kujdesen si te jem ende femije. Dicka dua tua them, ndoshta s’eshte me e nevojshme se ata e dine fare mire, une do te bej gjithcka per ta, sepse ata jane gjithcka per mua.
Mendimi qe kane shoket/shoqet emia per mua eshte se jam e zgjuar, e shoqerueshme, tip i hareshem, mbaj sekretet qe me thone, por kokeforte e teper e llastuar. Kjo e fundit eshte nje cilesi qe e ndajne me ta edhe prinderit e mi. Megjithese e degjoj shpesh kete shprehje dhe jam sado pak dakord une kundershtoj gjithmone.
Keto jane pershkrimet e njerezve te afert me mua.

Vepra te ngjashme
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Vetvetja
1. Si me shikojne prinderit e mi. Ndoshta nuk e kam formuar ende personalitetin tim plotesisht sepse edhe biografia eshte e shkurter dhe jo shume e ngjeshur, vetem prej pesembedhjete vjetesh. Por gjithsesi edhe me kete periudhe te shkurter qe ka kaluar, ...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Vetvetja
1. Si me shikojne prinderit e mi. Gjate gjithe jetes sime kam pasur nje lidhje shume te afert me prinderit e mi. Me kane qendruar prane qe nga dita kur kam lindur e deri ne ditet e sotme. Si me shikojne ata? Mendoj se me shikojne ashtu si kane dashur gji...
Autori: Artiola · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ~ Prinderit - modeli me i mire qe dua te ndjek ne jete ~
Prinderit jane gjeja me e vyer per nje njeri. Sepse ato jane personat e pare qe na duan neve te miren. Jane ato persona qe te mbeshtesin ne rrugen qe ti zgjedh. Vetem ato na keshillojne ne rrugen e drejt dhe asnjehere nuk na mendojne te keqen tone. ...
Autori: Mikela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: si te cmojme dashurine.
Nuk eshte gje e lehte te cmojme dashurine. Ne vend te pare, dashuria ia vlen te cmohet. oh Dashuri! Ata nuk te kuptojne fare qe thone se embelsia jote eshte e hidhur,kur fryti yt i pasur eshte i tille. sa asgje me te embel s'mund te kete. Dashuria esh...
Autori: klara · Lloji: Ese argumentuese · Tema: prinderit
"Bashkeudhetaret e rruges sone!" Ne vijme ne jete me te qarat e nje femije qe kerkon nje strehe prane familjes se tij. Familja eshte ajo qe na mbeshtet gjithmone ne kete udhetim te gjate qe na pret. Udhetimi me i gjate eshte jeta,nje loje sfiduese e vit...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Vetvetja
Si me shikojne prinderit e mi. Prinderit e mi me japin lirine e nevojshme e te domosdoshme te moshes sime. Sigurisht kjo liri eshte e bazuar mbi prioritetet dhe mendesite e famijes sime. Eshte nje liri jo e tepruar, por mjaftueshem e nevojshme per te pa...
Autori: Loris Mehmeti · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Prinderit
"Bashkeudhetaret e rruges sone!" Ne vijme ne jete me te qarat e nje femije qe kerkon nje strehe prane familjes se tij. Familja eshte ajo qe na mbeshtet gjithmone ne kete udhetim te gjate qe na pret. Udhetimi me i gjate eshte jeta,nje loje sfiduese e vi...
Autori: mira · Lloji: Ese pershkruese · Tema: endrra kur te rritem
ENDRRA IME KUR TE RRITEM Per mua eshte shume e rendesishme kenga dhe kercimi sepse aty e ndjej veten me mire.Kete pasion e kam pasur qe kur isha me e vogel dhe kerceja e kendoja kudo ne shkolle,ne shtepi kudo ...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Shoqja
I. Pershkrimi objektiv Erjola eshte nje nxenese ne klasen e nente te shkolles 9-vjecare “Edith Durham”. Ajo eshte pesembedhjete vjece. Eshte e gjate rreth 175 cm dhe eshte elegante. Ka floke te zinje dhe te gjate me onde. Syte e saj jane ne ngjyre ge...
Autori: keisi kushi · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Pse kafshet shtepiake jane te rendesishme per njerezimin?
une mendoj se kafshet shtepiake jane te rendesishme per njerezimin perndryshe nuk do ta kishin emrin kafshe "shtepiake".keto kafshe jane te destinuara per te ndenjur prane njerzimit por ndoshta mendimi juaj eshte ndryshe ndoshta ju mendoni pse??? kafshet...
Autori: Silec · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Femijet
Te flaesh per kete teme sot une e kam shume te veshtire ndoshta sepse jam akoma nje vajze qe nuk jam rritur aq sa duhet per te kuptuar prinderit aq mire. Une gjithsesi e kuptoj mire rendesine e tyre ne jeten time ashtu sic ne jeten e gjithsecilit. Sot po...
Autori: kuti · Lloji: Ese argumentuese · Tema: te mbrojme te drejtat e femije
Femija eshte krijesa me e shtrenjte e cdo prindi .Femija te jep buzeqeshjen te jep gjithcka.femijet kane shume te drejta dhe te drejtat e tyre duhet te zbatohen.mendimi i femijes duhet te mbeshtet gjithmone nga prinderit por dihet ne qoftese mendimi i fe...
Autori: odeta klosi · Lloji: Ese filozofike · Tema: prinderit
njeriu mesoi te linde dhe te jetoje. por njerezit qe e priten ne lindje ishin prinderit .te gjithe mbeshtetjen e pare e gjeni tek prinderit sepse jane te vetmit persona ku gjen mbeshtje .prinderit jane gjeja me e bukur qe zoti na e dha .femija pa prinder ...
Autori: sindi · Lloji: Hartim · Tema: Dashuria
dashuria nje fjale qe kur e permend te rrenqeth mishin nje fjale aq e bukur sa qe cdokush qe e ka njohur apo e ka prekur ate e kupton rendesine e peshen e tepert qe ka kjo fjale e thjeshte me nje bote me kuptime ne te medha e nga me te shume llojshmet das...




Komentet e fundit!

Emri: MONICA BROUN
Email: sgt.monicabrown6@gmail.com
Komenti: its very good.

Emri: Unknow
Email: unknow@yahoo.com
Komenti: 100 here nje fjale jam emencur jam emencur kot pa lidhje e ke ber me fal per ofendimin

Emri: albania
Email: albania@gmail.com
Komenti: flm

Emri: laura
Email: laura@gmail.com
Komenti: Ja ke fut kot

Emri: laura
Email: laura@gmail.com
Komenti: Ja ke fut kot

Emri: stela
Email: stelaotr@hotmail.com
Komenti: ska lidhje me temen je klas e nente gjasme fuuucckk youuu

Emri: anonim
Email: seronakolaveri@outlok.com.pu
Komenti:

Emri: neta
Email: netaneta2@gmail.com
Komenti: shum palidhje

Emri: endri
Email: endrit@gmail.com
Komenti: :-):-):-):-/:-/:-/:-|:-|:-|:-(:-(:-(:-C:-C:-C? ®®®

Emri: endri
Email: endrit@gmail.com
Komenti: Ki dal pak jasht teme pohajt mo


Emri: olani
Email: olani.hacker@live.com
Komenti: seshe e lidhur me temen dhe ese jo e bukur

Emri: sabrina.k_14
Email: sabrina-karemani@outlook.com
Komenti: kesaj nuk i them aspak nje autobiografi

Emri: LALALA
Email: LALALA@GMAIL.COM
Komenti:

Emri: \ad
Email: asdj@adflhfav.com
Komenti: /

Emri: mario
Email: mario.sulo@live.com
Komenti: Shume e bukur

Emri: anonim
Email: anonim@vgjhjvjvbnfh.com
Komenti: shum e bukur

Emri: anduela
Email: kriselda-111@yahoo.com
Komenti: i bukur

Emri: türî
Email: turinenada@hootmail.com
Komenti: Shum e bukur por shkrimi autobiografik duhet te jete realitet ;) gjithsesi shum e bukur

Emri: anna
Email: anna@hotmail.com
Komenti: bukur

Emri: rinesa
Email: rinesa_bukuroshjaRinEsa@hotmail.com
Komenti: shume e mire


Emri: Liresa
Email: Liresa_alb@hotmail.com
Komenti: Mundett kush apoo jo ju lutem tregomni

Emri: Liresa
Email: Liresa_alb@hotmail.com
Komenti: Mundett kush apoo jo ju lutem tregomni

Emri: Liresa
Email: Liresa_alb@hotmail.com
Komenti: Mund ta shenoi dikush nje ese dashuria e prindit esht shum e rendesishme per mua Plz per 30 min me ma shenu

Emri: Liresa
Email: Liresa_alb@hotmail.com
Komenti: Mund ta shenoi dikush nje ese dashuria e prindit esht shum e rendesishme per mua Plz per 30 min me ma shenu

Emri: Liresa
Email: Liresa_alb@hotmail.com
Komenti: Mund ta shenoi dikush nje ese dashuria e prindit esht shum e rendesishme per mua Plz per 30 min me ma shenu

Emri: mirselda
Email: mirselda.kamberi@yahoo.com
Komenti: kurvajtakoma ------ndani fjalet(mos perdorni fjalor te keq)

Emri: eri
Email: samuel_ndone@yahoo.com
Komenti: Nk pershtate shm m temen ...po n pergjithesi shm e bkr :)

Emri: andi
Email: andi.shijak@hotmail.co.uk
Komenti: Shum e bukur qenka

Emri: elda
Email: elda-elda@live.com
Komenti: shume bukur po me pelqen shume bravooooo

Emri: guri
Email: guri.pjeci@hotmail.com
Komenti: ceshte kjo keshtu autobiografi e


Emri: jetmir bytyqi
Email: jetmir-009@hotmail.com
Komenti: Shum e mir me pelqej

Emri: vjollca
Email: vjollca_malokU@live.com
Komenti: eshte shum jasht teme sipas mendimit tim

Emri: Dea
Email: deadimo@yahoo.com
Komenti: koko eshte e cmendur kjo se tani nderrova mendje po sigurisht qe prinderit do kujdesen akoma per ty se edhe kur je 60 vjec akoma prinderit kujdesen per ty

Emri: Dea
Email: Dea@yahoo.com
Komenti: mua me pelqeu gjithsesi

Emri: jani
Email: arjandumani@yahoo.com
Komenti: s me pelqen fjalet qe ka perzgjedhur per te bere ke te autobiografi

Emri: Gresa
Email: gressa.shala@hotmail.com
Komenti: mpleqen , sesht keq

Emri: sabii
Email: serdara1995@alblove.com
Komenti: ese e bkr ... po nk pershtatet me temen ...

Emri: hyyyytiare
Email: hytiare_mia@yahoo.com
Komenti: mireboll

Emri: eni
Email: eNI@yahoo.com
Komenti: jo shume interesante per tu lexuar

Emri: anila
Email: nesa_nila@live.com
Komenti: me pelqeu menyra se si esh shprehur jo me te,er gjithesesi ese ose loj hartim i bukur


Emri: aliki
Email: alikishkembi@yahoo.com
Komenti: nk esht pershtatur shum me temen

Emri: Xhensila
Email: jessy.jessica16@yahoo.com
Komenti: ja vlen me mar nje 10 ne gjuh

Emri: Xhensila
Email: jessy.jessica16@yahoo.com
Komenti: sh mir

Emri: ada
Email: ada.shehu@yahoo.com
Komenti: budadheeeeekkkk

Emri: niki
Email: niki1996@yahoo.com
Komenti: nje shkrim interesant

Emri: enxhi
Email: enxhi@yahoo.com
Komenti: sh pa lidhje

Emri: florinda
Email: florinda_kelmendi@live.com
Komenti:

Emri: ani
Email: ani_mushi@info.al
Komenti: Flm

Emri: diti
Email: diti10@zbavitu.com
Komenti:

Emri: elisa
Email: elisa34@hotmail.com
Komenti:


Emri: fadi
Email: fadi cara@yahoo.com
Komenti: mendoj se nuk eshe pershrtatur shume me temen e dhene

Emri: pamela
Email: pamela991@hotmail.it
Komenti: Besoi se nk esht ndonje teks i pershtatur me temen qe jepet ....gjthsh e rendesishme esht qe ai ose ajo qe e ka shkruajtur e ka mar mendimin

Emri: serxho
Email: serxhopreka@live.com
Komenti: kjo esht shum e bukur , por teksti autobiografin mbeshtet ne REALITET ne gjera konakrete , shum bukur gjths

Emri: sindi
Email: sindy-stymest@live.com
Komenti: sikur ska sh lidhje me titullinn



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com