Data e postimit: 2016-05-15 11:39:45
Lexime: 5491
SHOKET FALLSO
Lloji: Ese argumentuese
Tema: MIQT E GABUAR
Autori: alesia aliu
Shkolla: 3 deshmoret
Klasa: 6a
Qyteti: kavaja
E-mail: alesia@gmail.com


NE JEMI TE RRETHUAR NGA MIQ POR KE PERSONA QE TI SE PRET QE SHTIREN
NE KETE TEKST TREGOHET SI TE KUPTOSH NESE MIQT JANE FALLSO
1 NESE ATA NUK TE TREGOJNE SEKRETE OSE I SHPIKIN ATO

2 NESE AI NUK PININE NE NJE SHISHE ME TY OSE KA SHTIRE

3 NESE AI PERSON STI KTHEN ME PARATE BORXHE

4 NESE AI PERSON T MERR PARA PER TE BERE DETYRAT

Vepra te ngjashme
Autori: Sindy Lasku · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Flasim per njeriun nese....ai...
"NESE" Nese ti... Nese une... Nese se bashku... Dhe te gjithe do te jetonim te lumtur vetem nese..... Do te jetonim pa kushte...
Autori: Edvin Prendi · Lloji: Poezi dashurie · Tema: ♾
Nese pa ty Nese pa ty do me duhet te vuaj Atehere le te mbetem nje i huaj Nese pa ty te jetoj eshte e shkruar Atehere lerme te vdes duke u munduar E nese pa ty eshte e thene te vdes Do vdes zemra po shpirti do mbes E nese pa ty lulet smbaj...
Autori: Iris · Lloji: Ese argumentuese · Tema: per Alden
Ndikimi i intenetit ne detyrat e shtepise Kush eshte ai nxenes qe eshte ulur per te bere detyrat dhe nuk e ka hapur fare internetit??? Edhe une e kam bere kete gje. Nuk kam pse e mohoj. Ne momentin qe ulem per te bere detyrat hap kompjuetrin ...
Autori: My love · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria
Deri para pak minutash... Mendoja se dashuria te sjell lendime,vuajtje,etj... e vertete! Por ato jane vetem prova,nese nuk arrin ti kalosh,do te kesh vuajtje lendime,etj ne hten tende Por nese arrin ti kalosh,gjithmon do te jetosh e lumtur... Kur ti ...
Autori: Brikena · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shoqeria ,pjese e jetes sime
Shoqeria ,pjese e jetes sime Shoket e shoqet e mia jane njerzit qe dua me shume , jane ata qe me bejne per te qeshur ne cdo moment , nese ata jane te lumtur dhe une jam e lumtur , nese ato merziten dhe une merzitem me shume se ato , nese ato lendohem u...
Autori: Dorina. D · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Suksesi
Besoj se suksesi nuk jane parate. Nje person nuk eshte I suksesshem sepse eshte duke kaluar nje periudhe shume produktive ne biznesin e tij ose po I shkon me teper se mire ne anen e tij profesionale. Mendoj se keto sjane aspak te rendesishme. Ajo qe me t...
Autori: Brikena · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Mesuesi
Ne kete bote kemi dhurate njerez shume persona te pacmueshem.Nje nder keto mrekulli eshte dhe mesuesja.Nje titull i bekuar qe zoti ua fali njerezve me dhunti te vecante.nese hapin e pare ta mesoi prindi,mesuesja do te jete njeriu i pare qe do te mesoj te ...
Autori: Rei Rei · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dëshira më e madhe në jetë
Kur jemi para pasqyres shohim shembellimin tone , por nese ndoghemi para pasqyres se deshirave do te shohim deshirat tona.Cdokush do te donte ta kishte nje te tille.Deshira me e madhe e jetes time,do te ishte te shihja te ardhmen time.Do doja te shihja ve...
Autori: Meliora Veliaj · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Atdheu
I dashur atdhe! Ndihem mire qe jam pjese e jotja, qe gezoj, festoj, merzitem e rritem me ty.Nuk me intereson nese je nje vend i vogel apo i varfer.Nuk merzitem nese nuk je Paris apo Nju Jork.Nuk merzitem nese nuk ke gradacela apo kulla gjigande.Une kreno...
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Duaji te gjithe, besoji vetem disave, askujt mos i bej keq!
Kurre mos duaj shume! Sa me shume te duash, aq me shume do te lendohesh. Mos i jep llogari askujt! Eshte jeta jote dhe e vendos VETEM TI c`ben me te. Mos urre askend! Shikoja anet e mira. Sado i keq te jete njeriu ai e ka gjithmone dicka pozitive. Ose ...
Autori: Gjek setra · Lloji: Poezi personale · Tema: Për nënën
Nëna Nen urime 8 marsi E gezofsh Me dashuri Nese gezohes Dhe un gezohem Nese nuk gezohesh As une nuk gezohna
Autori: dea · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria
Me duhet te hesht… E shoh qe fjalet skan kuptim, me e mire eshte heshtja. Kam frike te pyes ne me do me, me duhet te heshte. Kam frike te mendoje cdo ndodhe me ne, me duhet te heshte. Nese fati nuk na bashkon me, me duhet te heshte. Nese momen...
Autori: anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: psuria dhe varferia
"Nese ke parane ke gjithcka".Shume njerez ecin ne jete me kete mendim.Atamendojne se paraja i nxjerr nga cdo situate,por gabohen.Nese ti nuk ke nje familje,dashuri dhe sinqeritet s`ke asgje.Jeta te perballe me situata nga me te ndryshmet,mjafton te hedhes...
Autori: adonit darsi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: me i rritur
SIKUR TE ISHA ME I RRITUR DO TE KISHA NDRYSHUAR SHUME GJERA...SI PSH JETEN TIME..UNE JAM SHUME I VOGEL PER PRINDERIT E MI...NUK DUA NESE UNE JAM NE KLASE TE 7 NUK DO TE THOTE QE JAM I VOGEL...DUHET TE MBAJ PERGJITHESITE E MIA ..DUHET TE JEM ME I PJEKUR......




Komentet e fundit!

Emri: Nigga
Email: NiggaZez@live.com
Komenti: Ai qe e ka shkruar kete esht motherfucker

Emri: erisona gjoka
Email: erisona@gmail.com
Komenti: nuk ka shoqeri pa interest

Emri: erisona gjoka
Email: erisona@gmail.com
Komenti: nuk ka shoqeri pa interest

Emri: Bora
Email: boraa.b@email.com
Komenti: Une do ta kontraargumentoj kete ese, sepse ka argumente tegabuara!!! 1. Ndoshta ata nuk ti tregojne sekretet se ti i tregon gjith botes! 2. Ndoshta ti je i semure dhe pse te pije ne nje shishe me ty kur e ka te veten! 3.Pper te ti kthyer parate borxh ti duhet tia kujtosh, sepse ato shpesh harrohen! 4. Ti ske pse tia japesh detyrat qe te ti beje, sepse duhet ti besh vete!

Emri: alesia aliu
Email: alesia@gmail.com
Komenti: BENI NJE LIKE NESE KENI SHOK TE KEQINJ



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com