Data e postimit: 2016-02-11 19:06:35
Lexime: 9045
Ashtu si dashuria, libri nuk vdes kurre
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Lidhja ndermjet dashurise dhe librit
Autori: E.C
Shkolla: Sami Frasheri
Klasa: 12
Qyteti: Tirane
E-mail: elma.cara@outlook.com


Shprehja „Ashtu si dashuria, edhe libri nuk vdes kurrë“, edhe pse disi e vështirë në dukje për vetë faktin se në kontaktin e parë nuk mund të gjesh një lidhje konkrete ndërmjet dashurisë si koncept dhe librit të parë sipas këndvështrimit të „fenomenit“ lexim, më tërheq dhe më intrigon, sepse duke u larguar nga sipërfaqja e duke u zhytur në thellësine e analizimit te këtyre dy koncepteve, ekziston një lidhje mjaft e fuqishme, e cila mund të argumentohet përmes një krahasimi ndërmjet tyre.
Së pari, dashuria është vullneti që nxit zhvillimin tonë shpirtëror për të arritur pjekurinë ose plotësimin e vetvetes dhe të të tjerëve. Ështe ky përkufizimi që sociologët japin në lidhje me konceptin e dashurisë. Sipas tyre, të duash dikë nuk do të thote vetëm të `kesh një afeksion shpirtëror dhe fizik, një shkëmbim ndjenjash të sinqerta apo ndjeshmëri ndaj nevojave dhe problemeve të tij, por përkundrazi, botëkuptimi i dashurisë është shumë më i thellë se kaq. Dashuria është një ndjenjë sublime që sjell pasurim shpirtëror dhe procesi i të dashurit dikë sjell zhvillim. Personat që duan me të vërtetë ,krijojnë një botë shpirtërore me anë të së cilës jo vetëm që e bëjnë jetën më interesante dhe të vlefshme, por që shërben dhe për ndërtimin e këndvështrimeve të reja nëpërmjet të cilave e shohin jetën. Si pasojë, një njeri që nuk është i ndikuar nga ndjenja e dashurisë e shikon atë në mënyrë objektive dhe të kufizuar, ndërsa dikush që dashuron e sheh në mënyrë më komplekse, pa u limituar nga barrierat e arsyes dhe mendimit kritik, thjesht sepse i mungon kjo botë me sytë e së cilës kuptimi i jetës dhe i cdo cështjeje që e përbën atë, ndryshon.
Nga ana tjetër, të lexosh do të thotë të zgjerosh horizontin, të krijosh gjithashtu një botë e cila zgjerohet gjithmonë e me tepër me rritjen e numrit të ngjarjeve, personazheve, ideve, opinioneve e ndjesive që i shtohen pas cdo faqeje të librit. Njerëzit që e adhurojnë dhe praktikojnë artin e të lexuarit janë pikërisht ata që sjellin përmirësim të shoqërisë, pikërisht për faktin se posedojnë një botë brenda shpirtit dhe mendjes së tyre që shumica nuk e zoteron e që i bën ata të mendojnë e të veprojnë ndryshe nga të tjerët. Shembujt që e mbështesin këtë argument janë të pafund, pothuajse të gjithë njerëzit e rëndësishëm që kanë lënë gjurmë në histori janë persona totalisht të ndikuar nga kjo botë ideale e krijuar nëpërmjet librave.
Kështu, kjo botë shpirtërore që të bën të mendosh dhe të veprosh ndryshe nga të tjerët dhe që të bën ty totalisht unik është pikërisht hallka që lidh dashurinë me librin. Nga një këndvështrim tjetër, një person që lexon e shikon ndryshe konceptin e dashurisë dhe një person që dashuron e vlereson dhe e kupton sic duhet artin e leximit. Asnjëra nuk mund të bëjë pa tjetrën dhe të dyja zhvillojnë njëra-tjetrën.
Pra, dashuria dhe bota shpirtërore që krijon ajo ka sjellë lindjen dhe ekzistencën e librit dhe prania e këtij të fundit e mban gjallë duke e ushqyer këtë ndjenjë tek lexuesit dhe duke përcjellë tek ta një pjesë të botës shpirtërore të autorit. Ështe një cikël i vazhdueshëm ky, i cili funksionon vetëm nëse të dyja elementet e lartpermendura janë në harmoni me njëra-tjetrën. Për sa kohë të ekzistojë dashuria, do të ekzistojë dhe forma e trasmetimit të botëkuptimit të saj, libri.

Vepra te ngjashme
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ndjenja e dashurise ne letersi
Dashuria, si ndjenjë themelore e qenies njerëzore, ka qenë burim frymëzimi për shkrimtarët dhe poetët në të gjitha kohërat. Nëpërmjet letërsisë, ata kanë shprehur ndjenjat më të thella të dashurisë, duke iu dhënë një dimension të ri...
Autori: Big G · Lloji: Ese filozofike · Tema: ese, poeti lirik, gjendja shpirterore e poetit lirik
Poeti, hero lirik i vargjeve. Ngjyrimet emocionale të poezive i formësojnë krijimet duke i pasuruar me vlera të reja. I fiksuar te hapësira shpirtërore, romantike në botën e brendshme dhe të jashtme. - Trazimi i ndjenjave përshkruhet nga gjuha ...
Autori: xhesika mersinllari · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ekzistencializmi është humanizëm!
ESE: Ekzistencializmi është humanizëm! Të jesh ekzistent nuk do të thotë të jetosh, por të jesh hija e atyre që të rrethojnë, të biesh në sy dhe të kesh vëmendjen e personave të cilët çdo kush do të donte t’i kishte pranë. Gëzimi m...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Paraja dhe roli i saj në shoqëri
Sot,në shoqërinë moderne kapitaliste jemi të rrethuar me modele që kanë në qendër të saj paranë.Shohim njerëz të pasur që bëjnë shpenzime të çmendura.Apo me modelin e njerëzve shumë të pushtetshëm ,e të rrethuar me pushtet.Ne priremi...
Autori: s.sh · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nje mik i vertete
Secili prej nesh ka shokë e shoqe. Marrëdhënia jonë me çdonjërin prej tyre është e ndryshme. Vetëm me disa ose me dikë ndihesh më i afërt dhe u beson më shumë. Një shok i vërtetë është gjëja më e bukur që mund të ndodh në jetën e ...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Bukuria femërore
Introduksioni: Bukuria femërore është tema e diskutimit tonë, një temë e gjithnjë pranente dhe intriguese. Ajo shënon një cilësi të veçantë të femrës dhe ndikon në mënyrë të madhe në perceptimin e shoqërisë ndaj saj. Në këtë ...
Autori: Daris · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shkruajmë bukur gjuhën shqipe
Në mëngjes kur zgjohem, dëgjoj nënën time që më thotë – Zgjohu zemër. Në rrugë kur dal e shkoj në shkollë më thonë shokët – Mirëmëngjesi. Sa herë dua të kem diçka, sa herë të tjerët më kërkojnë diçka gjithmonë në mënyrë...
Autori: Armando Lekaj · Lloji: Hartim · Tema: Dashuria
Te fjalori Gjuhës Shqipe, i/e dashuruar përkufizohet si: 1. Që ka rënë në dashuri me dikë, që ëhtë dashuruar pas dikuj. Vajzë e dashuruar. Djalë i dashuruar . Të rinj të das...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Liria në krijmtarinë letrarë është e rëndësishme
Ajo çka e ka dalluar krijimin poetik , nga krijimet e tjera është forca e madhe e shprehjes së unit të brendshëm të autorit.Shpreh gëzimin e tij deri në ekstazë.Po ashtu shfaq vuajtjen e tij deri në agoni.Poezia me vargjet e saj shkrihet me bot...
Autori: Anna Çani · Lloji: Ese filozofike · Tema: "Po i drejtë s'është/syri i njeriut,që pa njohur mirë/shpirtin e një tjetri,vetëm duk'e parë/e urren këtë,ndonëse s'ka pësuar/ndonjë gjë prej tij."- Medea
"Po i drejtë s'është syri i njeriut,që pa njohur mirë shpirtin e një tjetri,vetëm duk'e parë e urren këtë,ndonëse s'ka pësuar ndonjë gjë prej tij." Këto vargje përmblifhen në një fjalë të vetme: PARAGJYKIM. Njerëzit paragjykojnë,ja...
Autori: Muhamed.K · Lloji: Thenie · Tema: Arsimi,dituria
Dituria ( edhe "dija" apo "dijenia", dhe "njohuria" nganjëherë) është informacioni (lajmi) i përvetësuar nga një person, organizatë apo ndonjë qënie tjetër. Dituria është dijenia dhe kuptimi i ngjarjeve, së vërtetës apo njohurive të përf...
Autori: Lorena Luarasi · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Krahasimi i agimit me perendimin
Bukuria është një koncept shumë i gjerë. Individë të ndryshëm kanë mendime të ndryshme për këtë temë. Bukurinë e kemi të paraqitur kudo. Vetëm në një moment mund të gjejmë kaq shumë kontraste të së bukurës. Po gjithë jeta sa e bu...
Autori: endri lami · Lloji: Ese argumentuese · Tema: libri
Libri është një nga shpikjet më të mrekullueshme të njerëzimit. Njerëzit e lashtë I shkruanin mendimet e tyre, këngët apo folklorin në pllaka guri e në pergamenë. Me shpikjen e letreës nga kinezët e sidomos me shtypjen e shtypshkronjës â...
Autori: Anna Çani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Dashuria
Çdo njeri i dashuruar jo gjithmonë krijon "ëndërra jete" vetëm mr një person. Ka nga ata njerëz që nuk janë të sinqertë në dashurinë e tyre,ndjenjat e tyre,por janë gënjeshtarë,aktorë që e luajnë më së miri rolin e tyre prej të pafaj...




Komentet e fundit!

Emri: leandr
Email: leandroabasllari@gmail.com
Komenti: /



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com