Data e postimit: 2013-09-02 19:45:22
Lexime: 15334
nena ime
Lloji: Ese argumentuese
Tema: nena ime e dashur
Autori: stelina qoku
Shkolla: e mesme e bashkuar thumane
Klasa: 9a
Qyteti: thumane
E-mail: stelina qoku@ymail.com


ne jete gjitjmon mbeshtetesh diku ,
per te ecur perpara ,per te frymezuar ,per te dhene kuraje te pozitivizuara tutje ;kjo vecse nena ime mund te jet ,askush tjeter .nena ime gjithmon me gjendet prane ,ne te mire e ne te keq ,ne veshtiresi dhe ne ndihme pa kushte ,qe do te thot qe perfshihet ne cdo cep te vetes sime .pa te nuk ka jete ,pa te nje qiell pa yje ,nje nate pa hene ,nje dite pa diell .nena ime ma ndricon jeten ,ma mbush plot arome pozitive e gjitha nje ylber pas nje rrebeshi .nena ime per mua eshte gjithcka ,qe kerkoj nga kjo jete ,te jesh me nenen do te thot te bashkjetosh me lumturin me gezimin ,perparesine dhe mbi te gjitha me dashurine qe gershetohet me ndodhit e ndodhura gjate jetes,nje meshtetje qe gjithmon do ta kekosh dhe kurre sdo ta harrosh.nena ime si nje trendafil pas nje shkretetire .pa nene ska jete ,pa jete ska nene .

Vepra te ngjashme
Autori: Albiona Aliqku · Lloji: Poezi personale · Tema: Nena ime
Nena Ime Me dhurove jete Me dhurove nje dhurat Jeten qe ma dhe Po e jetoj dite e nate Me solle ne jete , Me plot dashuri O Nena ime, "Argjend e Flori "...!
Autori: Samire Kqiku · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Nena Ime
Per nene qe me lindi, Per nene qe me rriti, Per nenen qe me dha jeten, Qe me tha veq te verteten, Qe ma dha ngrohtsin dhe Lumturin, Dashuria per nenen kurr nuk mbarohet, E me zemren e saj asgje nuk krahesohet, As toka, As qielli, As bota, Nena e...
Autori: Eggy · Lloji: Analize letrare · Tema: Nene
Nene o nene Ska si ti o nene Je me e mira ne kte bote Askush ty nuk te zevendeson Ti te jep buke ,e dituri Te jep kurajo ,,miresi Vetem ti te do vertete Pa ty nene skam ku shkoj Duaje nenen sa eshte gjalle Se vetem ajo ,te do me shpirt Se a...
Autori: Katty · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Nena eshte qenia me e shtrenjte ne bote. Ajo eshte shume e dashur dhe e embel. Nena ime eshte shume e shtrenjte sepse ajo me ka rritur dhe me keshillon per cdo veprim qe bej. Keshillat e saj jane shume te vlefshme per mua. Ajo mua me fal shume dashuri dhe...
Autori: Amra Osmani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkrim per Nenen
Nena ehhh sa bukur tingellon .Vetm ky emer sa kenaqesi qe te jep....Nje emer plot me tingellim qe pushtoi te gjithe zemrat e femijeve.Nena kur degjon zerin e embel te saj kur buron ne veshet e tu ti shkon fluturim...Nje engjell i vertete a po jo ? Ajo qe ...
Autori: Evi · Lloji: Ese krahasuese · Tema: ese per nenen
"Ne prehrin tende Cdo dhimbje harroj, Ne gjoksin tende si zog dritheroj..." Nene!Nje emer i pashuar.Njeriu me i dashur.Ajo qe fal jete,se eshte vete jeta,qe dhuron paqe e dashuri e qe nuk kerkon asnjehere,asgje ne kembim.Gojem...
Autori: Albiona Racaj · Lloji: Hartim · Tema: Nena
Nena Engjell mbrojtes ! Nuk e di si tia filloj e te shkruaj per engjullin tim mbrojtes nënën . Nena eshte ajo qe me mbajtio 9 muaj ne barkun e saj ajo qe me rriti e me edukoj . Mburojen me te madhe e gjej tek nena ime , shpesh them me vete pse ng...
Autori: blerta ibrahimi · Lloji: Poezi dashurie · Tema: poezi
nena ime sa te dua ti je gjithqka per mua ti me rrite , me edukove me shkollove, me arsimove. Me rrite me nder ne jete te kam nen ty per jete ti je nje nen trime gjithmon ne zemren time. Nena ime drite e diellit ty te kam si yll te qiel...
Autori: ALGERTA KENGA · Lloji: Poezi personale · Tema: TI
Nena ime e shtrenjt Ti qe mua me dhe jet Ti qe me prite ne krahet e tua Ti qe cdo dit u kujdese per mua Sa her qe un semuresha ti dhe gjum nuk flije Por te koka e krevatit gjithmon me rrije Sa her per mua te jan mbushur syt me lot Kur mendoje se...
Autori: GENERALBA HOXHA · Lloji: Poezi personale · Tema: 8 MARSI
NENE O NENA IME FALEM PLOT PERGJERIME KUR KISHE DITLINDJEN MENDOVA MENDOVA URIMET E ZEMRES TY TI DHUROVA NJE TUFE MANUSHAQE JA MORA PRANVERES NE DITEN E NENES JA DHUROVA ERES. NENE O NENA IME SA SHUME TE DUA SEPSE TI ME MESON MUA ME MESON ME EDUKON ...
Autori: Elma Mexhuani · Lloji: Analize letrare · Tema: Dashuria e vetme Nena
Nena eshte personi me i rendesishem ne kete bote. Ajo ka bere shume gjera per ne e ka flak boten ,dhe kjo nuk do te thote qe eshte nena ime dhe me ka linde dhe me ka ushyer por eshte jeta ime. Si mua dhe qdo femije nena na ka dhene moral dituri mbeshtetje...
Autori: Rexhina Beba · Lloji: Ese informuese · Tema: Nena e vetmja mbeshtetje ne jete
Nena , ajo grua ne te cilen me dha jete nga jeta e saj.Ajo grua qe te mbeshtet dhe te qendron prane ne momentet me te bukura dhe me te shemtuara. Naten qe e beri dite dhe qiellin qe e beri det. Kjo qenie e pazevendesueshme ne bote qe me beri te qesh kur p...
Autori: Anaili · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Urim per 8 mars
Nena eshte emri qe buron si ujvare nga gryka e malit per te rrjedhur ne venat e nje engjelli me emrin femije.Nena eshte nje krijese hyjnore qe si nje shenjt zbret e na mbron nga cdo enderr e frikshme apo rrezik qe na kanoset.Nena eshte krijesa qe shendrr...
Autori: Amra Osmani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkrimi I Nenes
Ehhh... permend fjalen Nene do te thuash kuptimin e jetes,ardhmerise dhe gjithesise !!!Qendro prane saj ne njenje qe sdo ta ndjesh kurre me ! Nje jete mendoj per ty !! E h moj nene ! Ti qe me dhe jeten ! Me fale lumturine !Nuk me lejove te qaja ! Me rrite...




Komentet e fundit!

Emri: adla
Email: adla@live.com
Komenti: *** bukur fare

Emri: inna
Email: inna@inna.yhaoo
Komenti: sh.bukur

Emri: jona
Email: princi_princeshat@live.com
Komenti: o mami shshshshshuuuuummmmmeeeeee e bukur

Emri: asdasddsas
Email: sadsda@hotmail.com
Komenti: sseeeeen

Emri: ana
Email: ana23@live.co.uk
Komenti: hi

Emri: klea
Email: spahoklea@yahoo.com
Komenti: shume e bukur dhe shume e vertete .te lumte!

Emri: Berat
Email: berat_avdili@hotmail.no
Komenti:

Emri: muli
Email: flamur_serbica@hotmail.com
Komenti:

Emri: rora
Email: rora,,,@gmail.com
Komenti:

Emri: adla
Email: adla@live.com
Komenti: shum bukur


Emri: Maria
Email: marku_maria@yahoo.com
Komenti: wow so beautiful i hope for you and your mother to have the best life stelina my friend you are good girl and you are my best friend well done!

Emri: stelina
Email: stelina qoku@ymail.com
Komenti: faliminderit per komentin, per mua eshte kenaqesi qe te tjeret te me vleresojne .

Emri: Mrika
Email: princi_princeshat@live.com
Komenti: Tee lumte ajo dore qe e ke shenuar kete ese me perpikeri dhe shume te bukur...Tee uroj qe te shkruash edhe ese te tjera shume me te dalluara...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com