Data e postimit: 2013-09-29 18:21:01
Lexime: 59279
"PERRALLAT JANE PASQYRA E JETES TONE"
Lloji: Ese argumentuese
Tema: "PERRALLAT JANE PASQYRA E JETES TONE"
Autori: Jeta Zguri
Shkolla: ...
Klasa: ...
Qyteti: Tirane
E-mail: jeta.zguro@yahoo.it


Kur isha e vogel me pelqenin perrallat qe me tregonte gjyshja kur me vinte ne gjume. Ajo ish nje grua e thjeshte pa shume arsim por perrallat i tregonte bukur me ze te ulet sikur donte te me krijonte kushtet qe te me zinte gjumi, por ne fakt rralle ndodhte qe te flija nen atmosferen e krijuar nga te treguarit te saj.
Ato cka ajo me tregonte me fusnin ne boten e shume koheve me pare te asaj kohe kur ishte e re. Pergjithesisht perrallat e gjyshes e merrnin temen nga ajo kohe ose te nje kohe te me hershme te cilat edhe asaj ja kishte treguar gjyshja e saj. Ne to flitej per trima te cilet kishin luftuar me pushtuesit apo per fitoren e te mires ndaj te keqes.
Isha e vogel dhe ato me nxisnin fantazine por pa arritur ti analizoja e te vija re qe ato ishin edhe ngjarje te verteta te ndodhura ne kohe te ndryshme nga persona te vertete dhe ngjarje te cilat kishin kaluar goje ne goje per te arritur nepermjet gjyshes te une. Shume e shume nga heronjte e gjyshes sime me vone kur u rrita i gjeta ne librat e historise. Sot kur i kujtoj ve re qe ne ato perralla asgje nuk ishte e trilluar por vetem mund te kish ndonje zbukurim apo glorifikim pasi heronjte glorifikohen.
Ajo pjese e letersise qe sot bazohet ne ngjarje realiste dhe ku ne te nuk ka trill apo fantazi mjaft mire mund te krahasohet me perrallat e gjyshes sime. Sot ekziston mundesia qe pjese te jetes sone te mund te shkruhen neper libra te cilat ngelin per brezat e ardhshem, kurse shume kohe me pare ato ngjarje kalonin goje me goje si perralla por qe pasqyronin realitetin e asaj kohe.

Vepra te ngjashme
Autori: Argita Nerpjetri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Perrallat pasqyre e jetes sone
Qe kur keni qene te vegjel ne jemi ndeshur me perrallat sepse prinderit dhe gjysherit tane na i tregonin ato cdo dite. Perrallat jane pasqyre e jetes sone ne te ardhmen. Gjithashtu ne marrim nje mesazh qe mund te na duhet gjate gjithe jetes. Nga perrallat...
Autori: ROSELA BAJRAKTARI · Lloji: Ese argumentuese · Tema: LUMTURIA
PERRALLAT JANE RREFIME TE VJETRA NGA POPULLI, TE CILAT SHPJEGOJNE NE MENYRE SIMBOLIKE FORMEN E LUMTURISE SE VERTETE.NE PERMBLEDHJEN E PERRALES NDERTHUREN ELEMENTE REALE ME ATO FANTASTIKE.NEPERMJET PERRALLAVE NJEREZIT SHPREHIN DESHIRAT E TYRE TE CILAT NUK ...
Autori: eda lumi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: perrallat
Perrallat jane pasqyre e jetessone: Sa here permendim fjaleni perralle kujtojm shume gjera duke nisur qe nga perrallat e bukura qe na thoshe gjyshja kur ishim te vogla dhe ne kohet e sotme na shoqerojne perrallat e Asdrenit. Tani jam ne nje mosh per te k...
Autori: uljeta lahi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: kohet e bukura qe kam kaluar me gjyshen time dhe nje shkrim autobiografik
Linda me 24 shtator te vitit 2003 , ne nje familje dibrane ne qytetin e Tiranes . Isha bekimi i pare i prinderve te mi , dy njerez te mire , te dashur e punetore , prandaj me dhuronin shume dashuri , gje kjo qe nuk me ka munguar asnjehere . Ne moshen dy ...
Autori: Kejsi Dermyshi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: MJALTI
Sa here qe shkoi tek shtepia e gjyshes neper mend me vijne te gjitha kujtimet e bukura qe kam kaluar ne shtepine me te ngrohte ne bote.Ne ate shtepi une ndihem si vajza me e lumtur ne te gjithe mbare boten, SEPSE NE ATE SHTEPI UNE GJEJ KARAKTERIN TIM TE V...
Autori: GIZEM SAID · Lloji: Tregim · Tema: ATE QE E KE TASH MOS E HUMB ME TEJ
Leurati i kish shkuar Gjyshes per vizit.Ai po rinte serioz ne kuzhinen e vogel te shtepis se Gjyshes .AI iu ul pran, mori koken ne pleqi dhe i tha: -E di sa shume gezohem kur vjen ti,bir? -Sa -Sa ketu e ne detdhe,madje pak pertej. -Po uneGjyshe ,sa ki...
Autori: Xhava Mema · Lloji: Thenie · Tema: Vellai im
Shume kohe me pare kur isha nje vajze e vogel kisha degjuar shume perralla nder te cilat e preferuara ime ishte nje perrale me pirate tek e cila kerkonin nje thesar ne ishullin e thesarit. Doja qe dhe une te gjeja nje thesar I cili te m...
Autori: esmeralda toshi · Lloji: Poezi personale · Tema: flet per dashurine e gjyshes
Ishte sec na ishte ne nje kohe... Keshtu i niste perrallat gjyshja ime Dhe un me endje zhytesha ne to, E rendja bashke me ty neper rrefime Ti me tregoje e embla gjyshja ime, Plot historira trimash atdhetar Me magjepsje me kenge e shkrime, Pastaj p...
Autori: Mirigj · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria si nje perralle
Thone qe dashuria nxjerr ne pah anet me te mira te njeriut? genjeshter perrallat genjejne dashuria nuk nxjerr ne pah zemrat e arta te perbindeshave njeriu i dashuruar beht harraq harron se kush eshte harron per nje kohe perrallat genjej...
Autori: Krisula Bilo · Lloji: Ese pershkruese · Tema: nje vend aq i afert nga femijeria e larget
Femijeria, eshte mosha me bukur ne te cilen secili pa diskutim ka kujtimet e veta. Femijeria ka kujtimet me te bukura, me te vecanta, me mbrslenese ne jeten tone. Une kam shume kujtime nga femijeria ime. mosha e femijerise per mua do te mbetet tere jeten ...
Autori: Aril Tola · Lloji: Ese pershkruese · Tema: gjyshja
Gjyshja ime eshte nje grua punetore dhe shume e dashur per mua dhe per te gjithe .Kudo ndjej zerin e saj te embel si dhe perkedheljet e buta te dores saj qe me duken se me shoqerojne ngado.Prane gjyshes ndjej ngrohtesine,qetesine e embelesine qe e karkter...
Autori: fioralba bardhoshi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: gjyshja ime
Gjyshja ime eshte nje grua punetore dhe shume e dashur per mua .Kudo ndjej zerin e saj te embel si dhe perkedheljet e buta te dores saj qe me duken se me shoqerojne ngado.Prane gjyshes ndjej ngrohtesine,qetesine e embelesine qe e karkterizon nje nene qe k...
Autori: fioralba bardhoshi · Lloji: Analize letrare · Tema: dashuria per gjyshen
Gjyshja ime eshte nje grua punetore dhe shume e dashur per mua .Kudo ndjej zerin e saj te embel si dhe perkedheljet e buta te dores saj qe me duken se me shoqerojne ngado.Prane gjyshes ndjej ngrohtesine,qetesine e embelesine qe e karkterizon nje nene qe k...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese filozofike · Tema: Femijeria
Cdo dite e me shume po rritem,e cdo dite e me shume po i largohem asaj pafajesise te atij vogelushi qe dinte vetem te qeshte e te lozdronte.Vetem 15 qirinj kam fryre,por nuk e di pse mua me duket aq e madhe diferenca nga ajo frymemarrja e pare e deri me ...




Komentet e fundit!

Emri: Qemalo
Email: Hopaqemalo1;@hotmail.com
Komenti: 🫡🏼🫡🏼🫡🏼

Emri: 22222
Email: 22222@yahoo.com
Komenti:

Emri: Jona
Email: Jona.jon@hotmail.com
Komenti: Spr

Emri: Jona
Email: Jona.jon@hotmail.com
Komenti: Super

Emri: Joni
Email: Joni-gaxheri@outlook.com
Komenti: Edhe plaka ime me ka treguar nje ese une te njohe ty dhe dua me u lidh me ty o yll te hongsha zemrenπŸ˜˜πŸ˜β€οΈπŸ˜»πŸ˜πŸ˜˜πŸ’πŸ’‘β€οΈβ€οΈβ™₯️ 😘😘😘😍😍😍😍😍😍❀️❀️❀️❀️❀️😘😘😘 πŸ˜˜πŸ˜»πŸ˜»πŸ˜»πŸ˜»πŸ’‘πŸ’‘πŸ’‘πŸ’πŸ’πŸ’πŸ˜πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ˜ πŸ˜πŸ˜˜πŸ˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜πŸ˜˜πŸ˜™πŸ€‘πŸ˜™πŸ˜™ πŸ˜™πŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜πŸ˜˜πŸ˜˜

Emri: Jola
Email: Jola-mehmeti@gmail.com
Komenti: Me ke ndimur me te vertete kam marr dhjete per kete esene πŸ˜πŸ˜œπŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜β€οΈπŸ“²πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜˜πŸ˜πŸ˜†πŸ™‚πŸ˜— πŸ˜…πŸ˜‡πŸ˜‹πŸ€‘πŸ˜˜πŸ˜πŸ˜ŒπŸ˜˜πŸ˜—πŸ˜ŽπŸ€“πŸ˜˜πŸ˜³πŸ˜’ πŸ˜πŸ˜ŸπŸ˜’πŸ˜œπŸ˜›πŸ™ƒπŸ˜’πŸ™‚πŸ˜žπŸ˜³πŸ™ŒπŸΌπŸ˜²πŸ˜» πŸ˜ˆπŸ˜ΎπŸ‘πŸΏπŸ‘„πŸ‘„πŸ‘„πŸ‘„πŸ‘„πŸ‘„πŸ‘„πŸ‘€πŸ’…πŸΏ flm shpirti te dua shume

Emri: sara
Email: sara-lulja@hotmail.com
Komenti: Sh.bkr me plq thnx

Emri: mabel
Email: camilacam756@yahoo.com
Komenti: nje ese tjeter me "Perallat jn pasqyra e jetes son"

Emri: erind
Email: erind.uruci@gmail.com
Komenti: Ahahahahahahahah very nais

Emri: erbina hyka
Email: hykaerbina@hotmail.com
Komenti: Bukur


Emri: Reni sweet
Email: Renato@Hotmail.com
Komenti: EsE ShM e bKr RespeKtt FlM pEr ZgjIdHjeN E deTYreSs

Emri: Njishi
Email: ueld_vipi@hotmail.com
Komenti: Bukur

Emri: greis
Email: beautiful @yahoo.com
Komenti: shum bukur i mbake mend mire perrallat e gjyshes

Emri: bosi
Email: bledi@hotmail.com
Komenti: nje tjeter ese

Emri: ahhahahha
Email: popopoopooo@gmail.com
Komenti: /

Emri: Ajsi
Email: Ajsel.ajsi@hotmail.com
Komenti: Bukur

Emri: eagle .
Email: e.shimaj@live.com
Komenti: Bukur

Emri: dsafvgtyk
Email: ola.bruci@live.com
Komenti: kiss my dick

Emri: lol
Email: lindi-ori@hotmail.com
Komenti: spr

Emri: nora del rey
Email: lusilove35@yahoo.com
Komenti: shume faliminderit


Emri: Altin
Email: Altindoka61@gmail.com
Komenti: Ma drg nje ese me kete titull Perralla eshte pasqyra e jetes tone

Emri: paola qarri
Email: qarri_paola@yahoo.com
Komenti:

Emri: Anida joti
Email: Kledisaselimi@gmail.com
Komenti: Ej mund te me ndihmoni me nje ese me teme:perrallat jane pasqyre e jetes sone. Kontaktoni ne kete add-kledisaselimi@gmail.com.

Emri: Kledisa teqja
Email: Kledisateqja@gmail.com
Komenti: Mendoj se kjo ese do te me ndihmoje shume te kaloj oren e neserme te mesimit....

Emri: aleksia
Email: aleksia_voka@hotmail.com
Komenti: Aleksia_voka@hotmail.com

Emri: Jeta sweet
Email: Jeta@outlook.com
Komenti: Ta shkruajme nje here kete ese me ia tregu zysh valbones sa mos me hor ni kater ne rregjister

Emri: klevis
Email: klevis.shenjatari@hotmail.com
Komenti: :-P

Emri: hurma
Email: aicuniajogoca @hotmail.com
Komenti: ese perrallat jane pasqyrat e jetes sone me ndihmo

Emri: klevis
Email: shefki.shenjatari@hotmail.com
Komenti: sh bkr

Emri: Klevis
Email: klevis.shenjatari@icloud.com
Komenti: sh bkr


Emri: Alked
Email: Alked.balliu@gmail.com
Komenti: Nje ese tjeter me kte teme plz se me duhet nsr per shkoll??????

Emri: hurma
Email: aicuniajogoca@hotmail.com
Komenti: ese perrallat jane pasqyra e jetes tone me ndihmo

Emri: arased
Email: Arased32@nokiamail.com
Komenti: A mund te me ndihmoni me nje ese me titull β€œPERRALLAT JANE PASQYRA E JETES TONEβ€œ.

Emri: nikola
Email: niki@bl.com
Komenti: perfekt

Emri: erika
Email: erikagjonzeneli@hotmail.com
Komenti: Beautiful ,I like it

Emri: bela
Email: belasadriu@live.com
Komenti: super very nice

Emri: sekallzojsemepaarsimtarimaqet1
Email: black.list99@hotmail.com
Komenti: O ma ke thy zemren ta honksha ma ka qit 5 tmadh

Emri: era
Email: eraera@yahoo.com
Komenti: hahahahhahahaha un e kam kaluar ket dhe mora 10 hahahahhaha kisha bere esene me te bkr lallallala

Emri: alesia
Email: www.qosealesia@yahoo.com
Komenti: te lutem me ndihmoni me nje ese pershkruese me titullerrallat jane pasqyra e jetes sone

Emri: ueld
Email: ueld_vipi@hotmail.com
Komenti:


Emri: ana
Email: steljana@yahoo.com
Komenti: flm vertet nuk dija si ta beja se nuk jam e zonja me eset

Emri: silda sallaku
Email: sallakusilda@hotmail.com
Komenti:

Emri: jona
Email: jona@hotmail.com
Komenti: shume e ese e bukur flm per ndihmen

Emri: aldo
Email: aldohoxha@yahoo.com
Komenti: amazing

Emri: ledjo
Email: lediolikaj@yahoo.com
Komenti: Ju lutem a mund te me thuash ndonje ese me tem "Perralat jane pasqyra e jetes" ju lutem me ndimon

Emri: siljanaylli@yahoo.com
Email: siljanaylli@yahoo.com
Komenti: bravo jeta zguri ... flm:*

Emri: sara
Email: sara_gjejn @yahoo.co.uk
Komenti: Ju lutem a mund te me thuash ndonje ese me tem "Perralat jane pasqyra e jetes" ju lutem me ndimon

Emri: Linda
Email: al_meda@hotmail.fr
Komenti: Ju lutem a mund te me thuash ndonje ese me tem "Perralat jane pasqyra e jetes" ju lutem me ndimon

Emri: besardi
Email: gerni_vipi@hotmail.com
Komenti:

Emri: mersi
Email: albanadule@yahoo.com
Komenti: shume mire , bravo


Emri: daniel qose
Email: qosedaniel@yahoo.com
Komenti: bravo jeta zgur por te lutem mund te thuash ndonje ese tjeter me kete tem e dua per neser ne shkolle PlzZz

Emri: daniel qose
Email: qosedaniel@yahoo.com
Komenti: niccccee

Emri: ueldi
Email: ueld_vipi@hotmail.com
Komenti: spr



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com