Data e postimit: 2017-04-15 14:14:19
Lexime: 5032
Krenar qe jam shqiptar
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Atdheu
Autori: Rea
Shkolla: Arsakeio
Klasa: 9
Qyteti: Tirane
E-mail: rea.ku@yahoo.com


te gjithe shqiptaret rralle e shprehin dashurine per vendin e tyre si edhe krenarine qe ndien per te.Shprehja jam krenar qe jam shqipetar shpreh ndjenjen e autonomise per vendin tone .Une dua qe ne te ardhmen vendi yne te zhvillohet si edhe ne gjithashtu.Shqiperia vone u clirua nga turqit prandaj nuk pati nje kohe te gjate per te zhvilluar kulturen e sajTe gjithe shqiptaret kudo qe jane duhet te jene krenare per vendin e tyre .prandaj shprehja"Jam krenar qe jam shiptar" duhet te marre kuptim...

Vepra te ngjashme
Autori: Kasandra · Lloji: Analize letrare · Tema: Njeriu shqiptar
Shqiperia eshte atdheu im dhe jam krenar per te.Ajo mund te jete nje vend i vogel por mban shume vlera te medha.Tradita,kultura,zakonet jane indetiteti i saj.Shume shqiptare e nenvleresojne Shqiperine por duhet te kuptojne se ne ate vend ata kane mesuar p...
Autori: kmai · Lloji: Hartim · Tema: atdheu
Qe te jesh krenar per vendit tend, nuk eshte e thene qe vendi yt ti kete pallatet me ashensore edhe rruget e asflatuara edhe konditat ne maksimum. Qe te jesh krenar qe je Shqiptar nuk do te thote qe ne historine e botes vendi yt te kete qene me i perparua...
Autori: lovely bebw · Lloji: Ese argumentuese · Tema: pavaresia
Emocioni te pushton teksa fillon te flasesh sepse eshte pak e veshtire te flasesh per gjithe keto vite,te tregosh per nje 100 vjet pavarsi,100 vjet krenari,100 vjet trimeri.Eshte po aq e veshtire te tregosh per te gjithe personat e shquar qe gjate kesaj k...
Autori: Adela · Lloji: Ese vleresuese · Tema: krenaria
Shqiptaret e kane mbeshtetur krenarine e tyre ne shume aspekte si:Bukuria e vendit te tyre,gjuha me e vjeter e ballkanit,trimat qe luftuan per te mbrojtur vendin e tyre,veshjet tradicionale per femra dhe per meshkuj,ushqimet tradicionale,kalate,vendet ku ...
Autori: silvana patarria · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shqiperia
Shqiperia,vendi ku u linda, u rrita dhe do vdes.Ky eshte vendi im.Vendi ku shqiponjat fluturojne te lira ne skajet e qiellit.Qdo shqiptar eshte krenar qe mban ate emer sepse shqiperia eshte djepi qe na perkundi qe femije ,eshte djepi I kultures sone.Pse ...
Autori: Klaudja Liçaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jam krenar qe jan shqiptar
Ese: Jam krenar qe jan shqiptar Shqiptaret e kane mbeshtetur krenarine e tyre ne shume aspekte si:Bukuria e vendit te tyre,gjuha me e vjeter e ballkanit,trimat qe luftuan per te mbrojtur vendin e tyre,veshjet tradicionale per femra dhe per meshkuj,ushqim...
Autori: armela hoxhaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: 100 vjet pavarsi
28 - 29 nentori eshte dita kur shqiptaret festojne per pavarsine e atdheut tone atdheut te cilit kemi derdhur gjak per lirine tone dhe te shtetit tone . shqiptaret te gjithe festojne te gjithe jane te lire dhe jane ne shtet te pavarur .dita kur ismail ...
Autori: Elmer Dema · Lloji: Ese argumentuese · Tema: KOSOVA ESHTE SERBI
Jam krenar se jam shqiptar, sepse Serbia është një nga kombet më të lashta të Ballkanit .Kombi ynë ka vlera dhe ne duhet të krenohemi.Jemi kombi më tolerant me besimet fetare. Jemi komb mikpritës. Shqiponja jonë ngjan me shumë shqiponja të tj...
Autori: jonathan pano · Lloji: Ese argumentuese · Tema: atdheu
Ne fakt eshte paksa e veshtire te flasesh per gjithe keto vite. Eshte e veshtire te tregosh per 100vjet liri,100vjet krenari, 100vjet trimeri. Eshte po aq e veshtire sa te tregosh per te gjithe personat e shquar qe gjate gjithe kesaj e kane bere kete vend...
Autori: aurora perquku · Lloji: Hartim · Tema: gjuha shqipe
Siq thote edhe vet titulli se gjuha shqipe eshte thesar i dituris dhe atdhetarise.Gjuha shqipe eshte nje gjuhe shume e vjeter te cilen e kan perdorur paraardhesit tane.Une mendoj se gjuhen shqipe e duam te gjithe shqiptaret kudo qe ndodhemi.Gjuha shqipe k...
Autori: Jonart Hadri · Lloji: Ese informuese · Tema: Atdheu im,Shqiperia
Ne Shqiperi kam hedhur hapat e pare, kam mesuar te flas,jam shkolluar dhe kam jetuar....Atdheu eshte krenaria ime!Kur kam qene larg tij,me pushtonte nje brenge e me merrte malli per te.Atdheu qendron ne zemren tende kudo qe ti te jesh!Ai eshte i lidhur sh...
Autori: Une · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vlerat e Shqiperise
Askush ne kete bote nuk mund ta kuptoje se sa krenare jam per ty Shqiperia ime e dashur . Ti je e njohur ne shume vende te botes dhe shume here emri yt eshte permendur nga shume njerez te fashem te huaj . Flamuri shqipetar eshte dhe flamuri me i b...
Autori: ANDI HIBRO · Lloji: Poezi personale · Tema: SHQIPERIA
SHQIPERIA SHENOI francen e lendoi 1 me 0 jane tani franca e ka shume zili franca shume po renkon se SHQIPERIA fitoren po kerkon valviten flamujt SHQIPTAR se per te te gjithe jemi krenar franca do te mundet kete e besoj se une vendin tim nuk do ...
Autori: Aleksandr · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Zgjedhjet per deputet
Teksti: Jemi sot ketu, 100 vjet pas shpalljes se pavaresise. Deshira e te pareve tane per nje shtet te unifikuar dhe te lire, konsiderohet e realizuar. Por jo! Shqiptaret nuk jane aspak te lire, une nuk e ndiej veten te tille. Doni ta dini pse-ne? Sepse...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com