Data e postimit: 2019-08-31 17:06:17
Lexime: 4022
Mbresa udhetimesh
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Udhetime
Autori: Megi Harizi
Shkolla: fan.s.noli
Klasa: 7d
Qyteti: Tirane
E-mail: valmira.harizi@fshnstudent.info


Ji vetvetja! Për këtë arsye ke ardhur në këtë botë – asnjë tjetër nuk ka lindur si ty dhe asnjë tjetër nuk do të jetë saktësisht si ti. Kur shikon një fushë të gjerë me lule dele, ajo që të bën përshtypje ështe ajo lulkuqja e vogël që rrezaton në mes të fushës se verdhë. Pse ajo lulkuqe nuk ka dëshirë të jetë e verdhë, sepse ajo e di që është e vecantë dhe bën dallimin. Si kjo lulkuqe duhet të jemi të gjthë, në mënyrë që të gjithë të jemi të vecantë. Sa herë që bie borë përpiqemi të gjejmë një flokë borë të vecantë, ndryshe nga të tjerat. Pse të mos jemi dhe ne si ajo flokë borë që gjetëm dhe mezi presim t’ia tregojmë të gjithwve, pse ne duhet tw jemi tw zakoncwm kur të gjithë e kanë mundësinë të jenë ndryshe? Kur fillon të jesh vetvetja në thellësitë e tua dhe e dashuron çdo qelizë të asaj çfarë je, ke filluar ti bësh vetes një mirësi të pafund! Jo vetëm sepse ti fillon e ndihesh i lumtur, i kënaqur dhe i plotësuar së qënuri besnik ndaj asaj qënie me të cilën do kalosh gjithë jetën por, gjithashtu sepse bota do të përfitojë më të mirën nga përvoja jote, sepse kur ti te bësh dicka, duhet tw dishë, që ishe ti plotësisht ai që e bëre. Ti mund ta ndjesh mirësinë e të qënurit vetvetja, së jetuari plotësisht jetën ashtu siç je, i çuditshëm dhe dyshues dhe me të gjitha defektet e një qënieje jo të përkyrer. Kur je vetvetja dhe i ngrohur në shpirt, ju po e bëni gjithçka me dashuri. Dëshiron të shkosh për eskursion? Shko. Të pëlqen të pikturosh? Bëje Nëse je ti – bëje, dhe duaje veten për atë që po bën. Të rrezatosh dashuri, të kesh një zemër më të shëndetshme, të ndërtosh mardhënie më të forta dhe ta mbani veten të rrethuar me pozitivitet – kush nuk do i dëshironte të gjitha këto? Këto janë mënyrat e pafundme, të egra dhe të ndërthurura që do ju bëjnë të ndiheni dhe të jetoni më mirë, vetëm duke qënë vetvetja dhe duke e dashur atë! Duhet ta duani veten, sinqerisht. Nuk ka në botë një të dytë si ju – dhe kjo është diçka e mirë! Kështu që ngrije veten në ato frekuenca vibrimi të larta. Do t’i ndjeni qelizat tuaja duke shkëlqyer, do keni një zemër më të shëndetshme, lidhje më të lumtura dhe një botë me pozitivitet…Ji vetvetja! Dhe duaje atë. Veç ti e ke në dorë ta bësh këtë!

Vepra te ngjashme
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Thenie · Tema: Shprehje frymezuese nga Nënë Tereza
1. Të duash do të thotë të bësh gjëra të vogla me dashuri të madhe. 2. Mos i prisni kryetarët. Bëjini gjërat vetë, njëri për tjetrin. 3. Fjalët e mira mund të jenë të shkurtra dhe të lehta për t’u thënë, por jehona e tyre ës...
Autori: Xheni Miho · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dashuri midis njerzve
Vijmë në këtë botë te madhe si qenie shumë te vogla. Krejt të paditur, hedhim hapat ngadalë. Buzët fillojnë e flasin fjalët e para që zemra i krijon me dashuri. Shikojm qiellin plotë re duke i quajtur pambuk që rrin në ajër, kupën qiellor...
Autori: Jonart Hadri · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Karakteri dhe personaliteti yne
Te jesh vetvetja do te thote te kesh besim ne veten tende,te sillesh ashtu sic e ndjen dhe te mos shtiresh.Duhet t'ia dime vlerat vetes sone e jo te mburremi per gjera qe nuk arrijme t'I bejme dot. I gjithe qellimi eshte qe njerezit ta dine se kush je ne ...
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Hartim · Tema: Jeta ime , e jotja dhe e të tjerëve
-^Kur të të bezdisë arroganca e dikujt duhet të pyesësh veten menjëherë : A është e mundur të mos egzistojnë nëpër botë njerëz arrogantë ? '' Nuk është e mundur , kështu që mos kërko të pamundurën ..! Koha është e kthjellët , ...
Autori: Armando Lekaj · Lloji: Hartim · Tema: Dashuria
Te fjalori Gjuhës Shqipe, i/e dashuruar përkufizohet si: 1. Që ka rënë në dashuri me dikë, që ëhtë dashuruar pas dikuj. Vajzë e dashuruar. Djalë i dashuruar . Të rinj të das...
Autori: Alisa Aliaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Kuptimi i jetes
Sa herë kam qenë e mërzitur dhe i kam bërë vetjes një pyetje: “Pse jetoj unë?”, sa herë kam menduar t’i kthej përgjigje asaj pyetje, por çdo herë kam mendime të ndryshme. Jam e sigurt që jo pa qëllim u lindëm në këtë planet të vog...
Autori: Elmedina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Jeta është kopertinë e librit në të cilën bën pjesë jeta dhe vdekja.Ne çdo ditë përballemi me nga një sfidë që mund të nxjerrim mësim nga ajo që kemi kaluar.Nganjëherë ndalemi e mendojmë a thua vallë, pse na duket që jeta është qa ...
Autori: s.sh · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nje mik i vertete
Secili prej nesh ka shokë e shoqe. Marrëdhënia jonë me çdonjërin prej tyre është e ndryshme. Vetëm me disa ose me dikë ndihesh më i afërt dhe u beson më shumë. Një shok i vërtetë është gjëja më e bukur që mund të ndodh në jetën e ...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jini vetvetja
Nëse dëshironi të jeni vetvetja asnjëherë mos u brengosni se çfarë thonë njerëzit për'rreth jush,përderisa një person e di se kush është asnjëherë nuk brengoset për fjalët e kota të njerëzve. Nëse ju nuk mund ta pranoni dhe ta kupton...
Autori: Orgita · Lloji: Ese filozofike · Tema: ”Te rrosh a te mos rrosh”
Të rrosh a të mos rrosh…është një nga monologët më të famshëm e më të komentuar të letërsisë botërore dhe një nga dilemat më dramatike në jetën njerezore,duke të vënë në dilemën mes jetës dhe vdekjes.Kjo jetë është dhurata m...
Autori: Armando Lekaj · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Drejtësia
Drejtësia është rruga, e vërteta dhe jeta. Është personifikimi i të duhures që lind në hapsirë e kohë dhe që kurr nuk vdes, për tu kthyer kështu në një nga themelet e jetës njerëzore. Gjendemi, pra, para një të vërtete të madhe që q...
Autori: Orgita · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Une pas karantine.
ESE TEMA:UNE PAS KATANTINE Karanatina.Eh në fakt,kjo fjalë nuk është se na pëlqen shumë .Arsyeja kryesore është se ne si individ nuk jemi mësuar të rrimë të mbyllur në shtëpi për një kohe kaq të gjatë. Nuk jemi ambejtuar akoma me k...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Ai njeri qe i ben te lehta gjerat e veshtira!
Arsimi konsiderohet si arma më e fuqishme e jetës për të fituar fitore dhe sukses. Kjo përgjegjësi e madhe dhe punë u jepet mësuesve për të ushqyer dhe formuar jetën e të rinjve dhe të ardhmen e vendit të tyre. Mësuesi luan një rol të mad...
Autori: Anonime · Lloji: Pershkrim · Tema: Motivim për ata që kanë guxim të ëndërrojnë
Asnjëherë më parë nuk isha ndier kaq keq. Po të ju thoja se viti që shkoi ishte më i keqi për mia a thua vallë do besonit ? Studioja shkollën e mesme të mjekësisë dhe vazhdimisht mësonim adoleshenca , adoleshenca , adoleshenca ashtu e kës...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com