Data e postimit: 2015-02-22 07:30:06
Lexime: 15099
Kritika
Lloji: Ese argumentuese
Tema: A eshte kritika ne vetvete nje veper letrare?
Autori: Niko Vincani
Shkolla: Dhaskal Todri
Klasa: 12D
Qyteti: Elbasan
E-mail: nikovicani@gmail.com


C'eshte kritika? Kritika eshte nje gjykim,nje gjykim i vleres se librave,qe ne shume pikepamje mbeten mjaft afer me perkufizimet e sotme per kete problem,ku qenesisht kritika merret si vleresim.Ajo ka si qellim,qe sa me thellesisht t'a zbuloje kuptimin dhe bukurite qe fshihen ne veprat konkrete letrare te se tashmes e te se kaluares,ia lehteson kuptimin lexuesve dhe e ben leximin me te plote dhe me te kenaqshem.Duke qene se kritika ka nje nje ndikim shume te madh ne letersi,ajo kthehet edhe vete ne nje veper letrare sepse pervecse gjykon ne te njejten kohe edhe vlereson.Kritika mban nje qendrim te caktuar dhe kjo e zgjeron edhe me shume nje veper letrare,per nga mendimet,opinionet etj.Kritika eshte vertet shume e rendesishme sepse ajo ndertohet dhe zhvillohet mbi bazat e pershtypjeve dhe perjetimeve individuale te vepres se lexuar dhe mbresave qe te le vepra letrare.Ne ndryshim nga kritika e ideologjizuar kritika letrare eshte nje kritike"me estetike".Kritika nuk i sjell deme zhvillimit te letersise perkundrazi,ajo gjykon,informon,shpjegon dhe vlereson.Mund te themi qe ne letersi ajo ka efekte pozitive,sepse i ploteson veprat dhe "i mbush" si nga ana e te menduarit apo edhe nga ana e te vleresuarit.Ne varesi te vepres kritika mund te jete pozitive apo negative.Kritika eshte e nevojshme ku nje veper nuk eshte e realizuar plotesisht,mungojne detaje qe vertet nuk duhen lene pa permendur.Nje veper letrare "e mire" nuk ka nevoje per kritike,edhe pse kritika ne kete rast nuk ka si te jete ndryshe pervecse kritike pozitive.Te kritikosh nuk eshte cnjerezore perkundrazi.Ai qe po kritikon po ben nje veper letrare me te bukur se sa ajo qe ishte!!!

Vepra te ngjashme
Autori: Gestjana · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kritika
Shpirti kritik eshte adhurimi i limdur ndaj veprave artistike. Vetem nje artist i lindur arrin te krijoje dicka te perkryer dhe vetem ai mund te zbuloje misteret e detajeve te saj. Te zbulosh dhe te analizosh detajet e veprave te artit nuk ka dyshim qe a...
Autori: Aleksandër Pushkini · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: krahasimi i 2 personazheve
Ngjarja Eugjen Onjegini përbën nje lloj te vecante letrar midis poemes dhe romanit nga kritika perdoren dy emertimet,domethene vepra here quhet poeme e here roman ne vargje. Pushkin e shkroi kete veper ne vitet 1822-1831. Ndikimi i Eugjen Onjeginit m...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: I semuri per mend
Vepra e Molierit eshte mjaft aktuale edhe ne ditet e sotme. Fenomeni i mjekeve te cilet jane mjaft te mire ne oratori dhe jo aq shume ne praktik ndeshet shpeshedhe ne kohen tone. Ne kohen gjate te ciles vepra eshte shkruar sigurisht qemartesat e detyruar...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Skepticizmi
Skepticizmi është një qëndrim intelektual që sfidon besimin e patjetërsueshëm dhe injorant ndaj të vërtetave të pahijshme. Në thelb, skeptikët mbesin të hapur ndaj mundësisë që diçka të jetë e rreme ose e pakuptimtë. Ata i përballen m...
Autori: Bleron Seferi · Lloji: Thirrje · Tema: Femijet mesojne ate qe shikojne:!!
“Fëmijët mësojnë atë që jetojnë: Nëse një fëmijë jeton në kritikë, mëson të dënojë. Nëse një fëmijë jeton në urrejtje, mëson të luftojë. Nëse një fëmijë jeton në ironi, mëson të jetë i ndrojtur. Nëse një ...
Autori: besiana · Lloji: Fjale te urta · Tema: TE NDRYSHME
Aforizma….. Aforizma….. Aforizma….. Aforizma….. Aforizma… Aforizma....  Liria eshte si dielli,kur mungon dielli ...
Autori: Estelina Myka · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Ese per ismail kadaren
Ese : Ismail Kadare Ismail kadare , nje shkrimtar gjenial , I perkryer dhe risitan I shkelqyer I gjuhes tone shqipe . ky shkrimtar qe solli tek ne driten e arsimit dhe te kultures duke na dhuruar nje kenaqesi te pakrahasueshme me veprat e t...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: krahasim
Jeta reale e letersia…………………… Per shume njerez jeta reale eshte dicka monotone, e perseritshme, e merzitshme.. ajo ka aq shume dhimbje brenda saj, por e mira eshte se cdo dhimbje shoqerohet me dicka te gezuar. Prandaj s’ka dhimbje pa ...
Autori: D.Kolaveri · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Krahazimi i dy pjesave poezise dhe prozes.
Tek poezia ''Kroi'' autori shkruan poezine ne vargje ndersa tek vepra e dyte ''Kroni i katundit'' qe eshte proze autori nuk e shkruan ne vargje por ne rreshta,tek poezia nuk jane perdorur fjale ku te krijohet rime midis tyre por jane perdorur fjale pa rim...
Autori: eri · Lloji: Analize letrare · Tema: lahuta e malcis
lahuta e malcis eshte nje veper arti e persosur dhe e perkryer ne vetvete...ajo eshte nje epope kombetare dhe me teper se kaq,nje epos ballkanik,ndersa autori i saj eshte nje shkrimtar me instinktin e drejte te poetit ose ndryshe nje frymetar i fjales. ...
Autori: Big G · Lloji: Analize letrare · Tema: ese, syri kritik
Është viti i njëmbëdhjetë i shkollimit dhe shumë dije më presin përpara. Prindërit, mësuesit na kanë mësuar që çdo hap që hedhim, çdo gjë që bëjmë dhe gjithçka që mësojmë ta studiojmë mirë në mënyrë të tillë që të marrim g...
Autori: ina · Lloji: Ese krahasuese · Tema: familja
shoqeria dhe familja jane dy gjera komplet te ndryshme por qe jane thelbesore ne menyren e sjelljes se nje adoleshenti.shoqeria ka nje ndikim shume te madh ne jeten e nje adoleshenti ,shume here ky ndikim nuk eshte gjithmone i mire ..........................
Autori: klaudia · Lloji: Ese krahasuese · Tema: shkoll
iliada eshte kryeveper boterore eshte zanafilla e letersise e cila sherben si themel i letersise kombetare ajo rrefen per heronjte veprimet qe behen ne veper jane me permasa te medha ne qender eshte lufta e trojes etj lahuta e malesis cilesohet si eposi ...
Autori: Rexhina Reci · Lloji: Ese argumentuese · Tema: A eshte Cezari personazhi kryesor i vepres
Ka pasur shume diskutime te shumta per kete fakt, shumica e studiuesve e pohojne se Cezari eshte personazhi kryesor ne kete veper. Nje arsye qe deshmon se Shekspiri ka pasur te drejte qe i ka vene kete titull vepres,eshte se tragjedia e brutit varet tere...




Komentet e fundit!

Emri: anisa qerreti
Email: Anisaqerreti 1@gmail.com
Komenti: Me pelqen shume sepse menyra esese tende perafron me esete e mia the pàfundme

Emri: Niko vincani
Email: Nikovincani@gmail.com
Komenti: Njè ese e shkurter por e bukur

Emri: Niko Vincani
Email: nikovincani@gmail.com
Komenti: Vertet? Me behet qefi qe te ka ndihmuar kjo ese!!!

Emri: Arian Sipi
Email: ariansipi12@hotmail.com
Komenti: Faleminderit , me ndihmove shume ne kete ese...Mora 10



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com